LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pay-back zuivere koffie ?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
De rechter
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2003 17:48

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door De rechter »

Inderdaad, er is wat geld uitgegeven aan postzegels maar 70 duizend euro ? Ben beniewd in wiens zakken dat geld verdwenen is ...

Rechter
Berichten: 102
Lid geworden op: 08 aug 2003 19:51

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Rechter »

Mijn collega heeft gelijk jullie zwammen en betalen wel maar het is en blijft een gammele zootje.

Er is nooit een verantwoording gegegeven van het contributiegeld wat er door de eerste voorzitter doorheen is gejaagd.

Schelden is niet zo moeilijk maar het zijn ook mijn centen.

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door gast33 »

Mwa,

Wat leuk. Beide gerechtelijk zuigelingen hebben zich in één topic volslagen belachelijk en ongeloofwaardig gemaakt.
Lezen is moeilijk voor "De rechter" naamgenootje "Rechter Hans Ganders" kruipt achter zijn achterlijk broetje aan en heeft alles behalve een mening. Een tip voorbeide (w)ezels (wie is de wezel en wie is de ezel :roll: ). Tik Tak en Sesamstraat is al afgelopen hoogstetijd voor de papfles en dan naar bedje toe. Oogjes dicht en slaap lekker.

Hans Ganders
Berichten: 110
Lid geworden op: 18 okt 2003 11:42

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Hans Ganders »

Jij bent door en door getikt. Ik zelf ook hoor. En ik vind het een rot gevoel.

Fijn dat je je uit en niet verder komt dan het forum. Succes er mee en dat je ze nog allemaal lang onderuit haalt. Eens komt er een eind aan jouw hobby.

Dat je iedereen de hel inschrijft is tot daar aan toe maar ondanks je zogenaamde intelligentie pleeg je ook nog verraad dus wees trots op je zelf.

Wat een hobby :roll: :shock:
Laatst gewijzigd door Hans Ganders op 15 jun 2004 23:42, 1 keer totaal gewijzigd.

shamyrah
Berichten: 395
Lid geworden op: 11 mei 2004 22:52

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door shamyrah »

en maar drammen en drammen, zie je het voor je, een kind van 4 dat z'n zin niet krijgt ?? precies de rechter en maar drammen.
en wat doen we met kinderen die blijven drammen ....?????????
die gaan we naar de kinderkamer sturen en kom maar terug als je klaar bent, dus mensen gewoon niet meer reageren, deze man vraag"t gewoon om negatieve aandacht omdat hij dat in z'n jeugd niet heeft gekregen, 't ja zielig hoor, zo'n slechte jeugd, geen stepje, geen fietsje met zijwieltjes maar....... gelukkig heeft hij nu tenminste 1 zijwieltje, een collega rechter.
zo'n verhaal zie je dagelijks in ons strafrecht.
vaak worden deze mensen ontoerekeningsvatbaar verklaard.

Hans Ganders
Berichten: 110
Lid geworden op: 18 okt 2003 11:42

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Hans Ganders »

Ik kom uit een zorgzaam gezin bij jullie was het een duiventil en de rest wat je vertelde was rot voor je. Maar om dan zo te keer te gaan op een forum waar je niets te zoeken hebt, neem ik je kwalijk. Vooral de manier waarop je mensen de grond intrapt en vals beschuldigt.

Word eens wijs en stap uit je klerenkast je hebt best capiciteiten maar vergeet je wraakgevoelens eens.

Bij mij hoef je niet meer te zijn ik kan niets meer voor je doen.

Wat deed je je lief voor en zie de praktijk hoe vals je bent. Toch weet ik ergens dat je het niet bent. Maar de ervaringen in je leven hebben je zo gemaakt.

Niet iedereen is vals. Maar weinigen kunnen je daden waarderen.
Laatst gewijzigd door Hans Ganders op 15 jun 2004 23:52, 1 keer totaal gewijzigd.

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door gast33 »

Jij bent door en door getikt. Ik zelf ook hoor. En ik vind het een rot gevoel.

Fijn dat je je uit en niet verder komt dan het forum. Succes er mee en dat je ze nog allemaal lang onderuit haalt. Eens komt er een eind aan jouw hobby.

Dat je iedereen de hel inschrijft is tot daar aan toe maar ondanks je zogenaamde intelligentie pleeg je ook nog verraad dus wees trots op je zelf.

Wat een hobby

Laatst aangepast door Hans Ganders op 15 Jun 2004 23:42, in totaal 1 keer bewerkt
Geplaatst op 15 Jun 2004 23:47 door Hans Ganders


--------------------------------------------------------------------------------

Ik kom uit een zorgzaam gezin bij jullie was het een duiventil en de rest wat je vertelde was rot voor je. Maar om dan zo te keer te gaan op een forum waar je niets te zoeken hebt, neem ik je kwalijk. Vooral de manier waarop je mensen de grond intrapt en vals beschuldigt.

Word eens wijs en stap uit je klerenkast je hebt best capiciteiten maar vergeet je wraakgevoelens eens.

Bij mij hoef je niet meer te zijn ik kan niets meer voor je doen.

Wat deed je je lief voor en zie de praktijk hoe vals je bent. Toch weet ik ergens dat je het niet bent. Maar de ervaringen in je leven hebben je zo gemaakt.

Niet iedereen is vals. Maar weinigen kunnen je daden waarderen.

Laatst aangepast door Hans Ganders op 15 Jun 2004 23:52, in totaal 1 keer bewerkt
Rechter Gans Anders, :!:

Wederom door de mand gevallen :lol:
Op zo'n manier komen je honderd aliasen wel heel erg makkelijk boven water drijven 8)

Hans Ganders
Berichten: 110
Lid geworden op: 18 okt 2003 11:42

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Hans Ganders »

Klopt hoor en jij bent toch degene die mij helemaal kapot gemaakt hebt door er telkens op terug te komen. En mij aangegeven hebt bij mevrouw Douma en de Tros een brief geschreven heeft dat ik onder andere namen schreef. Heb je de aliassen van je zelf ook opgegeven: er zijn er zo veel .

Als wraak jouw enige drijfveer is ja dan ben je zielig en dan kun je wel in Oud-Zuid wonen maar dat geeft jou niet het recht om alle mensen onder zo veel namen kapot te maken.

Het is je gelukt met mij en voor mij is het een raadsel dat de Tros jou je gang laatgaan.

Gefeliciteerd ik neem het je ergens niet kwalijk omdat je ziek bent. Maar je moet wel stoppen.

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door gast33 »

Geplaatst op 16 Jun 2004 00:03 door Hans Ganders


--------------------------------------------------------------------------------

Klopt hoor en jij bent toch degene die mij helemaal kapot gemaakt hebt door er telkens op terug te komen. En mij aangegeven hebt bij mevrouw Douma en de Tros een brief geschreven heeft dat ik onder andere namen schreef. Heb je de aliassen van je zelf ook opgegeven: er zijn er zo veel .

Als wraak jouw enige drijfveer is ja dan ben je zielig en dan kun je wel in Oud-Zuid wonen maar dat geeft jou niet het recht om alle mensen onder zo veel namen kapot te maken.

Het is je gelukt met mij en voor mij is het een raadsel dat de Tros jou je gang laatgaan.

Gefeliciteerd ik neem het je ergens niet kwalijk omdat je ziek bent. Maar je moet wel stoppen.
Grappig,

Vertel eens welke namen ik dan nog meer zou gebruiken?

Hans Ganders
Berichten: 110
Lid geworden op: 18 okt 2003 11:42

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Hans Ganders »

Hollander, De Rechter, Bezoeker, Gast33, Antonio,Ikwaseenbeetjedom,Ferdinand, etc. je vergiftigd het forum met alles.

Ga terug naar je huisarts.

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door gast33 »

Grappig,

Je slaat de plank volledig mis wat mij aangaat en 1 of twee ander aliasen 8)
Laatst gewijzigd door gast33 op 16 jun 2004 00:15, 1 keer totaal gewijzigd.

De rechter
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2003 17:48

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door De rechter »

min of meer 8)

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Hans Ganders, ik weet niet wie jij bent en ik wil het ook niet weten, maar wil je mij hier buiten laten !!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:

De rechter
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2003 17:48

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door De rechter »

Wie is er met de kas van payback vandoor ?

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door gast33 »

Ach daar hebben we de wezel "De Rechter" ook weer.
Mischien wel de daltons :idea:
Tik tak en Sesamstraat gemist?

Hans Ganders
Berichten: 110
Lid geworden op: 18 okt 2003 11:42

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Hans Ganders »

Je weet niet half hoever je bent Joost van Egmond Jan_Jan iedere keer haal je namen aan hoe vals en verrot ben je. Je wilt alles naar je hand zetten nou het lukt je niet.

Je haat is groot groter dan je verstand geraffineerd ben je daar kan ik niet tegen op. Wil ik ook niet maar de Tros moet jou maar eens doorlichten en dan wordt het forum weer een stuk rustiger.

Je schrijft zelf over een serpent asend op prooien ga terug naar je huisarts. Je bent zo verkeerd bezig dat ik me zorgen maakte over je. Welnu na mijn advies na een lange tijd ga naar je huisarts en stop met je beledigingen op het forum en naar mensen toe.

Ik geef je dit advies omdat je moet stoppen met je beschuldigingen en je frustraties elders moet ledigen.

Het ga je goed.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Bericht van de echte rechter :
Gods wet helder uitgelegd


--------------------------------------------------------------------------------

Gij zult geen andere goden voor Mijn aangezicht hebben.

God is Heere van de schepping. Men eert de Schepper niet door bedrijvig Zijn werk te vernielen.
Vraag steeds als eerste: Heere, hoe kan ik U dienen.
Slechts één God kan het menselijk lichaam hebben bedacht en gemaakt.
God regeert de wereld, dwars tegen alle aardse politieke schijn in.
Je mag geen afgoden dienen, niet verslaafd zijn aan geld, drugs, alcohol of sigaretten.
Heb God lief en niet het geld. Winst is een levensmiddel, geen levensdoel.
Vraag of God je wil bewaren voor eigen eer.
Het eigen ego is een afgod. Breng offers aan God, niet aan de zakelijke carrière.


Gij zult u geen gesneden beeld maken. Gij zult u voor die niet buigen, of hen dienen.

Toets telkens weer je politieke spreken aan Gods Woord.
Scheppingszaken zijn geen goddelijke eer waardig. Geloof in God, niet in rekenmodellen.
Controleer regelmatig of jouw God wel de God van de Bijbel is.
Beslissingen van ouders kunnen generaties lang doorwerken.
Schuw de cultus van marketing en techniek. Een bedrijfslogo is niet heilig, een ontwerp niet goddelijk.
Doe recht aan Gods eigenschappen en deugden. Schrijf niet alleen over barmhartigheid.
Gevangenen grijpen het gebed met beide handen aan. We noemen het gebed: Hoger beroep bij de hoogste Rechter.
Bouw niet mee aan statussymbolen. Doe zaken vanuit een tent, niet vanuit een tempel.


Gij zult de Naam van de Heere uw God niet ijdel gebruiken.

Doe niet alsof je als arts of verpleegkundige mensen beter maakt. Dan heilig je Zijn Naam niet.
Probeer God 'gewoon' ter sprake te brengen.
Wie de Naam aantast, laadt levenslange schuld op zich.
Misbruik Gods Naam niet ter vergroting van de eigen handel. Corrumpeer kerken noch dominees.
Vermijd onnodig en veelvuldig gebruik van Gods Naam.
Eerbiedig Gods naamrecht absoluut. Gebruik geen merknamen of reclame met religieuze bijklank.
Spreek even zorgvuldig in het bidden als in het werken. Geef anderen geen aanleiding tot vloeken.
Laat merken dat Gods namen je lief zijn.
Een gevangene zei: "Ik zweer het je, ik ben onschuldig." God is niet goedkoop.
Gebruik Gods Naam met eerbied. Een politiek debat biedt die mogelijkheid.


Gedenkt de sabbatdag, dat gij die heiligt.

De rustdag is goed voor de lichamelijke en psychische gezondheid van mensen.
Bescherm medewerkers en milieu tegen uitputting en roofbouw met bedrijfsmatige sabbatsperioden.
Besteed ook andere dagen in Gods dienst.
God laaft, geld verslaaft. Pas op met kapitaal: rente en afschrijvingen gaan zeven dagen per week door.
De overheid straft. Daar hoeven wij geen schepje bovenop te doen.
De zaak 's zondags sluiten, nut alleen als het hart de hele week geopend is.
De economie van de Bijbel staat haaks op de 24-uurseconomie van de moderne maatschappij.
Denk aan mensen die op zondag werken in de gevangenis, gezondheidszorg en leger.
De zondag moet geen sabbat worden.
Denk niet alle uren slechts aan facturen. Tijd is geen geld, tijd is genade.


Eert uw vader en uw moeder.

Investeer niet hebzuchtig in jong en gezond. Oudere klanten en medewerkers verdienen meer.
Gezag aanvaarden is dienen uit liefde.
Leven zonder computertaal is geen ziekte, ook geen analfabetisme.
Besef dat je altijd hun kind blijft. Ik moet eens wat vaker langsgaan.
Er wordt wel gezegd dat een moeder beter voor tien kinderen kan zorgen, dan tien kinderen voor één moeder.
Wees in oudedagsvoorzieningenloyaal. Pluk geen pensioenfonds, negeer gepensioneerden niet.
Maak geen grof misbruik van dit gebod door als vader je dochter te misbruiken.
Eren wil niet zeggen dat je het in alles met je ouders eens bent, maar wel dat je respect voor hen weet op te brengen.
Zorg in zijn algemeen goed voor ouderen. In onze maatschappij komen zij nogal eens tekort.
Neem senioren serieus. Dump oudere werknemers niet abrupt, maar laat ze zich er waardig uitwerken.
Geef het normale gezinsleven een grote plaats.
Vader en moeder representeren samen de oervorm van het gezag dat uiteindelijk van God komt.


Gij zult niet doodslaan.

Smijtegelt noemt in zijn catechismuspreek het te ver in zee zwemmen een overtreding van dit gebod.
Breng jezelf noch medeburgers in levensgevaar door roekeloos (rij)gedrag.
Alcohol, roken, drugs en waaghalzerijen vallen onder het zesde gebod.
Doodslaan is minder pijnlijk dan doodzwijgen.
Respecteer het leven vanaf de bevruchting tot aan het natuurlijke steven toe. Geen abortus, euthanasie en (kinder)mishandeling.
Mijd gewelddadige beelden en taal.
Let op de veiligheid. Dwing niet tot moordende arbeid door onverantwoorde deadlines.
De gevolgen van het doden zijn voor de dader levenslang.
Goede gezondheidszorg en een deugdelijk milieubeleid behoren tot het basispakket van de christelijke politiek.
Handel niet in levensbedreigende producten. Laat klant noch fabrikant bloeden voor uw winst.


Gij zult niet echtbreken.

Het opheffen van het bordeelverbod heeft niet geleid tot een betere situatie voor prostituées. Nederland moet de prostituant aanpakken.
Volg je belofte, niet je gevoel. Laat je vrouw je beste vriendin zijn.
Na twee jaar detentie stranden de huwelijken. Heb bewondering voor vrouwen die hun mannen trouw blijven.
Ga op seksueel gebied goed met elkaar om, zowel binnen als buiten het huwelijk.
De echt wordt niet pas gebroken bij de aanvraag tot echtscheiding, maar begint als je elkaar niet respectvol behandelt.
Als een man zijn vrouw slaat, slaat hij zijn huwelijk aan barrels.
In de versie van de Tien Geboden volgens Deutronomium 5 staat dat je geen overspel mag doen.
Houd arbeidsrelaties zuiver en beperkt. Mijd flirts, bedrijfsborrels, doorzakfeesten en snoepreisjes.
Bid: "Wend, wend mijn oog van d'ijdelheden af."
Men mag niet buiten de huwelijksband zaadcellen (anoniem) of eicellen (anoniem) aan anderen weggeven.
Raak als gehuwde nooit met het werk getrouwd. Een ongeremde kostwinner wordt gezinsverliezer.
Het huwelijk is een Goddelijke instelling die de hele samenleving aangaat. Deze unieke relatie verdraagt geen 'alternatieve vormen'.


Gij zult niet stelen.

Sjoemel niet met declaraties, verboemel geen uren, bereken meer- en minderwerk correct.
Imiteer andermans werk niet. Wees origineel
Collectebonnen zijn slecht voor je kinderen en je eigen oprechtheid.
Hoed je voor politieke diefstal: met het idee van je collega aan de haal gaan en haar verkopen als je eigen voorstel.
Wees tevreden met wat je hebt.
Wie geeft wat-ie heeft, is waard wat-ie heeft.
Wie zich onterecht ziek meldt, steelt van de gemeenschapsgelden, verlengt wachtlijsten
Misbruik een machtspositie niet. Bestrijd monopolies, kartels en voorkennishandel.
Verkwisters en gierigaards vallen beiden onder het oordeel van het achtste gebod.
Ex-gevangene Carlos: "Zelfs voor het stelen van een snoepje heb ik vergeving gevraagd"


Gij zult geen vals getuigenis spreken.

Wees er niet voor de zaak maar voor de ziel.
Beloof niet meer dan waargemaakt kan worden. Prop projectvoorstellen niet vol optimisme.
Roddelen is zonde. Het is een vreugde om goede geruchten door te geven.
Jokken klinkt niet zo erg, maar is ook liegen.
Wees eerlijk tegenover patiënten, ook als iemand ongeneselijk ziek is. Wees ook meelevend.
Geef een eerlijk bedrijfsbeeld. Poets de etalage niet op als het magazijn een vuilnisbelt is.
Voer geen lastercampagne tegen concurrenten. Adverteer met feiten, niet met kreten.
Uit je positief over een collega als daar gerede aanleiding voor is. Dat ligt niet alleen politiek moeilijk.
Heb de waarheid lief, ook als dat tegen je eigen belang ingaat.
Bespreek niet wat niet van belang is voor degene met wie je spreekt. En uit kritiek tegenover degene die het betreft, onder vier ogen.


Gij zult niet begeren.

Dring consumenten geen modieuze nonsens op. Voed de behoefte, niet de begeerte.
Ook in de medische wereld is er vaak afgunst. Ziekenhuisconflicten zijn nogal eens hierop terug te voeren.
Zeg bij elke APK:"Ik hoef nog geen nieuwe auto." Je hoeft niet elk mooi boek te hebben.
Bepaal de waarde van je (on)geluk niet aan het bezit van de buren.
Jaloezie komt de gemeenschappelijk inzet voor de patiënt niet ten goede.
Aas niet op iemands functie, status of bezit. Jaloezie verduistert de werksfeer.
Spiegel je niet aan je naaste, maar aan Gods Woord.
Gebruik bezit niet als onderdeel van je identiteit.
Exploiteer niet iemands neiging tot begeren. Gebruik geen loterijen als lokmiddel.
Begeer om naar al Gods geboden te leven.

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door gast33 »

Geplaatst op 16 Jun 2004 00:25 door Hans Ganders


--------------------------------------------------------------------------------

Je weet niet half hoever je bent Joost van Egmond Jan_Jan iedere keer haal je namen aan hoe vals en verrot ben je. Je wilt alles naar je hand zetten nou het lukt je niet.

Je haat is groot groter dan je verstand geraffineerd ben je daar kan ik niet tegen op. Wil ik ook niet maar de Tros moet jou maar eens doorlichten en dan wordt het forum weer een stuk rustiger.

Je schrijft zelf over een serpent asend op prooien ga terug naar je huisarts. Je bent zo verkeerd bezig dat ik me zorgen maakte over je. Welnu na mijn advies na een lange tijd ga naar je huisarts en stop met je beledigingen op het forum en naar mensen toe.

Ik geef je dit advies omdat je moet stoppen met je beschuldigingen en je frustraties elders moet ledigen.
Het ga je goed.
Wanneer heb ik woorden met bovenstaande strekking eerder gelezen :roll:
Grappig,
Dat je jezelf goed kent en het ook kunt verwoorden.
Laatst gewijzigd door gast33 op 16 jun 2004 00:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Hans Ganders
Berichten: 110
Lid geworden op: 18 okt 2003 11:42

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Hans Ganders »

Helemaal mee eens alleen moet je het in de praktijk ook waarmaken.

Mensen zijn niet altijd je vijanden en jij hebt niet het recht om zo beledigend te zijn op het forum.

En daarom moet je ook stoppen want er zijn genoeg mensen die wel financiële problemen hebben. En jij hebt een ander probleem.

Stop dus met je onzin.

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door gast33 »

Geplaatst op 16 Jun 2004 00:37 door Hans Ganders


--------------------------------------------------------------------------------

Helemaal mee eens alleen moet je het in de praktijk ook waarmaken.

Mensen zijn niet altijd je vijanden en jij hebt niet het recht om zo beledigend te zijn op het forum.

En daarom moet je ook stoppen want er zijn genoeg mensen die wel financiële problemen hebben. En jij hebt een ander probleem.

Stop dus met je onzin.
Grappig,
Wederom een mooi stukje zelfkennis.

Gesloten