LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Biostabil 2000 werkt wel!

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

Het is leuk als er mensen zijn die "genezen" door zo'n ding, maar dat zijn dezelfden die beter worden van een neppilletje.
De vraag is of ze wel echt ziek zijn.

Maar de enige die echt beter wordt van deze crap is natuurlijk iedereen die zijn zakken vult door de verkoop van deze crap.

Medelijden met de mensen die hun geld hieraan weggooien en er geen zak mee opschieten.

Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

Het moet niet erger worden.

Zet je de TV aan, komen die kwallen weer over dat bioding zeuren.

Elke dag weer.

Ik durf de TV bijna niet meer aan te zetten voor 18 en na 23 uur, want ja hoor, de kwakzalver en zijn handlangers proberen weer wat sukkels geld af te troggelen in ruil voor valse hoop.

J. tjuh

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door J. tjuh »

Ik vind dit reclamespotje iets dat in de moderne maatschappij van vandaag nooit had mogen bestaan. Mensen begoochelen met drankjes, zalfjes of wat dan ook deden ze in de Middeleeuwen, dus de reclamemakers zijn zich niet echt bewust dat we daar al voorbij zijn. Schandalig dat dit vandaag de dag nog kan. Dit is geen product voor massa-reclame want het werkt toch maar voor een hele kleine kring mensen.

kortom, gauw van de buis met die reclame

Kyle

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Kyle »

Romano is een Italiaanse naam, ja dus familie van Santanera, beetje recht praten wat oplichtery is, bah, zielig.

Joop vd wal

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Joop vd wal »

Toch valt mij het aantal mensen dat hun Bio Stabil aanbied op bv de marktplaats erg mee valt.
Ik had gezien de comotie hier meer aanbiedingen verwacht, maar waarschijnlijk zijn de grootste afnemers 50+ ers.
Degeen die nog niet zo bekend zijn met het fenomeen internetten.
Maar ach al zit het tussen je oren, als het je een goed gevoel geeft en je slaapt er beter van mooi toch.
Kijk voor degeen die er tegen zijn, belazert word je in deze wereld toch wel.
Is het niet met de Biostabil dan wel met het Patatje van tegenwoordig bij de buurtsnackbar.
Komt er op neer dat die italiaan goed voor zichzelf zorgt, al dan niet of het oplichtery of niet is.

magnetico
Berichten: 101
Lid geworden op: 09 mar 2004 14:22

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door magnetico »

Kennelijk heeft de overheid geen problemen met
het toepassen van kwakzalverij. Dat is
natuurlijk een schande. Ik heb ongeveer een
maand geleden diverse e-mails naar de Inspectie
van de Volksgezond gestuurd. Na diverse
reminders heb ik nog altijd geen antwoord
gekregen. Kwakzalverij zou eigenlijk een
prioriteit moeten zijn echter door ambtenarij
heeft men er geen aandacht voor. Te triest voor
woorden. Onze minister Hoogervorst zou eens de
tijd moeten nemen om de reclamespot van de
Biostabil te bekijken. Ik weet zeker dat hij er
ook van zou walgen.
De media zouden zich ermee moeten gaan
bemoeien. Maar ja wie gaat de kar trekken?
Berry Gelderblom en nog enkele anderen, hebben
zich er in eerste instantie enorm voor ingezet
om de BioStabil op een legale wijze de afgrond
in te duwen, daar waar die thuishoort. Maar wat
heeft het voor zin als kwakzalvers zoals De
Nooij , Martina (pur sang) en Santanera iedere
keer weer opnieuw beginnen en op de rand van
het toelaatbare opereren.
Je wordt er moedeloos van en dat weten die
kwakzalvers. Ik verwacht na de vakantie weer
enige turbulentie. Er moet toch een keer een
einde aankomen.

Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

De Biostabiel werkt fantastisch ik heb hem om de TV hangen en iedere keer als de Biostabiel reclame er is schakelt deze de TV uit.

Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

WAT EEN ZINLOZE DISCUSSIE!!

Er is niet bewezen en er kan niet bewezen worden of het wel of niet werkt! Mensen die hier domweg bleren dat het niet werkt geloven blijkbaar heilig in de "reguliere geneeskunde", wat ook alleen maar toereikend is bij duidelijk aantoonbare en reeds beschreven kwaaltjes, zoals gebroken botten, veel voorkomende ziekten en slecht functionerende organen. Bij de wat wat vagere klachten is een gewoon huisarts meestal vaak nog waardelozer dan een alternative genezer..

Mensen die naar zoiets als die biostabiel grijpen zijn meestal hopeloos in de steek gelaten door die reguliere geneeskunde.. En dat gebeurt veel en veel te vaak.. De reguliere geneeskunde is voor reguliere ziekten.. En hoewel ik ook niet geloof dat een magneetveld veel kan uitrichten: ik sluit niet uit dat het misschien wel zo is.. Het kan best werken! ..Dus ga niet lopen schreeuwen dat het niet kan en dat je dom bent als je er wel in geloofd.. We zijn het tijdperk toch wel ontgroeit dat we schreeuwend rond de heksenwaag staan en zonder, of met waardeloos bewijs iemand beschuldigen... of niet soms?

Mensen die hier wel in geloven hebben teminste nog een bewijs: ze voelen zich beter na aanschaf..

Zolang er dus geen onomstootbaar tegenstrijdig bewijs is en er echt mensen zich erdoor beter voelen, WHO CARES!! Dit is een vrij land!! Dus aan alle wannabe dictatortjes: laat mensen dit verkopen en kopen naar eigen hartelust.. Dat moet iedereen voor zichzelf weten.. De meeste nederlanders zijn zo vreselijk skeptisch tegen alles dat we straks misschien wel een mogelijk goed ding dumpen (zelfs al is het misschien maar effectief voor 0.001% van de mensen).. En de media weet daar perfect mee om te springen natuurlijk (iets afzeiken levert zulke geweldige kijkcijfers! en ergens tegen zijn is zo veel stoerder dan voor zijn!) ...Tja, als de boer het niet kent, dan mot ie het niet.. Zo is het gewoon...

Bah...

doggy

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door doggy »

Nou moeten jullie allemaal eens goed luisteren. Respecteer iedereen en wat ze willen geloven ook. De een gaat naar de accupunctuur de ander homeopathie en een ander naar een magnetiseur. Magnetiseures hebben ook goede resultaten.
Ik heb sinds 12 dagen een bio stabil te leen en geloof het of niet het werkt. Ik was oververmoeid en piekerend. Nu gaat het met de dag beter.
Magneten hebben weldegelijk een helende werking. En voor wie het NIET gelooft even goede vrienden. Laat iedereen geloven en voelen wat ze willen.....

catty

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door catty »

Er wordt toch ook niet beweerd dat MAGNETEN niet zouden helpen? Waarom moet zo,n hangertje dan ZOOOO duur zijn als je voor € 2 a 3 ook losse magneetjes kunt kopen en dan aan een eigen hangertje kunt hangen. Dat is hier aan de orde.

En de rest zit toch echt tussen jou oren hoor! Maar als jij denkt dat het helpt, gewoon doen :!:

chubbie

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door chubbie »

Zoals zo vaak in Nederland worden alle vormen van alternatieve genezingsvormen dat de grond toe afgekraakt. Totdat men zelf radeloos is en wel baat heeft bij de een of andere vorm van hulp die niet door de reguliere wetenschap wordt onderschreven. Excessen daargelaten ben ik van mening dat men iedr zijn eigen gang moet laten gaan. Ook omdat het mijn interesse is heb ik to nu toe kleine wondertjes gezien in de alternatieve hulpverlening. Zo vind ik vaak chakra-healing veel puurder en helderder dat alle vage pillendraaiers bij elkaar. Bio stabil...? Als mensen er gelukkig mee zijn waarom niet, of, zoals een oud Chinees spreekwoord zegt: het maakt niet uit wie er geneest áls men maar geneest!

Hans1

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Hans1 »

Natuurlijk hoop ik dat veel mensen die Bio stabil blijven kopen.
De commercials zijn om je dood te lachen.
Die mogen niet stoppen.
De eerste is al flink aangepast, maar de huidige is ook kostelijk.

Dus, kom op kopen die handel!!

Checker.

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Checker. »

Chubby het gaat om die prijs. Niet om de magneten. Die kunnen helend werken, maar waarom dan aan zo,n dure hanger.

Ik ben zelf heel blij met mijn pillen van de reguliere arts, anders zat ik hier niet meer.
Checker

Hans1

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Hans1 »

Mevrouw Santanera zei het jaren geleden al volkomen terecht tegen haar man:
Bruno, je hebt een mooie hanger... :shock:

Daarom zit Tineke er ook zo vaak op de koffie. :lol:

hans1

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door hans1 »

O ja...... nog even die zoon met zijn bloedneuzen.

Die zal hij wel thuis opgelopen hebben als hij zei:
Pa, niemand neemt je toch serieus met twee pinkringen om!

Hij heeft wel een leuke vriendin trouwens die maar eens wat vaker in beeld moet komen, waarmee maakt me eigenlijk niet zoveel uit. :wink:

Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

Bron: Dagblad van het Noorden


"Santanera biedt Groningers op Gran Canaria feestje aan

godlinze/groningen - Alle Groningers die 21 augustus vakantievieren op Gran Canaria, hebben de gelegenheid om 's avonds gratis te feesten. Gastheer is zakenman Bruno Santanera uit Godlinze, bekend van zijn marmerhandel en zijn hangertje Biostabil. Santanera nodigt de Groningers uit ter gelegenheid van het feit dat hij 35 jaar geleden vanuit Italië naar Godlinze kwam.

Op zijn kosten gaat het eerste elftal van de plaatselijke voetbalvereniging in augustus een week op trainingskamp op Gran Canaria. VV Godlinze traint er niet alleen, maar neemt ook deel aan een toernooi. De finale is op zaterdag 21 augustus, met na afloop een feest. Alle Groningers die dan in de buurt zijn, kunnen daar op kosten van Santanera eten en drinken. ''Ze moeten van tevoren wel even een toegangsbutton bij mij in Godlinze halen'', zegt Santanera".




Kom op Groningers met z'n allen even een Button bij Santanera ophalen.

hans1

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door hans1 »

Nou......om dat feit van die 35 jaar nou te vieren..... :shock:

Wel leuk dat om de feestvreugde op Gran Canaria te verhogen Tineke tussen de palen plaats zal nemen.
Dat worden dus geen tegendoelpunten.

Ik heb al gehoord dat in de rust aan de locale bevolking de Bio Stabil door Roy aan de man gebracht gaat worden.
Met een beetje mazzel gaan we nog een stap verder en houden ze hem daar omdat ze denken dat hij een zonnesteek heeft opgelopen. :wink:

Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

Laten ze dan gelijk ook alle Groningers daar houden. Ruimt lekker op!

Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

Ik lees in het krantenartikel dat Bruno zakenman is.
Hoe kan dat nou??

Onder vrienden en kennissen noem ik hem altijd mineraaltherapeut.
Voor je het weet zegt iedereen zakenman en dat is niet leuk voor iemand die naar Nederland is gekomen om ons nagenoeg belangeloos van een hoop geld, pardon ik bedoel ongerief af te helpen.

bettyg

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door bettyg »

:shock: :P :evil: ik heb dus ook z'n ketting gekocht en als de mensen mij dan vragen helpt het nou echt moet ik eerlijk zeggen ik merk er niets van ..ik ervaar dat als iemand bij mij die ketting ziet dan lachen de meeste mensen en zeggen ben je er ook ingetrapt die verkoper is gogem die verdiend er aan aan jullie domheid er word ook op de reclame beweerd dat de hanger vanzelf draaid maar welke kant ik boven doe dat blijft zo.. vanwege de reacties durf ik hem niet meer te dragen wie wil hem kopen ??????
Groetjes GERRIE :lol: [/b]

Gesloten