LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waarom geen gratis antwoord-envelop voor uwv-klanten ?

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.

is het redelijk dat UWV klanten zelf de postzegel laat betalen?

ja
12
41%
nee
17
59%

Totaal aantal stemmen: 29

Gast

Re: waarom geen gratis antwoord-envelop voor uwv-klanten ?

Ongelezen bericht door Gast »

99 % van alle werklozen willen niet eens werken en doen er ook absoluut geen moeite voor> ik krijg hier sollicitatiebrieven binnen waar je haren recht van overeind gaan staan, puur en alleen omdat ze moeten solliciteren voor de uitkering.
Ben je dan postbezorger beste Karr-2 ?

Anti Balk

Ongelezen bericht door Anti Balk »

Helaas zit het anders .Natuurlijk heb je altijd mensen die de boel bedonderen of frauderen (hoeveel mensen die wel werken bouwvakkers bijvoorbeeld werken niet zwart? )Politci die 100% wachtgeld krijgen.
Dat is allemaal goed maar een uitkering krijgen dat kan niet.
Laat dit kabinet met de Geus (van die ex vakbondmannetjes moet je het hebben) voorop eens zorgen dat er een keer echt werk komt i.p.v. maar iedereen te korten .En dan heb ik het over echte banen .

Die zijn er natuurlijk wel ,want je mag nu drie weken werken en dan krijg je weer een schop onder je kont. Er is echt nu niet zoveel als men ons wil doen geloven.
Bovendien je bent bij veel werkgevers al afgeschreven als je al te oud bent of wat mankeert .

[/i]

Gast

Wauw. Al 10 pagina's over een postzegel! :shock:

hahaha

Ongelezen bericht door hahaha »

hoho het gaat wel om 0,39 eurocent, toch wel 86 oude centen in het gulden tijdperk !!! :shock:

Gast

Voor wie is een postzegel van €0.39 goedkoper?

Voor iemand met een netto inkomen van € 1700,- óf voor iemand met een bijstandsuitkering,

Vul maar in...

jammer joh

Ongelezen bericht door jammer joh »

het gaat hier om de UWV , is WW en geen bijstandsuitkering. opmerking slaat dus nergens op

Gast

Voor wie is een postzegel van €0.39 goedkoper?

Voor iemand met een netto inkomen van € 1700,- óf voor iemand met een bijstandsuitkering,

Vul maar in...

Wat is zwaarder..een kilo lood of een kilo veren :?:

Gast

HaHaHaaaaaaaaa.....................
Elf pagina's onzin over een postzegel,ga werken ,dan hebben jullie daar geen last van,te onozel om over te spreken.

Gast

Re: Voor wie is een postzegel van €0.39 goedkoper?

Vul maar in...

Wat is zwaarder..een kilo lood of een kilo veren?

-----------------

Wat steek je liever in je "kontzakje"? € 1100,- als bijstandsuitkering of € 1700,- met een normale baan, ik weet mijn antwoord wel...

Gast

1100,- euro een bijstandsuitkering? :shock:
Waar werk ik dan nog voor? Kan ik beter de bijstand in gaan...

Gast

zorg dan dat je 1700 euro in je kontzakje kunt steken door te werken dan hoef je die postzegel niet meer te betalen,ezel.................

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

We zwetsen gewoon al 11 pagina's door over een postzegel, die je al 10 keer had kunnen kopen. Get a life.....

Gast

Re:Gast 25 apr 2005,

1100,- euro een bijstandsuitkering?
Waar werk ik dan nog voor? Kan ik beter de bijstand in gaan...

--------------------------

Helaas kan ik je niet ongelijk geven!,

Toen ik werk had in de grafische sector, verdiende ik nog geen € 1000,- per maand, met 40 ploegendienst!, het was een waardeloos bedrijf met een CAO waar je je gat mee kon vegen,

Hard werken, en overuren werden meestal niet betaald, klootzakken dus!,

Bedrijf op de fles, ik rolde de WW in, en moest rondkomen van een klein rotloontje, ik woonde in een huurhuis van € 438,-, dus een vetpot was het niet,

Van dat loontje moesten 2 mensen van leven!, ik heb een oud wagentje rijden, zodat we toch nog normaal weg kunnen komen,

Na 2 jaar rolde ik de sociale dienst in!, en had toen nog meer dan dat ik werkte!,

Dan vraag ik me af: waar zijn we hier in Nederland mee bezig, iemand die wil werken wordt afgescheept met een klein rotloontje,

En iemand die te "beroerd" is om te werken en die de hele dag achter de computer zit te vermaken, en de hand op houdt, is nog beter af!, dan de werkende laaggeschoolde arbeider!,

Het is onderhand aardig krom aan het worden in Nederland!....

Gast

Re: gast:

zorg dan dat je 1700 euro in je kontzakje kunt steken door te werken dan hoef je die postzegel niet meer te betalen,ezel.................

-----------------------

Hé gast met je grote bek!, weet jij waar je werk kunt vinden met een loontje van € 1700,- in de maand?, misschien loop je zelf wel in de steun anderen af te zeuren!.

Als je het weet, schrijf me effe, ga ik er vanavond nog op af! :lol:

Gast

Werk zat,je moet alleen willen en flexibel zijn.
aan jouw posting valt op te merken dat jij dat niet bent,je zult zo ook wel je sollicitatiebrieven schrijven.
Werk zelf al 31 jaar zonder ooit een dag ww of bijstand te hebben gehad,er moet volgens mij een terugstort regeling komen van ww premie enz. voor mensen als mij die er toch nooit gebruik van maken,o ja,ben zelfs nog nooit in de ziektewet geweest,maar moet wel flink betalen.
het is waarschijnlijk ook nog zo dat mensen als ik die postzegel betalen,waar zeur jij over ezel,GA AAN HET WERK.

evn

Ongelezen bericht door evn »

altijd gewerkt ja nou ben maar gelukkig ben 56 en ook gewerkt en dan krijg je plots te horen dat het bedrijf falliet is, en dan krijg je een brief van het uwv die je niet begrijpt omdat alles geregeld was toen ik vroeg om opheldering zei die meneer dat ik de brief weg kon gooien want die hadden ze niet hoeven te sturen alles was oke dus die gebruiken postzegels voor jan l..............l

Gast

Re: Gast:

Werk zat,je moet alleen willen en flexibel zijn.
aan jouw posting valt op te merken dat jij dat niet bent,je zult zo ook wel je sollicitatiebrieven schrijven.
Werk zelf al 31 jaar zonder ooit een dag ww of bijstand te hebben gehad,er moet volgens mij een terugstort regeling komen van ww premie enz. voor mensen als mij die er toch nooit gebruik van maken,o ja,ben zelfs nog nooit in de ziektewet geweest,maar moet wel flink betalen.
het is waarschijnlijk ook nog zo dat mensen als ik die postzegel betalen,waar zeur jij over ezel,GA AAN HET WERK.

Gast

Waar zit je nu eigenlijk in je bovenstaande berichtje over te zaniken?, je hebt toch Werk?,

Lazer op dan van dit forum!, wat weet jij nu van zonder werk zitten?, zeer waarschijnlijk helemaal niks!,

Als je bedrijf kapot draait, en je zit op de straatstenen buiten, dan hoor ik je nog wel eens piepen over hoe de zaken tegenwoordig draaien, als het op werk zoeken aankomt!,

Dus ga niet met modder gooien, als je niet weet waar je over lult!.

Gast

Voor iemand van u leeftijd is het natuurlijk wat anders,ook dit is vervelend,maar blijven solliciteren loont,in onze organisatie is pas nog iemand van 58 jaar aangenomen,puur om zijn kennis,maar die doet menige jonge mensen nog wat voor, ook wat werken betreft.
maak gebruik van uw vakkennis,het loont de moeite,want vaklieden zijn er tegenwoordig niet veel meer.succes.

Gesloten