DEEL 2.
Gisteren al laten weten dat afgelopen maandag het pakje bezorgd zou worden wat dus niet gebeurde en ik niet op de hoogte werd gebracht hiervan.
Na drie maal bellen gisteren zou het gisteren dinsadg 18 mei zeker geleverd gaan worden omdat er wat fout was gegaan.
Wat blijkt na weer een dag afwachten,er kwam voor de tweede dag achter elkaar weer niemand van GLS opdagen en ook niet bij de buren..............?
Al twee dagen word je dus voor idioot gezien en worden er afspraken gemaakt na een duur telefoontje van ja meneer sorry er is wat mis gegaan en we komen zeer zeker vandaag het pakje brengen..............?
Inmiddels weer gebeld vanmorgen met GLS voor de vierde keer,ja sorry maar de chauffeur had het te druk...............PARDON................?
We komen het vandaag zeker brengen,maar beste man dat zeg je nu al voor de derde dag,nee maar hij komt zeker.
Drie dagen afwachten en ik moest maar een briefje op de deur hangen als ik niet thuis was dat het bij een van de buren afgegeven kon worden............
Maar dit is toch geen manier van doen mensen............
Ze maken afspraken en komen die niet na.
Er word niet even terug gebeld van we halen het niet vandaag.
ALS ZE HET BIJ DE EERSTE KEER HADDEN AFGEGEVEN AAN EEN VAN MIJN GOEDE BUREN WAS HET AL 5 DAGEN GELEDEN OPGELOST....................IK VRAAG ME TOCH WEL AF WAT VOOR EEN BELEID ZE ALDAAR HEBBEN .
GLs...........?????????????????????????????????????
ONVOORSTELBAAR HOE JE ALS CONSUMENT MISBRUIKT EN GEBRUIKT WORD ALS VOETVEEG DOOR DE GLS.