LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MLM positief

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it

Re: MLM positief

Ongelezen bericht door So be it »

Als jij inderdaad warm wordt van een business waarin dergelijke omzetten per verkoper worden behaald en men afhankelijk is van mensen die hun vak niet verstaan is het inderdaad een fantastische business.
Ga je nou een "voorstander" worden en inschrijven zodat je etiketjes kan lezen,......???

SBI

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Nee, want in tegenstelling tot jij vind ik de mlm omzetten diep triest en een schande om dit aa te duiden als "zakelijke kans".

So be it

Nee, want in tegenstelling tot jij vind ik de mlm omzetten diep triest en een schande om dit aa te duiden als "zakelijke kans".
Ik geef jou geen énkele kans... dat je zou "slagen" in mlm.....
Want dan zou je een fatsoenlijke moraal moeten hebben.....

En de omzetten????

Ach..., even een vergelijking met andere bedrijven.......
We gaan weer naar Forbes....:

De 2.000 grootste bedrijven ter wereld:
--Beiersdorf $ 6,75 Miljard
--Hagemeyer $ 6,61 (hm..., heeft mijn vader nog bij gewerkt... )
--Black&decker 6+.....
--Pioneer...6+....
--Yahoo....6+....
--Belgacom....6+......

Je bent gewoon een loser, M... en met wat je net schreef geef je jezelf bloot met de rede waarom je deze hetze tegen mlm voert...:
de mlm omzetten diep triest en een schande
SBI

Maarschalk

Ik geef jou geen énkele kans... dat je zou "slagen" in mlm.....
Want dan zou je een fatsoenlijke moraal moeten hebben.....
Je bedoelt zoals jij? Mensen leugens in de mond leggen?
We gaan weer naar Forbes....:

De 2.000 grootste bedrijven ter wereld:
--Beiersdorf $ 6,75 Miljard
--Hagemeyer $ 6,61 (hm..., heeft mijn vader nog bij gewerkt... )
--Black&decker 6+.....
--Pioneer...6+....
--Yahoo....6+....
--Belgacom....6+......
Vergelijk gelijk even het aantal mensen wat er werkt met het aantal "peddling door to door salesmen" die Amway in dienst heeft.
En als dat nog niet te moeilijk voor je is, vergelijk dan even het aantal uren wat die 3,6 miljoen "peddling door to door salesmen" samen met de reguliere werknemers van Amway aan tijd erin steken vergelijken met de bedrijven die jij aanhaalt.

So be it

Buurt-Super-omzetje toch???

SBI:lol:

Maarschalk

Ik stel voor dat je eens een keer in je leven probeert boven die "aap die onder de motorkap" kijkt probeert uit te komen en nu eens gaat rekenen en dan terugkomt met wat jouw bevindingen daarover zijn.
Wat er dan nog overblijft van mijn argumenten.
Kom op pak die rekenmachine of spreadsheet en ga rekenen.
We wachten af.

So be it

Je reacties beginnen te lijken op die van mlmscammer, Lazy B.......

mrtelecom

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Ze bedienen zich helemaal niet van verkopers. Als je verkoper bent...prima; ben je dat niet...ook prima. Als je het concept maar toepast. Zelfs een volgens bedrijfskundige (zelfs eentje die zelf de definitie van bedrijfskundige heeft verzonnen) zou het kunnen.

So be it

ik beschouw het topic maar als:
"positief voor mlm"......:wink:

Op LimeWire zijn vele e-books te downloaden van Stephen Covey en Tony Robbins.......

Succes....

So be it

Maarschalk

Dank voor de link.
Maar wat zeggen ze in die boeken nu over mlm? Niets.

So be it

Dank voor de link.
Hmmmm, je gaat je realiseren dat je best wel wat positieve input in je leven kunt gebruiken?? Goed zo...

Als wij je van dienst kunnen zijn, dan laat je het wel weten hè??:wink:
Maar wat zeggen ze in die boeken nu over mlm? Niets.
Oh..., je hebt ze gelijk allemaal uitgelezen???
Goed zo..., vandaar je "vredelievende" houding?? :shock:

MOETEN ze "wat" zeggen over mlm dan?? Waarom??? Draait jouw hele leven om mlm dan?? Uitkijken hoor...,M... want soms worden mensen opeens érg fanatiek... en dan gaan ze hun vrienden en familie lastig vallen, hoor!!
Mag ik je dat afraden, M????

Fijne avond.... en neem wat van onze tandpasta dan worden je tandjes met het knarsen gelijk wat schoner...!:lol:

SBI

So be it

Naar de inhoud van zijn speech zou je zeggen dat hij mlm aan het promoten is....!:lol:

http://mbain1dag.wordpress.com/

SBI

So be it

http://www.marketing-online.nl/nieuws/M ... 52701.html
Internetshoppers verkiezen gemak boven prijs

Online shoppers winkelen met name op internet vanwege het gemak. Zo blijkt uit het Nielsen Online Pre-Holiday onderzoek. 81 procent van de respondenten noemt het een belangrijk voordeel dat je bijvoorbeeld kunt winkelen op ieder uur van de dag.

Marktonderzoekbureau Nielsen ondervroeg 1000 internetters over hun online shopgedrag met betrekking tot de feestdagen. Op de vraag waarom men online shopt, antwoordde het grootste gedeelte dus 'vanwege het gemak'. Op de tweede plek staat 'vanwege tijdwinst' (77 procent), gevolgd door 'de mogelijkheid om te vergelijken'(61 procent) en 'om spullen makkelijk te vinden'(56 procent).

Slechts 46 procent noemt prijs als reden om online te verkiezen boven een 'echte'winkel. Een nog lager percentage van 24 procent noemt 'lage verzendkosten' als reden om online te winkelen.

Een verrassende uitkomst, aldus Nielsen: 'Online winkeliers focussen tijdens de feestdagen met name op promoties. En dat geeft resultaat op korte termijn. Op de lange termijn echter zorgt 'gemak'ervoor dat mensen terugkeren. Het feit dat spullen verkrijgbaar zijn op ieder moment van de dag, de brede selectie en het feit dat je je niet door mensenmassa’s heen hoeft te worstelen in de winkels.'
En dan zou men, desnoods, niet bereid zijn wat méér te betalen voor echte service??
Bezorg, uitgelegd..., gedemonstreerd en met een "niet-tevreden-geld-terug-garantie???

SBI

So be it

De FTC, the Federal Trade Commission, niet bepaald het lievelingetje bij mlm.... en vv, maakt duidelijk een onderscheid tussen mlm en piramidespellen/bedrijven.....

http://www.ftc.gov/bcp/conline/pubs/ale ... dalrt.shtm
However, others are illegal pyramid schemes. In pyramids, commissions are based on the number of distributors recruited. Most of the product sales are made to these distributors - not to consumers in general. In pyramids, commissions are based on the number of distributors recruited.
The underlying goods and services, which vary from vitamins to car leases, serve only to make the schemes look legitimate.
Zou een bedrijf met zulke plannen zóveel geld besteden aan research om 400 éigen producten op de markt te brengen?
Om daar productie-en verpakkingsfaciliteiten voor te bouwen en eigen landerijen aan te schaffen??
Is het niet veel "slimmer" voor een bedrijf met zulke bedoelingen, om een reeds BESTAAND product van een eigen jasje te voorzien??

Wordt het geen tijd om na te denken met VERSTAND ipv EMOTIE???

So be it

catje1

Ongelezen bericht door catje1 »

Wat ik zo raar vind hier is dat men mlm vergelijkt met een piramide, maar niemand vergelijkt het bedrijfsleven ermee. In het bedrijfsleven zie ik ook alleen maar piramides: directeur (grootste salaris en vette bonussen), directieleden (ook vette salarissen en idem bonussen), leidinggevenden, assisten-leidinggevenden en ga zo ff door en uiteindelijk de werkman (m/v) op de werkvloer. Daar zijn de meeste van en die verdienen het minst.

Verschil in mijn ogen met mlm: als ik binnen een gewoon bedrijf voor een goede werkkracht op de werkvloer zorg die de omzet mee gaat verhogen, krijg ik niks extra, die man ook gewoon maar zijn salaris, maar de top krijgt wel een bonus omdat de omzet verhoogt.
Als ik binnen een mlm organisatie iemand binnenhaal die goed is voor de organisatie, gaat deze man verdienen naar inzet (en in het voorbeeld besloten we dat hij dat goed doet, want hij was omzetverhogend, dus hij verdient goed), ik word -omdat ik hem heb binnengehaald- ervoor beloond, en mijn lijn naar de top ook (die allemaal ook direct betrokken zijn bij de opbouw van deze lijn en dus het binnenhalen van deze omzetverhogende medewerker). Niks mis mee in mijn ogen. Niemand verdient ooit "over de rug van een ander" zoals ik wel zie in het gewone bedrijfsleven, maar juist samen mét die ander.

Nee, ik ben momenteel niet werkzaam in de mlm, maar dat heeft meer te maken met dat ik het ondernemerschap niet leuk genoeg vind, dan dat ik mlm niet zie zitten. Tenslotte word je in NL automatisch ondernemer zodra je inkoopt en verkoopt (wat bij mlm altijd is) en dat brengt ook weer een boekhouding en correct ingevulde belastingopgaves mee.
Ik ben te lui daarvoor, en vind mijn huidige baan erg leuk. Dat wil niet zeggen dat ik mlm dus niet zie zitten! Ben alleen niet materialistisch genoeg om (snel?) rijk te willen worden (ja ze bestaan, die mensen !)
Toch sluit ik niet uit ooit (weer) in de mlm te stappen. Moet ik wel heel erg enthousiast zijn over het product.

Maarschalk

Weer zo'n sukkel die oude koeien uit de sloot haalt die nog niet eens waar zijn ook. Maar ja, dat zal wel blijven gebeuren.

So be it

Weer zo'n sukkel die oude koeien uit de sloot haalt die nog niet eens waar zijn ook. Maar ja, dat zal wel blijven gebeuren.
Juist, M.
Zolang jullie sukkels dezelfde onzin blijven verkopen zullen er altijd mensen blijven komen die zullen proberen je uit te leggen dat je er geen barst van af weet.
"1%" Was het toch, hè??? :lol:
Reken dat nog eens voor???:roll:

So be it:wink:
Ook wel grappig dat het dus een "sukkel" was die niet betrokken is bij mlm.....
Eentje zoals jullie dus....?
Oh, je bedoelt eentje zoals jullie..., maar dan mét verstand???
OK.....!

SBI

mrtelecom

Ongelezen bericht door mrtelecom »

ach, emmertje is degene die meent dat een paar weekje wegblijven nadat hij volledig onderuit is gegaan mensen doet denken dat hij weer eens anderen kan beschuldigen een sukkel te zijn. Wederom zal blijken dat M zelf de sukkel is.

So be it

Zucht.....!

S.

Ongelezen bericht door S. »

Ja een zucht geeft lucht...aan een hart vol smart.
En zij stalkten voort en mekkerden en ziekten en zanikten en wij gaan het negeren.
:wink:

Gesloten