kuklos schreef: ↑01 sep 2022 19:12
Joep.sr schreef: ↑01 sep 2022 19:06
Maar de vonnissen heb ik per post ontvangen, daar staat geen www. of http bij snappie.
Elke keer hier gaf je aan dat we zelf online konden zoeken nara het vonnis, en nu blijkt dat dat niet kan? Heb je dan iets geroepen zonder dat je wist hoe het zat? Heb ik dus niet "Elke keer geroepen"
Joep.sr schreef: ↑01 sep 2022 19:06
Heb net trouwens geprobeerd het laatste vonnis te posten, maar het maximum aantal tekens is iets van 5000 per bericht.
Maar er zijn altijd meer oplossingen dan problemen dus hou moed 't komt goed.
Wellicht was het je nog niet duidelijk, maar als het niet iets is wat we zelf kunnen nalezen op een website zullen we er geen vertrouwen in hebben.
Mooie kans man! Kun je kijken of je me wellicht nog kunt vangen op valsheid in geschrifte. Maar wel eerst goed kijken of het echt zo is voor je wat gaat beweren.
Hieronder de gekopieerde tekst.
Het gaat dus over: Beklaagde: Johan (ik dus)
Datum: 25 november 2021
Systeemnr.: [weggehaald door moderatie]
Dossier nr.: [weggehaald door moderatie]
Notitie nr. parket: [weggehaald door moderatie]
Hieronder de gekopieerde tekst van blad 1 en 2
rechtbank van eerste aanleg West-Vlaanderen, afdeling Brugge
Kamer B. 13
Vonnis
Aangeboden op
Niet te registreren
Dossiernr [weggehaald door moderatie] Vonnisnr rechtbank van eerste
In de zaak van het openbaar ministerie en bij wie zich voegden als burgerlijke partij
[weggehaald door moderatie] van Belgische nationaliteit ingeschreven te Oostkamp,
[weggehaald door moderatie] van Belgische nationaliteit ingeschreven te Oostkamp,
tegen:
1. [weggehaald door moderatie] van Nederlandse nationaliteit ingeschreven te Est (Nederland), NEERIJNEN,
2. [weggehaald door moderatie] van Nederlandse nationaliteit ingeschreven te Est (Nederland)
TENLASTELEGGING(EN)
De procureur des Konings vervolgt de beklaagde(n) als dader of mededader in de zin van artikel 66 van het strafwetboek voor de volgende strafbare feiten:
door [weggehaald door moderatie]:
Vonnisnr
(wordt vervolgd)