Ook wij hebben een meerwaarde hyp afgesloten.
Het risico dat je met beleggen aangaat hebben we niet onderschat.
(ongeveer een jaar hebben wij onze aanvulling tot het minimum laten uitkeren om zo min mogelijk aan aandelen te verkopen,om grote schade voor in de toekomst te beperken)
Maar ondanks dat,hebben wij ons aangemeld bij de stichting adviesverlies en gelijk de 185 euro overgemaakt.
Dit alles is op 24-03-2004 gedaan.
Nu 14-04-2004 nog steeds niets vernomen van deze stichting.
We hebben ook nog eens problemen met onze "adviseur"die kantoor heeft in vlaardingen.
Hij heeft ons op zijn advies een hogere hyp bij de notaris laten vast leggen voor de verbouwing die er aan ging komen.
Daar ik een wao uitkering heeft (mijn man niet)en ons verzekerd was dat dit geen enkel probleem is, zijn we met het opstarten begonnen.
De conclusie is nu: we krijgen geen aanvullende hyp .
alle kosten die we nu gemaakt hebben oa notaris ,architect,constructeur,gemeentelijke vergunningen,kosten offerte
enz is bijna of meer 10000euro en helaas daar hebben we helemaal niets voor.
Onze zogenaamde hyp adviseur van de postbank vlaardingen e.o, heeft wel zijn provisi opgestreken en zijn klant lekker in de kou laten staan met een kosten post van 10.000 euro.
Ik wil geen naam noemen ,maar hij stottert een beetje.
Zijn er meerderen personen die hier mee te maken hebben gehad mail me
[email protected]
En nu vraag ik me wel af waarom ik nu nog steeds geen informatie van de stichting adviesverlies heb gekregen?
Wel betaald 185 euro (24-03-2004)maar geen enkel reactie
we zijn al gedupeerd maar het schijnt dat deze stichting??????????????? ik weet het niet meer,jullie wel ? mail me