LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] segway van bol.com gevaarlijk en nep

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Julie4444

Re: segway van bol.com gevaarlijk en nep

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Mucha schreef:Ik zie nog geen bewijs van robert segway dat Bol.com hem ook daadwerkelijk de reparatiekosten van het mobieltje terug heeft betaald. Dus voorlopig neem ik dat met een korreltje zout.
Ditto. Ik geloof er niets van, zeker gezien de andere uitingen van TS en het feit dat Bol geenzins verplicht is om dat te betalen.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Wat maakt het uit: @robert segway heeft zijn (droom) seggetmaar gedaan: bewijzen krijgt men hier niet; hij lacht niet waarschijnlijk in zijn vuistje want ik neem zijn: alles heeft Bol.com betaalt niet met een beetje maar met een baal zout. Zou het onmiddellijk terugnemen als hij dit hier kan laten zien: hoe Bol.com door de knieën is gegaan, graag zelfs, maar....... Juist!

robert segway

Ongelezen bericht door robert segway »

Ik heb al eerder aangegeven, kom maar langs bij mij, voor diegene die het niet snappen, je kan me mailen voor het adres naar : [email protected]
maar wel even een weddenschap aangaan dan.
Jullie snappen blijkbaar niet hoe fout ze bezig waren.

Ik heb van bol.com natuurlijk wel de aanklacht die ik al had ingediend, moeten intrekken, en ik mag hier ook niet de mailtjes van bol.com gaan publiceren, maar ik heb nooit afspraken met hun gemaakt, dat ik het niet aan iemand ( wie dan ook ) persoonlijk mocht laten zien.

dus voor degene die echt geintereseert zijn, stuur me maar een mailtje, krijg je meteen mijn adres.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

robert segway schreef:Ik heb al eerder aangegeven, kom maar langs bij mij, voor diegene die het niet snappen, je kan me mailen voor het adres naar : [email protected]

Ik heb van bol.com natuurlijk wel de aanklacht die ik al had ingediend, moeten intrekken, en ik mag hier ook niet de mailtjes van bol.com gaan publiceren, maar ik heb nooit afspraken met hun gemaakt, dat ik het niet aan iemand ( wie dan ook ) persoonlijk mocht laten zien.

dus voor degene die echt geintereseert zijn, stuur me maar een mailtje, krijg je meteen mijn adres.
segway nog niet voldoende tijd verspilt ? Jij gaat Bol tegen de haren strijken !!! oke juristen gaan de pennen slijpen :)

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

robert segway schreef:Jullie snappen blijkbaar niet hoe fout ze bezig waren
Nog niet 1x heb ik van u ook maar iets gelezen dat u zelf ook fouten heeft gemaakt, dat zou u sieren.
Anyway....ik kom niet langs :x ...het zal allemaal wel!
Fijne Kerst.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

moederslink schreef:
robert segway schreef:Jullie snappen blijkbaar niet hoe fout ze bezig waren
Nog niet 1x heb ik van u ook maar iets gelezen dat u zelf ook fouten heeft gemaakt, dat zou u sieren.
Anyway....ik kom niet langs :x ...het zal allemaal wel!
Fijne Kerst.
Met de namaak Segway uitgegleden op een garnaal tijden het foto maken ?, Bol vergoedt dit ?

Ook ik kom niet langs om naar een paar mails te kijken, dadelijk heb ik Bol aan m,n staart hangen met z,n leger juristen

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

robert segway schreef:Ik heb al eerder aangegeven, kom maar langs bij mij, voor diegene die het niet snappen, je kan me mailen voor het adres naar : [email protected]

En jij lijkt niet in te zien dat jij er ook behoorlijk naast zit. Feit blijft dat er geen enkele wettelijke verplichting is voor Bol om die telefoon te vergoeden.

Maak maar een screenshot van je internetbankieren waar we de overschrijving kunnen zien, want tenzij jij letterlijk op de route naar mijn werk zit heb ik écht geen tijd of zin om langs te gaan... tot die tijd blijft je geloofwaardigheid is wat mij betreft nog steeds nietbestaand.

LRNL

Ongelezen bericht door LRNL »

Bij Bol.com werken mensen die de hele dag het internet afspeuren naar berichten over de website, zij lezen dit gewoon mee.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Bij Bol.com werken mensen die de hele dag het internet afspeuren naar berichten over de website, zij lezen dit gewoon mee.
Dat was vroeger, tegenwoordig heb je daar software voor :wink:

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

Mucha schreef:Ach, vooralsnog heb ik nog steeds geen bewijs van robert segway gezien, dat hij zijn geld terug heeft gekregen EN geld voor reparatie van het mobieltje. Of is er iemand toevallig richting Amsterdam gereden ?
Nee, maar begin het hele onderwerp ondertussen zo weinig interessant te vinden dat het me ook niks meer uitmaakt. Of TS nu uit balorigheid of valse trots overdrijft of niet...wat maakt het uit?

Gesloten