LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Arbeidsongeschiktheid en hypotheekboete

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Arbeidsongeschiktheid en hypotheekboete

Ongelezen bericht door john18 »

ik heb vandaag flink zitten rekenen en als ik rentemiddeling doe is het in mijn geval uitstel van executie. dan heb ik na verloop van tijd geen mogelijkheid meer om het af telossen en om financieel rond te komen. krijg bijna geen rente over het geld{ verzekering rekende 5% rendement} en moet jaarlijks afdragen aan de belastingdienst. dat betekent dan ik dus over een tijd nog mijn verplichting niet na kan komen. Dus nou weet ik het ook niet meer. toch maar weer contact opnemen met de ing kijken of ze toch naar mijn situatie willen kijken.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Arbeidsongeschiktheid en hypotheekboete

Ongelezen bericht door SJZ »

En ondertussen weten we nog steeds niet waar het echt over gaat: hoeveel schuld, rente, spaargeld, enz.

Radar
Site Admin
Berichten: 5513
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Arbeidsongeschiktheid en hypotheekboete

Ongelezen bericht door Radar »

Offtopic bijdragen verwijderd.

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Arbeidsongeschiktheid en hypotheekboete

Ongelezen bericht door john18 »

Ik vind het zelf altijd fijn om bij de topic te lezen hoe het afloopt. Daarom zal ik laten weten hoe het is afgelopen met deze topic.
Dankzij mijn financieel adviseur ben ik op de juiste afdeling van de ing terecht gekomen. Ik heb de ing inzicht gegeven in mijn financiële situatie.
Daarna kreeg ik een telefoontje dat ik inderdaad in een benarde situatie terecht was gekomen en dat ik mijn verplichtingen op korte termijn ten kosten
van ing en misschien wel andere verplichtingen daardoor niet meer zou kunnen nakomen. om een lang verhaal kort te maken hebben ze besloten om
mijn geen boete te geven. Ing dankje voor jullie coulante opstelling tegen mij en mijn gezin! En voor de wederzijdse oplossing die jullie mij geboden hebben.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Arbeidsongeschiktheid en hypotheekboete

Ongelezen bericht door kweenie »

Dat is goed nieuws, gefeliciteerd! Toch fijn om te lezen dat het nog goed lijkt te komen.

Gesloten