Da's nogal een verschil gefeliciteerd, da's lekker!Jong500 schreef: ↑09 aug 2024 14:27Ik kan je nu vertellen dat mijn berekening wel degelijk klopt en dat ik vandaag een nieuwe compensatie berekening heb ontvangen met de door mij bewezen rente en de juiste datum van mijn contract en dat ik nu €1951,14 terug ga krijgen!!!!
Wie heeft al bericht gehad van zijn bank over rentecompensatie voor kredieten?
Re: Wie heeft al bericht gehad van zijn bank over rentecompensatie voor kredieten?
Jong500
vindt dit leuk
Re: Wie heeft al bericht gehad van zijn bank over rentecompensatie voor kredieten?
Het was dus essentieel dat u nog over dagafschriften en het oorspronkelijke contract beschikte. Gefeliciteerd met de uitkomst!Jong500 schreef: ↑09 aug 2024 14:27Ik kan je nu vertellen dat mijn berekening wel degelijk klopt en dat ik vandaag een nieuwe compensatie berekening heb ontvangen met de door mij bewezen rente en de juiste datum van mijn contract en dat ik nu €1951,14 terug ga krijgen!!!!
Zoals eerder gezegd: wees gewaarschuwd!
Jong500
vindt dit leuk
-
Dat maakt inderdaad het verschil. De bank heeft dat vaak niet meer uit die periode, dus moeten ze wel werken met aannames en schattingen. Als je als klant daarentegen alles nog hebt wat de bank al kwijt is kun je dus tot leuke resultaten komen.
Maar zoals gezegd, ING ging daar blijkbaar anders mee om, ik heb maar zeer, zeer gauw getekend. Het is nu nog wachten op de compensatie voor roodstand, geen idee wat dat op gaat leveren
Maar zoals gezegd, ING ging daar blijkbaar anders mee om, ik heb maar zeer, zeer gauw getekend. Het is nu nog wachten op de compensatie voor roodstand, geen idee wat dat op gaat leveren
Ik heb ook een compensatie voorstel ing gehad ik kwam nog een aantal afschriften tegen van mijn creditcard helaas niet alles maar van 2 jaar en daarin zit al een verschil van €170 wat ik meer zou horen te ontvangen dus het is de moeite waard om dat na te kijken als je de mogelijkheid hebt... Helaas kan je maar van de laatste 5 jaar nog opvragen dat doen ze wel slim hè...
Ing fan
vindt dit leuk
Maar jij hebt dus al een voorstel van de ING ontvangen voor de creditcard. Vanaf wanneer had jij een contract?Kimber12 schreef: ↑14 aug 2024 19:06Ik heb ook een compensatie voorstel ing gehad ik kwam nog een aantal afschriften tegen van mijn creditcard helaas niet alles maar van 2 jaar en daarin zit al een verschil van €170 wat ik meer zou horen te ontvangen dus het is de moeite waard om dat na te kijken als je de mogelijkheid hebt... Helaas kan je maar van de laatste 5 jaar nog opvragen dat doen ze wel slim hè...