LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Agressief gedrag UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Mr1
Berichten: 105
Lid geworden op: 16 apr 2006 14:22

Re: Agressief gedrag UPC

Ongelezen bericht door Mr1 »

UPC is een grote oplichtersbende!
Firma list en bedrog!
Radar zou er maar weer eens een uitzending aan moeten wijden!

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Agressief gedrag UPC

Ongelezen bericht door Laurent »

Mr 1

Zo meester 1, heb jij daar dan ervaring mee , vertel eens ?

ech wel
Berichten: 47
Lid geworden op: 15 sep 2006 01:23

Re: Agressief gedrag UPC

Ongelezen bericht door ech wel »

Boze brief naar UPC gestuurd (september 2006)
Ineens geen kabelsignaal meer. (november 2006)
Blijk ik afgesloten te zijn.
UPC wenst mij niet meer als klant.
Zoek maar een andere aanbieder zei de monopolist.
UPC sucks

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Agressief gedrag UPC

Ongelezen bericht door Laurent »

Ik zou jouw brief wel eens willen lezen , op basis waarvan jij afgesloten bent , Publicatie svp

ech wel
Berichten: 47
Lid geworden op: 15 sep 2006 01:23

Re: Agressief gedrag UPC

Ongelezen bericht door ech wel »

brief staat bij forum digitale televisie, topic: UPC zet speurteams in

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Agressief gedrag UPC

Ongelezen bericht door Laurent »

Ech wel.. ben jij dat echt ?? Geef maar toe dat UPC steeds meer teverden klanten krijgt en terrecht. :? :)

Summer13
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 dec 2006 10:55

Re: Agressief gedrag UPC

Ongelezen bericht door Summer13 »

Ook ik wil mijn verhaal even kwijt om andere mensen te waarschuwen. Kreeg een brief van UPC in mijn bus dat er binnen 3 dagen een UPC-apparaat zou worden thuisbezorgd!!!
Meteen UPC proberen te bellen op maandag om 08.00 uur (ze zouden bereikbaar zijn op werkdagen van 08.00 tot 22.00 uur), maar steeds maar een bandje dat ze bereikbaar zouden zijn van 08.00 tot 22.00 uur. Pas om 10.30 uur kreeg ik eindelijk telefonisch contact. Uitdrukkelijk gezegd dat ik onder geen beding ongevraagd een apparaat ongevraagd thuisbezorgd wenste te hebben. De tante aan de telefoon zou het noteren. Zei doodleuk dat ze bezig waren heel Nederland gefaseerd te voorzien van zo'n apparaat!!!! Voor de zekerheid ook nogeens gemaild. Enfin, wat wordt er 4 dagen daarna bij mij thuisbezorgd door een buurman aan de andere kant van de galerij? Juist ja, dat UPC-apparaat. Nu lijd ik aan longemfyseem en die doos was niet te tillen. Dus onderweg naar mijn auto nog een aanval gekregen van zuurstofgebrek waardoor ik met spoed moest inhaleren. Daarna bij het postkantoor wegens de drukte 1 uur moeten wachten in de rij. Ik ben dus flink benadeeld met benzinekosten, schade aan mijn longemfyseem en 1 uur wachttijd (kerstpostzegeltijd, nr. 240 was aan de beurt en ik had nr. 267) van mijn toch al kostbare tijd! UPC een schadeclaim gestuurd van 50 euro wegens alle schade en onkosten die ze ongevraagd hebben toegebracht en tot op heden dus totaal geen reactie. Zo vlug als ze waren om dat apparaat slinks bij een buurman helemaal erderop te bezorgen, zodat ik het gewoonweg niet kon weigeren, zo dood houden ze zich nu. Nu zijn er natuurlijk mensen die weer verschrikkelijk blij zijn omdat ze weer eens iets gratis kunnen krijgen voorlopig en daardoor UPC niet stuk kan, maar ik vind het werkelijk een grof schandaal om mensen ongevraagd zo'n apparaat op te dringen! Had dit verhaal ook in het koffiehoekjen (daar kun je dingen kwijt die niets met internetoplichting te maken hebben, maar niet heus!) van Internetoplichting.nl gezet, maar ja, die gooide meteen het bericht op slot, want UPC doet niet aan oplichting volgens hen (ook daar weer blij met gratis natuurlijk). Nou, had ik helemaal niet over ooplichting gesproken, maar over agressieve verkoopmethodes en volgens hun informatie op het forum is het koffiehoekje voor iets dat je kwijt wilt wat niet onder oplichting valt (?????). Er zijn bejaarde mensen die zo'n apparaat maar terug moeten zien te krijgen en/of zieke mensen die net als ik moeite hebben dat apparaat naar het postkantoor terug te brengen! UPC KRIJGT VAN MIJ MEER DAN EEN KOUDE DOUCHE, IK VIND HET EEN ZEER AGRESSIEVE VERKOOPMETHODE EN NOG GEEN EXCUSES, GEEN REACTIE NIETS! ZULKE PRAKTIJKEN ZOUDEN DOOR DE REGERING VERBODEN MOETEN WORDEN! Voor de goede orde, ik heb geen contract met UPC, want ik woon in een flat en wordt zodoende middels de huisbaas voorzien van kabel! Ik ben er niet van gediend iets ongevraagd thuisbezorgd te krijgen. Als ik iets nodig heb, dan zal ik er zelf wel op uitgaan! Het is gewoon de omgekeerde wereld. Je krijgt die troep maar ongevraagd thuisbezorgd en jij moet dan vervolgens maar actie ondernemen om dat ding terug te bezorgen?

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Agressief gedrag UPC

Ongelezen bericht door caruso »

Summer: als je de berichten op het forum had gelezen, had je geweten wat te doen. Namelijk de decoder voor digitale TV,want daar hebben we het toch over, niet accepteren en op laten halen door UPC. Verder ben je niet verplicht een abonnement te nemen, gewoon terugsturen en verder niks. Gemaakte kosten worden natuurlijk niet vergoed, het is namelijk je eigen keus geweest om zo te handelen!
us een goede raad voordat je je ergernis hier op het forum uit: eerst lezen en dan reageren, maar ja het lucht zo lekker op klagen over UPC!
Ben zelf al jaren klant en heb nog nooit problemen gehad, kwestie van goed communiceren!

Gesloten