LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Er was eens.....sprookje deel 2
Re: Er was eens.....sprookje deel 2
Ok, 20 klanten en je draait op winst. Moeilijk he. Klanten besparen fors en consultanten verdienen er lekker aan. 200 Euro op een avond is niet uitzonderlijk.
Of wou je getallen die bewijzen dat het niet werkt of dat je consultanten moet werven. Sorry, dan kan ik je niet helpen, want die bestaan niet en dan zou ik moeten gaan liegen en dat laat ik liever aan anderen over (tegenstanders en zo).
Of wou je getallen die bewijzen dat het niet werkt of dat je consultanten moet werven. Sorry, dan kan ik je niet helpen, want die bestaan niet en dan zou ik moeten gaan liegen en dat laat ik liever aan anderen over (tegenstanders en zo).
-
ACN heeft wel degelijk mensen in vaste loondienst, op monsterboard.nl vind je nog een aantal vacatures, wellicht zit er nog wat bij.Het kost helemaal geen "echte" banen, er zullen in ieder geval in Nederland geen massaontslagen vallen want de MLM-bedrijven hebben geen mensen in dienst
Ja, en op meerdere vacaturesites komen steeds meer schimmige wervingsbureau's die met mooie grote woorden, allerhande soort managers zoeken. Maar waar je uitkomt is een enkel 06 nummer, en geen vermelding dat het om MLM gaat, en daar wringt mijn schoen een beetje. Waarom die schimmigheid en verstoppen in de duisternis, er is toch niks mis mee........................althans volgens sommige gasten hier. De werkwijze van MLMorganisaties past m.i. niet in het algemene beeld van ondernemen. Het begint al bij de schimmige betalingsovereenkomsten. En je moet kenissen en vrienden werven, zodat die je producten/diensten kopen. Over het algemeen worden die producten/diensten afgenomen omdat je vrienden en kennissen geen nee durven zeggen, dat is een algemeen bekend mechanisme in de verkoop, het zogeheten ""gunnen"". Dat je er als MLMer geen schuldgevoel bij krijgt, of vinden jullie de technieken ethisch verantwoord ?!op monsterboard.nl vind je nog een aantal vacatures, wellicht zit er nog wat bij.
Waar het mij dus om gaat is de methodiek !!!
En cijfers doen mij niet zoveel !!
Hoef ook geen bewijzen, maar leg mij nou ook eens uit waarom er zoveel duisternis hangt rond het hele MLMen !
Hoef ook geen bewijzen, maar leg mij nou ook eens uit waarom er zoveel duisternis hangt rond het hele MLMen !
Dus als ik je vraag om me niet na te praten, dan doe ik al alsof ik God (met een hoofdletter nog wel, dat deed ik nog niet eens) ben? Mag ik nog wel gewoon wat zeggen?Ja God
Het bewijs waar jij mee aan komt zetten is het marktaandeel van 1 onderneming in 1 bepaald gebied.En wederom geven ze er een mooie draai aan. MLM werkt niet, voeren ze aan als stelling. Met een fikse draai er omheen ontlopen ze het bewijs dat MLM WEL werkt.
Dus als ik zeg dat er iemand is die een bank heeft overvallen en daarmee miljonair is geworden, dan is bankroven een goed werkend concept??
Begrijp je het nou gewoon niet of doe je net alsof? Er werd net duidelijk uitgelegd dat het niet om 1 specifieke onderneming gaat, maar om het concept. Het concept van AH is verkoop via supermarkten. Dat heeft een groot marktaandeel als je het bekijkt binnen alle mogelijke manieren om supermarktproducten te verkopen. Snappie?Begin niet met een AH. Want wereldwijd heeft AH nog geen 1% marktaandeel. Dus werkt AH niet. Ja, zo ken ik er nog wel een aantal.
Een leugenaar is iemand die bewust iets zegt dat niet zo is. Als Madeleine over iets dus nog voordat ze het heeft gezien een uitspraak doet is ze per definitie geen leugenaar.Je blijft een leugenaar madeleine je doet uitspraken al voor dien dat je het niet eens hebt gezien
Ook weer zo'n uitspraak die er totaal niets mee te maken heeft. Hoevaak is KPN al voor de rechter gekomen in verband met het concept dat zij voor haar marketing gebruikt?! Idem dito voor Tele2 en anderen?Dat kunnen Belgacom, KPN en Tele2 niet zeggen; de zitten vrijwel wekelijks voor de rechter.
Gaaaaaap....Maar ach, zolang ik er goed mee verdien, wat ik al jaren doe,
Ga eens een kijkje nemen op de sites van de DSA e.d. Die hebben namelijk wel dat soort cijfers. Sterker nog, die houden PER LAND bij:Kom nou toch, student. Nu opeens weer de hele MLM industrie. Met 5 bedrijven kun je al makkelijk peilen. Hoe denk je dat kijkcijfers worden gemeten? Toch niet uit 6 miljoen gezinnen. Je denkt toch niet dat een willekeurige netwerker hier de cijfers kan neerzetten van 1600 MLM-bedrijven en van miljoenen distributeurs? Ga nou maar boeken lezen, wordt je misschien nog een wijze man!
- Hoeveel mensen in de MLM-branche werken
- Hoeveel omzet er gedraaid wordt
Deel dat door de totale werkende bevolking respectievelijk de gehele retailomzet (CBS e.d.) en je weet het percentage. Heel simpel. En ter informatie: je kunt niet aan de hand van een steekproef het marktaandeel van het totaal bepalen, ook niet a.d.h.v. bijvoorbeeld 5 bedrijven. Welke bedrijven zou je moeten kiezen?! Het aantal is sowieso te laag om algemene uitspraken te kunnen doen. Misschien moest jij eens wat boeken gaan lezen...
Dat doet toch niet ter zake? Het gaat er niet om wie de aanklacht indiende, het gaat om de uiteindelijke uitspraak van de rechter.tegenstanders of consultanten hebben niet geklaagd.
nee een concurrent ,de oude monopolist Belgacom. Zij zagen liever zo'n snelgroeiende concurrent verdwijnen
Das toch wel duidelijk... Kijk eens goed naar de naamWaarom stop je ermee madeliene ??
Zo ook onze gast die zich in de huid van Student 27 heeft gestoken. How low can you go... Bepaalde uitspraken van gasten hier doen me trouwens weer sterk denken aan iemand die we hier in het verleden ook op het forum hadden. Laten we dat voorlopig maar op toeval houden...
Whahahahahaha......natuurlijk!Geplaatst op 12 Aug 2004 21:06 door madeliene
--------------------------------------------------------------------------------
Ik stop ermee.
Nee, nee, madeleine je stopt er niet mee, nee je gaat onder een ander naam verder.
Eerst was het Jannieheetik, die ermee stoptte. 3Minuten later verscheen ene Madeleine ten tonele. Nu 'stopt'Madeleine' en wie komt er opeens uit het niets tevoorschijn? WIJSNEUSJE!!!!
Denk je nu echt dat je met zo een domme zet er iemand intrapt. De boel besodemieteren! DAT is wat jij doet.
Je schrijft hetzelfde als Jannieheetik en die schrijft weer hetzelfde als wijsneusje.
BTW, VERLIEZERS GEVEN OP.
WINNAARS GAAN DOOR.
Janniedeleinneus, je bent een slechte en domme verliezer!!!!!!!!!1
Hahahahahaha..........oe, oe, oe, miep mantepakje toch!Geplaatst op 12 Aug 2004 19:04 door Madeleine
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo Wijsneusje,
Kun jij nog even de URL geven waar het rapport op te vinden is?
Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Madeleine
Tippie : Ze zoeken nog actrices bij GTST. Echt iets voor jou.
Hahahahahaha, die weisneusdeleine, toch.Waar het mij dus om gaat is de methodiek !!!
Nu doen de cijfers haar weer nix, terwijl ze er zo vaak om heeft lopen te mekkeren.Typisch een gedrag van een verliezer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Whahahahahahaha, nee stel je voor dat je een x ECHT geld zou verdienen. Wordt je ozo grote vriendenclubje jaloers en raak je ze kwijt.Heb je helemaal nix meer. Miepmanteldeleineneusje!Iets waar jij dagelijks mee te maken hebt. Geen energie! Maar ik moet er niet aan denken als onze dienst via MLM wordt "verkocht".
Hee, student 26.......................
Ik vraag me toch ff af...: Ben jij niet Keesjan, met een mantepakje an, die een vrouw heeft die Jannie heet, die je eigenlijk Madeleine noemt omdat je een heel wijsneusje denkt te hebben?
Ik vraag me toch ff af...: Ben jij niet Keesjan, met een mantepakje an, die een vrouw heeft die Jannie heet, die je eigenlijk Madeleine noemt omdat je een heel wijsneusje denkt te hebben?
Inmiddels zijn de keiharde cijfer aangereikt. De anti's weigeren deze in te zien en kwekken er weer heerlijk omheen. Hun hele leven bestaat uit het praten en denken in een cirkel. Ze komen dus never nooit niet een stap verder.En maar roepen dat ze een hoge opleiding hebben gehad! Whahahahaha, je moet hetgeen je geleerd hebt in de praktijk toepassen, maar nee, deze 'studiebollen'met een nep bul op zak, gaan hun tijd op een forum met niveau 0 , verdoen.Geplaatst op 18 Jul 2004 17:47 door franciscus
Is het mogelijk om op MLM topics vanaf nu een slotje te plaatsen??
Dit sub-forum wordt er mee overspoeld en de discussies daarover leiden to niets. Pro-MLMmers weigeren met harde cijfers te komen om hun succes aan te tonen en de anti's kwekken maar een eind in het rond zob=nder een slag verder te komen.
Wat zijn jullie zielig met zijn allen, yek. Topics verzieken omdat echt discussieren jullie argumenten onderuit haalt. Je hoeft hier niet te komen hoor. Heb je er ook geen last van.
Mooie antireclame voor MLM.[/quote]
Mooie antireclame voor MLM.[/quote]
Waar dan?Inmiddels zijn de keiharde cijfer aangereikt.
Hee pffff, hier een beetje reclame..........ik doe nu 2jr mlm, ik doe dit naast een normale 40 urige werkweek, veel geld verdien ik er niet mee maar elke maand tussen de 200 en 400 euro, veel is het niet maar ik ga hier wel twee keer per jaar van op vakantie, als ik er meer tijd in zou steken zal ik waarschijnlijk meer verdienen, maar mijn vaste baan bied ook mogelijkheden tot groei en geeft me vastigheid. Ik vind het een goed concept, degenen die negatief zijn over mlm zijn vaak degenen die er niet zo goed in zijn en daar is ook niks mis mee ik vind het alleen jammer dat mensen dan direkt tegen zo'n bedrijf aanschoppen, lijkt me ook niet nodig, ik zeg ook niet dat ik voetballen dom en belachelijk vind omdat ik niet kan voetballen en een ander wel.
Ben jij niet toevallig studeleinekeesjanechtmeisjewijsneusjepffff?
BTW, wie zegt dat ik een mlm-er ben?
Typisch een vraag van een blinde!!!!!Waar dan?
Zoek en vind, zou ik zeggen!
Met zn allen, met zn alehuuun, met je allen zingen we van harte....gefeliciteerd, met zn alllen..........Leuk liedje, maar hoe kan 1 iemand met zn ALLEN zijn? Typisch het gedrag van een verliezer die alles en iedereeen over een kam scheert.--------------------------------------------------------------------------------
Wat zijn jullie zielig met zijn allen
Ik geef het op!!!Ik zie een mand en ik donder er dwars doorheen.
Jij stelt iets. Waarom moet ik het dan zoeken?Zoek en vind, zou ik zeggen!