elly raijmakers schreef:hallo
wij hebben bij van glis ook een pub gekocht en raden het anderen ook aan
wij zijn er erg over te spreken
en gaan binnenkort kijken voor mijn zus
ik weet niet wat jullie tegen van gils hebben het is er netjes de dieren zitten er goed bij dat is onze ervaring
gr raijmakers
Nog maar een keer dan:
Topic is al 7 jaar oud en dan kom jij je speciaal registreren en nog even een bijdrage plaatsen waarin je heil en zegen roept?
We zijn niet allemaal op ons achterhoofd gevallen, ga naar bed! Morgen ziet de wereld er weer heel anders uit...
elly raijmakers schreef:hallo
wij hebben bij van glis ook een pub gekocht en raden het anderen ook aan
wij zijn er erg over te spreken
en gaan binnenkort kijken voor mijn zus
ik weet niet wat jullie tegen van gils hebben het is er netjes de dieren zitten er goed bij dat is onze ervaring
gr raijmakers
Nog maar een keer dan:
Topic is al 7 jaar oud en dan kom jij je speciaal registreren en nog even een bijdrage plaatsen waarin je heil en zegen roept?
We zijn niet allemaal op ons achterhoofd gevallen, ga naar bed! Morgen ziet de wereld er weer heel anders uit...
En smiley's zijn voor kleuters!
Dhc: de redder in nood van het forum. Elke avond logt hij trouw in op zijn geliefde website radar.nl, en behoedt hij de naieve forum-kinderen voor onnodige bijdragen en het bovenmatig gebruik van smilies. Daarna drinkt hij een glas warme melk, en kruipt hij met een spannend boek onder de wollen dekens. Handjes boven de lakens, want zo heeft zijn moeder hem dat geleerd. Na drie bladzijden valt hij in een welverdiende slaap, tevreden over het goede werk dat hij weer heeft verricht die avond. Dankjewel, dhc. Jij bent onze held.
•Bijdragen mogen niet te lang zijn en maar één (1) keer worden geplaatst.
Slaap lekker, heb net mijn melkje op en ga nog even mijn gebeden zeggen en dan slapen, op mijn rug want je weet maar nooit! Ik mag wel uitslapen want, oh verrassing, er werken ook 's nacht mensen....