LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radar maakt habbo zwart!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Gast

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Gast »

tja fulgore een link bij je berichtje zetten van de website van een van de groepen "zich dood vervelende" jongeren die andere habbo's proberen te hacken, zich bezig houden met scammen en illegaal scripten is ook niet zo slim...
mensen blijf weg van die site van deja_vu ! die is echt niet zo mooi om te bezoeken en gevaarlijk ook als je er iets probeert te downloaden heb je waarschijnlijk een keylogger op je pc ( indien deze niet goed is beveiligd) en die stuurt alles door naar de eigenaar ervan zodat deze alles kan zien wat je intypt, passwords enz...

jeroen vinke

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door jeroen vinke »

ik ben ook voor niets "perm. verbannen voor w8woord vragen" nou dat heb ik helemaal niet gedaan geen EEN poppetje van mijn kamer niet meer op habbohotel das dom vind ik dus maak habbohotel ff zwart en geef ze een dikke tik op de vingers


pff net heel veel meubies dan verbannen leuk is dat!!!!!

Gast

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Gast »

ik help je als je verbannen bent

maak een nieuwe map aan
ga op habbo
en whala je kan er op

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Big-V »

Habbo in het kort..

- Habbohotel is een bedrijf dat kinderen geld probeert af te troggelen door middel van het verkopen van getekende meubels. Kopen is niet verplicht, maar als jouw beste vriend het vroeger had, wilde jij het toch ook?
- De hotelgidsen lijken zo nu en dan willekeurig mensen te verbannen. Je kunt verhaal proberen te halen bij de klantenservice, die nooit antwoordt.
- Gekochte credits worden vaak niet uitgekeerd (ik ken twee meisjes die nog voor tientallen euro's credits tegoed hebben).
- Meubels verdwijnen zo nu en dan plotseling in de muur. Dit heb ik zelf twee keer meegemaakt en heb meteen de klantenservice gemaild.. en wat denk je..? Geen antwoord .
- Zoals gezegd... de klantenservice reageert in 9 van de 10 gevallen domweg niet.
- De hotel staff drijft de prijzen van de meubels bewust op.
- De eerder genoemde hotelgidsen zijn veelal schreeuwerige vrijwilligers, zonder enig verantwoordelijkheidsgevoel. De meesten zijn net 18 en veel te blij met hun moderator-status.

@ Fulgore.. grow up, met je deja-vu.. stelletje scripters van niks..

Xtrane

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Xtrane »

Cornelia9000

Het is waar wat u zegt maar, je hoeft helemaal geen geld uit te geven!!
Het is gewoon helemaal gratis tot je meubels gaat kopen.
Ik heb er al heel wat maar ik heb nog nooit met Echt Geld betaald ! :shock: :shock: :shock:

Gast

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Gast »

Die mensen bij het Dexia forum betalen ook niet met echt geld.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Big-V »

Het is waar wat u zegt maar, je hoeft helemaal geen geld uit te geven!!
Het is gewoon helemaal gratis tot je meubels gaat kopen.
Ik heb er al heel wat maar ik heb nog nooit met Echt Geld betaald!
Ook dat is nog maar een kwestie van tijd. Maandag 19 september wordt Habbo geupdate. Mensen die geen lid zijn van Habbo-Club (mensen die niet betalen dus), hebben een gelimiteerd aantal vrienden dat ze in hun contactlijst kunnen hebben. Ook zijn er verschillende kamers alleen nog maar toegankelijk voor Habbo-Club leden.
Bovendien, maar dit zal mensen die nog nooit op Habbo zijn geweest niet zo veel zeggen, moeten non-HC'ers iedere keer dat ze opnieuw iets willen "schreeuwen" de optie "schreeuw" opnieuw selecteren. Erg vervelend.

Bovendien hebben ik en vele vrienden nog stééds (na maanden) geen antwoord van de klantenservice. Het schijnt ze blijkbaar ook niet uit te maken dat het hier om vele tientallen euro's gaat.
Ik vind het hoe langer hoe onbegrijpelijker dat dit allemaal maar gewoon mag. Alle buitenstaanders aan wie ik vertel hoe Habbo in elkaar zit reageren hetzezlfde:
"Maar dan zijn het toch gewoon oplichters?"
En daar komt het ook precies op neer!

Mirmana

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Mirmana »

Je kan Habbo spelen zonder er ook maar 1 euro aan uit te geven. Wil je echter een kamer maken met meubels dan kost dat je geld. En hierover mag je zelf beslissen. Daarbij betaal je voor 'vermaak' - en niet voor 'pixels'. 'Vermaak' is het uiteindelijke doel.
En het is niet habbo's schuld dat kinderen zonder toestemming van hun ouders bellen. Er staat nog nadrukkelijk bij vermeld dat er eerst toestemming moet worden gevraagd.

En je kan wel degelijk als volwassene op habbo gaan. Het is tenslotte een 'virtuele wereld'. Je communiceert met anderen. Er is echter geen sprake van non-verbale communicatie, maar dit is ook niet altijd nodig. Het is gewoon een soort chatten, maar dan ben je een 'poppetje'.

Neo

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Neo »

Als je gehackt word is het totaal je eigen schuld, als je je msn geef.. kunnen ze je geheime vraag bekijken en als het bv is.. de naam va je favo huisdier.. dan vragen ze of je huisdieren heb enz..
dus ALS JE WORD GEHACKT IS HET JE EIGEN SCHULD ik houw me er ook meej besig:)

Eva-Anna
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 nov 2005 21:32

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Eva-Anna »

je betaalt je blut waarvoor? voor een stoeltje op je scherm in feitelijk betaal je dus voor helemaal niks!
Conclusie: een goeie manier om van je geld af te komen!

jeurs002

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door jeurs002 »

Ook mijn kinderen hebben HABBO gespeeld, totdat ze in één keer hun spulletjes kwijt waren door gekwiekste kinderen (zijn het kinderen?) die op een en andere manier dit weten te bemachtigen. Kinderen worden voortdurend aangemoegdigt dat ze spulltjes (gebakken lucht) kunnen kopen dmv credits. Mijn kinderen zijn er zo teleurgesteld in dat ze elke keer hun spulletjes kwijt raken, en geen reactie van HABBO zelf.
Dit zijn gewoon oplichters die over de ruggen van kinderen geld willen verdienen, en dit is gewoon schandalig.

Vader van teleurgestelde kinderen

koninghabbo

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door koninghabbo »

Mensen eerst wil ik reageren op het feit dat je moet betalen.
Dat is klink klare nonzens. Het hotel is gratis als je meubels wil moet je er wel voor betallen. Verder is alles gratis.
Ik wil iedereen er op atenderen dat het hotel veilig is en mensen worden niet voor niks verband.
Verder raad ik aan het hotel eens te bezoeken het is zeker de moeite waard. Het feit dat veel ouders zeggen dat hun kinderen gehackt worden
Is dat een fout van de kinderen wat iedereen heeft zijn eigen wchtwoord.
Vertel je die is dat jou schuld.
en zoals de regional director op tv al zij het hotel is veilig en het klopt iedereen kan erop. En wie zich slecht gedraagd krijgt ban dus die komen er niet meer op.

Namens het team van sulake corparation alvast bedankt voor alle medewerking

Marja©

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Marja© »

vid 3jcafe dus echt niks he,je word zomaar geband, ze strooien met je ip nrs rond daar, en dan die joy das een bagger trut 1e klas.. geef mij maar habbo pf mijn dommelsch chat veel leuker en beter he.. 3JCAFE SUCKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

H@ns

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door H@ns »

Ik kan begrijpen dat kinderen (lees: kinderen, niet 12+ jarigen) Habbohotel leuk vinden, zelf zie ik er totaal niets in. Ik begrijp ook niet dat maar weinig mensen inzien dat dit hele habbohotel puur commercieel is en er inderdaad over de ruggen van kinderen geld verdiend wordt, als ik jeurs002 mag citeren.

Jammer.

Denise-Girl

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Denise-Girl »

Tja, ik had ook een keer gehoord dat een hcbank. (Een Zogenaamd zeldzaam virtueel dingetje.) dat die in het echt 4 euro waard is!
Je betaald voor wat meer mogenlijkheden [ Ook wel genoemd: habbo clublid] Je betaald: €4,80 voor wat meer mogenlijk heden. Dat is toch niet normaal? Je kunt 10 virtuele muntjes kopen, ookwel genoemd: Credit, daar betaal je €1,60 voor!
En een habboclublidmaatschap kost al 25 credits! Kun je nagaan!
:shock:
En het ergste is, dat habbo voor sommige kinderen zo verslavend wordt, dat ze gewoon stiekem gaan bellen! Dat levert een hoge telefoonrekening op! Die mensen van habbohotel kunnen nu wel op hawaii zitten!

Vragen over habbo, meer weten wat je voor wat moet betalen, en meningen over dit bericht..
Stuur die naar me emailadres..
[email protected]

Groetjes Denise ( 11 jaar )

Habbo Speler

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Habbo Speler »

Habbohotel is dan niet zo'n slecht spel, maar het is wel ongelooflijk duur! Als jij meubels koopt en je bouwd dat op, dan krigj je steeds meer, en dan paf word je gehackt! En wat dan: Die hobbas doen geen ene flikker! Dus dat betekent dat gewoon iemand geld van je heeft gestole nterwijl habbohotel daar wat aan zou moeten doen! Dat vind ik dus erg slecht van habbo! HabboHotel zegt dan wel ko mwe strijden tegen scammers en hackers, maar ondertussen gebeurt er niets! Hobbas lopen niet door openbare ruimtes te kijken of er iets gebeurt, want die zitten met hun luie reet in hun eigen meubel kamertjes! De staff leden doen geen ene moer omdat die bijna nooit online komen! Op internet zijn er nog steeds sites waar je 'zogenaamd gratis credits kan krijgen'! Doet habbohotel ook niets aan! Er gebeurt geen ene ***!
Habbohotel geniet van de mubels die wij kopen, evenals habbos die kunnen hacken! Harstikke leuk spel hoor, harstikke leuk dat de kinderen het een leuk spel vinden, maar aan de andere kant ish et ongelooflijk slecht!

Gansdorper Klaroen

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Gansdorper Klaroen »

Inderdaad, wat heb je aan meubi's ofzo? je hebt alleen een meubel op je scherm staan, en moet je ECHT geld voor betalen, ja dahaag! ze moesten gewoon iedereen 50 credits geven, en daarna zelf betalen voor credits. Ik vind het belachtelijk, dat zoveel mensen dat spelen???

xander-heineke

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door xander-heineke »

ik vind dit niet kunnen lijkt wel of de kinderen geen fun meer mogen hebben en of jullie habbo dicht willen hebben
habbohotel is leuk kost geld ja
das het keuze van kind/ouder ik betaal me credits zelf
:evil:

Sander de Bruijn

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Sander de Bruijn »

Ik hoor nu veel berichten over Habbo is slecht, Habbo is goed ga zo maar door !

Als een kind habbo speelt leert hij mensen te ontmoeten, meningen uit te wisselen en hun algemene ontwikkeling groeit erdoor. Heeft u al de handleiding voor ouders gelezen op de homepage ? U kind van ook geld uitgeven aan het spel. Als u dit niet goed vind staat u het toch gewoon tegen ? U laat ze niet meer bellen, sms'en of iets anders ivb met geld er aan uit geven. Ik vind dat een ouder dat moet kunnen, een ouder moet controle over zijn kind hebben.

Aan de andere kant, de kant van 'habbo is slecht' heb ik het volgende te zeggen:
Nu u het vorige heeft gelezen wil ik een opmerking van u zien waarbij u toch kan bewijzen dat het slecht is voor kinderen.

Mvg,
Sander de Bruijn

xander-heineke

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door xander-heineke »

je hebt helemaal gelijk

Gesloten