Ook wij ondervinden problemen met at home telefonie en vooral met de service als er iets niet werkt (sorry van onderaf beginnen met lezen):
Geachte heer Rossen,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Met dit specifieke probleem kunnen wij u helaas niet via e-mail helpen.
Wij vragen u daarom vriendelijk te bellen met onze Klantenservice: 0900
- 0740 (lokaal tarief). Wij helpen u dan graag verder.
De Klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:00
tot 22:00, op zaterdag en zondag van 10:00 tot 18:00. Wij bieden u onze
excuses aan voor het ongemak.
Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via
http://help.home.nl/.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
@Home
Afdeling Klantenservice
Behandeld door: Edgar Landman
Original Message Follows:
------------------------
Geachte heer/mevrouw,
Tja zo komen we dus niet verder. Al veertien dagen heeft mijn zus geen
telefoon en worden we van hot naar haar gestuurd. SCHANDALIG en dan die
standaard antwoorden van jullie. Als ik in mijn werk zo met mensen zou
omgaan kwam ik voor de tuchtcommissie! Ik weet dat jullie er bij de
helpdesk ook weinig aan kunnen doen, maar wat mij betreft is de maat vol. Indien
de storing niet uiterlijk maandag is verholpen zie ik me genoodzaakt
verdere stappen te ondernemen. Ik denk dat we nu begrip en geduld genoeg hebben
getoond. Ik verzoek u nogmaals dringend deze mail onder de ogen van uw
supervisor te brengen!
Met vriendelijke (al kost dat enige moeite) groet,
John WA Rossen
On 8/23/06, Klachten @Home <
[email protected] wrote:
Geachte heer Rossen,
Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.
In uw e-mail laat u weten dat u niet tevreden bent over de kwaliteit
Van de internet- en telefonieverbinding van uw zus. @Home doet altijd haar
uiterste best problemen te voorkomen of deze zo snel mogelijk op te
lossen. Het spijt ons te lezen dat u dit niet zo heeft ervaren.
Wij zien in onze administratie dat uw melding nog in behandeling is
Bij onze Technische Dienst. Wij vragen hiervoor uw begrip en geduld.
Uw melding is in ons systeem bekend onder referentienummer 884051.
Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via
http://help.home.nl/.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
@Home
Afdeling Klantenservice
Behandeld door: John van Oosten
Original Message Follows:
------------------------
Geachte heer/mevrouw,
Hierbij de aanvullende informatie:
e-mail: xxxxxxxxxxxxxxxx
postcode en huisnummer: xxxxxx
On 8/22/06, Klachten @Home <
[email protected] wrote:
Geachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.
U stuurde ons onderstaande e-mail. Helaas geeft deze niet genoeg
informatie om haar accountgegevens te achterhalen. Wij vragen u
vriendelijk om ons haar e-mailadres van @Home en/of haar postcode en
huisnummer door te geven. Zodra wij de ontbrekende gegevens hebben
ontvangen, wordt uw e-mail snel beantwoord.
Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via
http://help.home.nl/.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
@Home
Afdeling Klantenservice
Behandeld door: Martin Buist
Original Message Follows:
------------------------
product: Telefonie
betreft: Klacht
onderwerp: Verbinding & ontvangst
vraagopmerking: Geachte heer/mevrouw,
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat mijn zus sinds haarverhuizing op 11 augustus van Waalwijk naar Drunen nog steeds geen telefoon en ook geen internet heeft. Te meer daar ik haar at home heb geadviseerd. Er is alles bij elkaar denk ik al wel meer dan 20 uur met de helpdesk gebeld maar niemand heeft daar kennelijk verstand van zaken (mijn excuses als ik daarmee iemand tekort doe). Ik hoop alsnog op een goede afhandeling van een en ander. Mocht dit niet gebeuren dan zal ik deze zaak zeker verder naar buiten brengen (ook dat nog, kassa etc). Let wel dit is geen dreigement echter veeleer een poging om het bedrijf (At home) - waar ik alle vertrouwen in had te helpen. Ik zou het zeer waarderen indien deze klacht zou worden doorgestuurd naar de directie/ het management team.
Met vriendelijke groet,
John Rossen