LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telefonische verkopers
Re: Telefonische verkopers
De meeste mensen reageren vriendelijk aan de telefoon en zeggen dat ze geen interesse hebben...Maar er zijn zo`n 900000 mensen die anti-depresiva gebruiken in nederland, dus moet je er als telefonisch verkoper op voorbereid zijn dat je deze mensen aan de telefoon kunt krijgen.....
Het is dus niemand zijn fout, telefonische verkopers doen hun werk en die onvriendelijke mensen kunnen er ook niets aan doen...
Het is dus niemand zijn fout, telefonische verkopers doen hun werk en die onvriendelijke mensen kunnen er ook niets aan doen...
Re: Telefonische verkopers
Inderdaad want vriendelijk nee zeggen HELPT NIETen die onvriendelijke mensen kunnen er ook niets aan doen...
Re: Telefonische verkopers
Inderdaad want vriendelijk nee zeggen HELPT NIET
Je kunt in het leven niet altijd geluk hebben. Ik voel met je mee...
Ik ben altijd benieuwd wat voor werk mensen die telefonische verkopers afkraken zelf doen...ben je ook altijd aardig tegen anderen?
Je kunt in het leven niet altijd geluk hebben. Ik voel met je mee...
Ik ben altijd benieuwd wat voor werk mensen die telefonische verkopers afkraken zelf doen...ben je ook altijd aardig tegen anderen?
-
- Berichten: 2899
- Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03
Re: Telefonische verkopers
Tijd om even te gaan samenvatten:
volgens de telefonische verkopers is het prima als zij ons bellen, want dat mogen ze tenslotte.
Wij moeten vriendelijk blijven, zelfs als we voor de zoveelste keer gebeld worden.
Onbeschoft worden mag niet, want ze doen ook maar hun werk.
Klagen mag ook niet want het is tenslotte nu eenmaal iets wat bij de economie hoort.
Als we willen kunnen we ons afmelden.
Dus, wij willen iets niet, hebben er niet om gevraagd, vriendelijk nee zeggen helpt niet, en (uit eigen ervaring) je afmelden helpt ook niet.
Maar onbeschoft mogen we niet worden.
Deze mensen hebben namelijk zonder ons te kennen al bepaald dat het voor ons allemaal wel mee valt.
Hypocriete groep die telefoniche verkopers zou ik zo zeggen.
volgens de telefonische verkopers is het prima als zij ons bellen, want dat mogen ze tenslotte.
Wij moeten vriendelijk blijven, zelfs als we voor de zoveelste keer gebeld worden.
Onbeschoft worden mag niet, want ze doen ook maar hun werk.
Klagen mag ook niet want het is tenslotte nu eenmaal iets wat bij de economie hoort.
Als we willen kunnen we ons afmelden.
Dus, wij willen iets niet, hebben er niet om gevraagd, vriendelijk nee zeggen helpt niet, en (uit eigen ervaring) je afmelden helpt ook niet.
Maar onbeschoft mogen we niet worden.
Deze mensen hebben namelijk zonder ons te kennen al bepaald dat het voor ons allemaal wel mee valt.
Hypocriete groep die telefoniche verkopers zou ik zo zeggen.
Re: Telefonische verkopers
Jaja, nu hebben het de depressieve mensen het gedaan. Wat een l*u*lkoek is dat nu weer?Maar er zijn zo`n 900000 mensen die anti-depresiva gebruiken in nederland, dus moet je er als telefonisch verkoper op voorbereid zijn dat je deze mensen aan de telefoon kunt krijgen.....
Praat je eigen stoepje maar schoon en veeg het vuil voor de deur van een ander.....
Jammer dat ik nog niemand van die telefonische verkopers heb horen zeggen dat ze volledig achter het te verkopen product staan. Maar dat kan volgens mij ook niet, want ze weten nog niet eens WAT ze verkopen. Vraag maar eens verder door als ze de volgende keer bellen. 9 van de 10 weten nog niet eens waar ze het over hebben. Puur lijstje afwerken en klant proberen over te halen in te stemmen met het aanbod. DAT is het enige wat telt.
Logisch toch dat dat veel mensen irriteert!
Logisch toch dat je dan onbeschofte antwoorden KUNT krijgen!
Logisch toch dat mensen argwanend reageren.
Iedereen die mij nu nog belt over iets waar IK niet om heb gevraagd en me een of ander product wil aansmeren, wordt gewoonweg ook niet vriendelijk behandeld. Knoop dat eens in de oren ipv domweg een lijstje voor te lezen.
Re: Telefonische verkopers
Oke goed ik ben dom.
Maar waar jij het over hebt is een nummer waar mee je kunt aangeven of je wel of niet automatisch via t2 wil bellen.
Maar hier voor moet je wel 1ste aanmelden voor tele2 voordat je via dat nummer kunt aangeven dat je automatisch via t2 wilt bellen want dat is het enigste wat je kunt regelen met dat nummer wel of niet ander provider maar goed
En verder ben jij een van de weinig die zich zelf heeft aangemeld voor t2 dan (en bespaar je, haha ) Maar waarom geloof je niet dat telefonisch mensen benaderen toch wel degelijk resultaat opleverd?
helaas dat is gewoon een feit meneer dommie
Maar waar jij het over hebt is een nummer waar mee je kunt aangeven of je wel of niet automatisch via t2 wil bellen.
Maar hier voor moet je wel 1ste aanmelden voor tele2 voordat je via dat nummer kunt aangeven dat je automatisch via t2 wilt bellen want dat is het enigste wat je kunt regelen met dat nummer wel of niet ander provider maar goed
En verder ben jij een van de weinig die zich zelf heeft aangemeld voor t2 dan (en bespaar je, haha ) Maar waarom geloof je niet dat telefonisch mensen benaderen toch wel degelijk resultaat opleverd?
helaas dat is gewoon een feit meneer dommie
Re: Telefonische verkopers
Het gaat er niet om wat voor een werk ik doe en of ik daar aardig ben of niet.......Ik ben altijd benieuwd wat voor werk mensen die telefonische verkopers afkraken zelf doen...ben je ook altijd aardig tegen anderen?
Waar het om gaat is dat men NIET gediend is van de manier waarop men ongevraagd iets telefonisch probeert te verkopen en daarbij vooral mensen tijdens het eten voor storen!!!
En DAT proberen mensen jullie telf. verkopers duidelijk te maken, maar jullie blijven aan de gang. Kun je ook een onaardige reactie verwachten!!!
Re: Telefonische verkopers
Ik heb me niet aangemeld voor tele2 maar voor one.tel
Heb me ook weer afgemeld daar deze bedrijven dusdanig slechte administratie voeren dat de besparing niet opweegt tegen de uren die het me kost.
Heb me ook weer afgemeld daar deze bedrijven dusdanig slechte administratie voeren dat de besparing niet opweegt tegen de uren die het me kost.
Re: Telefonische verkopers
Weet niemand dat je in Nederland niemand zomaar op mag bellen voor het aanbieden van financiële producten? (Cold Calling)
Een hele goede telefonische verkoper...
Een hele goede telefonische verkoper...
Re: Telefonische verkopers
Het lijkt erop dat mensen hier al boos worden....zou het dan toch aan het karakter liggen?
95% van de mensen worden namelijk niet boos!!!!!
95% van de mensen worden namelijk niet boos!!!!!
Re: Telefonische verkopers
Mogen wij niet zeuren? Het gaat hier om een soort van spam en wel een veel irritantere vorm ervan.
Re: Telefonische verkopers
Vandaag op de voorpagina vande krant. een kamerlid van D66 wil een boetesysteem instellen van 1000 euro per ongevraagd telefoontje.
Re: Telefonische verkopers
Da's Lousewies vd Laan van D66. Zij wil een wetsvoorstel daartoe doen, goed idee!
Re: Telefonische verkopers
Telverk. dat is weer de boel omdraaien!!! Volgens mij, en dat kun je hier uit de reacties ook wel een beetje halen, moet het zijn: 95% wordt boos en 5% wordt niet boos!!!Geplaatst op 14 Sep 2004 13:03 door telverk.
--------------------------------------------------------------------------------
Het lijkt erop dat mensen hier al boos worden....zou het dan toch aan het karakter liggen?
95% van de mensen worden namelijk niet boos!!!!!
De telf. verkopers blijven maar de klanten de schuld geven van "eigen schuld, dikke bult" o.i.d., maar blijven maar door-emmeren.
En wat dat nu met kararkter van de "boze mensen" te maken heeft....is mij een raadsel.
Re: Telefonische verkopers
Ik heb ook het krantenartikel gelezen over het tel. benaderen en dat daar een boete op zou moetne komen te staan.
Beetje vergezocht denk ik. Veel bedrijven moeten er de kost mee verdienen, ook de bedrijven die leads verkopen en genereren.
Als ik het ga vergelijken met reclamefolders die bij iemand door de brievenbus (met NEE NEE sticker) komen, krijgen die bedrijven/bezorgers dan ook een boete?
Deze marketing mogelijkheden worden door zulke regelingen dan wel heel erg beperkt en ik vraag me af of dat het wel een goede tendens is.
Matthijs
Beetje vergezocht denk ik. Veel bedrijven moeten er de kost mee verdienen, ook de bedrijven die leads verkopen en genereren.
Als ik het ga vergelijken met reclamefolders die bij iemand door de brievenbus (met NEE NEE sticker) komen, krijgen die bedrijven/bezorgers dan ook een boete?
Deze marketing mogelijkheden worden door zulke regelingen dan wel heel erg beperkt en ik vraag me af of dat het wel een goede tendens is.
Matthijs
Re: Telefonische verkopers
zal wel moeten gebeuren!Als ik het ga vergelijken met reclamefolders die bij iemand door de brievenbus (met NEE NEE sticker) komen, krijgen die bedrijven/bezorgers dan ook een boete?
Re: Telefonische verkopers
Schijnbaar is het wel oke dat mensen er last van blijven houden als ze dat niet willen.Beetje vergezocht denk ik. Veel bedrijven moeten er de kost mee verdienen, ook de bedrijven die leads verkopen en genereren.
Re: Telefonische verkopers
Boetes verhonderdvoudigen (vergeleken met voorstel) wat mij betreft.
De branche heeft genoeg tijd gehad om fatsoenlijk te worden en netjes te zijn.
Ze heeft echter niets gedaan om netjes te worden. Betalen dus.
De branche heeft genoeg tijd gehad om fatsoenlijk te worden en netjes te zijn.
Ze heeft echter niets gedaan om netjes te worden. Betalen dus.
Re: Telefonische verkopers
@Gast
Hoe zou deze branche het dan wel netjes kunnen doen?
Natuurlijk moeten ze je uit het bestand halen als je daar om vraagt, zodat het betreffende bedrijf je niet nogmaals belt.
Wat zijn dan nog meer regels om aan te voldoen, maar wel zo dat het nog wel mogelijk blijft om er de kost mee te verdienen?
Matthijs
Hoe zou deze branche het dan wel netjes kunnen doen?
Natuurlijk moeten ze je uit het bestand halen als je daar om vraagt, zodat het betreffende bedrijf je niet nogmaals belt.
Wat zijn dan nog meer regels om aan te voldoen, maar wel zo dat het nog wel mogelijk blijft om er de kost mee te verdienen?
Matthijs