LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bellen via ACN
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 07 mei 2005 13:18
Re: Bellen via ACN
" Finland: ACN to transfer customers to Tele Finland
Telecom&Mobility news
Helsinki, 1 February, 2005 — In Finland, mobile service operator ACN Communications will cease to transmit calls under its own brand and will market Tele Finland's mobile phone services instead. (Tele Finland is a subsidiary of TeliaSonera Finland.) According to TeliaSonera Finland, Tele Finland will not acquire ACN's business operations, staff or assets.
ACN's customers may continue as Tele Finland's customers, and during a transition period ACN's customers will pay ACN's prices for calls."
Telecom&Mobility news
Helsinki, 1 February, 2005 — In Finland, mobile service operator ACN Communications will cease to transmit calls under its own brand and will market Tele Finland's mobile phone services instead. (Tele Finland is a subsidiary of TeliaSonera Finland.) According to TeliaSonera Finland, Tele Finland will not acquire ACN's business operations, staff or assets.
ACN's customers may continue as Tele Finland's customers, and during a transition period ACN's customers will pay ACN's prices for calls."
Re: Bellen via ACN
acn rekent meer op de rekeningen af dan je gebeld hebt. Onbekende nummers komen er op voor!!!!
Re: Bellen via ACN
Sorry acn vertegenwoordigers jullie kunnen de mensen van excel (failliet) niet meer benaderen, Het bedrijf acn neemt het zelf over.
Nog meer vissers in de zelfde vijver,waarbij de vertegenwoordigers van acn alleen maar een nadeel van ondervinden. MAAR ACN ZELF NIET.!!
Weer een groot leugen ,we worden niet groot door overnames.Wij worden zelf groot. Logisch in canada wilt het niet zo gaan doordat ze voor de rechter hebben gelegen. Dan maar zo! Waarbij de vertegenwoordigers geen cent over verdienen.
Hoe gaan ze dat voeren aan de vertegenwoordigers? Als een voordeel? omdat anders een andere bedrijf het overnam? Acn is toch het beste bedrijf daar komen de mensen op lange termijn toch zelf naar toe?(eigen groei)
Doelstellingen worden niet meer bereikt met het systeem dan maar gaan overnemen en kunnen zeggen na een jaar:. Vertegenwoordigers we hebben een groot succes bereikt in canada.blaaaaaa!
09 May 2005
Excel Canada is Now ACN
ACN, Inc., the world’s largest direct sales telecommunications service provider, is pleased to announce that it has merged Excel Canada into ACN, effective Monday, May 9, 2005. ACN’s Co-Founders and more than 1,000 employees throughout North America, Europe and Australia are excited to welcome these new representatives, their customers, and employees to the ACN family.
ACN is committed to making this transition as seamless and exciting as possible for former Excel representatives, customers and employees, and is providing frequent customer and representative communication, as well as numerous representative training opportunities.
Customers will benefit from the stability that comes from a well-established company, as well as competitive products and services that include residential long distance services, commercial long distance services, Internet services and coming next month, Local services. ACN will continue to support and extend calling plans customers are currently on, all while maintaining ACN’s commitment to excellence in Customer Service.
Representatives will benefit from a company with a solid track record of growth and success, an outstanding training and support system, industry leading compensation plan, and most importantly, exceptional leadership with proven experience.
ACN will also maintain Excel’s Canadian facility, located in Montreal, as well as its employees, so that they may continue to provide support to customers and representatives. This decision simply furthers ACN’s mission to make this merger as exciting and beneficial as possible for both ACN and Excel.
“ACN has already developed a strong presence in Canada and this merger only further expands our presence, positioning us as a leading telecommunications company in Canada. We are excited about our future and look forward to providing our customer’s with premier telecommunications services and our representatives with a premier global opportunity,”said ACN President and Co-Founder Greg Provenzano.
About ACN
A privately held customer acquisition company, ACN, Inc., is headquartered in Farmington Hills, Michigan, and operates in 18 countries throughout North America, Europe and Australia. Named one of the fastest growing companies in America, ACN, Inc, is an emerging leader in the rapid expansion of the telecommunications and utility industries. ACN is a member of the Direct Selling Association.
Nog meer vissers in de zelfde vijver,waarbij de vertegenwoordigers van acn alleen maar een nadeel van ondervinden. MAAR ACN ZELF NIET.!!
Weer een groot leugen ,we worden niet groot door overnames.Wij worden zelf groot. Logisch in canada wilt het niet zo gaan doordat ze voor de rechter hebben gelegen. Dan maar zo! Waarbij de vertegenwoordigers geen cent over verdienen.
Hoe gaan ze dat voeren aan de vertegenwoordigers? Als een voordeel? omdat anders een andere bedrijf het overnam? Acn is toch het beste bedrijf daar komen de mensen op lange termijn toch zelf naar toe?(eigen groei)
Doelstellingen worden niet meer bereikt met het systeem dan maar gaan overnemen en kunnen zeggen na een jaar:. Vertegenwoordigers we hebben een groot succes bereikt in canada.blaaaaaa!
09 May 2005
Excel Canada is Now ACN
ACN, Inc., the world’s largest direct sales telecommunications service provider, is pleased to announce that it has merged Excel Canada into ACN, effective Monday, May 9, 2005. ACN’s Co-Founders and more than 1,000 employees throughout North America, Europe and Australia are excited to welcome these new representatives, their customers, and employees to the ACN family.
ACN is committed to making this transition as seamless and exciting as possible for former Excel representatives, customers and employees, and is providing frequent customer and representative communication, as well as numerous representative training opportunities.
Customers will benefit from the stability that comes from a well-established company, as well as competitive products and services that include residential long distance services, commercial long distance services, Internet services and coming next month, Local services. ACN will continue to support and extend calling plans customers are currently on, all while maintaining ACN’s commitment to excellence in Customer Service.
Representatives will benefit from a company with a solid track record of growth and success, an outstanding training and support system, industry leading compensation plan, and most importantly, exceptional leadership with proven experience.
ACN will also maintain Excel’s Canadian facility, located in Montreal, as well as its employees, so that they may continue to provide support to customers and representatives. This decision simply furthers ACN’s mission to make this merger as exciting and beneficial as possible for both ACN and Excel.
“ACN has already developed a strong presence in Canada and this merger only further expands our presence, positioning us as a leading telecommunications company in Canada. We are excited about our future and look forward to providing our customer’s with premier telecommunications services and our representatives with a premier global opportunity,”said ACN President and Co-Founder Greg Provenzano.
About ACN
A privately held customer acquisition company, ACN, Inc., is headquartered in Farmington Hills, Michigan, and operates in 18 countries throughout North America, Europe and Australia. Named one of the fastest growing companies in America, ACN, Inc, is an emerging leader in the rapid expansion of the telecommunications and utility industries. ACN is a member of the Direct Selling Association.
Re: Bellen via ACN
hoe je er ook over denkt, dit is en blijft MLM (multi level marketing) en daar worden alleen degenen boven je in de keten beter van.
Ict
Ict
Re: Bellen via ACN
we gaan lekker allemaal met acn bellen .kunnen we elkaar gratis bellen.
alleen de vertegwoordigers hebben niet te vreten
alleen de vertegwoordigers hebben niet te vreten
Re: Bellen via ACN
ACN heeft wel een site en daaruit blijkt dat ze t.o.v. www.bel.1601.nl
8 x duurder zijn buiten de regio en
4 x duurder binnen de regio.
En gratis bellen is niet gratis want het starttarief moet betaald worden.
Bij 1601 is het door de week na 21.00 uur echt gratis, dus geen starttarief.
Vertegenwoordigers van ACN moeten voordat ze mogen verkopen eerst € 467,- afgeven. Dus eerst betalen -daar gaat het ACN om- en dan 'misschien'verdienen.
Alhoewel met dat zgn. gratis bellen zal wel niet veel verdiend worden.
Hooguit een percentage van het starttarief; ja dan loop je lekker binnen.
8 x duurder zijn buiten de regio en
4 x duurder binnen de regio.
En gratis bellen is niet gratis want het starttarief moet betaald worden.
Bij 1601 is het door de week na 21.00 uur echt gratis, dus geen starttarief.
Vertegenwoordigers van ACN moeten voordat ze mogen verkopen eerst € 467,- afgeven. Dus eerst betalen -daar gaat het ACN om- en dan 'misschien'verdienen.
Alhoewel met dat zgn. gratis bellen zal wel niet veel verdiend worden.
Hooguit een percentage van het starttarief; ja dan loop je lekker binnen.
Re: Bellen via ACN
lachen zo'n forum ,iedereen gooit elkaar dood met oordelen.
zelf doe ik nu een half jaartje aan acn ,ik vind het leuk om te doen ,je ontmoet veel nieuwe mensen en het is leuk geld verdienen .
mijn hele familie,vriendenkring,kennisen,collega's bellen allemaal met acn ,mijn netwerk begint eindelijk vorm te krijgen ,en heb maandelijkse inkomsten .
veel mensen die ik hier op het forum negatief zie reageren ,hebben zelf helemaal geen ervaring met acn ,maar van horen zeggen ,ook mond op mond reclame toch?? werkt goed he ,sinds wanneer is iets verkopen via mond op mond reclame verboden ,het is de goedkoopste en effectiefste manier van reclame,hoeveel denk je dat een reclame spotje kost van tele 2 of kpn ,en aan wie denk je dat die kosten uiteindelijk doorverekend worden ?? aan u ,de trouwe klant.
bel eens de klantenservice van kpn of tele2 of whatever,en sta verbaast om hoe lang u in de wacht staat,bij acn wordt u binnen 30 seconden te woord gestaan,het zijn die kleine dingetjes die voor goede service zorgen ,natuurlijk heeft ieder bedrijf rotte appels,acn ook ,mensen die denken snel rijk te worden zoeken we ook helemaal niet,maar ik weet wel dat ik over 6 maanden minder hoef te gaan werken met mn eigen baan,omdat ik elke maand voor iets wat leuk is om te doen ,en weinig moeite kost een leuk extra'tje over hou, ik heb klanten in nederland ,belgie,italie,noorwegen,spanje en ken mensen in al die landen ,die ik anders nooit gekend zou hebben ,leuk toch??oplichting?
was op de convention in de amsterdam arena afgelopen oktober en er waren duizenden mensen vanuit heel europa en amerika en die worden allemaal opgelicht???of zouden ze gewoon goed bezig zijn .
De groeten
zelf doe ik nu een half jaartje aan acn ,ik vind het leuk om te doen ,je ontmoet veel nieuwe mensen en het is leuk geld verdienen .
mijn hele familie,vriendenkring,kennisen,collega's bellen allemaal met acn ,mijn netwerk begint eindelijk vorm te krijgen ,en heb maandelijkse inkomsten .
veel mensen die ik hier op het forum negatief zie reageren ,hebben zelf helemaal geen ervaring met acn ,maar van horen zeggen ,ook mond op mond reclame toch?? werkt goed he ,sinds wanneer is iets verkopen via mond op mond reclame verboden ,het is de goedkoopste en effectiefste manier van reclame,hoeveel denk je dat een reclame spotje kost van tele 2 of kpn ,en aan wie denk je dat die kosten uiteindelijk doorverekend worden ?? aan u ,de trouwe klant.
bel eens de klantenservice van kpn of tele2 of whatever,en sta verbaast om hoe lang u in de wacht staat,bij acn wordt u binnen 30 seconden te woord gestaan,het zijn die kleine dingetjes die voor goede service zorgen ,natuurlijk heeft ieder bedrijf rotte appels,acn ook ,mensen die denken snel rijk te worden zoeken we ook helemaal niet,maar ik weet wel dat ik over 6 maanden minder hoef te gaan werken met mn eigen baan,omdat ik elke maand voor iets wat leuk is om te doen ,en weinig moeite kost een leuk extra'tje over hou, ik heb klanten in nederland ,belgie,italie,noorwegen,spanje en ken mensen in al die landen ,die ik anders nooit gekend zou hebben ,leuk toch??oplichting?
was op de convention in de amsterdam arena afgelopen oktober en er waren duizenden mensen vanuit heel europa en amerika en die worden allemaal opgelicht???of zouden ze gewoon goed bezig zijn .
De groeten
Re: Bellen via ACN
Wanneer ik 'relaxed hoor' lees dan blijkt daaruit dat het met de tariefen wel goed zit bij ACN.
8x te duur en 4 x te duur
t.o.v. www.bel.1601.nl
Dus voor voordelig bellen ga je niet naar KPN of Tele2 of ACN maar naar 1601
Die hebben nl. geen dure, goed verdienende 'vertegenwoordigers' waardoor de ACN tariefen 8 tot 4x te hoog zijn.
8x te duur en 4 x te duur
t.o.v. www.bel.1601.nl
Dus voor voordelig bellen ga je niet naar KPN of Tele2 of ACN maar naar 1601
Die hebben nl. geen dure, goed verdienende 'vertegenwoordigers' waardoor de ACN tariefen 8 tot 4x te hoog zijn.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 07 mei 2005 13:18
Re: Bellen via ACN
Wat me vaak opvalt bij de discussie rondom ACN is dat zowel voor- als tegenstanders nauwelijks met feiten op tafel komen.
Zo wordt er geroepen dat het goed verdienen is bij ACN, maar er worden geen bedragen genoemd. Nu weet ik wel dat dat afhankelijk is van de tijd die je er in stopt om " slachtoffers" te vinden. maar als het allemaal zo goed verdient is het misschien wel nuttige info, zodat nietsvermoedende slachtoffers hierdoor overtuigd worden om mee te gaan doen.
Dat het MLM-systeem goed werkt lijkt me duidelijk, hoewel dit zeer afhankelijk is van de positie die je op de " ladder" inneemt. En dat ACN, door het verplichte inleggeld ( wanneer je tenminste voor het vertegenwoordigersschap wilt gaan), erg riekt naar een pyramide-spel-constructie lijkt me ook duidelijk. Toch kunnen voorstanders dit soort kritiek nauwelijks op een heldere wijze weerleggen, anders dan: " het is logisch dat je geld in moet leggen als je een eigen bedrijf wilt opstarten", "de baas van Mac Donalds heeft ook geld in moeten leggen voor zijn bedrijf" en meer van dit soort kul argumenten.
Nu ben ik, alweer 3 jaar terug, met een vriend (vertegenwoordiger bij ACN) naar een bijeenkomst geweest.
Het werd als een feit gebracht dat ACN een jaar later zou gaan starten met het voorzien in/ het leveren van electriciteit en dat soort NUTS-achtige voorzieningen. Nu wil ik dit niet ontkrachtigen, dit hebben ze zelf al gedaan door er dat jaar er op niet mee te starten. Dit ligt aan de slechte economische situatie waar Nederland mee te maken heeft.
Vind ik allemaal niet erg maar: BRENG DAT DAN NIET ALS FEIT om zo mensen over te halen vertegenwoordiger ofzoiets te worden.......
Grijp geen leugens aan om mensen over te halen, tenzij je koste wat kost wil verdienen aan inleggelden van mensen die die verhalen/ sprookjes als waarheid aannemen.....
En juist dit laatste is mijn grote bezwaar tegen ACN.
Zo wordt er geroepen dat het goed verdienen is bij ACN, maar er worden geen bedragen genoemd. Nu weet ik wel dat dat afhankelijk is van de tijd die je er in stopt om " slachtoffers" te vinden. maar als het allemaal zo goed verdient is het misschien wel nuttige info, zodat nietsvermoedende slachtoffers hierdoor overtuigd worden om mee te gaan doen.
Dat het MLM-systeem goed werkt lijkt me duidelijk, hoewel dit zeer afhankelijk is van de positie die je op de " ladder" inneemt. En dat ACN, door het verplichte inleggeld ( wanneer je tenminste voor het vertegenwoordigersschap wilt gaan), erg riekt naar een pyramide-spel-constructie lijkt me ook duidelijk. Toch kunnen voorstanders dit soort kritiek nauwelijks op een heldere wijze weerleggen, anders dan: " het is logisch dat je geld in moet leggen als je een eigen bedrijf wilt opstarten", "de baas van Mac Donalds heeft ook geld in moeten leggen voor zijn bedrijf" en meer van dit soort kul argumenten.
Nu ben ik, alweer 3 jaar terug, met een vriend (vertegenwoordiger bij ACN) naar een bijeenkomst geweest.
Het werd als een feit gebracht dat ACN een jaar later zou gaan starten met het voorzien in/ het leveren van electriciteit en dat soort NUTS-achtige voorzieningen. Nu wil ik dit niet ontkrachtigen, dit hebben ze zelf al gedaan door er dat jaar er op niet mee te starten. Dit ligt aan de slechte economische situatie waar Nederland mee te maken heeft.
Vind ik allemaal niet erg maar: BRENG DAT DAN NIET ALS FEIT om zo mensen over te halen vertegenwoordiger ofzoiets te worden.......
Grijp geen leugens aan om mensen over te halen, tenzij je koste wat kost wil verdienen aan inleggelden van mensen die die verhalen/ sprookjes als waarheid aannemen.....
En juist dit laatste is mijn grote bezwaar tegen ACN.
Re: Bellen via ACN
Ik ben laatst bij een ACN presentatie geweest.
Heel vreemd is dat de vertegenwoordiger mij geen product (vaste telefonie) probeerde te verkopen, maar mij weer vertegenwoordiger wilde maken.
Het was dan ook effe puzzelen, voordat ik wist hoe het bel-abonnement in elkaar zat.
Het gaat blijkbaar niet om een product, maar om het opbouwen van een netwerk aan vertegenwoordigers.
Na een prachtig verhaal over energie en mobiele telefonie dat ooit zou komen om vertegenwoordigers voor de toekomst lekker te maken blijkt dat ACN een bel-abonnement aanbieden, waarmee men alleen nationaal en alleen met een vaste lijn kan bellen. Het is alleen gratis wanneer men een ander met een ACN abonnement belt.
Goed, volgens mij heeft zo'n belabonnement geen toekomst, want:
- binnenkort is alle vaste telefonie via kabel / ADSL beschikbaar en
- mobiele telefonie is nu reeds groter dan vaste telefonie. Veel mensen zeggen hun vaste lijn zelfs op.
- met www.bel1649.nl kan men al gratis naar iedereen bellen.
Goed, maar nu de feiten over het multi level systeem van ACN.
De percentages zien er als volgt uit:
1 1/4%
2 1/4%
3 1/4%
4 1/4%
5 1/4%
6 1%
7 6%
Het was een prachtig verhaal met een volgend rekenvoorbeeld:
Stel je hebt 20 klanten die een factuur van 20 euro per maand hebben, dan verdien je op level 7: 20 x 20 x 6% = 24 euro per maand.
Nou goed, je gaat er natuurlijk vanuit dat elke volgende vertegenwoordiger ook weer 20 klanten aanbrengen en je brengt zelf niet 1 vertegenwoordiger aan, maar 3 en zo kom je op:
Level # vertegenwoordigers
1 3
2 9
3 27
4 81
5 243
6 729
7 2187
Nou, 2187 vertegenwoordigers x 20 = 43740 klanten met een factuur van 20 euro: 43740 x 20 x 6% = 52488 euro per maand!
Kassa!
Goed, nou 20 euro lijkt me veel, omdat je met vaste lijn nu met www.bel1649.nl gratis kan bellen en met ACN 2 ACN is het ook gratis. Dus... hoger dan 10 euro per maand gaan mijn vaste tefeloniekosten niet.
Ze gaan er dus vanuit dat je op nivo 7 2187 vertegenwoordigers onder je hebt. Die hebben dus in totaal al 43.740 klanten.
De vraag is: hoever zit je in die piramide? Maw: hoeveel nivo's zit jij van degene (de 'baas') die dit bedacht heeft?
Stel je stapt in op nivo 8 van de 'baas': immers, als we de verhalen van meerdere vertegenwoordigers op dit forum mogen geloven stroomt het geld bij hun al binnen. Dus moeten zij al vertegenwoordigers op nivo 7 of 6 hebben, want daarboven krijgt je met 1/4 % (24 x zo laag als nivo 7!) en tientallen vertegenwoordigers niet veel.
Dat zou betekenen dat wanneer je zelf vertegenwoordigers op nivo 7 hebt, de 'baas' al vertegenwoordigers op nivo (7+8=) 15 heeft.
Dan zouden er in totaal al 3^15 = 14.348.907 vertegenwoordigers zijn.
En volgens het rekenvoorbeeld zijn er dan: 14.348.907 x 20 = 286.978.140 klanten!
Let op: elke klant is een huishouden, dus je hebt het over meer dan een half miljard mensen die met ACN bellen!
Goed, laten we voor de nieuwe vertegenwoordigers hopen, dat de andere vertegenwoordigers iets minder succesvol zijn geweest.
Een 'realistisch' scenario dan maar.
'realistisch' scenario
Laten we hopen dat iedere vertegenwoordiger 'slechts' 2 nieuwe vertegenwoordigers aanlevert.
Dat betekent dat de vertegenwoordiger op nivo 7 niet 2187, maar 2^7 = 128 vertegenwoordigers heeft. Verder zal een maandelijkse factuur voor vaste nationale telefonie, zonder abonnement en met gratis gesprekken niet 20 euro, maar hoogstens 10 euro bedragen.
Ok, iedere vertengenwoordiger brengt nog steeds 20 klanten aan. Je verdient dan op level 7: 128 x 20 x 10 x 6% = 1.536 euro per maand!
Da's ook nog aardig!
Als je dus instapt op nivo 8 van de 'baas, dan zouden er wanneer jijzelf waarnemers op nivo 7 hebt in totaal 2^15 = 32.768 waarnemers zijn.
In totaal zouden er dan 32.768 x 20 = 655.360 klanten zijn.
Dat betekent dus wel alle huishoudens in Amsterdam en omstreken helemaal van ACN voorzien zou zijn!
Als je nog dieper in die piramide zit, wordt het nog moeilijker. Bijvoorbeeld als jijzelf vertegenwoordiger op nivo 10 van
de bedenker (de 'baas') bent, dan heb je pas vertegenwoordigers op nivo 7, als er in totaal al 2^17 = 131.072 vertegenwoordigers rondlopen.
Da's nog een hele grote stad aan vertegenwoordigers...
Ik zie het niet zitten...
Misschien moet ik op training of zo...
Als ik op 'ACN' google, krijg ik gelijk de volgende gesponsorde koppeling van Ceatrus trainingen:
http://www.ceatrus.nl/
"Laat Uw MLM business exploderen
met 20-30 mensen per week."
Met je email-adres kan je een document opvragen. Daarin staat hoe je elke week 20 mensen kan toevoegen aan je bedrijfje!
Ik heb wel email gehad, maar geen document...
Misschien kunnen vertegenwoordigers op dit forum me vertellen hoeveel vertegenwoordigers zij op nivo 6 en 7 hebben en hoeveel ze dan verdienen en wanneer ze begonnen zijn?
Heel vreemd is dat de vertegenwoordiger mij geen product (vaste telefonie) probeerde te verkopen, maar mij weer vertegenwoordiger wilde maken.
Het was dan ook effe puzzelen, voordat ik wist hoe het bel-abonnement in elkaar zat.
Het gaat blijkbaar niet om een product, maar om het opbouwen van een netwerk aan vertegenwoordigers.
Na een prachtig verhaal over energie en mobiele telefonie dat ooit zou komen om vertegenwoordigers voor de toekomst lekker te maken blijkt dat ACN een bel-abonnement aanbieden, waarmee men alleen nationaal en alleen met een vaste lijn kan bellen. Het is alleen gratis wanneer men een ander met een ACN abonnement belt.
Goed, volgens mij heeft zo'n belabonnement geen toekomst, want:
- binnenkort is alle vaste telefonie via kabel / ADSL beschikbaar en
- mobiele telefonie is nu reeds groter dan vaste telefonie. Veel mensen zeggen hun vaste lijn zelfs op.
- met www.bel1649.nl kan men al gratis naar iedereen bellen.
Goed, maar nu de feiten over het multi level systeem van ACN.
De percentages zien er als volgt uit:
1 1/4%
2 1/4%
3 1/4%
4 1/4%
5 1/4%
6 1%
7 6%
Het was een prachtig verhaal met een volgend rekenvoorbeeld:
Stel je hebt 20 klanten die een factuur van 20 euro per maand hebben, dan verdien je op level 7: 20 x 20 x 6% = 24 euro per maand.
Nou goed, je gaat er natuurlijk vanuit dat elke volgende vertegenwoordiger ook weer 20 klanten aanbrengen en je brengt zelf niet 1 vertegenwoordiger aan, maar 3 en zo kom je op:
Level # vertegenwoordigers
1 3
2 9
3 27
4 81
5 243
6 729
7 2187
Nou, 2187 vertegenwoordigers x 20 = 43740 klanten met een factuur van 20 euro: 43740 x 20 x 6% = 52488 euro per maand!
Kassa!
Goed, nou 20 euro lijkt me veel, omdat je met vaste lijn nu met www.bel1649.nl gratis kan bellen en met ACN 2 ACN is het ook gratis. Dus... hoger dan 10 euro per maand gaan mijn vaste tefeloniekosten niet.
Ze gaan er dus vanuit dat je op nivo 7 2187 vertegenwoordigers onder je hebt. Die hebben dus in totaal al 43.740 klanten.
De vraag is: hoever zit je in die piramide? Maw: hoeveel nivo's zit jij van degene (de 'baas') die dit bedacht heeft?
Stel je stapt in op nivo 8 van de 'baas': immers, als we de verhalen van meerdere vertegenwoordigers op dit forum mogen geloven stroomt het geld bij hun al binnen. Dus moeten zij al vertegenwoordigers op nivo 7 of 6 hebben, want daarboven krijgt je met 1/4 % (24 x zo laag als nivo 7!) en tientallen vertegenwoordigers niet veel.
Dat zou betekenen dat wanneer je zelf vertegenwoordigers op nivo 7 hebt, de 'baas' al vertegenwoordigers op nivo (7+8=) 15 heeft.
Dan zouden er in totaal al 3^15 = 14.348.907 vertegenwoordigers zijn.
En volgens het rekenvoorbeeld zijn er dan: 14.348.907 x 20 = 286.978.140 klanten!
Let op: elke klant is een huishouden, dus je hebt het over meer dan een half miljard mensen die met ACN bellen!
Goed, laten we voor de nieuwe vertegenwoordigers hopen, dat de andere vertegenwoordigers iets minder succesvol zijn geweest.
Een 'realistisch' scenario dan maar.
'realistisch' scenario
Laten we hopen dat iedere vertegenwoordiger 'slechts' 2 nieuwe vertegenwoordigers aanlevert.
Dat betekent dat de vertegenwoordiger op nivo 7 niet 2187, maar 2^7 = 128 vertegenwoordigers heeft. Verder zal een maandelijkse factuur voor vaste nationale telefonie, zonder abonnement en met gratis gesprekken niet 20 euro, maar hoogstens 10 euro bedragen.
Ok, iedere vertengenwoordiger brengt nog steeds 20 klanten aan. Je verdient dan op level 7: 128 x 20 x 10 x 6% = 1.536 euro per maand!
Da's ook nog aardig!
Als je dus instapt op nivo 8 van de 'baas, dan zouden er wanneer jijzelf waarnemers op nivo 7 hebt in totaal 2^15 = 32.768 waarnemers zijn.
In totaal zouden er dan 32.768 x 20 = 655.360 klanten zijn.
Dat betekent dus wel alle huishoudens in Amsterdam en omstreken helemaal van ACN voorzien zou zijn!
Als je nog dieper in die piramide zit, wordt het nog moeilijker. Bijvoorbeeld als jijzelf vertegenwoordiger op nivo 10 van
de bedenker (de 'baas') bent, dan heb je pas vertegenwoordigers op nivo 7, als er in totaal al 2^17 = 131.072 vertegenwoordigers rondlopen.
Da's nog een hele grote stad aan vertegenwoordigers...
Ik zie het niet zitten...
Misschien moet ik op training of zo...
Als ik op 'ACN' google, krijg ik gelijk de volgende gesponsorde koppeling van Ceatrus trainingen:
http://www.ceatrus.nl/
"Laat Uw MLM business exploderen
met 20-30 mensen per week."
Met je email-adres kan je een document opvragen. Daarin staat hoe je elke week 20 mensen kan toevoegen aan je bedrijfje!
Ik heb wel email gehad, maar geen document...
Misschien kunnen vertegenwoordigers op dit forum me vertellen hoeveel vertegenwoordigers zij op nivo 6 en 7 hebben en hoeveel ze dan verdienen en wanneer ze begonnen zijn?
Re: Bellen via ACN
MENSEN NOOIT BIJ GSMWEB BESTELLEN
MEDEWERKERS ZIJN ECHT HEEL ERG ONBESCHOFT EN BIJDEHAND.
ZE LUISTEREN TOTAAL NIET NAAR JE EN ALS JE VRAAGT NAAR DE MANAGER KRIJG JE NIET DE VOLLEDIGE NAAM.
ALS JULLIE DIT LEZEN GEEF HET DAN DOOR.
EN ALS ER IEMAND OP HET FORUM KOMT MET MEDEDELING DAT HET ALLEMAAL WEL PLUIS IS NIET GELOVEN DAT ZIJN MEDEWERKERS VAN GSMWEB.
MEDEWERKERS ZIJN ECHT HEEL ERG ONBESCHOFT EN BIJDEHAND.
ZE LUISTEREN TOTAAL NIET NAAR JE EN ALS JE VRAAGT NAAR DE MANAGER KRIJG JE NIET DE VOLLEDIGE NAAM.
ALS JULLIE DIT LEZEN GEEF HET DAN DOOR.
EN ALS ER IEMAND OP HET FORUM KOMT MET MEDEDELING DAT HET ALLEMAAL WEL PLUIS IS NIET GELOVEN DAT ZIJN MEDEWERKERS VAN GSMWEB.