Dat is inderdaad erg onwaarschijnlijk. Misschien kan TS wat meer duidelijkheid verschaffen?gilas schreef: Ik heb er nog eens over nagedacht en ik vraag me toch echt af of er vooraf niet iets gebeurd is waarom TS er uit werd gepikt.
Ik vind het namelijk erg onwaarschijnlijk dat TS er zomaar is uitgezet,ook al hadden TS en kennis geen koffie op dat moment.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mc Donnalds gooit mij de zaak uit, onterecht.
-
asterix346
Re: Mc Donnalds gooit mij de zaak uit, onterecht.
Daar heb je ook gelijk in en dat is ook wat reageren op in dit geval dit verhaal lastig maakt.Jolijn schreef:Dat het gesprek in een rondje blijft gaan, komt misschien ook omdat TS vertelt zoals het is gegaan/hij het ervaren heeft. Hij kan niets anders vertellen, omdat er niets anders gebeurd is.
Als er een reageerder bepaalde veronderstellingen doet die niet waar zijn cq niet zijn geschreven door TS, kan TS uiteraard niets anders doen dan herhalen wat hij wel geschreven heeft.
Daarom krijg je ook reacties die gebaseerd zijn op eigen ervaring,wat ook weer reacties oplevert.
Maar dat maakt ook wel weer dat je een interessante discussie kan hebben.
Gesloten i.v.m. geruzie.