LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NKL Duitse Staatsloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
lischa
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jul 2009 21:35

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door lischa »

dankjewel voor je berichtje

ruud warmenhoven
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jul 2009 13:33

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door ruud warmenhoven »

graag gedaan lischa suces jij verder het lukt you ook,wil je er wel mee helpen moet je me maar mailen op mij msn bekend bij de tros :)

greet101
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jul 2009 13:26

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door greet101 »

Ja ja weer een nieuw slachtoffer.
Ik werd gebeld vanmiddag door een mevrouw uit rotterdam. Heel spontaan en aardig en ze was zo blij dat ze me eindelijk na twee weken aan de lijn had want ik was uitgeselecteerd door de computer. Nou heel verhaal over winkans en loten en werd allemaal opgenomen, maar ik stond op het punt om mijn kinderen te halen dus zei overal maar ja op anders zou ik te laat op school zijn. Thuis gekomen toch maar even checken wat er op scherm kwam als ik nkl ingaf. Tot mijn schrik kwam ik op deze site. Meteen naar die telefoon nummers gebeld die jullie allemaal in je bericht hebben staan en kwam terecht in duitsland bij een mevrouw. Haar nederlandse collega was in gesprek maar ik moest mijn nummer achterlaten en werd netjes terug gebeld door deze meneer. Er zijn schijnbaar meerdere centra's die loten verkopen voor de nkl dus vroegen ze om een klantnummer, ja dat heb ik dus nog niet. Ik stond ook nog niet in het systeem, maar hij zou alles blokkeren mocht hij mijn naam en adres tegen komen bij de volgende aanmeldingen.
Ik hoop dat ik er nu vanaf ben.

Groetjes het zoveelste slachtoffer

lischa
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jul 2009 21:35

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door lischa »

ik zou als ik jou was toch nog maar een keer bellen voor de zekerheid,mocht je evenueel wel die papier nog thuis krijgen.

Bazz1979
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jul 2009 21:25

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Bazz1979 »

Werd ook net gebeld door deze oplichters. Ik was er ook volledig ingetrapt. Tot we bij de bandopname kwamen waarin werd gezegd dat het 70 euro per maand zou gaan kosten terwijl eerder werd gezegd dat het 70 euro voor 6 maanden was. Ik gaf dus geen akkoord en kreeg toen een leidinggevende aan de telefoon die de zin eigenlijk ook niet vond kloppen. Deze leidinggevende zou het weer met zijn leidinggevende gaan bespreken en morgen zouden ze dan terugbellen.... Nu ik dit allemaal gelezen heb zal ik waarschijnlijk niet veel goeds te vertellen hebben morgen. :twisted: Iemand die nog ideeen of tips heeft wat we ze bijvoorbeeld kunnen vragen? Of zou het mogelijk zijn om het telefoontje te traceren en die gasten eens op te zoeken? Zou ze graag eens persoonlijk ontmoeten :roll: :twisted:

marloesoe
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 jul 2009 00:08

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door marloesoe »

halloooo mensen!

nou, ik ga ook maar eens mijn ervaringen delen met de NKL staatsloterij. Gister werd ik gebeld door een vrouw van de nkl. uiteraard, het gewone praatje over de winkansen en zus en zo... ik vond het al raar dat ze alle gegevens van mij al hadden, zonder dat ik me ook maar ergens heb ingeschreven voor iets. om te checken wat het precies was heb ik een bankrekeningnummer opgegeven waar ik niets mee doe zodat ze niets met mijn rekening kunnen doen. was allemaal prima dus ik werd doorverbonden naar de supervisor. aardige jongeman aan de telefoon gekregen die vertelde dat het gesprek werd opgenomen.

hij vroeg of ik er mee akkoord ging dat ik 70 euro per maand wilde betalen voor de loten, waar mij natuurlijk niets over verteld is waardoor ik direct heb gezegd: ja hoor eens, ik heb hier niets over gehoord dus ga me maar uitleggen waarom dat opeens zo is. Ik werd vervolgens direct van de 'opneemband' gehaald, zodat meneer de supervisor mij kon uitleggen wat het allemaal inhield. raarrrr.

ik kon als ik mijn pakket binnen had gekregen, mocht ik mijn gegevens veranderen, mocht dit nodig zijn. ik vroeg: ja maar dan geef ik dan wel mijn bankrekening nummer door om alles te checken. nee dat kon niet.

ik vertrouwde het voor geen cent uiteraard waardoor ik heel erg ben gaan zeuren. Ten eerste vroeg ik HOE hij aan mijn gegevens kwam. Daar kon hij geen antwoord opgeven, zei die. daar ging ik uiteraard niet mee akkoord, ik zei dat ik het heeel raar vond en het op deze manier voor geen cent vertrouwde. Daarna vertelde hij mij dat zij gegevens van mensen filteren op het internet, oftewel: via T-mobile, hyves, essent, ziggo en weet ik veel wat voor bedrijven.
Vervolgens zei ik dat ik het belachelijk vond dat hij op deze manier al mijn gegevens wist. ik heb ge-eist dat ik een website wilde zien om het te checken en dat ik zelf wilde bepalen of ik me wilde inschrijven. daar gaf hij geen antwoord op, en begon zijn lulverhaal weer overnieuw. ik onderbrak hem en zei, gast, dit weet ik al lang. geef nu die website en bel me morgen maar terug. dat was oke, wenste me nog een prettige dag.

Vandaag teruggebeld door hun. ik heb ze gezegd dat ik het nog niet had bekeken, waardoor ze me nog een keer gaan bellen (haha, ze zijn maar druk met mij) om ze morgen te laten weten dat ze die miljoenen maar ergens in kunnen steken.

Zo, dit was mijn ervaring voor deze )(*#^%#$%%, maar heb wel mijn bankrekeningnummer doorgegeven. morgen ga ik alles blokken (zowel hun bankrekening als het telefoonnummer)

heeft iemand nog meer tips?
www.infofilter.nl haalt je wel uit de bestanden van dit soort bedrijven. ga ik ook maar es aan beginnen.

zo, lange reactie, maar ik ben ook goed over de ****.

Groetjes!

Marlous

lischa
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jul 2009 21:35

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door lischa »

Ik snap eigenlijk niet zo goed ,waarom jij je terug laat bellen tot 2 keer toe ,door zulke oplichters,als je het toen al niet vertrouwde ,waarom heb je dan ja gezecht en je bankrekeningnummer gegeven.?

tegen mij hebben ze een heel gelogen verhaal op gehangen ,ik zou 17,50 per maand moeten gaan betalen,leek me dat ik dat best kon missen.maar achteraf via sms bleek het om 70 euro te gaan per maand plus ook nog eens adminstratiekosten erbij.Dat kan ik dus niet
missen zoveel.
en dat nog meer zulke dingen die gelogen waren.

marloesoe
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 jul 2009 00:08

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door marloesoe »

nou kijk, het kan dus geen kwaad om dat bankrekeningnummer te geven. ik kan alles laten blokkeren en weet precies hoe ik dat allemaal moet regelen. naast dat rekeningummer heb ik mijn 'echte' bankpas waar wel geld op komt te staan. kan geen kwaad dus. Het was gewoon puur om te checken wat dit nou weer voor raar bedrijf was, zo veel mogelijk info uit ze te trekken zodat ik als het werkelijk niet klopte, er iets mee zou kunnen doen.

ik heb niet toegezegd dat ik het doe dus ze kunnen me niks maken in principe. (zo wel: ander bankrekeningnummer telefoonnummer enzo.)

daarnaast wist ik natuurlijk niet zeker of het zulke oplichters waren, was niet in de buurt van een computer oid. dat weet je nooit! (daardoor zijn er wss veel mensen wél ingetrapt.)

Maar kijk op die www.infofilter.nl dat schijnt wel goed te werken! je kan je laten uitschrijven voor mensen die je bellen, zoals enquetes maar ook voor loterijen, zoals deze.

Is aangifte een idee trouwens?
Hoe is het eigenlijk bij jou afgelopen? ben je gestrikt of direct afgehaakt.. ben ik wel erg benieuwd naar...

lischa
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jul 2009 21:35

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door lischa »

ja nog bedankt dat heb ik gelijk gedaan nadat ik je berichtje had gelezen.

hoe het bij ons is afgelopen kun je bij de bovenste berichtjes terug lezen..............tot zover maar afwachten en hopen dat we echt uitgeschreven zijn.

of aan gifte helpt en dat kan ,ik heb geen idee,maar mocht dit gebeuren mijn stem heb je.

marloesoe
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 jul 2009 00:08

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door marloesoe »

Ik ga iig aangifte doen morgen, kijken hoe ver ik kom... ik laat weten hoe dat is afgelopen!
heb nog veel te regelen met deze **** zooi :P maargoed! ik hoop dat alles goedkomt, ook bij jou. vast wel.. dit kan echt niet namelijk!!!!!!!!

ik hou je op de hoogte ;) groetjes!

marloesoe
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 jul 2009 00:08

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door marloesoe »

nou, ik had net Adriaan van de nkl aan de lijn. ik heb ze vriendelijk maar toch dringend verzocht om mijn gegevens uit het systeem te halen, wat natuurlijk heel lastig was. ik heb ook het 0900 nummer gekregen maar ze hadden natuurlijk geen e-mail adres. (dat is heel logisch natuurlijk, welke staatsloterij heeft tegenwoordig nou een informatie nummer, haha zo slecht) -_-

ik heb er nou een tijdje geen last meer van. ze gaan me over een maand terugbellen of ik van gedachten was veranderd haha. no way. bij deze ff een ander telefoonnummer aanvragen. ze zijn echt niet slim..

conny54
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jul 2009 16:20

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door conny54 »

ja hoor ook ik ben er ingetuind,om een half jaar mee te spelen,bij nkl.

en nu ik dit alles hier gelezen heb,wil ik er natuurlijk van af,maar hoe?

de tel nummers die hier staan werken natuurlijk niet meer,wie helpt dit domme vrouwtje

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door gravedigger »

e-mailen. Voor adres even de laatste pagina's doordspitten. Heb je wat te doen :)

lischa
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jul 2009 21:35

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door lischa »

tj al die rompslomp weer

sucses

Sanneke_13
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jul 2009 14:19

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Sanneke_13 »

Pfff Balen. Hier alweer eentje die erin getrapt is.
Baal als een stekker. Had echt gehoopt miljoenair te worden...

Ben vanmorgen (wakker) gebeld met een prachtig verhaal over iedere maand gegarandeert 140 euro te winnen, met een inleg van 70 per maand. Maar als ik dit zo lees ben ik daar niet meer zo zeker van.
Binnen 5 werkdagen zou ik formulieren toegestuurt krijgen, en dan zouden ze me over 3 weken terug bellen over of ik wel of niet accoord ging, maar ik heb wel al zo'n 'opgenomen gesprek' gehad over dat ik accoord ging, omdat ze me anders geen formulieren op zouden mogen sturen?

Hoop dus van harte dat ik die formulieren krijg en het dan zelf af kan blazen, want 70 euro per maand kan ik opzich net missen, maar als ik er niks van terug zie zeker niet!

Groetjes... :(

moonlily
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 jul 2009 21:34

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door moonlily »

hallo allemaal,

wij (mijn moeder en ik) zijn net ook gebeld door dezee staatsloterij!
Bij ons hete het het MKL is dat hetzelfde als NKL?

Ze hadden ook van deze mooie praatjes! 4 loten liggen klaar op jullie adress en u hebt 98% kans om te winnen 6 maanden lang!
er zijn 180 trekkingen waar u aan mee speelt! deze zouden 70 euro voor 6 maanden kosten!

Maar nu komen wij hier terecht en blijkt dit dus pure oplichterij te zijn!

Mijn moeder heeft net naar het nummer gebeld en het was alleen bereikbaar onder kantooruren! dus morgen nog maar eens porberen!
We hopen dat het nog opgezegd kan worden!
We doen normaal ook nooit mee aan zo'n dingen maar het aanbod waas zeer aantrekkelijk! dus we dachten doe het maar eens!

We hebben het bankrekening nummer gegeven.

Wie heeft nog alternatieve telefoonnummers of bankrekeningnummers die we kunnen bellen of blokkeren???

Groetjes moonlily!

moonlily
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 jul 2009 21:34

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door moonlily »

Hallo allemaal!

Wij hebben de volgende dag naar nkl gebeld en gezegd dat we toch niet mee willen doen aan de loterij!
Ze hebben dit met enige moeite geannuleerd! Ze vroegen waarom etc.
Dus nu hopen dat we eraf zijn!

Groetjes.

jc vander zwan
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jul 2009 18:22

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door jc vander zwan »

nkl is weer aan bellen .... werd gebeld dat ik voor 70 euro permaand 180 dagen lang mee kon spelen met een winningpercentage van 96.4 perdag , dat is 95,2 % meer dan bij de staatslotterij volgens deze dame , kon opzeggen wanneer ik wilde maarja toen ik vroeg hoe ze aan me nummer kwamen was het zo dat ze die via de staatsloterij hadden want ze hadden de gegeVens van automatische meespelers opgekocht ??? dus na 3 keer NEE tehebben gezegd en tot 3 keer toe het hele verhaal aangehoord tehebben hing ze uit eindelijk op met de mededeling dat het wel heel jammer was en ik een hoop mooie prijzen voor me neus voorbij zou zien gaan. DUS WIE DIT LEZEN MOCHT? TRAP ER NIET INN IS ZWENDEL . GROETJES

henny51
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jul 2009 16:34

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door henny51 »

Hoi beste mensen

Ik heb gisteren iets gedaan waar ik nu nog niks van snapt.
Werd gebeld door een vrouw over staatsloterij,ik begreep nederlandse,
staatsloterij,of ik mee wou doen,ik verstond door het snelle praten,
van die vrouw dat het 17,50 +2,50 administratie kosten zou zijn.
WAT Blijkt tot mijn stomme verbazing dat het de nkl duitse staatsloterij is,kwam ik achter omdat ik nu een sms kreeg,met de mededeling dat er 70,00 euro per maand van mijn rekening wordt gehaald,ik ben de wanhoop nabij, heb maar een ziektewet uitkering,ben blij dat ik leef.
Ik dacht voor 17,50 kan ik wel een gokje wagen,had ook gevraagd of ik wel op kon zeggen,volgens haar kon dat telefonisch,ik zei nog ja ja.ze zei echt je kan al na een maand opzeggen als je wilt.
Nu lees ik hier dat dat dus niet kan WAT NU.
HOE KAN IK DIT ONGEDAAN MAKEN
henny

jc vander zwan
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jul 2009 18:22

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door jc vander zwan »

heb even zitten zoeken in oude berichten en kijk dit nummer vond ik dus zou zeggen probeer hem 004940 809049-380. . en succes ermee hoop dat het lukt

Gesloten