Pagina 8 van 8
Re: Acer laptop
Geplaatst: 29 nov 2007 10:04
door aussienl
Zoals altijd ligt het aan de consument
Re: Acer laptop
Geplaatst: 29 nov 2007 10:11
door BBCS
Zoals altijd ligt het aan de consument
Hoe kom je daar nu weer bij?
Zowel de fabrikant als de consument hebben allebei een aandeel aan het feit dat de ontwikkelingen nu heel snel gaan.
Het is echt onzin om te zeggen dat de ontwikkelingen allemaal de schuld is van de fabrikanten.
Re: Acer laptop
Geplaatst: 11 feb 2009 18:59
door evert31
In noverber 2008 de helpdesk van Acer gebeld voor een recovery DVD.
Kreeg een dame aan de telefoon die nauwelijks nederlands spreekt en verstaat. Heb daarna 4 keer terug moeten bellen voor ik een aanvraag formulier kreeg met een RMA nummer.Na veelvuldig mailen en bellen komt er begin februari 2009!!!! een DVD van Acer. Inmiddels heb ik al een andere laptop gekocht ( dus geen Acer meer ) omdat ik toch iets moest. Ik heb deze DVD niet meer geacepteerd omdat deze veel te laat was en ik al een andere laptop heb.
Wat doet Acer nu, ze sturen de instalatiebrief met een LEGE DVD.
NOU ACER HATELIJK BEDANKT HOOR.
Bezint eer ge met Acer begint.
Hans.