LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Nicole72

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Nicole72 »

Mich waarom reageer je toch op elk berichtje zo gefrustreerd? Je was toch niet veel geld kwijt, dus waar maak je je toch druk om?

Mich
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 dec 2004 13:53

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Mich »

Nicole: mwa zo gefrustreerd ben ik niet hoor haha ik reageer gewoon op al deze vage onzin van jullie. Daarbij ik ben inderdaad weinig kwijt geraakt alleen het gaat om het principe.

Gast: :roll: iemand komt met goede argumenten ??? ik heb het helemaal niet over postive of negatieve reclame ofzo daar komt jij mee. Dus nogmaals volgens mij begrijp jij niet echt wat ik bedoel.

Mich
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 dec 2004 13:53

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Mich »

Ohja verder zit ik hier op dit forum om te kijken of ik nog wat mensen kan helpen aangezien ik al meer voor elkaar heb gekregen dan jullie waarschijnlijk denken. :lol: :lol: :lol:

Flower
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 dec 2004 21:32

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Flower »

mich:mwa zo gefrustreerd ben ik niet hoor haha ik reageer gewoon op al deze vage onzin van jullie

Nou een rijkelijk salaris op me rekening vind ik niet vaag :lol: :D
en bekend maken van een bedrijf is toch naar buiten brengen van reclame/bekend maken positief of negatief :lol:
kan trouwens toch niets tegen gedaan worden

En trouwens is dit heel wat anders als achter het raam zitten dit is een kantoorbaan maar ja gefrustreerde mannen moeten zich nu eenmaal zo uitlaten.
ik vind het alleen erg vreemd mich dat je je erzo meebezig houd ik vind jou een erg vaag type maar ja dat moet ieder voor zich weten :D

Mich
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 dec 2004 13:53

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Mich »

Stel ik ben een jongeman van 23 jaar stel ik ben "opgelicht" voor 1000 euro stel ik weet de gegevens van de persoon die er achter zit mag jij raden wat er met die grapjas gebeurt...


Ohja voor die trieste personen die hier een bedreiging inzien.

Dit is een voorbeeld
Ik ben niet 23
Ik ben niet voor 1000 bedonderd zeker niet

Dat bedoel ik dus met is misschien beter dat bedrijfjes die op slinkse wijze mensen naaien niet zo bekend worden.

Verder ben je alsnog een smshoer daar is niks mis mee maar je moet het ook niet ontkennen.

Nicole72

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Nicole72 »

Stel ik ben een jongeman van 23 jaar stel ik ben "opgelicht" voor 1000 euro stel ik weet de gegevens van de persoon die er achter zit mag jij raden wat er met die grapjas gebeurt...

Als deze jongeman dat daadwerkelijk zou doen, wie is er dan verkeerd bezig..het bedrijf of die jongeman??

Er staat nergens dat deze bedrijven illegaal zijn en zolang dat niet zo is, heeft die jongeman geen poot om op te staan.

En ik moet zeggen...het programma van radar heeft averechts gewerkt..tis nu drukker dan ooit!!! :lol:

sweetheart

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door sweetheart »

Mich is gewoon 1 van de gefrustreerde zielepoten vandaar dat hij hier zijn gal spuugt :lol: Mich ga eens naar een cafe en probeer eens een vrouw te vinden die jou ook leuk vind misschien dat je dan kan kappen met dit forum vervuilen.O en als je echt denkt dat de term smshoer hier ook maar iemand kwetst ben je erg ver heen.Zoals we in brabo-land zeggen er loopt een streepje doorheen bij jou :P

sweetheart

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door sweetheart »

Wens alle dames heel veel kerst en nieuwsjaars smsjes toe, en voor de dames die ook op de 0906 lijnen zitten heel veel bellers gewenst 8)

Flower
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 dec 2004 21:32

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Flower »

je hoeft je er niet voor te schamen hoor mich ik licht mannen op voor veel meer geld :lol:

maar wat wij doen is niet illegaal we zijn het zelfde als een sexlijn doen hetzelfde en worden dus ook niet opgeheven :lol:

dankjewel meis jij ookm fijne feestdagen zal wel erg druk gaan worden :D

flower

vrouwtje

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door vrouwtje »

Hey meissie als aller eerst hele fijne dagen en veel klanten toegewenst!! Zal bij mij wel lukken haha

@ Mich Wat klink jij zielig en gefrustreerd zeg je hebt geen poot om op te staan sterker nog de mensen wie dit doen kunnen jou nu zelf aanklagen want je uit dreigementen en dat is illegaal maar als wij smshoertjes zijn wat ben jij dan een smshoerenloper? whahaha

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

Hahaha geweldig dit :lol: ook ik verdien er een lekker centje mee.
En tja mannen moeten gewoon wat minder naief zijn dat ben ik helemaal met me "collega's" eens!!!
Dat we nog maar een hoop mogen verdienen meiden, en dat zelfde geldt naaturlijk voor die paar mannelijke uitzonderingen :wink:

Mich
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 dec 2004 13:53

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Mich »

wow ik vind deze reacties op zich allemaal wel grappig.... vandaar dat ik ook blijf reageren.

nachtje

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door nachtje »

ik vind mich ook maar zielig , en ik moet zeggen dat die mannen er zelf intrappen, ze beginnen er zelf aan en idd de meeste zijn getrouwd en willen meer dan ze nu hebben.
en edwin word maar gelukkig met je vrouwtje ***el
en jan ik weet dat je er ook bent lol
ik heb in ieder geval niks te klagen,
en die andere meiden doe niet zo zielig



groetjes
mij

Mich
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 dec 2004 13:53

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Mich »

Tja ik vind het opzich triester om mensen op te lichten dan om daar wat over te zeggen maar goed. Ik hoop echt dat er is een keertje een gek opstaat om gekke dingen te doen met hoertjes zoals jullie (mensen die het maar 1 maand gedaan hebben en het ook nep vonden uitgezonderd) :?

vrouwtje

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door vrouwtje »

Mich er is niets tegen te doen je bent zelf zo naief om te smsen en wij verdienen ons salaris ermee en waar jij 2 maanden voor werkt werk ik een maandje voor en dan niet eens fulltime! dus als er iemand iets aan wil doen is het aan zichzelf want hij of zij smst en wij werken gewoon iets op tegen dan heb je pech oow en 1 tip voor je GROW UP GET A LIFE

gast123

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door gast123 »

Het is gewoon oplichting verder heb ik ook zo al de nodige verhaaltjes gehoord over mensen die dingen hebben gedaan die helemaal niet door de beugel konden ...... onder het mom van wraak

sweetheart

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door sweetheart »

Maar een hele korte reactie want de 0906 lijn is gruwelijk druk :lol: .Mich je frustratie is voelbaar ik heb medelijden met je.Het is vast zwaar om sociaal gehandicapt te zijn en je heil moet zoeken bij sms chats :wink: .Ga een leven zoeken mich je zou het bij www.google.nl kunnen proberen.Succes ermee en alle dames al het goeds toegewenst ik ga snel weer verder babbelen 8)

Flower
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 dec 2004 21:32

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Flower »

pffff je kan wel wraak nemen maar het heeft geen nut je weet waar je aan begint het is hetzelfde als een sexlijn en toen hadden jullie ook niets te mekkkeren daar word ook gezegd ik wil je eerst beter leren kennen en daar mag je ook grof betalen.Uiteindelijk heb je je erzelf mee.Dus ik zou zeggen zoek een leuke hobbie dan je hierover gaan na te denken dan gaan wij verder lekker werken en shoppen voor leuke kadoos voor de kerst :twisted:

Werkse meiden,(pffff het begint echt druk te worden!!!Tikkuuuuh :lol: )

Ps:voor dit geld hoef ik niet zielig te doen tis de keiharde realiteit

sweetheart

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door sweetheart »

Dus ik zou zeggen zoek een leuke hobbie dan je hierover gaan na te denken dan gaan wij verder lekker werken en shoppen voor leuke kadoos voor de kerst
Hahahahaha precies , heerlijk beetje kopspijkers kijken en de centjes stromen binnen :lol:

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

Die mannen die daar heen smsen zijn anders ook goed in liegen hoor... bij de ene naam zijn ze jan van 30 en bij de volgende zijn ze chris van 23.
Dus wie licht wie nou op?! :lol:

Gesloten