LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn Postbank . NL

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Lucifer

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door Lucifer »

Net weer al mijn financiele zaken gecheckt bij postbank.nl helemaal up-to-date,prima hoor :wink:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ben dik tevreden over de postbank.

voorbijganger

Ongelezen bericht door voorbijganger »

Door een technische storing is het op dit moment helaas niet mogelijk om uw rekeningen en andere Postbank producten te bereiken. Wel kunt u gebruik maken van Effectenordering, Internetsparen, AEX Sparen, E-go creditcard en SMS Diensten. Als u beschikt over Girotel dan kunt u uw betalingen via Girotel uitvoeren.

Onze excuses voor het ongemak.
Tijdelijk is het niet mogelijk een betaalopdracht in te voeren/te wijzigen. Onze excuses. Probeert u het later nog eens. T0019OUT
Internetsparen.
Het systeem is momenteel niet beschikbaar, probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak.
Maar die twee idioten hebben nergens last van. Zeggen ze.

Jan1

Ongelezen bericht door Jan1 »

Mijn Postbank, grote verbetering vergeleken met het duregirotel.
Bereikbaarheid is meestal goed.

postbankgebruiker

Ongelezen bericht door postbankgebruiker »

Bereikbaarheid is meestal goed
Idd, bereikbaarheid is meestal goed.
Maar een online-bank moet niet meestal goed bereikbaar zijn, maar altijd!
En dat is nou juist het probleem van Mijn Postbank.nl.

Gast

Ik denk dat de meeste heikneuters die hier klagen gewoon hun pc niet op orde hebben. Vol met spy/ad/-ware en andere zooi waardoor een secure systeem niet goed werkt. Dan krijg je idd zulke meldingen.

voorbijganger

Denk ut niet!
Ben systeembeheerder bij een multinational en ik kan iedereen verzekeren dat mijn configuratie prima io is.

Gast

De vermelding "Excuses voor het ongemak" komt wel heel erg veel voor op de site van de postbank.

Jan1

Ongelezen bericht door Jan1 »

Bereikbaarheid is meestal goed

Foutje, bedankt, bereikbaarheid is altijd goed.

Lucifer

Ik word zo moe van mensen die alleen maar lopen te mekkeren over de postbank,ga aub naar de rabo(boerenleenbank of naar de snsbank die in de GROTE steden geeneens een filiaal hebben) en prijs jezelf gelukkig,blijf aub in je dorp en vermenigvuldig u NIET!

voorbijganger

ach gut, de tevreden lucifer weer in actie

Dit is 2004, man. een bank heeft gaan kantoren meer nodig.

Een bank heeft een GOEDWERKENDE interactieve internetsite nodig.

Wat een bank ook kan missen als kiespijn zijn lieden die de betreffende bank menen te moeten verdedigen door kritikasters verrot te schelden. Getuigt van een mentaliteit waar geen enkele bank (of welk bedrijf dan ook) zich mee geindentificeerd wenst te zien.

Gast

Hee voorbijganger met LOI cursus systeembeheer, lucifer heeft gelijk. De mensen met "problemen" veroorzaken deze zelf.

En jij als systeembeheerder moet toch weten dat 99% van de fouten aan de gebruiker ligt. Als je dit ontkent heb je echt de cursus via het LOI gedaan....... :lol:

Eén ding staat vast...........postbank.nl werkt goed, snel en betrouwbaar.

voorbijganger

Man, je kletst uit je nek.

Iedereen hier behalve jij en lucifer en die kat hebben al diverse mailtjes gekregen van de postbank waarin de POSTBANK ZELF toegeeft dat de site niet naar behoren werkt.

Jullie drieen doen niet anders dan jezelf voor schut zetten in een (mislukte) poging om de postbank in bescherming te nemen. Daarmee geef je dus al toe dat de Postbank rammelt aan alle kanten. En waarom zou je ook niet, ze geven het zelf ook nog eens toe?

Denken jullie nou echt dat de postbank op jullie - met jullie ordinaire vechtmethodes - zit te wachten??
Man laat me niet lachen.

FritzTheCat

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Lach toch maar,

maar ik als laatste want zojuist wederom probleemloos kunnen bankieren.

Vindt het overigens wel grappig dat mensen hun eigen problemen niet duren erkennen.

:lol: :P :o :) :D :wink:

FritzTheCat

:lol: :o 8) :) :D :roll:

Ik lach de hele dag.....................stelletje sufkoppen.

Weet je wat helemaal mooi is aan postbank.nl

Direct overboeken tussen eigen rekeningen....helemaal super.

Wat is het toch een fijne bank.

Piet81

Ongelezen bericht door Piet81 »

Nou he wat een unicum! Andere banken hadden dit al jaren dat je direct kon overboeken tussen je eigen rekeningen...

Gast

Hey wannabee-systeembeheerder, je kletst zelf uit je nek.

en lucifer rulez ;)

FritzTheCat

De tijd dat een systeembeheerder een echte job was is erg lang geleden, tegenwoordig kan elke malloot z'on melkert baantje krijgen.

:o

postbank.nl is misschien niet revolutionair MAAR.......het werkt altijd en overal op elke PC*.

*Mits je een beetje kennis van computergebruik hebt. (en dat onbreekt bij de meeste klagers)

Piet81

Ongelezen bericht door Piet81 »

Volgens mij hoef je niet zo veel computerkennis nodig te hebben om te constateren dat een site/service blijkbaar niet werkt. Wie is hier de nitwit...

Lucifer

VET! we gaan lekker tekeer tegen elkaar echt SUPER! postbank.nl is ok,als ik met mijn plastic pasje bij een money machine geld opneem is het in "no time" te zien op de site.ik was in het verleden client bij de sns-bank en zodra ik buiten gelderland was(bv utrecht en/of randstad)was/is er geen sns bank te bekennen.nu proberen ze met een commercial met een stem van een jonge dame met een sexy zachte "G" particulieren te verleiden om over te stappen ECHT EEN WANHOOPSDAAD! sns is en blijft een achterhoekse bank en dat de boerenleenbank zo groot is geworden is mij een raadsel of wonen er toch meer boeren in nederland dan wereldburgers?!

Gesloten