Pagina 8 van 24
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 24 jan 2008 13:14
door graham27
Voet bij stuk houden.
Je hebt het pakket kosteloos terug gestuurd.
Kijk ff bij
http://www.tracktrace.nl of ze het pakket hebben ontvangen.
Heb je inmiddels (of tussen de pakketten door) een brief gestuurd dat je geen pakketten meer wilt ontvangen indien dat moest).
Ik vind het ook "niet netjes" van hun dat ze zomaar de telefoon erop smijten.
En dan nog dreigen met de justitie... ze doen maar.. wat heb je te verliezen ?
Loze dreigementen ze kunnen hooguit een incassobedrijf inschakelen.
dus niet betalen
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 25 jan 2008 13:39
door m@rretje
Tot mijn grote verbazing kreeg ik vandaag dit mailtje.
Ik hoop dat de zaak hiermee af is.
Geachte mevrouw,
Volgens onze gegevens heeft u het bedrag inmiddels laten storneren.
Wij zullen in onze systeem noteren dat het bedrag onterecht van uw rekeningnummer is afgeschreven.
Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.
Met vriendelijke groeten,
Triplewhite
Klantenservice
Ik ben benieuwd of ik nog wat van ze hoor.
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 25 jan 2008 16:52
door van der ent
het rare bij ons is ook dat ze geen gegevens verder hebben behalve het adres en de naam ze hebben niet eens een rekening nummer van ons geen mailadres niets. vreemde zaken houden ze erop na. als je belt word je 20 minuten in de wacht gezet voor 20 cent per minuut. en vervolgens als je een beetje boos word omdat ik niks heb afgesproken of hun uberhaupt gesproken hebt word de hoorn erop gegooid!
ik wacht maar af verder!
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 28 jan 2008 11:49
door moned
Heb dit berichtje ook op een andere topic op dit forum gezet wat over hetzelfde onderwerp gaat. Maar deze schijnt beter bezocht te worden vandaar nogmaals:
Reageer vandaag nog a.u.b.
Ook ik ben zo stom geweest... Geen excuses, ik ben naief. Ik dacht: ach laten we die 4,95 maar zien en dan zeg ik wel op. Nou ik moet dus binnen 2 weken opzeggen. Ik werd gebeld de 15e. Binnen 2 weken betekent uiterlijk vandaag. Ik heb echter nog geen pakket ontvangen. Ik weet dus ook de code niet waarmee ik kan opzeggen. Ik heb net gekeken, maar de 4,95 is nog niet van mijn rekening afgeschreven.
Wat ik wil doen is zodra die 4,95 eraf gehaald is de afschriften blokkeren. En natuurlijk meteen opzeggen. Maar mijn vraag is, wanneer gaan die 2 weken in? 15 januari of wanneer ik het pakket krijg, of wanneer de afschrijving is geweest?
Hoe kan ik het beste opzeggen zonder dat ik een code heb waarmee ik kan opzeggen. Graag reacties met emailadressen en/of telefoonnummers waarop het "gelukt" is om op te zeggen.
Alvast bedankt.
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 30 jan 2008 09:27
door sel
tja wat zal ik zeggen ik schrik gewoon
ongeveer anderhalfe wek werd ik gebeld voor een sudokuspel voor de prijs van 4,95 euro en dat ik ook nog kans maakte een hm bon te kunnen winnen terwaarde van 500 euro
moest telefonisch mijn gegevens doorgeven en dit werd ook opgenomen
maar zodra ik geen abloment wilde kon ik ditmeteen doorbelen met de code die ik zou krijgen bij het boekje van 4,95 euro en dat zat ik nergens aan
nu lees ik deze verhalen en schrik ik enorm had er al geen goed gevoel bij maar die meneer was zo slim en maakte er een mooi verhaal van
nu heb ik nog niets ontvangen en heb ik 3 mailtes gestuurd dat ik wilde opzeggen en niets met ze te maken wil hebben
ook heb ik ze vanochtend gebeld en deze mevr zei dat ik het per email moest opzeggen na dat ik vertelde dat ik dit eb gedaan vertelde zij mij dat ik dan uit het systeem word gehaald en tevens heb ik per mail een bevestiging gevraagd dat deze abloent word opgeheven deze mevr vertelde dat ik een mailtje zal krijgen zodra ik hierom heb gevraag (bevestiging)
nou ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren maar ik laat het er niet bij zitten als zij dit bedrag toch afschrijfen zal ik zeker aangifte doen en indien nodig een advocaat inschakelen en alle kosten op hun verhalen jeetje zo veel mensen gewoon opgelicht schofterig gewoon
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 30 jan 2008 14:50
door sel
hallo
ik heb net contact gehad metE2MA datase services B.V
hofspoor 7
3994VZ houten
telnummer is 0306390550
dit is degene die info doorgeeft aan derden en via hun op internet een anqeute ingevuld voor een hm prijs van 500 euro
en dus wat blijkt die sudoku mensen logen over dat ik een priijs zou hebben gewonen want volgens E2MA is dit vanuit hun die prijs
heb gevraagd of ze mij uit hun systeem willen verwijderen en geen info aan derdn willen door geven en ook dit door willen geven aan sudoku dit zouden zij meteen doen en een mailtje sturen ter bevestiging dat ik uit hun systeem ben
dus ik zou zeggen begin eerst met deze mensen te bellen want hun geven de gegevens door aan derden
ik ben benieuwd hoe dit afloopt heb trouwens vandaag een aangetekende opzegbrief gestuurd naar sudoku voordat ik ook maar uberhoud iets binnen krijg
van mij krijgen ze geen cent
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 30 jan 2008 17:52
door sel
ja hoor na dat ik vandaag 4 mailtes heb gestuurd krijg ik net een bevestiging binnen van hoshi sudoku dat mijn ablement per vandaag word opgezegd
meteen bewaard natuurlijk en nu maar hopen dat het echt klaar is
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 30 jan 2008 21:04
door Minites
Ik had per ongeluk op mijn adresgegevens en mijn naam mn vriends bankrekeningnummer doorgegegven, kunnen ze het dan alsnog afschrijven eigenlijk?
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 30 jan 2008 21:47
door van der ent
als het goed is kunnen ze niets afschrijven want jou naam komt niet overeen met de naam van degene van wie de bankrekening is.
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 31 jan 2008 07:03
door LadyXochi
moned, er is als het goed is gezegd (tegen mij ten minste wel) dat ik op kon zeggen binnen twee weken na ontvangst. Ik heb gisteren het boekje ontvangen en toen is ook de € 4,95 afgeschreven. Ik heb zojuist de mail de deur uit gedaan. Ik doe er vanmiddag nog één vanuit mijn werk. En ik bel nog een keer en ik laat het rekeningnummer blokkeren.
Kijken of dat genoeg is.
EDIT:
Ik kreeg net een mailtje binnen:
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw verzoek om beëindiging van uw abonnement ontvangen.
Dit verzoek is inmiddels in onze administratie verwerkt. Met ingang van vandaag is uw abonnement ontbonden.
Bedenkt u zich in de toekomst en besluit u om toch weer abonnee te worden? Bel dan even met onze klantenservice op 0900-1030103 (0.20 cent per minuut) . Wij verwelkomen u natuurlijk graag terug.
Met vriendelijke groeten,
Hoshi Sudoku
Klantenservice
Dus ik hoop dat het nu geregeld is. Voor de zekerheid heb ik ook mijn bank het rekeningnummer laten blokkeren. Ik heb ook naar Global Collect gebeld om dit door te geven. De persoon aan de telefoon zei dat ze meer klachten over het bedrijf hebben gehad. Ik vraag me dan af waarom ze dan toch met hen in zee zijn gegaan. Maar goed, die zullen ook wel een contract hebben. Hij haf wel aan dat hierdoor ook Global Collect een slechte naam krijg, ondanks dat zij ook alleen maar ingehuurd worden door derden. Maar goed, dan moeten ze de betrouwbaarheid maar eerst controleren, toch?
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 12 feb 2008 20:13
door romy2001
ben vanavondgebeld met de mededling dat ik een prijs van puzzelpakket had gewonnen twv 35 euro via een bandje bevestigen dat ze 4,95 bezorg kosten mogen afschrijven
klonk in eerste instantie wel goed maar nu lees ik dit
helpppp wat moet ik hier mee aan
hoop gauw iets te horen
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 13 feb 2008 14:45
door Belmeisje
Sel:
Sudoku liegt hier niet over, ze hebben ook vast niet gezegd dat jij de WINNAAR was van die bon van 500 euro wel?
Je maakt KANS op die bon en daarnaast mogen ze je een puzzelblad aanbieden.
Welke jij ook kan WEIGEREN want je bent niets verplicht!!!
romy2001:
Geen stress meid, het is meer opnaaierij wat de mensen hier schrijven, die bedrijven gaan echt geen fouten lopen maken waarvoor ze een boete kunnen krijgen van 7000 euro!
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 14 feb 2008 16:01
door simplyme
Per ongeluk op gereageerd, heb me gelijk proberen af te melden en af te zeggen per mail. Hoe komen ze aan je rekeningnummer en hoe kom je van deze lui het makkelijkst af? Ik heb al dingen gelezen over deurwaarders en dergelijke. Hoe ver gaat dit? Ik heb global collect al geblokkeerd voor automatische incasso
vriendelijke groet.
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 15 feb 2008 00:25
door cvproductions
Wie o wie stopt die lui nou eens!!!
Het blijft maar doorgaan!!
Al een aantal jaar!!
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 15 feb 2008 01:45
door simplyme
Ik vraag me af wie of wat op deze adressen te vinden is.
Zelf woon ik in de buurt van breda. Maar weet iemand te vertellen hoe ze aan je rekeningnummer komen als je die niet gegeven hebt?
Ze hebben nog niets afgeschreven, maar ben met hun in aanraking gekomen. Ik denk dat ik mijn rekening zelf maar plunder kunnen zij er niets afhalen.
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 15 feb 2008 08:34
door van der ent
als ik jou was zou ik niet mijn rekening plunderen
je kan het laten blokkeren zodat hun niks af kunnen schrijven!
ik heb niks meer gehoord ben benieuwd!
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 15 feb 2008 22:15
door Belmeisje
Als jij geen toestemming hebt gegeven kan niemand geld van je rekening afschrijven!!!
Ten eerste moet jij je dat rekeningnummer zelf hebben gegeven want geen 1 bedrijf kan "zomaar" aan je rekeningnummer komen.
En ten tweede; je gegevens zijn bij bedrijven bekend omdat je enquettes of acties op internet hebt gedaan en zo komen ze aan je gegevens. En niet anders.....
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 15 feb 2008 22:17
door Belmeisje
www.infofilter.nl
misschien is dat een tip voor jullie?
dan worden al je gegevens uit het systeem gehaald maar onthoud dat je dit iedere 4 maanden opnieuw zal moeten doen en geen acties of spelletjes meer moet spelen op internet!
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 17 feb 2008 11:08
door Sannemien
WE HEBBEN EEN WINNAAR!
Mogen we deze Philips LCD TV
t.w.v. € 2.800,- afleveren op
Ze zijn niet alleen irritant, maar nog eens blind ook.
Ik heb gemaild dat ik niet meer in hun mailbestand wil zitten, maar schijnbaar heeft belmeisje en hoshi een plaat voor hun kop.
Dus belmeisje, haal me uit het mailbestand.
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Geplaatst: 17 feb 2008 11:23
door simplyme
Dan zullen ze me moeten bellen. Ik geef ze niets en neem het gesprek ook maar op!