LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] rookverbod
Re: rookverbod
ik vind dat de heksenjacht op rokers wel gestopt mag worden
ik heb meer last van de koffieshop hier op de hoek en de uitlaatgassen van de vrachtwagens die komen laden en lossen dan van mijn vader wanneer die een sigaret op steekt.
en precies, tegen die junks zeggen ze niets!
bang voor ruzie ja
een asociaal mens heeft immers de halve wereld
ik heb meer last van de koffieshop hier op de hoek en de uitlaatgassen van de vrachtwagens die komen laden en lossen dan van mijn vader wanneer die een sigaret op steekt.
en precies, tegen die junks zeggen ze niets!
bang voor ruzie ja
een asociaal mens heeft immers de halve wereld
-
Dat geldt voor rokers dus ook!een asociaal mens heeft immers de halve wereld
QM
mijn vrouw rookt en is absoluut geen aso
mijn collega's roken niet en gedragen zich als beesten
mijn collega's roken niet en gedragen zich als beesten
Er zijn vele manieren om een aso te zijn.
Als je vindt dat je een ander overlast mag bezorgen dan ben je in ieder geval een aso. En roken geeft anderen overlast, dus roken zonder toestemming = aso
Een roker kan best denken geen aso te zijn, maar als ie vindt dat roken moet mogen, dan is ie helaas een vette aso.
Als je vindt dat je een ander overlast mag bezorgen dan ben je in ieder geval een aso. En roken geeft anderen overlast, dus roken zonder toestemming = aso
Een roker kan best denken geen aso te zijn, maar als ie vindt dat roken moet mogen, dan is ie helaas een vette aso.
gast van 10 mei 20.25
ik vind jou mening aso en ook heel VET
rokers worden momenteel behandeld als een stelletje criminelen
vorig jaar was dit nog niet van toepasing
en volgens mij heb jij ook aso's in de familie
laat ze dat stukje wat jij schrijft maar eens lezen
ik hoop niet dat je ouders of grootouders hier ook bij horen
schijnheilige
ik vind jou mening aso en ook heel VET
rokers worden momenteel behandeld als een stelletje criminelen
vorig jaar was dit nog niet van toepasing
en volgens mij heb jij ook aso's in de familie
laat ze dat stukje wat jij schrijft maar eens lezen
ik hoop niet dat je ouders of grootouders hier ook bij horen
schijnheilige
-
Wat mij betreft roken alleen toestaan bij mensen zelf thuis, zitten ze zelf in de stank en worden ze er alleen zelf ziek van. Discussie gesloten. Wel medelijden met kinderen die geen keus hebben en dus gedwongen thuis in de rook zitten van pa en/of ma. Misschien een voogdijzaak van maken om ze uit de ouderljke macht te ontzetten!
QM
QM
-
Ik ben herkenbaar en consequent in mijn meningen!
QM
QM
TUURLIJK! De gebochelde van de Notre Dame. Hèèl herkenbaar!
Wie kent hem niet?
Jammer dat ik niet meer rook.
Wie kent hem niet?
Jammer dat ik niet meer rook.
QM is heel duidelijk herkenbaar
ouderlijke macht zetten wie?
kinderen die mishandeld worden en incest mee word gepleegd .dat die ouders uit de ouderlijke macht worden gezet is normaal
toch niet om een sigaretje .
ze moeten jou uit je ouderlijke macht zetten
en laat die herhalingen ook maar achterwegen
Quote:
ouderlijke macht zetten wie?
kinderen die mishandeld worden en incest mee word gepleegd .dat die ouders uit de ouderlijke macht worden gezet is normaal
toch niet om een sigaretje .
ze moeten jou uit je ouderlijke macht zetten
en laat die herhalingen ook maar achterwegen
Quote:
-
Heeft er niks mee te maken. Duidelijke tactiek om de discussie niet over roken te laten gaan en typisch een reactie van rokers.ouderlijke macht zetten wie?
Mijn ietwat provocerende opmerking over de ouderlijke macht heeft te maken met het feit dat wij het kenneljk goedkeuren dat ouders hun kinderen in gevaar brengen door ze bloot te stellen aan kankerverwekkende middelen.
Alleen medelijden is hier op zijn plaats!
QM
zeg QM
in de oorlog kregen sommige mensen een leuk sterretje op hun arm geplakt omdat ze een doorn in het oog waren van een bepaald iemand
in duitsland...
om eerlijk te zeggen heb ik het gevoel dat jij & dat iemand hele goede vrienden zouden kunnen zijn
je zet je verstand op nul en blik op oneindig en oordeelt maar raak alsof er niet genoeg ellende is op deze wereld.
maar jij ziet alleen maar rokers
en die moeten uitgeroeit worden, je moet ze zelfs hun kinderen afnemen
ik denk dat je wel heel erg ver gaat
het is maar goed dat dit alles anoniem gaat wand van dit soort opmerkingen houd ik niet
in de oorlog kregen sommige mensen een leuk sterretje op hun arm geplakt omdat ze een doorn in het oog waren van een bepaald iemand
in duitsland...
om eerlijk te zeggen heb ik het gevoel dat jij & dat iemand hele goede vrienden zouden kunnen zijn
je zet je verstand op nul en blik op oneindig en oordeelt maar raak alsof er niet genoeg ellende is op deze wereld.
maar jij ziet alleen maar rokers
en die moeten uitgeroeit worden, je moet ze zelfs hun kinderen afnemen
ik denk dat je wel heel erg ver gaat
het is maar goed dat dit alles anoniem gaat wand van dit soort opmerkingen houd ik niet
het gaat mij ook erg ver om te gaan roepen dat je rokende ouders uit de ouderlijke macht moet zetten
ik rook niet
mijn man rookt niet
onze 17 jarige dochter rookt ook niet
maar onze 15 jarige zoon rookt wel
en we hebben het weldegelijk verboden
maar dan krijg je dus iemand die het stiekum gaat doen en ik wil geen stiekem gedoe ik huis.
zodoende mag hij van mij ook binnen in huis roken.
dan zie ik meteen hoeveel hij rookt of dat het maar 1 sigaretje op een avondje is.
ik rook niet
mijn man rookt niet
onze 17 jarige dochter rookt ook niet
maar onze 15 jarige zoon rookt wel
en we hebben het weldegelijk verboden
maar dan krijg je dus iemand die het stiekum gaat doen en ik wil geen stiekem gedoe ik huis.
zodoende mag hij van mij ook binnen in huis roken.
dan zie ik meteen hoeveel hij rookt of dat het maar 1 sigaretje op een avondje is.
natuurlijk QM
laten we de kinderverkrachters en de dronkenautobestuurders die tientallen kinderen per jaar doodrijden of aanrijden maar lekker vergeten
laten we ons vooral storten op de rokers
je zou inderdaad een goeie zijn geweest in de oorlog
BAS
laten we de kinderverkrachters en de dronkenautobestuurders die tientallen kinderen per jaar doodrijden of aanrijden maar lekker vergeten
laten we ons vooral storten op de rokers
je zou inderdaad een goeie zijn geweest in de oorlog
BAS
QM ik vind jou manier van praten zeer gevaarlijk
jij zou willen (met je gore praat) dat ouders uit hun ouderlijke macht werden gezet als ze roken
ikweet niet of je een man of vrouw bent
maar je bent wel walgelijk
en wat de vorige gast al zei het is maar goed dat dit anoniem is
jij zou willen (met je gore praat) dat ouders uit hun ouderlijke macht werden gezet als ze roken
ikweet niet of je een man of vrouw bent
maar je bent wel walgelijk
en wat de vorige gast al zei het is maar goed dat dit anoniem is
-
Oorlog en jodenvervolging, kinderverkrachters, dronken bestuurders.
Waar gaat dit over? Ik heb het hier in ieder geval niet over gehad. Het zal dus wel een bevestiging zijn van mijn eerdere stelling over discussievervuiling en zegt derhalve meer over diegene die dit benoemen en zaken persoonlijk opvatten dan over og. Wat ik al eerder zei: alleen medelijden is hier op zijn plaats!
Terug naar het onderwerp en voor alle helderheid, ik ben niet tegen roken, moeten mensen zelf weten. Doe het alleen op plekken waar anderen hier geen hinder van ondervinden. Creeer je eigen kanker [en mogelijk die van je kinderen of andere inwonende] en verlos anderen ook van de stank en irritatie.
Qm
Waar gaat dit over? Ik heb het hier in ieder geval niet over gehad. Het zal dus wel een bevestiging zijn van mijn eerdere stelling over discussievervuiling en zegt derhalve meer over diegene die dit benoemen en zaken persoonlijk opvatten dan over og. Wat ik al eerder zei: alleen medelijden is hier op zijn plaats!
Terug naar het onderwerp en voor alle helderheid, ik ben niet tegen roken, moeten mensen zelf weten. Doe het alleen op plekken waar anderen hier geen hinder van ondervinden. Creeer je eigen kanker [en mogelijk die van je kinderen of andere inwonende] en verlos anderen ook van de stank en irritatie.
Qm
QM ik maak aan jou geen woorden meer vuil dat ben jij niet waard
je weet hoe ik over je denk en over roken
de groeten er mee
aso?wie
je weet hoe ik over je denk en over roken
de groeten er mee
aso?wie