Pagina 8 van 9

Re: MediaMarkt je bent gek!!!

Geplaatst: 20 nov 2006 00:17
door vanish
En jij moet dadelijk niet gaan zeuren als ik maandverband en fruit ga verkopen.

Een computerbedrijf die maandverband en fruit gaat verkopen.

Als ik dit ga doen en er zijn consumenten die hierover gaan klagen die krijgen van mij een pak slaag!
Wahahahahahahahahaha voor mij is het geen taboe hoor echt niet hoor, je krijgt mij niet naar de MM.

Re: MediaMarkt je bent gek!!!

Geplaatst: 20 nov 2006 00:19
door vanish
Zo nog even leuke dvd of cd kopen bij bol.com of Velvetmusic, kijken wie het goedkoopst is van de 2 en daarna beslissen :) oja of Cd WOW die zijn goedkoop spotgoedkoop :!: en fantastische service die zijn superklantvriendelijk 8)

Re: MediaMarkt je bent gek!!!

Geplaatst: 20 nov 2006 00:20
door ikbenik
Ik heb geen MM.

Sterker nog: Ik ben nergens bij aangesloten.

Ik ben er wel voor benaderd maar ik heb dat geweigerd.

Puur omdat ik zelfstandig wil blijven en ik wil niet dat iemand mij gaat vertellen hoe ik mijn zaken moet regelen.

Re: MediaMarkt je bent gek!!!

Geplaatst: 20 nov 2006 00:21
door ikbenik
Zo nog even leuke dvd of cd kopen bij bol.com of Velvetmusic, kijken wie het goedkoopst is van de 2 en daarna beslissen
Klanten als jij kan ik missen als kiespijn en jij bent mij te arrogant en speelt winkels tegenover elkaar uit.

Daar ga ik echt niet aan meedoen.
Klanten die met mij een spelletje spelen mogen van mij ophoepelen.

Re: MediaMarkt je bent gek!!!

Geplaatst: 20 nov 2006 00:25
door vanish
Klanten als jij kan ik missen als kiespijn en jij bent mij te arrogant en speelt winkels tegenover elkaar uit.
ik uitspelen, ken jij de betekenis wel van dat woord ikbenik :?:

je bent echt naief, ik zal nooit bij jouw iets kopen, mocht je dat ooit gedacht hebben, nooit :!:

Re: MediaMarkt je bent gek!!!

Geplaatst: 20 nov 2006 00:25
door ikbenik
Sommige mensen gaan bij de Aldi een computer kopen en vragen aan mij of ik die computer aan wil sluiten.

Waar halen ze de brutaliteit vandaan!

Ik ga echt niet de computer van de concurrent opbouwen en als er nog garantie op zit dan repareer ik die ook niet meer.

Ik heb mijn lesje wel geleerd.

Met dank aan de ondankbare honden onder de mensen.


Want consumenten die zich als honden gedragen ga ik echt niet als koning behandelen. Dan maar niet proffesioneel gedrag. Maar dat verrek ik dus.

Mensen die dat niet begrijpen hebben dus echt een hele grote plaat voor de kop en denken dat ze heel wat zijn. (niet dus).

En inderdaad, mensen die rustig en normaal gedragen krijgen een voorkeursbehandeling. Als je dat niet begrijpt dan moet je je echt na laten kijken.

Re: MediaMarkt je bent gek!!!

Geplaatst: 20 nov 2006 00:27
door ikbenik
je bent echt naief, ik zal nooit bij jouw iets kopen, mocht je dat ooit gedacht hebben, nooit
Ik wil je als klant niet eens hebben.

Ik ben niet naïef maar ik laat niet met mij sollen.

En als jij denkt dat de winkelier verplicht is om iedere klant te helpen:
Droom lekker verder!

Re: MediaMarkt je bent gek!!!

Geplaatst: 20 nov 2006 00:31
door ikbenik
Quote:
Klanten als jij kan ik missen als kiespijn en jij bent mij te arrogant en speelt winkels tegenover elkaar uit.



ik uitspelen, ken jij de betekenis wel van dat woord ikbenik
Ja, en ik heb het al een paar keer meegemaakt.
Zulke klanten wijs ik gelijk de deur en ik wil ze nooit meer zien.

Ik wil niet met zulke ondankbare klanten samenwerken.

Je begrijpt nog steeds niet mijn boodschap.

Is helemaal jouw probleem.

Re: MediaMarkt je bent gek!!!

Geplaatst: 20 nov 2006 09:03
door magel725
Vanish heeft inhoudelijk al een hele tijd niets zinnigs meer te melden, voor zover dat al wel een keer is gebeurd, dus nu komt het neer op boodschappenlijstjes doorgeven. Wat de zin daarvan is ontgaat me even.

Vergeet trouwens niet een pot Vanish te kopen en dat even op jezelf te smeren. Eerst even 12 supermarkten langs om te kijken waar het 2 cent goedkoper is, toch? Of bestel het gewoon op internet.

Re: MediaMarkt je bent gek!!!

Geplaatst: 20 nov 2006 10:35
door DennisThePennis
Sommige mensen gaan bij de Aldi een computer kopen en vragen aan mij of ik die computer aan wil sluiten. Waar halen ze de brutaliteit vandaan! Ik ga echt niet de computer van de concurrent opbouwen en als er nog garantie op zit dan repareer ik die ook niet meer. Ik heb mijn lesje wel geleerd.
Huh, jij rekent toch gewoon 35 euro arbeidsloon per uur + evt. voorrijdkosten? Wat maakt het dan uit of het een Medion-bak is of niet? Je kunt er ook nog aardig op verdienen door als ze bijv. fatsoenlijk willen gamen er een zwaardere videokaart erin te zetten + bijpassende voeding en de achterzijde open te dremelen voor het plaatsen van een casefan. Dat goedkoop dan opeens duurkoop geworden is toch hun probleem, toch niet het jouwe?
Eerst even 12 supermarkten langs om te kijken waar het 2 cent goedkoper is, toch?
Al die aanbiedingen staan ook op de websites van de supermarkten. Je hoeft dus niet de deur uit om te kijken waar iets het goedkoopst is.

Re: MediaMarkt je bent gek!!!

Geplaatst: 21 nov 2006 02:22
door ikbenik
Ik reken géén voorrijkosten.

Re: MediaMarkt je bent gek!!!

Geplaatst: 21 nov 2006 02:45
door Dr.O
Natuurlijk niet je kunt mensen alleen maar iets in rekening brengen als je verstand van zaken hebt. :shock:

Re: MediaMarkt je bent gek!!!

Geplaatst: 21 nov 2006 02:55
door ikbenik
Natuurlijk niet je kunt mensen alleen maar iets in rekening brengen als je verstand van zaken hebt.



Waar slaat dit op?

Re: MediaMarkt je bent gek!!!

Geplaatst: 21 nov 2006 10:35
door DennisThePennis
Waar slaat dit op?
Dat je alleen maar reageert op die voorrijdkosten en niet op de rest doet ons denken dat je helemaal niet zoveel weet van PC's dan dat je pretendeert.

Re: MediaMarkt je bent gek!!!

Geplaatst: 21 nov 2006 12:06
door ikbenik
Huh, jij rekent toch gewoon 35 euro arbeidsloon per uur + evt. voorrijdkosten? Wat maakt het dan uit of het een Medion-bak is of niet? Je kunt er ook nog aardig op verdienen door als ze bijv. fatsoenlijk willen gamen er een zwaardere videokaart erin te zetten + bijpassende voeding en de achterzijde open te dremelen voor het plaatsen van een casefan. Dat goedkoop dan opeens duurkoop geworden is toch hun probleem, toch niet het jouwe?



Ik kan en ik mag gewoon voorrijkosten in rekening brengen, maar ik doe dat niet uit oogpunt als een servicepunt.

Ik heb inderdaad wel eens een computer die van de concurrent kwam en nog in de garantieperiode was gerepareerd.
Echter als er problemen zijn dan kan de klant nergens terecht, omdat de winkel waar de computer gekocht de garantieclaim weigerd omdat er aan gewerkt is buiten hunzelf.

Wat maakt het dan uit of het een Medion-bak is of niet? Je kunt er ook nog aardig op verdienen door als ze bijv. fatsoenlijk willen gamen er een zwaardere videokaart erin te zetten + bijpassende voeding en de achterzijde open te dremelen voor het plaatsen van een casefan. Dat goedkoop dan opeens duurkoop geworden is toch hun probleem, toch niet het jouwe?
Als de computer buiten de garantieperiode valt dan doe ik dat met veel plezier en dan heb ik er ook geen moeite mee.
Maar als ik dit doe en de computer is in de garantieperiode en het moederbord of de processor gaat kapot dan kan de klant de defecten nergens declareren.
En nee, de garantie neem ik niet over. Kan ik ook niet, omdat ik deze nergens kan declareren.

Re: MediaMarkt je bent gek!!!

Geplaatst: 21 nov 2006 12:48
door DennisThePennis
En nee, de garantie neem ik niet over.
Hoeft ook niet, vertel gewoon aan de klant dat je alleen garantie levert op de onderdelen die jij erbij voegt en dat de rest van de garantie vervalt wanneer jij eraan werkt. Zo is de klant voorgelicht en kan jij gewoon je werk doen, toch? Om service aan Medion-bakken te weigeren 'omdat ze nog onder garantie vallen' is m.i. wat klantonvriendelijk. Het is gewoon de keuze van de klant om de Medion-garantie te laten vervallen.

Re: MediaMarkt je bent gek!!!

Geplaatst: 21 nov 2006 21:40
door magel725
Volgens mij ging het erom dat mensen bij ikbenik kwamen met een pc en daar om gratis advies/reparatie vroegen terwijl ze de pc niet bij hem gekocht hebben.

Dat is hetzelfde als met je ALDI deeg naar de warme bakker gaan en vragen of hij er kruiden bij wilt doen en het brood zo lekker wil bakken.

Re: MediaMarkt je bent gek!!!

Geplaatst: 21 nov 2006 22:15
door ikbenik
Nee, het ging om gewone reparatie en de klant vroeg aan mij of ik de computer na wilde kijken omdat hij een blauwe scherm kreeg.

Ik heb de hardware grondig bekeken en ik heb er geen problemen gevonden en hij wilt niets betalen omdat hij nog garantie op de computer heeft.

Re: MediaMarkt je bent gek!!!

Geplaatst: 22 nov 2006 00:27
door DennisThePennis
Ik heb de hardware grondig bekeken en ik heb er geen problemen gevonden en hij wilt niets betalen omdat hij nog garantie op de computer heeft.
Huh ... als ie die bak nagekeken wil hebben dan belt ie toch Medion? En jij geeft die PC toch niet terug als ie niet jouw arbeidsloon wil betalen? :roll:

Re: MediaMarkt je bent gek!!!

Geplaatst: 22 nov 2006 00:39
door ikbenik
Een vraagje aan de Medionbezitters:

Zit er bij de computer een installatie-cd of een recoverycd of is op de harde schijf alleen een recoverypartitie?

Want als je alleen een recoverypartitie hebt en geen recoverycd of installatie cd dan wordt je met de komst van Vista genaaid.

Hiermee bedoel ik het volgende:
Als iemand bij mij komt en hij heeft alleen een recoverypartitie op de harde schijf en geen installatie cd's en de harde schijf is kapot of windows moet opnieuw geïnstalleerd worden en de recovery op de harde schijf is beschadigd, dan installeer ik windows opnieuw gewoon met de Windows-installatie CD die ik nog heb liggen.

Met de komst van Windows Vista kan dat niet meer.
Dus als je een computer hebt met alleen een recovery partitie op de harde schijf en je hebt voor de rest niets gekregen dan zal ik de harde schijf niet vervangen en de reparatie ook niet aannemen. Ik stuur de terug naar de degene waar jij je computer gekocht hebt.

Dit geldt alleen voor als je op je computer Windows Vista hebt staan en als je Windows XP of Windows 2K op je computer hebt staan, dan zal ik je gewoon helpen.