Pagina 8 van 12
Re: opzegging Het Net
Geplaatst: 08 mei 2007 00:06
door d3R
@peetee: telefonisch contact opnemen met de afdeling opzeggingen en aangeven dat je de vaste telefoon hebt opgezegd voordat het contract met het net was/is beëindigd, hierdoor is je pakket veranderd naar adsl zondere vaste tel aansluiting met een nieuwe (verkeerde) einddatum.
moet geen probleem zijn
Re: opzegging Het Net
Geplaatst: 16 mei 2007 20:05
door chicky252
Nee idd ik word er echt niet vrolijker van om de reactie's van de mensen hierzo allemaal te lezen.
Want vanaf vandaag ben ik dan ook de pisang omdat ik vandaag een brief binnen kreeg met daarin de bevesting van adsl aanvraag die ik niet eens aangevraagd heb. Wel kreeg ik een brief van de kpn dat alles verder geregeld was via @home waar mijn moeder inmiddels naar overgestapt is .Nou is bij mij het mooiste dat toen ik bij nmijn moeder in ging wonen gevraagd heb om een aparte adsl verbinding en die op naam te facturen wat de kpn nee mevr das nie mogelijk een aparte adsl op u naam , dus om lang kort te maken de internetverbinding moest op mijn moeders naam worden gefactureerd .Het rare nu wij zijn overgestapt is da adsl ineens wel op mijn naam overgeschreven ik weet niet hoe maar vooruit , ze hebben punt 1 alleen het gironummer van mijn moeder en die heeft een andere achternaam dan ik wat jullie al hebben begrepen . Maar na enkele telefoontjes naar het net vroeg ik welk rekeningnummer bij hun bekend was en hij noemde vrolijk de eerste twee cijfers van mijn moeder op .
Dus nu weet ik verder ook niet meer zo goed wat ik verder ga doen dan een blokkade op mijn moeders nummer laten zetten zodra het net wil incasseren hebben ze daar al pech mee........ben benieuwd of er zo meerdere mensen zijn die dit ook mee hebben gemaakt of net als ik vanaf vandaag oke groetjes en tot horens
Re: opzegging Het Net
Geplaatst: 16 mei 2007 20:30
door nevadakid
Leuk te horen dat meer mensen zelfde geseik hebben.
hetnet is een oplichter Pleegt grof diefstal van je bank rek.
Opzeging 2005(aug) Geen reactie.
2e opzegging aangetekent geen andwowoord.
2006 nog steds diefstal plegen Dit keer aangetekent met ontvangst bevestiging Af getekent door zo hoerenlope van den berg.
Geen reactie. Komt maart 2007 onbeschofte drieg brief over afsluiten?
Betallen hoog bedrag??????????????????????????????????
HOE WAT WIE WAAAR??????? aug 2005 opgezegt.
staat een Tel nr in voor groningen bel je van uit brabant daar heen.
Ja moet je hetnet bellen HUH????????? in de brief staat 050 nr.
Zij kunnen niks doen.
conclusie maart 2007 is incasso geblokeert voor die *** hetnet.
verder sturen ze maar een deurwaarder die kan al meteen op rotten.
en voor de rechter laat ik me dagen.
Wie niet op aangetekende brieven reageert . vangt bot bij mij.
Ik ben gekke henkie niet. Ben toch al met 55.000 in de schulden.
dus die 5000 euro aan rechters ect kan er bij komen ja toch.
Diep schande dat zulke oplichters als Hetnet allias planetinternet van KPN zo mogen door gaan. Wordt mijn nieuwe beroep strak
Boeroeps oplichter Ja toch Bedrijfven mogen zo omgaan met de mensen. Sucses
Re: opzegging Het Net
Geplaatst: 17 mei 2007 00:32
door ayseyalcin
Beste HetNet en/ of Planet klante[url]n,
Ik ben werknemer bij HetNet en Planet, wij zijn druk bezig met dit soort klachten.
Ik kan jullie dit aanraden: ga naar een primafoon winkel, geef daar je klacht door met de opmerking dat zij het door moeten geven aan klachtenreacties 3e lijns (dus de laatste lijn) dan zullen wij uw klacht met spoed afhandelen..
Ik hoop jullie voldoende geinformeerd te hebben
Re: opzegging Het Net
Geplaatst: 17 mei 2007 02:37
door chicky252
Re: opzegging Het Net
Geplaatst: 18 mei 2007 13:32
door wimvandegeest
Ook ik heb dezelfde ervaringen als onderstaand. Ontvang spookfacturen van Het Net en contact zoeken heeft geen zin, je wordt alleen maar doorverwezen naar andere Afdelingen en je komt geen stap verder. Het is echt ongelooflijk wat hier gebeurd, vandaag weer een openstaande factuur ontvangen terwijl ik mijn abonnement al bijna 1 jaar geleden heb opgezegd. Wanneer ik bel ben ik zelfs niet meer bekend bij Het Net en wordt zelfs door medewerkers geadviseerd de factuur niet te betalen. Als ik vervolgens aangeef dat ik liever geen incassobureau op de stoep wil hebben (met eventuele negatieve meldingen bij het BKR) geven ze aan dat ik maar een mailtje moet sturen naar de klachtenservice (ook dit heb ik al meerdere malen gedaan). Echt te zot voor woorden.... Hier zouden de toezichthouders eens iets aan moeten doen. Ik praat over een factuur van nog geen 36 euro die mij en Het Net (ondertussen inmiddels ongeveer 25 medewerkers gesproken, alle namen bekend) al veel meer geld hebben gekost.
Re: opzegging Het Net
Geplaatst: 18 mei 2007 13:41
door ayseyalcin
Beste Wim van de Geest, dit zijn inderdaad bekende klachten maar zoals ik al eerder heb aangegeven raad ik u en anderen aan om naar een primafoon winkel te gaan en uw klacht laten vermelden bij de 3e lijns klantenreactie. Wij kunnen er met 1 telefoontje voor zorgen dat u geen facturen meer krijgt.
Re: opzegging Het Net
Geplaatst: 18 mei 2007 19:11
door d3R
welk telefoonnummer bellen ze bij de primafoon dan?
Re: opzegging Het Net
Geplaatst: 18 mei 2007 19:45
door ayseyalcin
ze bellen niet, er is een interne klachtenbox hier komen die klachten in.
De wacht tijd is ong 10 dagen, tegenwoordig nog korter. Deze afdeling kan heel veel zaken snel oplossen. Ik hoop dat je er wat aan hebt
Re: opzegging Het Net
Geplaatst: 19 mei 2007 11:39
door d3R
maar dan moeten ze wel in de goeie box geplaatst worden
Re: opzegging Het Net
Geplaatst: 19 mei 2007 20:19
door jackpuppy
Ben al drie jaar aan het opzeggen nadat het net mij voor abuser had uitgemaakt (na hun eigen fout) en ik crahste. Na klacht op klacht niet te behandelen. Telefonisch vonden ze dat achteraf ook wel wat grof. Maar verder drie jaar lang geen adequate reactie gehad behalve toen ik geld ging inhouden. Nu schijn ik te zijn afgesloten. Primafoonwinkel is wel een idee. Maar krijg je dan ook het teveel betaalde geld terug? Doet radar daar nog wat aan?
En wat doet een organisatie als Het Net/ KPN aan hun ongelooflijk onfatsoen? Als normale mensen met hun klanten zo omgaan heb je een probleem, maar KPN trekt zich werkelijk nergens wat van aan. Hollands trots....
?
Re: opzegging Het Net
Geplaatst: 15 jun 2007 18:19
door bluebelle47
Ik ben idd ook naar Primafoon gegaan en die hebben mijn klacht op het klachtenformulier gezet.Na ongeveer een week een bevestigingsbrief en een maand later een brief met een telefoonnummer en een naam.Heb gisteren gebeld en hopelijk is voor mij de ellende daarmee over
.Ik sta nog niet te juichen want ik ben al vanaf half januari bezig om op te zeggen. Volgens haar is alles per direct stop gezet dus niet eens per opzegdatum,maar ik ben dan ook verhuisd en heb hier geen vaste telefoonlijn.Het duurt dan nog twee weken voordat het helemaal rond is. Ik wilde graag een schriftelijke bevestiging maar daar doen ze niet aan,vreemd toch. Dus ik zou zeggen ga idd naar Primafoon en laat hen je klacht doorsturen.
Succes en blijf storneren zolang je er nog niet vanaf bent.
Re: opzegging Het Net
Geplaatst: 20 jun 2007 04:19
door bbbams
Hallo, ook ik krijg het niet voor elkaar om van Het Net af te komen. In Augustus 2006 heb ik telefonisch opgezegd, ik heb daar ook schriftelijk een bevestiging van gekregen, dat per 24 november 2006 m'n contract beeindigd werd (dat was de einddatum van het jaarcontract).
In de tussentijd ben ik verhuisd naar het buitenland en in januari kwam ik erachter dat ze nog steeds geld afschrijven van m'n rekening.
Ik ben gaan mailen en na veel heen en weer gemail kreeg ik het bericht dat ik inderdaad had opgezegd en dat m'n abonnement per 24-11-2006 werd opgezegd en dat het door mij te veel betaalde geld (of het door hun te veel geinde geld) z.s.m. zou worden terugbetaald.
1,5 maand later zie ik dat ze nog steeds geld van m'n rekening afhalen. Ik dus weer mailen. We zijn inmiddels weer een paar weken verder en vorige week kreeg ik een mailtje waarin ze zeiden dat er administratief was misgegaan en dat ze me een afrekening gingen sturen. Ik reageer dat ik geen adres meer in Nederland heb, waarop ik weer het antwoord krijg dat ik moet bewijzen dat ik niet meer in Nederland woon voordat ze m'n abonnement kunnen opzeggen.
Daar word je toch wanhopig van? Vanaf april ben ik wel de bedragen die ze automatisch incasseren aan het terugboeken, maar ik krijg alsnog 145 euro van ze terug.
Toen ik dus weer reageerde op het uitschrijfbewijs (waarbij ze zich in de vingers snijden, want m'n uitschrijving is eerder, dus zou ik nog 2 maanden extra terugkrijgen), krijg ik een mailtje van ''we begrijpen dat u wilt opzeggen, maar dat kan niet via e-mail'.
Ik blijf er net zo lang achter aan gaan tot ik m'n geld terug heb. Ik vind het echt schandalig en knullig gedrag. Een schande voor Het Net.
En als ik me weer ga vestigen in Nederland: Nooit meer Het Net.
Mocht iemand nog advies of tips hebben, misschien waar ik officeel een klacht kan indienen of zo, dan hoor ik dat graag.
Groeten,
Naomi
Re: opzegging Het Net
Geplaatst: 20 jun 2007 17:45
door RobP
Dit komt zo herkenbaar over. Het lijkt wel of het beleid van KPN erop gericht is om zoveel mogelijk geld binnen te tikken. Ongeacht of men hier nu recht op heeft ja of nee.
Dit zijn dan blijkbaar de normen en waarden zoals die door Het Net dan wel KPN gehanteerd worden. Men gaat er blijkbaar vanuit dat de afnemer van het produkt er op een gegeven moment er zo de balen van heeft dat hij of zij het er verder maar bij laat zitten.
Als de zaken er blijkbaar zo duidelijk voor staan, met een daarbij behorend dossier, is het zinvol om een incassobureau in te schakelen. Mijn ervaring is dat er dan toch een stuk beter gecommuniceerd wordt door Het Net.
Re: opzegging Het Net
Geplaatst: 20 jun 2007 18:02
door bluebelle47
Hier het adres om klachten in te dienen, zeker de moeite waard:
[email protected]
succes
Re: opzegging Het Net
Geplaatst: 20 jun 2007 23:24
door bbbams
Bedankt voor de tips. Ik begin met een klacht indienen op
[email protected].
Groeten.
Naomi
Re: opzegging Het Net
Geplaatst: 21 jun 2007 08:34
door Ron58
Dit zijn dan blijkbaar de normen en waarden zoals die door Het Net dan wel KPN gehanteerd worden. Men gaat er blijkbaar vanuit dat de afnemer van het product er op een gegeven moment er zo de balen van heeft dat hij of zij het er verder maar bij laat zitten.
Dat zijn de normen en waarden van bijna alle grote bedrijven, of het nu om telefonie, internet, energie of kabeltv gaat.
Kijk maar eens een beetje rond op het forum, alle bekende namen komen voorbij.
Kennelijk zijn het de normen en waarden van onze regeerders die de huidige marktsystemen met alle mogelijkheden tot liegen, bedriegen en klanten ongewild switchen in het leven hebben geroepen.
Re: opzegging Het Net
Geplaatst: 21 jun 2007 18:15
door RobP
Het schort inderdaad bij veelal grote bedrijven aan de communicatie.
Feit is echter wel dat hetgeen ik bij Het Net/KPN heb meegemaakt aan het onbegrijpelijke grenst. Vooral door de constructie moeder (KPN) en dochter (Het Net) is bij uitstek het klimaat geschapen om een cliënt van het bekende kastje naar de muur te sturen. Dit is dan ook wat mij bij deze gelieerde bedrijven is overkomen. Dit ondanks het feit dat de zaken zwart op wit, voor zich spreken.
Re: opzegging Het Net
Geplaatst: 21 jun 2007 22:47
door bluebelle47
wat ik ook heel erg vond is dat als je het door HetNet geinde geld storneert dat ze het dan via KPN proberen te innen! Als je een telefoonverbinding van KPN hebt dan heb je het misschien niet zo gauw in de gaten,echt heel laag
.
Re: opzegging Het Net
Geplaatst: 27 jun 2007 16:51
door Paullus
Het is gewoon een totale ramp om van dat Hetnet af te komen. Zelfs aangetekende brieven helpen niet. Men weigert gewoon een schriftelijke bevestiging te sturen van de opzegging. Bel je naar de helpdesk, wordt er gezegd dat alles goed is en de opzegging is doorgevoerd maar ik wil gewoon schriftelijk bewijs.