LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Bert158
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 dec 2006 15:13

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door Bert158 »

Ik zou het niet meer dan normaal vinden dat ze de rotzooi op komen halen. Ze hebben het toch ook gebracht ?

Om even duidelijker te zijn, donderdagavond stond hier een bezorger van UPC voor de deur. Na een korte discussie is hij weer vertrokken met de mediabox omdat ik die niet wilde. Ik heb hem echt duidelijk verteld dat ik de mediabox niet wilde hebben en waarom niet.

Zaterdagmorgen stond de buurman van 4 huizen verderop voor de deur met...... de mediabox.

Ik vind niet dat ik verplicht ben met de doos (toch niet klein genoeg voor onder de snelbinders) naar het postkantoor te fietsen om het apparaat weer naar UPC retour te zenden.

Ze komen het maar halen wanneer het mij uitkomt !

Caitlin
Berichten: 128
Lid geworden op: 16 dec 2006 00:42

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door Caitlin »

Nou ja zeg,dat is helemaal asociaal,je weigert het en dan geven ze het alsnog af aan de buren.
Je hebt groot gelijk dat het gehaald moet worden wanneer het jouw uit komt.

Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door Ron 2 »

En om dit forum eindeloos lang te maken:

Ergens in het begin schreef ik al dat ik een paar maanden geleden wekenlang een kaartje bij de deurbel had hangen dat ik het kreng niet wil.
Ik had ook al een paar keer gebeld en dacht dat ik er van af was.

Niet dus, vanmorgen bij de post weer een vrolijke brief van UPC dat ik hem binnenkort kon verwachten, pisnijdig pakte ik de telefoon en belde het (gratis) nummer op de brief.

Reactie van de medewerker: "Ja meneer, ook al hebt u hem geweigerd, we blijven elke drie maanden komen net zolang tot u hem aanneemt" en "over een paar maanden komen we gewoon weer"

Ik dacht dat ik door het plafond ging en begon ter plekke de hele kabel van UPC al op te zeggen, gelukkig was de medewerker een wat ouder iemand met wat levenservaring en kregen we toch een goed gesprek, hij stond ook niet achter deze methode.
Midden in dat gesprek ging de deurbel, wat denk je: een pakje van UPC, de arme bezorger kreeg ook gelijk de volle laag en dat hij ook niet moest proberen het ding alsnog bij een van de buren af te geven.

Ik heb hem een paar keer na gekeken of hij dit echt niet probeerde (dan kon ik hem met de doos om zijn oren slaan, zo nijdig was ik, de hele straat door bleef zijn steekwagen even vol :lol:

Ik dacht dat ik hier al wel een beetje van alles gelezen had en me nergens meer over zou verbazen waar het UPC betreft, maar ik had het dus echt mis.

U BENT DUS ALLEN GEWAARSCHUWD: ZE KOMEN TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bezorg flyers bij uw buren dat ze hem niet voor u aanpakken, laat een bord (weerbestendig want het moet jaren mee) maken voor bij de deurbel, want ze komen terug!

Caitlin
Berichten: 128
Lid geworden op: 16 dec 2006 00:42

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door Caitlin »

Hahahahaha,sorry dat ik moet lachen hoor maar je omschrijft het zo leuk. :lol:
Ik heb tot nu toe niemand meer aan de deur gehad maar als ze het bij de buren afgeven is dat hun probleem want ik heb nergens voor getekend zou ik denken,of zie ik dit verkeerd?

Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door Ron 2 »

of zie ik dit verkeerd?
Nee, maar we hebben het hier wel over UPC :lol:

Caitlin
Berichten: 128
Lid geworden op: 16 dec 2006 00:42

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door Caitlin »

Nee, maar we hebben het hier wel over UPC
Hahaha en over mij,ik denk dat dit veel erger is als iemand mij dwars zit. :twisted:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door agro »

Ongeveer 4 maanden geleden is de mediabox door mij gewijgerd!!
Wat schetst mijn verbazing, vanmiddag ontving ik een schrijven dat dat onding weer aangeboden gaat worden, deze keer kan men wel een tel nr bellen voor annulering, maar in de brief staat wel vermeld dat na ongeveer 6 maanden dat ding dan weer aangeboden gaat worden.

Dus let op, iedereen die het onding destijds heeft geweigerd krijgt ca iedere 6 maanden dat ding aangeboden.

Dus ze zijn zo onbeschoft dat ze dat onding blijven sturen tot je het ding aanvaard, en dan nog menen ze dat ze iemand een dienst bewijzen.

Iemand een idee wat er kan gebeuren als men dat onding in ontvangst neemt en daarna NIET activeert, dus ook geen digitale tv afneemt.
Als ze wel op rekening zetten en het bedrag in mindering brengt van het digitale abonnement.

Facturen worden door mij handmatig overgemaakt een machtiging hebben ze bij upc niet en er is een selectieve blokkade voor upc op mijn rekening gelegd.

Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door Ron 2 »

Dus let op, iedereen die het onding destijds heeft gewijgerd krijgt ca iedere 6 maanden dat ding aangeboden.
Dat schreef ik al een paar reacties boven jou.

Op aanraden van een medewerker heb ik brieven gestuurd met het verzoek bij mijn klantnummer een vermelding te maken in hun "clarify systeem" dat ik het rotding nu niet wil, later niet wil en nooit zal willen, alsmede dat ik op geen enkele manier door UPC benadert wil worden met wat voor aanbieding, reclame, wervingsactie of wat dan ook.

Omdat ik het verdom om kosten te maken aan deze ballentent heb ik het niet aangetekend opgestuurd, maar aan het hoofdkantoor, alle antwoordnummers die ik maar kon vinden en het contactformulier op de site. Ook op aanraden van deze medewerker (hij kent zijn werkgever blijkbaar door en door) moest ik in die brief vermelden dat ik hem op meerder manieren aan zou bieden zodat er iets minder kans was dat hij in de versnipperaar zou verdwijnen.

Bij UPC hebben ze denk ik hele grote versnipperaars met daarop allemaal bordjes: afd. klantenservice, afd. opzeggingen, afd. klachten etc etc.

Ik kan er echt met mijn pet niet bij dat ze zo'n bord voor hun kop hebben, ik dacht dat ik alles al gewend was van UPC, maar dit slaat echt alles. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door agro »

Is er iemand die kan vertellen wat de consequenties zijn als men dat ding aanvaard maar verder niks mee doet, de doos nog niet eens openmaken.
Äls upc dan het analoge signaal uitschakeld, zal natuurlijk wel de analoge abbo kosten blijven voldoen.
Is het mogelijk de kosten van een schotelinstallatie op upc te verhalen, eisen kan natuurlijk altijd maar zou men een kans maken dat deze vordering door een rechter zal worden geaccepteerd.

Ben eigenlijk wel van plan het zover te laten komen dus alle hulp inzake deze is dan welkom.

Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door Marssjo »

de kosten van een schotelinstallatie op upc te verhalen
Hoe je zoiets kan verzinnen ???
Als jij een dienst welke UPC of wie dan ook aan jou levert niet meer wil, dan kan je die dienst toch opzeggen! En of jij dan een schotel of IP-tv of KPN tv daarna wil is je eigen vrije keuze. Je bent niet getrouwd met UPC en vanwege de aanstaande scheiding wil je graag plukken. Ben je een vrouw soms?

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door agro »

Je snapt er niks van zo te zien.
Ik heb ca 4 maanden geleden aangegeven dat ik die mediabox niet wil
Nu krijg ik weer brief dat ze dat ding aan mij gaan verzenden, met het dreigement als ik deze nu weer niet aanneem, er over ca 6 maanden weer een poging wordt gedaan net zo lang tot ik de prulbox aanneem.
Mijn besluit in deze is dus het onding aannemen en niet gebruiken, en nog minder er voor betalen.
Dat zal zeer waarschijnlijk resulteren in afsluiting van het analoge signaal, en ben dan genoodzaakt over te stappen op schotel daar er hier geen alternatief is, en zal zeker dan proberen de kosten van de schotelinstallatie proberen te verhalen op upc.

Dus niet ik zal hoogstwaarschijnlijk kiezen voor beeindinging maar upc met hun agressief en onbeschoft arrogant gedrag.

Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door Ron 2 »

met het dreigement als ik deze nu weer niet aanneem, er over ca 6 maanden weer een poging wordt gedaan net zo lang tot ik de prulbox aanneem.
Ik heb de hele brief nog eens doorgelezen, maar kan dat dreigement niet vinden, het is me wel verteld door de medewerker die ik aan de lijn had.

Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door Ron 2 »

Dus niet ik zal hoogstwaarschijnlijk kiezen voor beeindinging maar upc met hun agressief en onbeschoft arrogant gedrag.
Het is dat er voor een gezin met veel apparaten nog geen echt alternatief is voor de kabel, anders had ik ze allang de deur uitgegooid, of me door hen er uit laten gooien zoals jij zegt.

Dit bedrijf verdient het niet om te bestaan.

Ik verheug me op de dag dat er voor hun geen nieuwe klanten meer te vinden zijn omdat ze heel Nederland al als klant gehad en weggetreiterd hebben. Dit bedrijf gun ik een faillisement.

Caitlin
Berichten: 128
Lid geworden op: 16 dec 2006 00:42

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door Caitlin »

Gewoon niet aannemen als men weer langs komt en ook nergens voor tekenen ook niet voor weigering en als de bezorger dan zou zeggen dat hij het bij de buren afgeeft zeg ik op mijn beurt,ga je gang,moet je zelf weten maar dat ding komt hier niet in en nou wegwezen.
Ben benieuwd of hij het dan toch doet en als hij dat zou doen dan haal ik het pakket nooit van m'n leven op en als de buren komen zeg ik dat ik het niet moet hebben en dat zij getekend hebben en niet ik en wat zij ermee doen is hun zaak en niet de mijne,dit in de hoop dat buren geen pakketten voor anderen meer aannemen want dat doe ik ook niet.

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door S. »

Daar lopen ze al maanden mee te leuren, met die box. Eerst bellen ze je op met de vraag of je belangstelling hebt voor hun zeer interessante aanbieding en prachtbox, waarop ik netjes: "nee, dank je" zeg.
Paar weken later gewoon weer gebeld:'Mw. met UPC hier...." Ik:"O die box, gaat het daar over; de live box ofzo...?"Hun (op hosanna toon):"Ja mevrouw, een geweldige aanbieding, 6 maanden gratis digitale TV".
ik:"Nou nee, dank je. Geen nog een extra box voor mij, met 500 kanalen, een niet te bedienen afstandsbediening, een lelijk apparaat bij je tv. Mijn ouders hadden zo'n box en niet te dumpen dat kreng. Want als je het wil annuleren zijn jullie (UPC) gek, dyslectisch, doof, weet je ineens niet meer dat je bij UPC werkt".
Tuuut-tuut-tuut-tuut.

Geen box voor S. :twisted:

Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door Ron 2 »

Geen box voor S. Twisted Evil
En toch moet S oppassen, want UPC geeft nooit op.
Hang maar een kaartje bij de deurbel dat je hem niet wilt en dat ze hem ook niet bij de buren af moeten geven.

Beter nog, ga naar een bedrijf wat naambordjes maakt en laat er een maken die jaren kan blijven hangen, want ze komen na een paar maanden gewoon weer met dat kl.....ding, (ze blijven herhalen tot je helemaal murw bent en hem aanpakt) staat ineens je buurman voor de deur met een pakje .......... die leuke gezellige mediabox waar je
zo verlangend naar uitkeek :lol:

old no.7
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 okt 2006 12:52

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door old no.7 »

Ik word zo moe van UPC.
Word 2 weken geleden gebeld of ik digitale TV wil. Ik zeg duidelijk nee.
Krijg ik vandaag een aankondiging dat mijn UPC Box naar mij onderweg is. Maar weer een stickertje op de deur dat de box retour kan en mijn buren waarschuwen dat ze niets voor mij moeten aanpakken.
Begrijpt dit waardeloze bedrijf niet dat deze werkwijze alleen maar aversie opwekt ?. Wanneer de kabel eindelijk vrijkomt voor concurrentie trap ik UPC er direkt uit. OPTA zorg hier eens voor !!!!

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door antonh »

Gewoon in de container gooien als je dat ding krijgt.
Jij vraagt er toch niet om?

Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door Ron 2 »

Gewoon in de container gooien als je dat ding krijgt.
Jij vraagt er toch niet om?
Dat is wel een heel simpel antwoord en hier is al veel vaker over gesproken.

Dat betekent strijd tegen UPC.
Aanmaningen, incassoburo, afsluiting, briefwisseling, veel kosten (bellen, aangetekende brieven).
En dat alles omdat een of andere arrogante ballentent jou perse iets door de strot wil duwen.

Als je daar op kickt, prima. Je staat misschien wel in je recht ja.

Als je daar geen zin in hebt? Zorg dan gewoon dat je het ding op geen enkele manier aanpakt.

Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

Re: ongevraagd toegezonden : UPC digitale TV box- advies iemand?

Ongelezen bericht door Ron 2 »

TROS RADAR

WORDT EENS WAKKER EN DOE HIER IETS AAN :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Gesloten