LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom POSITIEF over MLM?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Jan van Eechoud

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Wat wil je zeggen Jan?
Dat 5 angsthazen van het MLM prikbord gereageerd hebben op MLM-alarm?
Weet je hoeveel mensen er lid zijn? Hoeveel zich hebben aangemeld?


Nee..... Vertel eens......?
Ach gut....! Al drie? Maar ze durven niet te reageren...... :(
ECHTE angsthazen dus....?
Ach.... Dan doe jij dat toch voor ze.... :) :lol: :lol:

JvE

F-ektief
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 okt 2005 12:03

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door F-ektief »

Jan is verslaafd aan MLM en aan prikborden, je krijgt hem er niet van af./
iedere 10 minuten moet hij op een prikbord of forum wat plaatsen, anders krijgt hij kippevel, koude rillingen, zweet in zijn handen.
Jan moet iedereen bewijzen dat MLM een eerlijke tak van sport is. Jan vind ook dat de recente aanklacht van Belgacom tegen Euphonie een aanval is van oneerlijke mensen en de tientalle aanklachten tegen Amway zijn een wereldwijd complot om juist hem kapot te maken.

Jammer Jan dat je goede uitvinding van het alarmsysteem aan een GSM mislukt is, probeer er over heen te komen.
Natuurlijk is het zwaar dat je daarna flopt in MLM, maar dat overkomt 99,95% van de mensen. Kortom, je bent echt geen uitzondering.

Je wordt nooit als Lebbink of Teledom, daar ben je te eerlijk voor, te wetsgetrouw. Kortom, kom terug bij de mensen, dat is beter voor je.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door student26 »

Nog onverslaanbaar en onverstoorbaar in de ''arena'' en NIET bereid om te sterven...
En aldus kwam Jan terug, tegen wil en dank, naar het forum waar hij naar eigen zeggen geen enkele waarde aan hecht, maar waarvan hij het toch niet kan laten eens in de zoveel tijd een kijkje te nemen.
Interessant bericht. 50 miljard IS ook helemaal niet zo veel...
Wat maak je je dan druk.....
In Nederland werden in 2004 205 mensen vermoord. Dit is 0,0013%. Dus waar maken we ons druk om?

Jan van Eechoud

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Wat wil je zeggen Jan?
Dat 5 angsthazen van het MLM prikbord gereageerd hebben op MLM-alarm?
Weet je hoeveel mensen er lid zijn? Hoeveel zich hebben aangemeld?

Je zoekt weer bewijzen voor zaken die je graag hebt maar waarvan je weet dat ze er niet zijn.

Kortom, kom terug op de wereld, stap van de wolk die amway heet. Wordt gewoon weer mens en geef toe dat je een fout hebt gemaakt.
Doe het voordat Amway je echt kapot maakt
Een vreemd soort vasn humor heb je wel... :) :D :lol:

JvE

Jan van Eechoud

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Interessant bericht. 50 miljard IS ook helemaal niet zo veel...
Wat maak je je dan druk.....


In Nederland werden in 2004 205 mensen vermoord. Dit is 0,0013%. Dus waar maken we ons druk om?
WEER zo'n prachtige vergelijking.......... :lol:

Het liefdesleven van de Indische pistoolvogel loopt gevaar........
Serge vraagt of wij allemaal een ''paringsdans'' willen uitvoeren.

De daarbij vrijkomende energie zal de pistoolvogels een vleugeltje helpen!!
%tage gewijs zal dit het geluk in de wereld bevorderen.... :lol:
ENNNN, het zal helpen een negatief karma te ontwikkelen voor MLM... 8)
(we blijven het WEL over MLM hebben, natuurlijk... :) )

JvE (ben diep onder de indruk van het niveau, hier.... :cry: )

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door student26 »

WEER zo'n prachtige vergelijking..........
Dat komt, Jan, doordat jij geen enkel interpretatievermogen bezit. Je hebt geen enkel idee waarom ik juist DIE vergelijking maakte en in je onmacht begin je dan maar weer een partij onzin uit te kramen. Alles om maar geen zinnige discussie te houden, nietwaar? Stel je voor, je zou eens echt antwoord moeten geven op de vragen die gesteld worden.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Econometrist »

Wanneer bijv. een Alarminstallateur € 150,00 van de verkoop/installatieprijs, per systeem, kan benutten voor reclame is het volgende dan zo'n slecht idee?:
----Wanneer U iemand weet die een systeem wil, krijgt U € 75,00.
----Wanneer (U) iemand(A) kent die iemand weet die een systeem wil,
dan krijgt DIE persoon(A) €75,00 en U krijgt €40,00……
----Wanneer (U) iemand(A) kent die iemand(B) kent die iemand weet
die een systeem wil, dan krijgt DIE persoon(B) €75,00 en (A) krijgt
€40,- en (U) krijgt €25,00.
Nu kan dat nog één keer, dan is de koek (€150,00) op!!!
----Wanneer U iemand(A) kent die iemand(B) kent die iemand(C) kent die iemand weet die een systeem wil, dan krijgt DIE persoon(C) €75,00 en (B) krijgt €40,- en (A) krijgt €25,00 en (U) krijgt €10,00……!

Ingewikkeld…? Welnee! Zelfs erg simpel! Een vreemde manier? Jahhhh, maar wel eerlijk…..!
Alleen als klant ben ik wel helemaal van de ratten besnuffeld als ik voor een installatie naar A, B, U, of wie dan ook ga. Ik ga naar de installateur en ik leg hem de keus voor: 145 euro korting, of ik haal hem bij één van de andere 399 installateurs. Wat denk je, krijg ik hem mee voor 5 euro meer winst voor jou en 145 euro korting voor mij, of laat je die omzet maar liever aan je neus voorbij gaan?

In mijn optiek zijn er twee reacties mogelijk op bovenstaande vraag, maar toch ben ik bang dat jij voor de derde kiest als je begrijpt wat ik bedoel. En bij voorbaat bied ik mijn excuses aan voor alles wat ik hierboven schrijf dat beledigend kan overkomen, zodat dat geen reden meer hoeft te zijn om zonder reactie uit deze topic te hoppen.

Jan van Eechoud

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Alleen als klant ben ik wel helemaal van de ratten besnuffeld als ik voor een installatie naar A, B, U, of wie dan ook ga. Ik ga naar de installateur en ik leg hem de keus voor: 145 euro korting, of ik haal hem bij één van de andere 399 installateurs. Wat denk je, krijg ik hem mee voor 5 euro meer winst voor jou en 145 euro korting voor mij, of laat je die omzet maar liever aan je neus voorbij gaan?

In mijn optiek zijn er twee reacties mogelijk op bovenstaande vraag, maar toch ben ik bang dat jij voor de derde kiest als je begrijpt wat ik bedoel. En bij voorbaat bied ik mijn excuses aan voor alles wat ik hierboven schrijf dat beledigend kan overkomen, zodat dat geen reden meer hoeft te zijn om zonder reactie uit deze topic te hoppen.
Je snapt er WEER geen reet van....., centenman.....
Je blijft stupide vergelijkingen maken....

Wanneer ik weet waar jij je info vandaan hebt..., dan stuur ik je terug naar de persoon die jou heeft gestuurd....!!!!!!!!

Anders zou ik de kluit belazeren. Mijn eigen klanten belazeren.......!
Voor jou misschien een normale zaak, maar dan ken je JvE niet.. (en Amway trouwens ook niet...)

En ''MLM'' weet je ook niets van.
Onbeschoft zijn, is je levenswerk.
Beledigingen.

Succes.

Snap niet waarom ik er in tuin.

Eerst je excuses.....

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door student26 »

Jan, je snapt geen r33t van marketing- en economische principes. En dat is geen belediging, maar keiharde realiteit.

En weer kwam Jan onder beantwoording van de simpele doch prangende vragen uit... Die koppigheid is je net als je verstrooidheid aangeboren?

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Econometrist »

Wanneer ik weet waar jij je info vandaan hebt..., dan stuur ik je terug naar de persoon die jou heeft gestuurd....!!!!!!!!
Het is reactie nummer 3 geworden. Hoe verrassend...

Die info heb ik van Jan van Eechoud. Het was een letterlijke quote, ik zal je dus naar hem moeten verwijzen. Kan je daar misschien wat mee om het probleem op te lossen? Misschien kan jij het hem duidelijk maken, mij schijnt hij in ieder geval niet te begrijpen. Teveel woorden met meer dan 3 lettergrepen denk ik, mijn excuses daarvoor.

De Nette Netwerker
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 okt 2005 22:58

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door De Nette Netwerker »

Jan zou inderdaad geen Amway moeten doen.

Nikken is beter.

Oeps... reclame mocht niet zeker.

Maerschalk? Anybody?

Jan van Eechoud

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Nikken is beter.


Vertel eens?
Groter assortiment....?
Bestaan ze langer?
Hebben ze méér exclusieve art.?

Vr. gr. JvE

frits2
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 jun 2005 16:59

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door frits2 »

Hiermee werd ik geconfronteerd bij verschillende msn groepen

Schrijf je nu gratis in bij BestPayWay een nieuwe Paypal. Nu inschrijven betekent een toppositie claimen en geld verdienen elke keer iemand een betaling doet of geld verstuurt.
Bij inschrijving € 25 in Uw account.
Voorts nog bonussen in 5 levels
Waarom zou U nog geld uitgeven aan opportunities die toch geen cent opbrengen.

Wij zoeken alleen serieuze mensen

http://www.cashpayway.com/index.php?ref=349424

Zou graag willen weten of er meer mensen geld verdienen met dit mlmbedrijf Best pay way

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door mlmangel »

Onderstaande website geeft heel wat informatie betreffende de ware aard van MLM systemen. Een aanrader voor iedereen die met MLM in kontakt komt.

http://mlmpage.blogspot.com/
Laatst gewijzigd door mlmangel op 11 sep 2007 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.

frits2
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 jun 2005 16:59

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door frits2 »

Meestal zijn de websites van dit soort mlmbedrijven na een paar weken of maanden offline.( zie http://www.cashpayway.com )
Dit bedrijf was na anderhalve week draaien offline.
Dus met dit soort bedrijven kun je blijkbaar beter niet in zee gaan.
Want de helft van de tijd is hun website offline.
En kun je al je promotie naar je vrienden,kennissen en familieleden wel in de vuilnisbak schuiven.
En als jullie net zo aggresief te keer gaan tegen je klanten als dat jullie hier op dit forum doen.
Verdien je gewoon geen niks.

Met vriendelijke groeten,

Frits2

Jan van Eechoud

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Met wat voor soort mensen hebben we hier te maken op dit forum.....

Het slag mensen wat het volgende durft te schrijven over de vrouw van een MLM-er. Een vrouw die van Indische afkomst is en waarover wordt geschreven in a-sociale termen......:

Dit type mensen, dat het maatschappelijk niet zo geschoten heeft, dat zijn self-esteem moet halen uit het schoppen tegen alles wat maar beweegt, maar dat ondertussen tijdens de vakantie een gleufdiertje uit een ontwikkelingsland moet halen omdat dat de enige plek is waar hij nog met een volwaardige toekomst in het verschiet wordt aangezien, en zo ook de mogelijkheid heeft om ook nog eens een keer op de dot te klimmen aangrijpt, is juist het type dat we nu zo graag zouden willen behoeden voor de mlm valkuil.
Fijn dat jullie zo'n ''leider'' hebben gekozen om de aanvallen te leiden tegen MLM-ers......

Getuigd van ''grote klasse''.....

Jullie kunnen trots zijn...... :evil:

Jan v. E.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Jan, dit is een ernstige beschuldiging. Kan je deze ook hard maken? Maw, waar blijkt dat dit door een van "ons" gepost is?

Jan van Eechoud

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=485&i=17446&t=17251

En dan het nog gewoon vinden ook nog......

Er waren geen excuses nodig.!

Het maakt mij niet uit wat een ander voor scheldwoorden schrijft......:

ZOIETS DOE je niet!

Jan v. E.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Dus als iemand anders iets op een forum schrijft moet ik me daarom schamen?
Hoezo onze leider? De posts die ik hier van hem lees vind ik fantastisch, bewijs dat dit een en dezelfde zijn zie ik niet.

Jan van Eechoud

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

We kunnen uit boosheid elkaar een trol, loeder, kl**tzak, huft*er, schoft.... noemen..., maar dit gaat te ver....

excuses dat het niet zo bedoeld is, is het minste......

Niemand hoeft door het stof te gaan, maar dit doet niemand eer aan.....!

JvE

Gesloten