LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nikken

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nikken

Ongelezen bericht door jor »

Heel fijn dat het voor u werkt, de rest moet eerst dit eens lezen.

http://www.skepsis.nl/nikken.html
Geen bewezen effect

Er is natuurlijk wel onderzoek gedaan naar het effect van magnetische velden op de gezondheid. De Harvard Medical School, een instituut van een van de meest gerenommeerde universiteiten in de vs, publiceerde in augustus 2003 een overzichtsstudie over effecten van verschillende vormen van magneettherapie. (13) Na het bestuderen van 100 wetenschappelijke artikelen concludeerde men dat statische magneetvelden (zoals die van de magnetische hulpmiddelen van Nikken) geen bewezen effect hebben op enige ziekte of aandoening en ook niet helpen tegen pijn. Onderzoek wijst wel uit dat gepulste magneetvelden mogelijk gunstig zijn voor de genezing van botbreuken, maar deze techniek is niet beter dan meer gebruikelijke geneeswijzen. Harvard waarschuwt: vertrouw bij gezondheidsklachten in ieder geval nooit alleen op magneettherapie zonder eerst je arts te raadplegen.

Samenvattend kunnen we stellen dat de producten van Nikken bedoeld zijn voor mensen die erin willen geloven. Als je betwijfelt of ze kunnen helpen, dan heeft het wat Nikken betreft weinig zin om er verder over te praten

http://www.skepsis.nl/mlm.html
Mvg Jor

POSitivo
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 okt 2008 10:58

Re: Nikken

Ongelezen bericht door POSitivo »

:roll:
Laatst gewijzigd door POSitivo op 01 okt 2008 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Nikken

Ongelezen bericht door antileugens »

Energetix?

POSitivo
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 okt 2008 10:58

Re: Nikken

Ongelezen bericht door POSitivo »

:roll:
Laatst gewijzigd door POSitivo op 01 okt 2008 23:39, 1 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nikken

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 01 Okt 2008 14:10 door POSitivo

Dat zou kunnen ik weet niet meer hoe het heet. En het staat er niet op
Ja, als je zelf niet weet waar je mee bezig bent en geen naam kan/wil geven vraag ik me af waarom je het hier neerzet en niet daar waar het hoort het alternatieve geneeswijze-topic,hier gaat het tenslotte over MLM/Nikken.
http://forum.trosradar.nl/viewforum.php?f=82

POSitivo
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 okt 2008 10:58

Re: Nikken

Ongelezen bericht door POSitivo »

:roll:
Laatst gewijzigd door POSitivo op 01 okt 2008 23:39, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 10132
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Nikken

Ongelezen bericht door kuklos »

Beste POSitivo,
Ik weet heel goed waar ik mee bezig ben.

Ik lees over magneet therapy, kom hier terrecht en zie dat de magneet therapy in twijvel getrokken wordt. En daar ben ik het dus niet mee eens. Mag dat?
Ik betwijfel of je dat weet aangaande dit forum. Niemand verbied je om een andere mening te hebben. Maar dit is een forum mbt mlm en Nikken. Als jij niet weet welk merk het is, hoe kom je dan bij dit forum terecht. Voor een discussie aangaande magneettherapie zijn andere subfora binnen het Tros Radar forum.
Toen ik de armband aanschafte was ik er niet op uit om de pijn minder te laten worden simpelweg omdat ik hetgewoon niet geloofde.
Maar waarom schafte je dan die armband aan? Als je er immers niet in geloofde dan is een aanschaf ervan niet wat ik zou doen.
k zou zeggen tegen alle kriticie hier.... Draag eens een maandje zo'n armband of magneet. En oordeel dan.
Probeer je nu te zeggen dat we geen oordeel mogen vormen gebaseerd op (wetenschappelijke) onderzoeken? Zou je dit een aanbeveling vinden die ook voor andere medicijnen op zou moeten gaan?
Ik wil jullie ook nog mee geven........ bekijk de wereld eens wat positiver, daar voel je jezelf zeker weten ook beter bij.
Waar komt dit advies vandaan? Uit onze kritische beschouwing van de testimonials van magnetische spullen gebruikers?
Zelfs wetenschappelijke onderzoeken tonen aan dat niet alle pijnstillers en alle operaties bij alle mensen helpen. Ieder mens is immers uniek.
Dit is weer een smerige, waardoor ik besloot ook te reageren.
In de eerste plaats ontbreekt een link naar dergelijke onderzoeken. In de tweede plaats maak je het dusdanig algemeen dat je bijna altijd wel kan aantonen dat je waarschijnlijk geen ongelijk hebt.

Het laatste is een leuke tekst om magneten te verkopen, maar absoluut niet een medische uitspraak waar we iets mee kunnen.

POSitivo
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 okt 2008 10:58

Re: Nikken

Ongelezen bericht door POSitivo »

:roll:

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nikken

Ongelezen bericht door jor »

Je had de meeste reactie's nog gewoon kunnen verwijderen, maar ja. het zullen de magneetjes wel zijn die je tot deze actie dwingen.

Mvg Jor.

POSitivo
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 okt 2008 10:58

Re: Nikken

Ongelezen bericht door POSitivo »

Sorrie hoor. :twisted: Je loop te zeuren dat ik het bij het verkeerde onderwerp neer zet. Haal ik alles weg. Is het weer niet goed. wat ben je toch een heerlijk positief mens ik hoop echt dat je heel erg blij bent met je zelf.

Mij maak je in iedergeval niet blij. En heel fijn voor jouw dat je precies weet hoe dit forum werkt geeft voor mij alleen maar aan dat je er enorm op kickt om overal tegenaan te schoppen. En vooral om je eigen "wijsheid" tentoon te stellen aan een ieder. Je voelt jezelf zeker ver verheven boven mensen zo als ik die voor het eerst op dit forum komen. Beetje jammer dat je het nodig vindt omjezelf omhoog te halen door andere mensen af te branden.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nikken

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 02 Okt 2008 08:44 door POSitivo

Sorrie hoor. Je loop te zeuren dat ik het bij het verkeerde onderwerp neer zet. Haal ik alles weg. Is het weer niet goed
Op zich is het prima dat je het weghaalde, echter ,dit was niet de juiste manier. wanneer je niet op wijzigen maar op verwijderen had geklikt was het helemaal weg.Nu gaat dat waarschijnlijk niet meer met alle reactie's.

Je kunt mij niet verwijten dat je de duidelijke uitleg niet leest en zomaar wat doet.Zie hier de uitleg

http://www.trosradar.nl/index.php?id=366

Ik voel me boven niemand verheven en daarom raad ik je aan je verhaal neer te zetten waar het hoort.
http://forum.trosradar.nl/viewforum.php?f=82

Mvg Jor.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Kritische informatie over magnetisme en de magnetische producten die Nikken, Energetix, Biostabil en andere verkopen kan je vinden via http://mlmpage.blogspot.com/2007/09/magnetism_11.html

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Nikken

Ongelezen bericht door antileugens »

Is dat niet die site waar je ontdekken kunt dat er maar heel weinig positieve berichten over MLM zijn?! Berichten die je wel hier vind maar die MLM Angel zegt dat er niet zijn terwijl hij een deel zelf heeft geplaatst en een heel aantal andere van het commentaar heeft voorzien dat ze positief zijn, maar wat hij vervolgens een paar maanden geleden ontkende dat hij dat gedaan had en vorige week weer. De sites waardoor MLM Angel is ontmaskert als een leugenaar?
Is dat niet ook die site die van MLM Angel zelf is en waarvan je dus zelf mag bepalen hoe betrouwbaar hij is?!

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Is dat niet die site waar je ontdekken kunt dat er maar heel weinig positieve berichten over MLM zijn?!
Ja.
Berichten die je wel hier vind maar die MLM Angel zegt dat er niet zijn terwijl hij een deel zelf heeft geplaatst en een heel aantal andere van het commentaar heeft voorzien dat ze positief zijn, maar wat hij vervolgens een paar maanden geleden ontkende dat hij dat gedaan had en vorige week weer.
Dat was commentaar op bepaalde aspecten van het bedrijf in kwestie, NIET over het mlm-concept.
De sites waardoor MLM Angel is ontmaskert als een leugenaar?
Laster.
Is dat niet ook die site die van MLM Angel zelf is en waarvan je dus zelf mag bepalen hoe betrouwbaar hij is?!
Dat mag.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nikken

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 22 Mei 2007 12:24 door mrtelecom

Gewoon op feiten. Maar aangezien jullie positieve feiten enkel negeren heb ik geen zin om naar jullie pijpen te dansen. Geef eerst maar eens gewoon antwoord op mijn vragen.
http://www.skepsis.nl/nikken.html

Magneetjes werken niet, hooguit heeft het een placebo-effect. :D

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Geplaatst op 22 Mei 2007 12:24 door mrtelecom

Gewoon op feiten. Maar aangezien jullie positieve feiten enkel negeren heb ik geen zin om naar jullie pijpen te dansen. Geef eerst maar eens gewoon antwoord op mijn vragen.
Gelijkaardige replieken, verschillende nick.

antileugens = mrtelecom.

mrtelecom is hier eerder gebannen omwille van zijn onbeschoft gedrag.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Nikken

Ongelezen bericht door antileugens »

Moet ik dan maar een aparte thread opstarten waar je leugens ontmaskerd worden aangezien je nu weer gaat doen of dat niet zo is en het voor de gemiddelde gebruiker niet goed meer terug te vinden is omdat je je even een paar dagen gedrukt hebt gehouden zodat de thread waarin dit gebeurde weer moeilijk is te vinden, MLM Angel?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Nikken

Ongelezen bericht door antileugens »

Geplaatst op 05 Okt 2008 11:02 door jor< knip >
Magneetjes werken niet, hooguit heeft het een placebo-effect.
http://www.nu.nl/news/1808617/86/Magnet ... essie.html

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Waarbij een onderscheid gemaakt moet worden tussen krachtige magnetische resonantie waarbij zeer hoge waarden worden bereikt, en de huist-tuin- en keukenmagneetjes die Nikken verkoopt.

Meer info over Nikken is te vinden via http://mlmpage.blogspot.com/2007/09/nik ... ts-go.html

En voor info over magnetisme kan je terecht via http://mlmpage.blogspot.com/2007/09/magnetism_11.html

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Nikken

Ongelezen bericht door antileugens »

Waar staat er ergens dat het om krachtige magnetische resonantie gaat?
DEN HAAG - Een nieuwe medische techniek biedt mogelijk hoop aan mensen die lijden aan een depressie. Het gaat om een methode waarbij een magnetische spoel op de schedel wordt geplaatst om activiteit in de hersenen te stimuleren.

De Gezondheidsraad zegt maandag dat onderzoeksresultaten van de behandeling hoopgevend zijn. De techniek kan wellicht een aanvulling vormen op de bestaande behandelingsvormen voor depressie.
De therapie heet officieel transcraniële magnetische stimulatie (TMS). Er zijn gunstige effecten geconstateerd bij depressielijders bij wie medicijnen niet hebben geholpen, maar mogelijk dat het ook werkt bij mensen bij wie medicijnen wel effect hebben.

Hulpverleners

Voordat de behandelmethode breed zou kunnen worden ingezet, is verder onderzoek nodig schrijft de Gezondheidsraad aan minister Ab Klink van Volksgezondheid. Ook moet naar de kosten worden gekeken en hulpverleners dienen eerst een behandelingsrichtlijn te ontwikkelen.

Hoe magnetische stimulatie precies zijn werk doet is nog niet goed bekend. Er doen zich weinig of geen bijwerkingen voor. Er zijn verder aanwijzingen dat de techniek ook soelaas zou kunnen bieden bij hallucinaties ('stemmen horen') en mogelijk trillen kan tegengaan bij mensen met de ziekte van Parkinson.

(c) ANP

Gesloten