LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sonja Bakker

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door NAK »

Het verhaal is een reactie op de quote :o

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Laurent »

Ik begrijp jullie opwinding niet, laat iedereen eten,drinken en dieeten zoals zij zelf willen, op basis van:

Geen dieet.
Atkins.
South Beach
Bakker etc.etc.

Gewichtsbeheersing is inderdaad een manier van leven en eten,ik ben in 12 maanden 15 kg afgevallen met het South Beach dieetboek en kan het bijna altijd goed volhouden.

Als ik ga sporten moet ik wat extra vet eten voor de extra vet verbranding ivm het koolhydraat arm dieet, een dieet moet geen manie worden :)

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door eeliane »

Het enige dat ik er nog aan toe wil voegen is dat je met verstand moet eten en niet met je gevoel!
Ik denk dat dat is wat sonja Bakker wilzeggen. Denk na voordat je iets eet en eet gevarieerd en gezond. Iets lekkers mag zeker maar niet elke dag uit je dak gaan met allerlei ongezonde troep.

styleloos
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 okt 2006 20:58

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door styleloos »

misschien moeten de mensen die willen lijnen de cursus gewichtsconsulenten bij de loi gaan volgen!! je betaald 12 maanden 55 euro voor de cursus ! Je weet dan alles van gewichtsbeheersing! Misschien vind je het wat duur maar als je denkt wat al die dieten kosten dan is dit misschien de oplossing!!
Dan kan je je eigen Sonja Bakker zijn!!! Het leuke is dat er in de omschrijving van deze cursus staat dat niet ieder dieet bij iedereen past dat je het echt per persoon moet bekijken! Het grappige van Sonja Bakker en alle andere dieten is dat ze er van uit gaan dat ze voor iedereen goed zijn!!

Bea
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 nov 2006 22:50

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Bea »

Zoals bekend schrijft Mw. Bakker haar boeken niet zelf, maar schrijft ze over. Zowel haar eerste als haar tweede boek heeft ze "leentjebuur" gespeeld bij collega's. Niet erg netjes van Mw. Bakker!
Laatst gewijzigd door Bea op 15 nov 2006 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Laurent »

Evengoed een buitengewoon goed bruikbaar en leesbaar boek voor relatief weining geld, Bravo Mevr Bakker

Bea
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 nov 2006 22:50

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Bea »

Omdat het zo goed bruikbaar en goedkoop is, is het overnemen van tekst uit andere boeken toegestaan???

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Laurent »

Bea, heb jij daar persoonlijk last van ??? :? :idea:

Bea
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 nov 2006 22:50

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Bea »

Ja zeker dat ik daar persoonlijk last van heb. Ze heeft ongevraagd uit mijn boek zitten citeren. Ik heb hard gewerkt om dit boek te kunnen schrijven en ik vind het op zijn zachts gezegd niet kunnen om met het werk van een ander aan de haal te gaan. Los van wat ik van haar methode, boek of persoon vindt. Ik vind het niet kunnen om over te schrijven. Jij wel?
Groeten van Bea.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Laurent »

Bea wie ?? graag schrijvers naam .

dieet is uitstekend
boek is betaalbaar met prima adviezen
boek wordt gepromoot op fitness clubs

plagiaat ? ga naar de rechter

Bea
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 nov 2006 22:50

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Bea »

Sonja Bakker blijkt al uit 3 boeken letterlijk overgeschreven te hebben.
Ontwikkel weer liefde & respect voor je lichaam van Bea Pols.
Help mijn kind is te dik (vertaald uit het Duits) van Prof.Dr.Kurt Widhalm en Dr. Monika Berthold.
Gezond & slank van binnenuit (vertaald uit het Engels) van Victoria Moran.
Zouden artsen uit Oostenrijk en Victoria Moran uit de VS ook de bijlage van Bakker gelezen hebben? :?

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Laurent »

Bea, ik heb zojuist hetzelfde artikel als jij in het E D gelezen, de krant is bijzonder positief over Sonja.

Het is voor mij niet belangrijk waar zij haar kennis mee aanvult, het resultaat telt !!!!!!!!!! :D

Bea
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 nov 2006 22:50

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Bea »

Wat is het ED?

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Laurent »

???>

Eindhovens Dagblad, een artikel van een tabloid pagina met een en al lof over S Bakker. :) :D :idea:

Bea
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 nov 2006 22:50

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Bea »

Okay,ken ik niet. Heb je een link naar dit artikel?
Het resulaat kan prima zijn en aar ben ik voor jou blij om!
Maar het zegt wel iets over de persoon Bakker om werk van anderen over te nemen en haar naam erbij te zetten! Darnaast heeft ze Pols nog beschuldigd van het overnemen van haar tekst. Haar methode kan goed zijn en prima werken, als persoon deugt ze niet!
Groeten van Bea.

An

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door An »

Klopt! Staat ook hier in de Stentor vandaag. Ik heb gekeken, maar kon geen link vinden, waarop je dat zou kunnen bekijken.

Er staat trouwens niet veel meer in, dan dat we al weten. Ja, dat ze een grotere auto hebben, omdat ze nu meer moeten reizen.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Laurent »

Bea An

Jullie hebben persoonlijk iets tegen Mevr. S Bakker ?..

De consument heeft andere belangen dan een mogelijk boeken plagiaat van Bea. :? .

An

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door An »

He Laurent man. Doe eens normaal! Wat moet ik tegen haar hebben? Heb het zelf niet eens nodig. Iemand vraagt allen een link.

Leer toch eens keertje GOED te lezen man.

Bea
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 nov 2006 22:50

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Bea »

Beste Laurent.
Dit is een forum voor kritische consumenten. Net zoals Radar een programma is voor kritische consumenten.
Misschien dat jij meer op je gemak bent op een forum waar iedereen
"Joepie Sonja" roept. Hiervan zijn er genoeg te vinden op internet.
Ik denk dat "de consument" (voor zover die bestaat...) recht heeft op het volledige verhaal ipv het mooie verhaal wat in bladen en kranten verschijnt.
Groeten van Bea.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Laurent »

Bea, broodnijd speelt bij jouw geen rol ?????????? :evil: :twisted:

Gesloten