Wie heeft al bericht gehad van zijn bank over rentecompensatie voor kredieten?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Moneyman

Re: Wie heeft al bericht gehad van zijn bank over rentecompensatie voor kredieten?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Jong500 schreef:
09 aug 2024 14:27
Moneyman schreef:
22 jul 2024 12:27
Jong500 schreef:
22 jul 2024 11:57
Conclusie: als 2 mensen in 1 huishouden 2 x abnamro op een foutieve compensatie berekening betrappen dan is er toch structureel iets mis met de gehele compensatie berekening?
Een andere logische verklaring is dat er iets mis is met jouw berekening :D
Ik kan je nu vertellen dat mijn berekening wel degelijk klopt en dat ik vandaag een nieuwe compensatie berekening heb ontvangen met de door mij bewezen rente en de juiste datum van mijn contract en dat ik nu €1951,14 terug ga krijgen!!!!
Da's nogal een verschil :shock: gefeliciteerd, da's lekker!

Erthanax

Re: Wie heeft al bericht gehad van zijn bank over rentecompensatie voor kredieten?

Ongelezen bericht door Erthanax »

Jong500 schreef:
09 aug 2024 14:27
Ik kan je nu vertellen dat mijn berekening wel degelijk klopt en dat ik vandaag een nieuwe compensatie berekening heb ontvangen met de door mij bewezen rente en de juiste datum van mijn contract en dat ik nu €1951,14 terug ga krijgen!!!!

Zoals eerder gezegd: wees gewaarschuwd!
Het was dus essentieel dat u nog over dagafschriften en het oorspronkelijke contract beschikte. Gefeliciteerd met de uitkomst!

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Dat maakt inderdaad het verschil. De bank heeft dat vaak niet meer uit die periode, dus moeten ze wel werken met aannames en schattingen. Als je als klant daarentegen alles nog hebt wat de bank al kwijt is kun je dus tot leuke resultaten komen.

Maar zoals gezegd, ING ging daar blijkbaar anders mee om, ik heb maar zeer, zeer gauw getekend. Het is nu nog wachten op de compensatie voor roodstand, geen idee wat dat op gaat leveren

Kimber12

Ongelezen bericht door Kimber12 »

Ik heb ook een compensatie voorstel ing gehad ik kwam nog een aantal afschriften tegen van mijn creditcard helaas niet alles maar van 2 jaar en daarin zit al een verschil van €170 wat ik meer zou horen te ontvangen dus het is de moeite waard om dat na te kijken als je de mogelijkheid hebt... Helaas kan je maar van de laatste 5 jaar nog opvragen dat doen ze wel slim hè...

Ing fan

Ongelezen bericht door Ing fan »

Kimber12 schreef:
14 aug 2024 19:06
Ik heb ook een compensatie voorstel ing gehad ik kwam nog een aantal afschriften tegen van mijn creditcard helaas niet alles maar van 2 jaar en daarin zit al een verschil van €170 wat ik meer zou horen te ontvangen dus het is de moeite waard om dat na te kijken als je de mogelijkheid hebt... Helaas kan je maar van de laatste 5 jaar nog opvragen dat doen ze wel slim hè...
Maar jij hebt dus al een voorstel van de ING ontvangen voor de creditcard. Vanaf wanneer had jij een contract?

Plaats reactie