Oproep aan alle mede-tegenstanders: zolang mogelijk blijven posten op de topics onder PIRAMIDESPELEN. Want dat is de plek waar dit thuishoort!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?
-
tegenstander
Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?
Meneer van Eechoud komt wel terug, die neemt al dagenlang afscheid maar hij is echt niet van plan om weg te blijven. Na zijn afscheid om 17.35 op 16-8 heeft ie nog overal gepost! Dus Madeleine, maak je maar niet druk, die url krijg je vast nog wel
Oproep aan alle mede-tegenstanders: zolang mogelijk blijven posten op de topics onder PIRAMIDESPELEN. Want dat is de plek waar dit thuishoort!
-
Madeleine
Dat ben ik helemaal met je eens! Het is natuurlijk niet voor niets dat dit topic al die tijd onder piramidespelen is geplaatst. Ik zal ook weer een berichtje achterlaten. Jammer dat veel topics zijn afgesloten.Oproep aan alle mede-tegenstanders: zolang mogelijk blijven posten op de topics onder PIRAMIDESPELEN. Want dat is de plek waar dit thuishoort!
Van mij! Je bent toch niet lui he?Weet niet meer zeker van wie dit is en heb geen zin het na te zoeken.
Ten eerste zijn we niet bij de rechtbank.Maar het zou een fraaie zijn bij de rechtbank:
"voor zover ik weet"! Je HOORT het te weten wanneer je zulke uitspraken doet. En anders ben je bezig met roddelen.
Ten tweede geef ik ermee aan dat ik niet direct de bewijzen ervoor heb, omdat veel websites van Amway-distributeurs achterhaald zijn. Ik wordt hier namelijk nogal eens aangevallen dat ik zaken niet onderbouw (terwijl ik dat nou juist wel doe).
Ten derde is het volgens mij waar wat ik stelde. Jij ontkent het ook niet trouwens...
Waar dan, want dat bewijs heb ik even gemist.Ik heb op dit forum ook laten zien dat het financieel beter is voor iemand "onder in", één op één gezien. (bij echte MLM)
Wat een flauwekul. Er is hier niemand die met dergelijke argumentatie aan komt zetten, misschien een paar voorstanders, maar zeker geen serieuze tegenstanders.Ja maar, jehebtlatenziendathet500eurobeterisvoordeondersteennouzegjedathetook450eurikanzijn...Nougeloofikjenietmeer......
-
mlm-er
Dit is dus een van redenen dat ik zo min mogelijk post op dit forum.Eerst een onzinnig, uiterst onbetrouwbaar bericht van iemand die hier nooit komt, gevolgt door een opmerking :Leuk verhaal! Zonder nadenken wordt dit als waarheid aangenomen.Nog meer bewijzen nodig?
Ik heb 2 familieleden die failiet zijn gegaan door MLM en ken twee mensen die een poging tot zelfdoding hebben gedaan door MLM. Maar daar praat ik liever niet meer over aangezien ik door een meneer van MLM al eens met de dood bedreigt ben als ik me daar verder over uit zou laten.
Madeleine
Gast
Geplaatst op 17 Aug 2004 08:43 door Madeleine
--------------------------------------------------------------------------------
Leuk verhaal van mijnheer Ad de Ber. Hier wordt je niet echt vrolijk van
Dit is klinkklare laster omdat het zeer waarschijnlijk een verzonnen verhaal is.Alleen al de uitspraak : Ik heb 2 familieleden die failiet zijn gegaan door mlm. Hoe moet je in vredesnaam failiet gaan? Hebben die mensen zich ingekocht voor een paar ton ofzo?Failiet gaan met mlm is onmogelijk, of ze moeten zo dom zijn geweest om een groot bedrag te lenen om dingen te doen die je helemaal niet moet doen.
En dan nog die domme opmerking, dat deze Ad de Ber?, door EEN MENEER VAN MLM met de dood bedreigt is. Als je met de dood bedreigt wordt, moet je aangifte doen bij de politie.En waarom vertel je dit wel op dit forum? Als je er niet over durft te praten, omdat je leven in 'gevaar'is, moet je dat hier zeker niet doen.
Wat nou als die MLM MENEER hier meeleest? Dan weet hij direct dat JIJ het bent. Je speelt dus met je leven. Hahahahaha, denk je dat je flauwe grap nu gewerkt heeft?
Madeleine,
Waarom neem je dit soort onzin direct aan als waarheid? Juist JIJ bent iemand die overal een bewijs van wilt hebben.Je zou een echt dame zijn geweest, als je die Ad? om opheldering had gevraagt.
Het valt mij behoorlijk tegen, dat je zo'n warrig, onbetrouwbaar verhaal direct aanneemt als waarheid.Terwijl ik toch altijd heb gedacht dat jij niet in sprookjes en gebakken lucht verhaaltjes geloofde!
-
mlm-er
Het hoort daar helemaal niet thuis! Zelfs de weldenkende tegenstander geeft toe dat MLM geen piramidespelletjes is.Waarom moet er zo lang doorgekakelt worden over de terechte verplaatsing?Geplaatst op 17 Aug 2004 09:16 door Madeleine
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Dat ben ik helemaal met je eens! Het is natuurlijk niet voor niets dat dit topic al die tijd onder piramidespelen is geplaatst. Ik zal ook weer een berichtje achterlaten. Jammer dat veel topics zijn afgesloten.
Ik dacht dat dat juist jij, Madeleine, blij was dat er weer normaal gesproken kon worden over MLM. Maar door dit kinderachtige gedrag trek je de discussie weer naar nivo 0.
Wat voor mij nog steeds een raadsel is, is dat er onder piramidespelen geen woord wordt gerept over FTC e.d.Dit is een piramidespel waar vele,vooral jongere, slachtoffers vallen.
Vreemd dat iets wat illegaal en dus verboden is NIET wordt besproken en iets wat legaal dus niet verboden is WEL voluit besproken wordt.
-
Jan van Eechoud
Oh tegenstander: ik lig weer in een deuk!
Succes, JvEOproep aan alle mede-tegenstanders: zolang mogelijk blijven posten op de topics onder PIRAMIDESPELEN. Want dat is de plek waar dit thuishoort!
-
Jan van Eechoud
Hi, Ad de Beer,
Leuk je hier ook tegen te komen.
Je kunt je lol op hier hoor!
Medestanders zat voor je.
Vr. gr. J v Eechoud
Leuk je hier ook tegen te komen.
Je kunt je lol op hier hoor!
Medestanders zat voor je.
Vr. gr. J v Eechoud
-
Jan van Eechoud
Ad d B,
Niet miauwen, je praat er constant over en leg even uit dat Amway daar niet in voor komt.
Vr. gr. Jan v E.
Niet miauwen, je praat er constant over en leg even uit dat Amway daar niet in voor komt.
Vr. gr. Jan v E.
-
Jan van Eechoud
Ha troel,
Zal eens even voor je snuffelen. Had iets te maken met EUROMONITOR of zo.
Je bespaart mij trouwens een hele hoop werk wanneer je zelf even sssssnuffelt op www.amway.startkabel.nl (beslist geen site van het bedrijf zelf)
Vr. gr. Jan v. E.
Zal eens even voor je snuffelen. Had iets te maken met EUROMONITOR of zo.
Je bespaart mij trouwens een hele hoop werk wanneer je zelf even sssssnuffelt op www.amway.startkabel.nl (beslist geen site van het bedrijf zelf)
Vr. gr. Jan v. E.
-
Jan van Eechoud
Zoek maar. Ben je lui dan? (ik wel):
Ik heb op dit forum ook laten zien dat het financieel beter is voor iemand "onder in", één op één gezien. (bij echte MLM)
Waar dan, want dat bewijs heb ik even gemist.
Vr. gr. Jan v E.
-
Gast
Dit bedoel ik dus met en 'vakkundig'overheenl***ullen.Er wordt niet overheengel*ld. Wat in dat bericht staat is een uitleg. Waar zouden we dan precies op moeten reageren? Daarnaast is alles wat in dit bericht staat al eens besproken.
-
bekijkt het eens positief
ik verdenk madeleine ergens van. Ze schrijft hier op een bepaalde manier of ze zeer netjes is maar ondertussen zie ik enkele zinnetjes tussen door dat zij plosteling niet zo netjes is. Meer een fraak gevoel.
zoals:we moeten eens weer een een berichtje plaatsen op de topoc piramidespelen anders bloed deze topic dood. Waarom?
als jij mlm een piramidespel vind kun je het op dit topic ook gerust zeggen...........een beetje min ideeetjes heb je? Blijkbaar wil je dat andere mensen hier op de trosforum komen laten merken kijk al deze bedrijven zijn fout omdat het bij de topic piramidespelen staat.
ook je opmerkingen over ww.wao.aow.zw etc dat mlm bedrijven deze kosten niet meer hebben zodoende goedkoop op de markt kunnen komen. Ook heel sarcastisch wat je hier zegt.
Ja en het is een mlm bedrijf. De mensen doen het naast hun huidige werkzaamheden dus deze zaken hebben ze toch wel geregeld
je doet je voor als dit valse concurrentie is.Ieders zijn of haar keuze als je naast je werkzaamheden wat bij wil verdienen. Heelwat al die persoonlijke leningen wat de mensen afsluiten voor een tv-tje vakantie-je (70% van de nederlanders hebben dat)
overigens zie nu ook dat ze met meerdere namen zich vertegenwoordigt.
zoals:we moeten eens weer een een berichtje plaatsen op de topoc piramidespelen anders bloed deze topic dood. Waarom?
als jij mlm een piramidespel vind kun je het op dit topic ook gerust zeggen...........een beetje min ideeetjes heb je? Blijkbaar wil je dat andere mensen hier op de trosforum komen laten merken kijk al deze bedrijven zijn fout omdat het bij de topic piramidespelen staat.
ook je opmerkingen over ww.wao.aow.zw etc dat mlm bedrijven deze kosten niet meer hebben zodoende goedkoop op de markt kunnen komen. Ook heel sarcastisch wat je hier zegt.
Ja en het is een mlm bedrijf. De mensen doen het naast hun huidige werkzaamheden dus deze zaken hebben ze toch wel geregeld
je doet je voor als dit valse concurrentie is.Ieders zijn of haar keuze als je naast je werkzaamheden wat bij wil verdienen. Heelwat al die persoonlijke leningen wat de mensen afsluiten voor een tv-tje vakantie-je (70% van de nederlanders hebben dat)
overigens zie nu ook dat ze met meerdere namen zich vertegenwoordigt.
-
bekijkt het eens positief
Heelwat beter dan al die persoonlijke leningen wat de mensen afsluiten voor een tv-tje vakantie-je (70% van de nederlanders hebben dat)
bedoelde ik.
oja er zijn voorstanders die ook onder andere namen zich vertegenwoordigen.maar madeleine jij was toch zo netjes,dus dat verwachte ik niet van jou.
reageer dan alleen op de serieuze reacties.blijft dan zelf ook serieus.
je lokt het zelf ook uit.
bedoelde ik.
oja er zijn voorstanders die ook onder andere namen zich vertegenwoordigen.maar madeleine jij was toch zo netjes,dus dat verwachte ik niet van jou.
reageer dan alleen op de serieuze reacties.blijft dan zelf ook serieus.
je lokt het zelf ook uit.
-
Gast
Begint dit sprookje weer?overigens zie nu ook dat ze met meerdere namen zich vertegenwoordigt.
Welke namen dan? Bewijs dit eens. Juridisch pleeg je nu smaad.
-
Madeleine
Mijn officiële onlognaam is Crabbel. Daar mijn ADSL zo geweldig werkt dat op het moment dat ik inlog ik eruit knal, is de reden dat ik onder de naam Madeleine de meeste correspondentie voer.
Waar ik een groot probleem mee heb, is dat ik inleggeld moet betalen om iets te mógen verkopen. Ik vind dat daar een luchtje aanzit. Dat betekent mensen aan de firma binden opdat ze nog iets van hun centen terugzien. Wat vrijheid?
En dan ACN. Groeit volgens jullie razendsnel in de Benelux. Nou fijn, straks zit 75% van de potentiële klanten bij ACN ben ik toch mooi mijn 600 Euro kwijt. En nou niet komen dat het inleggeld bedoeld is voor het backoffice. Zit gewoon in de telefoonprijs verdisconteerd.
Wij hebben al eens uitgerekend op een andere thread om een inkomen van 1750 Euro per maand netto te verdienen, ik minimaal 3000 € bruto moet verdienen.
50€ per maand per klant x 2% commissie = 1 € per maand. Ik moet dus minimaal 3000 klanten hebben die ieder minimaal 50€ per maand verbellen. Dus een totale omzet van 3000 x 50 = 150.000 € per maand.
Er zijn 6 miljoen huishoudens, per distribiteur 3000 klanten is er ruimte voor 2000 distribiteurs. En, dan moet iedereen in Nederland een ACN-abonnement nemen.
Misschien dat jullie 25% van de markt veroveren = 1,5 mio potentiële klanten. Als je weer uitgaat van 3000 klanten minimaal per distribiteur, kunnen slechts 25% van 2000 = 500 distribiteurs een redelijk salaris verdienen.
Jullie pretenderen dat inmiddels 1000-den het "licht" hebben gezien. De spoeling wordt wel erg dun.
Het is een bijverdienste, inderdaad. Als ik 50 klanten kan ronselen heb ik 50€ extra. Moet ik al 12 maanden werken om mijn inleggeld terug te verdienen. Ik heb hier een heel hard hoofd in. Het zou mij moeite kosten om 50 klanten te activeren. Misschien dat 1 op 3 van mijn kennissen erin stapt. En dat voor 50€ per maand!
Mijn kennissenkring bevatten voornamelijk werkende mensen. Wij bellen lekker op de zaak (gratis) en mijn telefoonrekening per maand is maximaal 15€. Als je zo 50 klanten hebt, gaat het hard, nietwaar.
50 x 15€ = 750 x 2% = 15€ per maand verdiend. Nou, dit is geen bijverdienste meer. Werk ik liever 30 minuten over, heb ik het ook.
Waar ik een groot probleem mee heb, is dat ik inleggeld moet betalen om iets te mógen verkopen. Ik vind dat daar een luchtje aanzit. Dat betekent mensen aan de firma binden opdat ze nog iets van hun centen terugzien. Wat vrijheid?
En dan ACN. Groeit volgens jullie razendsnel in de Benelux. Nou fijn, straks zit 75% van de potentiële klanten bij ACN ben ik toch mooi mijn 600 Euro kwijt. En nou niet komen dat het inleggeld bedoeld is voor het backoffice. Zit gewoon in de telefoonprijs verdisconteerd.
Wij hebben al eens uitgerekend op een andere thread om een inkomen van 1750 Euro per maand netto te verdienen, ik minimaal 3000 € bruto moet verdienen.
50€ per maand per klant x 2% commissie = 1 € per maand. Ik moet dus minimaal 3000 klanten hebben die ieder minimaal 50€ per maand verbellen. Dus een totale omzet van 3000 x 50 = 150.000 € per maand.
Er zijn 6 miljoen huishoudens, per distribiteur 3000 klanten is er ruimte voor 2000 distribiteurs. En, dan moet iedereen in Nederland een ACN-abonnement nemen.
Misschien dat jullie 25% van de markt veroveren = 1,5 mio potentiële klanten. Als je weer uitgaat van 3000 klanten minimaal per distribiteur, kunnen slechts 25% van 2000 = 500 distribiteurs een redelijk salaris verdienen.
Jullie pretenderen dat inmiddels 1000-den het "licht" hebben gezien. De spoeling wordt wel erg dun.
Het is een bijverdienste, inderdaad. Als ik 50 klanten kan ronselen heb ik 50€ extra. Moet ik al 12 maanden werken om mijn inleggeld terug te verdienen. Ik heb hier een heel hard hoofd in. Het zou mij moeite kosten om 50 klanten te activeren. Misschien dat 1 op 3 van mijn kennissen erin stapt. En dat voor 50€ per maand!
Mijn kennissenkring bevatten voornamelijk werkende mensen. Wij bellen lekker op de zaak (gratis) en mijn telefoonrekening per maand is maximaal 15€. Als je zo 50 klanten hebt, gaat het hard, nietwaar.
50 x 15€ = 750 x 2% = 15€ per maand verdiend. Nou, dit is geen bijverdienste meer. Werk ik liever 30 minuten over, heb ik het ook.
-
Maarschalk
Er stond op de site van Kassa een verhaal over hoe het bij ACN toegaat.
Dit stond bij de forums die daar zitten.
Van de gang van zaken wordt je niet vrolijk.
Druk ze mensen opleggen, onredelijke voorwaarden, te dure prijzen ga zo maar door.
Dit stond bij de forums die daar zitten.
Van de gang van zaken wordt je niet vrolijk.
Druk ze mensen opleggen, onredelijke voorwaarden, te dure prijzen ga zo maar door.
-
Gast
OOK HIER WORDT WEER 'VAKKUNDIG'OVERHEEN GEL***ULT.Madeleine,
Waarom neem je dit soort onzin direct aan als waarheid? Juist JIJ bent iemand die overal een bewijs van wilt hebben.Je zou een echt dame zijn geweest, als je die Ad? om opheldering had gevraagt.
Het valt mij behoorlijk tegen, dat je zo'n warrig, onbetrouwbaar verhaal direct aanneemt als waarheid.Terwijl ik toch altijd heb gedacht dat jij niet in sprookjes en gebakken lucht verhaaltjes geloofde!
Wat ben je toch een slappehap, madeleine!
-
ondernemer_2004
Blijkbaar ben je niet goed geinformeerd:Mijn officiële onlognaam is Crabbel. Daar mijn ADSL zo geweldig werkt dat op het moment dat ik inlog ik eruit knal, is de reden dat ik onder de naam Madeleine de meeste correspondentie voer.
Naar boven
Bij ACN betaal je per 1-9 399,- ex BTW, bij het verwerven van 20 belklanten binnen 30 dagen verdien je een klantenwervingsbounus van 400 euro (ex BTW). Je hebt bovendien 2 weken bedenktijd. Dat betekent als je binnen 2 weken besluit te stoppen, krijg je je geld terug.
De provisie is niet 2%. het is 2%-8%, naarmate je omzet groeit, wordt de provisie hoger.
omzet tussen 1-1750 per maand 2% provisie over totale omzet
tussen 1750-3500 3% provisie
tussen 3500-5250 4% provisie
dit loopt op naar 8% provisie bij een totale omzet van meer dan 10.500 euro per maand.
Hoeveel klanten heb je nodig om 10.500 per maand om te zetten? Geen idee. Er zijn bedrijven dei voor meer dan 5000 euro per maand verbellen, mijn oma belt voor 3 euro per maand (Friends call Free).
Als je 30 minuten overwerkt, verdien je éénmalig die € 30. Bij ACN verdien je die € 30 volgende maand weer, zonder er dan nog voor te moeten werken.
Oh, bij 3000 klanten die € 50 per maand verbellen (het gemiddelde ligt btw lager, zo rond de € 20) verdien je 8€ x 3000 x € 20 = € 4800 per maand. Elke maand weer.
Groeten,
Marco
-
Maarschalk
En Marco, zijn er uberhaupt bedrijven die met ACN bellen?
Ik ken er geeneen. En inmiddels heb ik flink wat bedrijven van binnen gezien.
Ik ken er geeneen. En inmiddels heb ik flink wat bedrijven van binnen gezien.
-
Madeleine
Geweldig, hartelijk dank voor de informatie. Weet ik in ieder geval precies hoe de staffel werkt.
Maar als ik het goed begrijp, als je omzet hoger is dan 10.500 krijg je 8%? Zover is duidelijk.
Dus 3000 klanten x 50€ per maand = een omzet van 150.000 x 8% provisie = 12.000€.
Nu heb ik al gesteld dat er 6 miljoen vaste aansluitingen zijn. Als ACN 25% marktaandeel veroverd, zijn dat 1,5 miljoen potentiële klanten.
Tot zover duidelijk.
Dat betekend dat maximaal 500 mensen een inkomen kunnen genereren van 12.000 € maar.... er zijn natuurlijk veel meer mensen bezig met ACN en dat zijn de kleintjes.
Hoe krijg je in hemelsnaam 3000 klanten? Heb jij zo'n grote familiekring, want daar is MLM toch op gebaseerd?
En dan snap ik nog iets niet. Waarom zoeken die 500 die er een leuk bedrag mee kunnen verdienen óók distribiteurs? Ik zou zeggen, met 500 man veroveren we de hele Nederlandse markt en we verdienen ook nog goed. Lijkt mij, heel simpel.
Waarom blijven jullie dan distribiteurs zoeken? Niet doen, zonde van je inkomsten!
Sorry, maar ik zie het zakelijk. Ik zou zelfs zeggen, we veroveren de Nederlandse markt met maar 100 man. Moet kunnen, zelf call-center opzetten. Er zit een luchtje aan met die distribiteurs.
Maar als ik het goed begrijp, als je omzet hoger is dan 10.500 krijg je 8%? Zover is duidelijk.
Dus 3000 klanten x 50€ per maand = een omzet van 150.000 x 8% provisie = 12.000€.
Nu heb ik al gesteld dat er 6 miljoen vaste aansluitingen zijn. Als ACN 25% marktaandeel veroverd, zijn dat 1,5 miljoen potentiële klanten.
Tot zover duidelijk.
Dat betekend dat maximaal 500 mensen een inkomen kunnen genereren van 12.000 € maar.... er zijn natuurlijk veel meer mensen bezig met ACN en dat zijn de kleintjes.
Hoe krijg je in hemelsnaam 3000 klanten? Heb jij zo'n grote familiekring, want daar is MLM toch op gebaseerd?
En dan snap ik nog iets niet. Waarom zoeken die 500 die er een leuk bedrag mee kunnen verdienen óók distribiteurs? Ik zou zeggen, met 500 man veroveren we de hele Nederlandse markt en we verdienen ook nog goed. Lijkt mij, heel simpel.
Waarom blijven jullie dan distribiteurs zoeken? Niet doen, zonde van je inkomsten!
Sorry, maar ik zie het zakelijk. Ik zou zelfs zeggen, we veroveren de Nederlandse markt met maar 100 man. Moet kunnen, zelf call-center opzetten. Er zit een luchtje aan met die distribiteurs.