LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VSNP Nederland

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
duveltje
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2007 12:57

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door duveltje »

Nog even voor het werken :P

Wat indeed opvallend is dat er ineens een hoop namen/mensen niet meer posten. Zullen wel hun eigen reden hiervoor hebben, al komt het wel een beetje vreemd over.

Zal even voor de duidelijk vermelden dat alles wat ik hier gepost heb op deze site mijn mening is. Om verdere misverstanden te voorkomen.

Donder en je man,
Keep going, let's rock en roll. In mijn beleving heeft je man en jij meer ball.n dan dhr B.

Dat velen jullie blijven steunen en don't give up :P
Wat betreft Groen Links: ook keep going, stop dit hele gebeuren.
De politiek heeft al te langg gewacht.

Duvel

jannekej1972
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 aug 2007 13:45

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door jannekej1972 »

hey hey
wolk...super echt waar dit getuigt van een hoop lef en doorzettingsvermogen.petje af.en met media aandacht zal het toch zeker wel gaan lukken om de politiek en iedereen in beweging te krijgen om al die bureau's eens aan wat meer onderzoeken te gaan onderwerpen.
uit je acties blijkt dat je een doorzetter bent,ik hoop dat jullie eruit komen en nu echt hulp krijgen zodat jullie weer een normaal gezinsleven krijgen en ook weer eens kunnen genieten van het leven zonder elke dag kopzorgen te hebben!jullie verdienen het.
en de advocaat...
natuurlijk een woord van dank aan hem dat hij zich hier zo voor inzet,ciska had gelijk...is best een coole vent. :wink: haha
groetjes janneke

fl00r
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 aug 2007 14:17

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door fl00r »

Ik heb het onderwerp ook gezien, maar er was geen verwijzing naar VSNP of Henk Bus. Hoe weet ik dan of wat jullie hier schrijven zo is???
Want daar gaat het onderwerp op dit forum over. En op tv was het een algemeen praatje.

duveltje
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2007 12:57

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door duveltje »

Niet zo moeilijk flOOr. :roll:
Je begint bij de basis, even terug denken aan de tijd op school.
Lezen.
Een kind kan de was doen :shock:

jannekej1972
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 aug 2007 13:45

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door jannekej1972 »

als het voor jou werkt blijf je toch gewoon doorgaan waar je mee bezig bent,ik heb hier iig al veel te veel klachten gelezen die ik herken dus ik zou niet weten waarom ik zou moeten twijfelen aan dit verhaal.iedereen heeft recht op zijn/haar eigen mening,het gaat hier over klachten waar mensen elkaar misschien mee kunnen helpen,als ik geen klagen heb vraag ik me af wat ik dan op een site als deze zou moet zoeken,je kan wel elke keer gaan zitten roepen dat het allemaal niet zo is maar elk verhaal is gebaseerd op persoonlijke ervaringen dus je krijgt toch niemand ervan overtuigd dat de zaken daar goed lopen.net zoals jou doen we allemaal wat ons het beste lijkt

donkere wolk
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 jul 2007 14:48

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door donkere wolk »

het klopt natuurlijk wel dat het een algemeen praatje is, maar ik heb ook al eerder gezegd dat we toch wel erg voorzichtig moeten zijn met onze uitspraken, waarom? zijn we bang? nee helemaal niet, anders had ik niet ons verhaal verteld op tv.
waarom dan wel ?
omdat alles wat je zegt ook tegen je gebruikt kan worden en of dat nu zo goed is?
uiteindelijk willen we toch met ons alle ons doel bereiken. maar ik denk niet dat dit via dit forum kan. er is/zijn een r.... a....
het kan anders 8)

donkere wolk
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 jul 2007 14:48

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door donkere wolk »

o en floor ga een eindje om fietsen

fl00r
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 aug 2007 14:17

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door fl00r »

Kan helaas geen rondje om fietsen joh, ik heb geen fiets. Ik zit in de schuldsanering......bij.......Henk Bus.

dagobert_euro
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 aug 2007 14:33

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door dagobert_euro »

Floor

Als je het advies van donderwolk hebt opgevolg en als je dan aan het eind van je rit bent, mag je van mij de bomen in.
Je weet helemaal niet waar je over praat, wij liegen niet spreken allemaal de waarheid. Maar ja als jij zo dom bent daar kunnen wij niks aan doen.
Snap je nou werkelijk niet waarom de naam van dhr B niet genoemd werd???????????
Nou dan ben je toch wel een mega dom blondje.
Als alles geregeld is dan zullen wij het je uitleggen, maar wil je verder aub je domme opmerkingen voor je houden, zitten we echt niet op te wachten.

Dagobert_Euro

dagobert_euro
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 aug 2007 14:33

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door dagobert_euro »

Floor

Als je zelfs geen fiets hebt omdat je bij dhr B bent, dan zou het je toch wel helemaal duidelijk moeten zijn.
Mens blijf jij maar lekker waar je bent, wij hebben daar toch geen centje pijn van, maar de bomen kan je altijd in, die staan overal en kosten niks.

Dagobert_Euro

fl00r
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 aug 2007 14:17

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door fl00r »

En ik zeg trouwens niet dat wat jij, donkere wolk, zegt niet waar is. Ik heb alleen een andere ervaring dan jij. Ik heb zelf ook 3 kids, daarom ben ik dit ook aan het volgen. Ik ben hier niet om vervelend te doen. Ik heb dit allemaal per toeval gelezen en mijn hart sloeg ook direkt 10 keer in de rondte. Ik heb ook die uitzending bij radar niet gezien. Kan die uitzending helaas ook niet terugvinden, ik zou die uitzending namelijk ook wel willen bekijken. Ik ga ook maandag eens even steekproeven nemen bij verschillende van mijn schuldeisers om te weten te komen of er betaald word ja of nee, maar voor als nog heb ik nog geen vervelende dingen meegemaakt. Zelf heb ik ook maar 60 euro in de week leefgeld en ik weet wat het is om je kids alles te moeten weigeren. Want voor de kids is het nog het ergste, die kunnen er helemaal niks aan doen. Echt lekker slapen doe ik ook niet meer, dat mag je ook rustig weten.

dagobert_euro
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 aug 2007 14:33

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door dagobert_euro »

Beste Floor

Je kunt op de site van dhr B kijken naar je mutaties, en als ik jou was zou ik dat iedere week doen, en als er iets niet klopt, neem dan kontact met dhr B op, en spreek hem erop aan, en laat je niet intimideren.
Toen ik de eerste mutaties zag kreeg ik de schrik van mijn leven, een maad huur achterstand extra, omdat die niet betaald was terwijl er genoeg geld op de rekening stond, kwartaal bedragen die maandelijks over gemaakt werden, en zelf een rekening die 6x, ja je leest het goed 6x betaald werd. Tja wat kan je dan nog doen? Nou snel een einde maken aan de samenwerking want dit is niet normaal.
Floor ik wens je heel veel sterkte, en kijk goed de bedragen na, en kijk ze maar een paar keer na hoe beter je kijkt hoe veiliger voor je zelf.

Groetjes Dagobert_Euro

jannekej1972
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 aug 2007 13:45

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door jannekej1972 »

steekproeven bij de eisers...strak plan.
:wink:

donkere wolk
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 jul 2007 14:48

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door donkere wolk »

het is hier een beetje rustig geworden, he jongens waar zijn jullie allemaal gebleven.
misschien ook wel een goed teken, dit wilt misschien zeggen dat er voor sommigen een oplossing is gekomen. als dat zo is,, dan is dat super.
voor ons in iedergeval nog steeds niet :cry: , maar ja komt tijd, komt raad zeggen ze dus wie weet.

dagobert_euro
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 aug 2007 14:33

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door dagobert_euro »

Hallo donkere wolk

Ik weet wat je bedoelt het is inderdaad rustig geworden, maar misschien is dit wel stilte voor de storm.
Mijn zaken zijn ook nog niet afgehandeld, net als bij jou, maar ik ben er van overtuigd dat dat wel gaat gebeuren, alleen kost zoiets natuurlijk tijd, en tijd hebben we, die is uiteindelijk gratis.
Ik zou ook graag willen dat het allemaal sneller ging, maar ja dat is nu eenmaal niet zo, maar we laten ons niet kisten, we gaan gewoon door.
Ik hoop dat op korte termijn iedereen zijn geld terug heeft, zodat we eindelijk rust krijgen in ons leven, wan dat hebben we wel verdiend.

Groetjes Dagobert_Euro

donkere wolk
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 jul 2007 14:48

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door donkere wolk »

het is gewonn jammer, je wilt zo graag iets doen maar het is afwachten, ik ben een onrustig type dus dit is voor mij grrrrrrrr maar we wachten af.

gr.van mij

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door bot321 »

Zie anders niks meer van fl00r, ook niet meer
bij kassa.Zou ze de boel nagekeken hebben
en er achter zijn gekomen dat het bij haar/hem
ook geen koek en ei is.

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door cybertomaat »

wie weet botje ... wie weet !?!?!?

jannekej1972
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 aug 2007 13:45

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door jannekej1972 »

kan beter niet te veel zeggen totdat je je zaken geregeld hebt natuurlijk :wink:

duveltje
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2007 12:57

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door duveltje »

Hello mensen,

Fijn om weer een paar reacties te zien.
Tja, waar is flOOr??? Fietsen? O nee, ze had geen fiets :D
Dan zit ze waarschijnlijk in een boom. Leek veel op Kaatje moet ik eerlijk bekennen.

Misschien hebben jullie iets aan onderstaande informatie:
FIOD/ECD
Engelse Kamp 4
9722AX Groningen
Tel 050 5281126
Hier kunnen jullie ook terecht met jullie ervaring.
Wie weet kan het FIOD/ECD jullie ook helpen of adviseren, het is hun dagelijks werk.

Misschien is aangifte bij de politie doen, tegen drh B ook niet onverstandig :lol:

Stond ook iets over op een andere site. Maar eerlijk gezegd vind ik deze in de snelligheid even niet terug. Al zou Cybertomaat dit wel weten. Gezien het gegeven dat ik zijn naam daar ben tegen gekomen.

Mensen succes ermee en laat jullie niet klein krijgen :wink:

Groet,
Duvel

Gesloten