Ik denk dat ik blij mag zijn dat ik geen klant ben van je 'ikbenik'. Hoewel ik je op sommige punten gelijk moet geven is de wijze waarop je aandringt c.q. opdringt dat een aantal fabrikanten/bedrijven oplichters zijn gaat in mijn ogen (en ik denk vele andere consumenten) zeer ver.
Dat ik die merken of bedrijven beschuldig van oplichting en dit gewoon zeg, heeft mee te maken dat het de keiharde waarheid is.
En de waarheid mag gezegd worden.
Als een merk de boel oplicht, dan zeg ik dat gewoon.
Jij sluit je ogen ervoor. Dat is het verschil.
Zelf ben ik werkzaam geweest in de computerhandel en ik weet dus opzich ook best veel maar durf mezelf ondanks de diverse opleidingen en vele PC's geen expert te noemen.
Ik noem mezelf ook geen expert, maar gewoon een zeer ervaren gebruiker.
Je hoort mij ook nooit zeggen dat ik alles van computer weet, want dat kan niet.
Laat staan dat ik merken, bedrijven (concurrent of niet) als oplichters bestempel of slecht.
Ik vind jou een laffaard!
Je weet dat de mensen bedonderd worden, maar je waarschuwd ze er niet voor. Jij steekt dan je kop in het zand!
In deze tijd dat er veel misbruik van de ontwetendheid en de ondeskundigheid van de consumenten wordt gemaakt, hebben de ervaren gebruikers en de "experts" de taak om de consumenten er voor te waarschuwen!
Wij kennen de valkuilen en wij hebben de taak om de consumenten te waarschuwen voor de valkuilen en ze te begeleiden!
Jij stopt jouw hoofd in het zand en daarmee laat je de consumenten in de steek en laat ze aan hun lot over!
Het zou je sieren om de consumenten te helpen!
Ik geef je dus gelijk om niet uit te komen om wie je bent en wat je bedrijf is omdat het geen je dus hier op het forum verkondigd (herhaaldelijk zelfs) je zelfs de kop zal kosten.
Doofpot mentaliteit, kop in het zand mentaliteit en "KILL THE MESSENGER!"
Tuurlijk ze zijn niet allemaal even stabiel en daardoor goedkoper, maar de consument kan er veelal voor 90% vanuit gaan dat het een degelijk product is.
Je zegt weer dat ik mijn mond moet houden, terwijl ik spreek over mijn ervaringen als monteur zijnde!
Zou wat zijn zeg, Sweex zou failiet zijn als het echt zo instabiel is als men zou denken.
De merken die troep leveren tegen zeer lage prijzen, hebben nu gouden tijden.
Het zegt meer over het koopgedrag van de consumenten.
Misdaad loont, daarom bestaan die merken nog.
Chieftech wordt trouwens veelal gebruikt door tweakers, een gemiddelde consument interesseert het zich niet wat het merk is. Als het maar goedkoop is en werkt.
GOEDKOOP, GOEDKOOP, GOEDKOOP! En de kwaliteit doet er niet toe!
Maar naderhand wel zaniken dat het niet goed is!
Chieftech is niet duur.
Sweex is veel te goedkoop. De testen liegen er niet om!
Zie hier enige bewijzen over hoe iemand indirect klanten probeert te trekken door enkele merken openlijk uit te maken voor troep en oplichters, enigste wat ik nog mis is de zin...
Daar bedoel je mij mee, zo duidelijk!
Nog iets:
Ik heb hier nog nooit geprobeerd klanten naar mij toe te trekken!
En dat zal ik ook niet doen ook!
Als die bepaalde merken de consumenten misleiden, dan zeg ik dat gewoon!
Weet je wat mij opvalt?
Over de merken Medion, Packard-Hell, Dell, Sweex en Trust mag dus niets negatiefs over gezegd worden!
Zie hier enige bewijzen over hoe iemand indirect klanten probeert te trekken door enkele merken openlijk uit te maken voor troep en oplichters, enigste wat ik nog mis is de zin...
'kijk nu eens Jim wat voor moois ik nu heb, bel gratis voor ons adres...........' o.i.d.
Wat een goedkope manier om mij onderuit te halen MaffeDarkie!
Is dit een actie om maar negatief over mij mee te kunnen praten?