LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oproep voor grote landelijke demonstratie op 24 september

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Oproep voor grote landelijke demonstratie op 24 september

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Nou nou. Barse woorden waren dat van dHr. Koremans.

Weet U wat ik een ''aso'' vind:

Iemand die over de ruggen van de gewone belastingbetaler rijk wil worden en hoopt dat de regering zijn dikke lease contract vergoedt.

Het is zaak voor 2007 arm te worden dus.

B+

marjal
Berichten: 194
Lid geworden op: 27 aug 2005 18:04

Re: Oproep voor grote landelijke demonstratie op 24 september

Ongelezen bericht door marjal »

Ik had mijn 200 euri toegezegd voor een reclamespot niet voor een rol behang :shock:

wiewatwaar
Berichten: 95
Lid geworden op: 03 jul 2005 20:48

Re: Oproep voor grote landelijke demonstratie op 24 september

Ongelezen bericht door wiewatwaar »

het heeft niets met dit forum te maken,ik weet het maar moest het toch even kwijt.

twee vandaag 22 september , polen die hier illegaal aan het werk zijn.

de plaats was ? wassenaar. daar wonen m.i geen jan modaals.

wel veel vette dagen stemmers vvdérs ja.

wie had altijd de mond vol van bijklussende waoérs etc.

dat weten we dan ook weer.


wiewatwaar

Internet-police
Berichten: 85
Lid geworden op: 21 jul 2005 20:16

Re: Oproep voor grote landelijke demonstratie op 24 september

Ongelezen bericht door Internet-police »

Piet



Geregistreerd op: 28-8-2005
Berichten: 42

Geplaatst: Zo 25 Sep 05, 14:04 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Moe, maar met het goede gevoel van : ik was erbij en heb mijn steentje bijgedragen, keerde de groep aandelenlease demonstranten weer huiswaarts.
Vanuit Luik, Zeeland, Enschede enz. waren ze gekomen om mee te demonstreren tegen een regering waarin Zalm en Donner met een dictatuurbeleid het grootste financiële schandaal in de geschiedenis in de doofpot probeert te krijgen: Aandelenlease.
Onze spandoeken trokken veel belangstelling en zijn vaak op de foto gezet en gefilmd.
Ook heb ik nog even gesproken met Jan Marijnissen.
Het is toch te gek voor woorden dat een minister van Financiën er verantwoordelijk voor is dat er mensen in de schuldsanering zitten.
Zalm is niet geïnteresseerd in de gewone mensen, hij heeft andere belangen en vriendjes en de aandelenlease gedupeerden zijn hier het slachtoffer van.
Het is toch te gek voor woorden dat onze rechtsgang wordt geblokkeerd door Donner en de rechtspraak.
Al drie jaar lopen de aandelenlease rechtszaken en nog zegt Donner dat het een complexe en moeilijke materie is.
Duizenden gedupeerden zijn aan het procederen en zitten financieel aan de grond.
Die uitspraken die er wel zijn, waaronder meerdere van het Gerechtshof van Den Bosch, liegen er niet om, Dexia verliest alle rechtszaken.
Waarom dan niet vonnissen in alle rechtszaken, maar keer op keer de uitspraak aanhouden?
Of zit hier wat anders achter en spelen andere belangen mee waardoor onze rechtspraak gemanipuleerd wordt?

Het gaf een goed gevoel bij de demonstratie aanwezig te zijn en blijk te geven van ons afgrijzen tegen dit onrecht en te merken dat je niet alleen staat.
Zoals bij elke demonstratie stond ook nu weer het aantal demonstranten niet in verhouding met het aantal gedupeerden.
Het is niet voldoende om in je stoel naar de TV te kijken en te zeggen: het wordt tijd dat ZE er iets aan gaan doen.
Die ZE ben JIJ.
Als JIJ er niets aan doet dan verliezen wij het allemaal.
Samen staan we sterk!
Ruim honderdduizend mensen sloten zich aan bij Leaseverlies en dachten: zij regelen het wel!!
Leaseverlies verkocht ons aan Dexia, zij hadden andere belangen en dat was niet het behartigen van de belangen van de aandelenlease gedupeerden.
PAL doet dit wel, met woord en daad en resultaat, maar daar hebben wij ook JOU voor nodig.
We hoeven niet allemaal alles te doen, als we allemaal maar iets doen!

Na de demonstratie hebben we nog gezellig op een terras in de zon gezeten en genoten van het mooie herfstweer.
Voor al die kanjers die er waren: bedankt!
Voor al die kanjers die er altijd bij zijn, maar nu niet konden komen, er komt altijd weer een volgende keer.

Alleen SAMEN kunnen we die vuist maken die nodig is om deze strijd tegen Dexia en de andere aanbieders te winnen.

Groeten,
Piet

Naar boven


pewi



Geregistreerd op: 15-8-2005
Berichten: 33
Woonplaats: Venlo
Geplaatst: Zo 25 Sep 05, 14:49 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Piet,
Quote:
Voor al die kanjers die er waren: bedankt!
Voor al die kanjers die er altijd bij zijn, maar nu niet konden komen, er komt altijd weer een volgende keer.

Alleen SAMEN kunnen we die vuist maken die nodig is om deze strijd tegen Dexia en de andere aanbieders te winnen.

Alle aanwezige kanjers, bedankt.
Wegens omstandigheden was ik verhinderd, maar de volgende keer ben ik er zeker weer bij.
Vrgr Pewi.

Ik begrijp nu ook waarom blokkie er van door is naar Kassa :lol: 8)

Joop(K)
Berichten: 325
Lid geworden op: 24 mei 2004 08:02

Re: Oproep voor grote landelijke demonstratie op 24 september

Ongelezen bericht door Joop(K) »

Citaat Piet:
Deze topic is inmiddels totaal verziekt door een paar aso's die zelf geen gedupeerde zijn en waar Idaho zich zo te merken ook thuis voelt.


Dit soort statements die kant noch wal raken, bewijzen eens te meer dat Piet Koremans met z´n PAL volledig de weg kwijt is. Hoe háál je het in je hoofd om aan te schuiven bij een demonstratie van het ´crime de la crime´ van de verloederende Nederlandse maatschappij tegen het regeringsbeleid. Als PAL zich in zo´n omgeving thuis voelt ben je in mijn ogen wel heel diep gezonken. En hoe durf je te zeggen dat iedere schrijver die kritisch is over het functioneren van PAL een aso is. Ga je schamen! Piet en zijn slaafse papegaaien vergeten gemakshalve dat het Radar forum een plek is waar elke burger zijn mening mag geven over een bepaald thema, in dit geval over de naweeen van het kopen van aandelen met geleend geld. Als je alleen een klaagmuur zoekt voor een in het leven gemaakte vergissing kun je beter naar de website van PAL gaan.
Laatst gewijzigd door Joop(K) op 26 sep 2005 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Oproep voor grote landelijke demonstratie op 24 september

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Joop(K)wal is er ook al weer vroeg bij. Ja, op maandagmorgen is de dunne krant zo uit en kan Jopie Kwal aan de gang om de belangen van zijn baas Dexia te gaan promoten.

Joop(K)
Berichten: 325
Lid geworden op: 24 mei 2004 08:02

Re: Oproep voor grote landelijke demonstratie op 24 september

Ongelezen bericht door Joop(K) »

Iedereen die kritisch is over het optreden van PAL, is in de ogen van Notenkraker automatisch een Dexia-medewerker en volgens Piet K. een aso. Het geeft aan hoe diep Piet c.s. gezonken is. Notenkraker, kijk eens in de spiegel en roep dan hardop dat je je diep schaamt voor dit soort onbenullige en ongefundeerde opmerkingen! :oops:

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Oproep voor grote landelijke demonstratie op 24 september

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Joop (K)wal, vind je het heel erg als ik de waarde van de berichten van Piet Koremans voor de gedupeerden hoger inschat dan jouw magere pogingen om daar afbreuk aan te doen?

Joop(K)
Berichten: 325
Lid geworden op: 24 mei 2004 08:02

Re: Oproep voor grote landelijke demonstratie op 24 september

Ongelezen bericht door Joop(K) »

Citaat Notenkraker:
Joop (K)wal, vind je het heel erg als ik de waarde van de berichten van Piet Koremans voor de gedupeerden hoger inschat dan jouw magere pogingen om daar afbreuk aan te doen?
Ik heb daar begrip voor, Notenkraker. Als ik papegaai zou zijn zou ik dat óók doen :lol:´En als je mijn berichten zo mager vindt waarom reageer je er dan op? :wink:

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Oproep voor grote landelijke demonstratie op 24 september

Ongelezen bericht door pluutje »

Joop Karig,

Je gebruikt wel genoeg woorden, maar de inhoud stelt nix voor! :idea: :lol:

Joop(K)
Berichten: 325
Lid geworden op: 24 mei 2004 08:02

Re: Oproep voor grote landelijke demonstratie op 24 september

Ongelezen bericht door Joop(K) »

Ach Pluutje, als de inhoud van een posting ze niet bevalt, roepen PAL apostelen al gauw dat ze het bericht niks vinden. Ik zou zeggen: dut rustig verder, snurk niet te hard en .... vergeet vooral niet wakker te worden :lol:

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Oproep voor grote landelijke demonstratie op 24 september

Ongelezen bericht door pluutje »

Joop Krenterig,

Ik krijg wel slaap van je berichten. :idea: :)

Joop(K)
Berichten: 325
Lid geworden op: 24 mei 2004 08:02

Re: Oproep voor grote landelijke demonstratie op 24 september

Ongelezen bericht door Joop(K) »

Pluutje papegaait:
Je gebruikt wel genoeg woorden, maar de inhoud stelt nix voor!


Beste Pluutje, als ik jou was zou ik het geven van een waardeoordeel overlaten aan weldenkende mensen :P

J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: Oproep voor grote landelijke demonstratie op 24 september

Ongelezen bericht door J Hopman »

Piet,

Ik heb ergens gelezen dat idaho ook met een grote touringkar met mensen naar de demonstratie kwam, hij is toch wel een goeie gozer om zo de gedupeerden te helpen, hij heeft dit vast en zeker besproken met de Tros, JH ETC, om zo ons toch nog te helpen, voor wat ze allemaal hebben geschreven om ons zo te kwetsen op veel forums.

Maar de busvol mensen komt ik hoop dat idaho er ook bij is en dat hij niet thuis blijft, anders moet er iemand met hem gaan praten om hem weer buiten te krijgen, misschien met een vermomming, maar zo kom je wel uit dit dal idaho.

Je bent en blijft een kanjer ,

Hopmanse notenkraker etc.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Oproep voor grote landelijke demonstratie op 24 september

Ongelezen bericht door pluutje »

Joop Krent,

Zolang als jij denkt met je ''welbedachte postings'' op dit Forum de zaak in het honderd te kunnen jagen zal ik je van repliek dienen.

Snap ie? 8)

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Oproep voor grote landelijke demonstratie op 24 september

Ongelezen bericht door JH »

pluutje, die repliek van jou is toch niet de moeite waard. Jij bent het prototype van een slaafse papagaai die letterlijk overneemt wat door de bonzen van PAL wordt ingehamerd. :lol:

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Oproep voor grote landelijke demonstratie op 24 september

Ongelezen bericht door pluutje »

JH,

Als boven! :idea: :D

You can't destroy Pluutje! 8) :lol:

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Oproep voor grote landelijke demonstratie op 24 september

Ongelezen bericht door JH »

Het valt iedere keer weer op, dat de verslaglegging van piet elke keer zo belerend is en duidelijk gericht op een publiek dat wel slaafs achter hun leider aan moet lopen. Enigszins op een schoolse manier en met een ondertoon van minachting omdat de `gedupeerden` nu eenmaal niet verder kunnen nadenken.
Ook heb ik nog even gesproken met Jan Marijnissen.
Het is toch te gek voor woorden dat een minister van Financiën er verantwoordelijk voor is dat er mensen in de schuldsanering zitten
Staat in schril contrast tot de slotalinea van het verslag van piet.
Na de demonstratie hebben we nog gezellig op een terras in de zon gezeten en genoten van het mooie herfstweer.
Kennelijk valt het met die zogenaamde schulden van de mensen wel mee als zij na afloop nog op een terras hebben gezeten om ter plekke iets te consumeren.

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Oproep voor grote landelijke demonstratie op 24 september

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Quote:
Na de demonstratie hebben we nog gezellig op een terras in de zon gezeten en genoten van het mooie herfstweer.



Tja en zo zie je maar, daar kunnen wij als belasting betaler straks nog voor opdraaien ook.

B+

Rasputin1
Berichten: 125
Lid geworden op: 10 aug 2005 19:53

Re: Oproep voor grote landelijke demonstratie op 24 september

Ongelezen bericht door Rasputin1 »

ik dacht dat jij WAO plukker was i.pv. belastingbetaler....
hoe komt het dat jij anders zo veel tijd hebt om hier de zaak constant op te naaien.

Gesloten