Henri42 : WAT IS JOUW DOEL HIER??
Dit is een site om je mening te geven over bijvoorbeeld UPC! Ik zie dat je mening heb gegeven maar waarom blijf je zo door gaan om mensen irriteren, in de maling te nemen etc.
Je praat over zoveel onderwerpen wat helemaal niks met UPC te maken.
vertel mij eens wat is het nut ervan is?
Het is al duidelijk dat wij, als consument(en) niet meer als’’koning’’ wordt behandeld dat is zowel bij UPC, banken, KPN, supermarkten, telefoonmaatschappijen, Energie bedrijven etc. Om een voorbeeld te noemen: als ik in de supermark in de rij sta, en de caissières lopen lekker te kletsen(in onbekende taal voor mij), terwijl mijn eten staat te ontdooien. Dan zeg ik er ook wat van op een vriendelijke manier!! Ik vind het respectloos, en kletsen doe je maar in de pauze want dat lijd je werk af als je bij de kassa werkt. Dat is mijn recht en het zijn mijn boodschappen waarvoor ik moet betalen. Het is ook wel de tijd hoe wij, als maatschappij leven. Maar dat wil niet zeggen dat wij, de consumenten alles maar moeten pikken!!! Je hebt het recht om fatsoenlijk behandeld te worden. Ik behandel mensen ook met respect, ben vriendelijk. Ik ben het ook meer dan zat hoe ik ben behandeld zoals bij UPC. En daarbij een telefoon rekening heb van meer dan 100€ voor een UPC storing wat buiten was!!
Ik ben per maand meer dan €75,- aan kosten kwijt aan UPC, en dan verwacht ik wel toch dat ik vriendelijk wordt behandeld en dat UPC zijn afspraken nakomen. En dat is niet het geval bij UPC. Je staat machteloos. Vandaag kreeg ik weer een nieuwe rekening en je raad het al de correctie stond er weer niet op!!!
Zulke bedrijven kunnen al jaren zo door gaan maar er wordt niks aan gedaan. Het liefst wil ik dat zulke bedrijven worden aangepakt.