Dus ik neem aan, dat als de E.on dit nu gelezen heeft, ze de klachten serieus gaat nemen en de betrokken marketingbedrijven na onderzoek hierover niet meer inhuren?! Dat jullie niet op de hoogte zijn van hoe deze bedrijven als jullie visitekaartje optreden is helemaal triest!E.on schreef:beste mensen,
Ik wil jullie niet hier lastig vallen maar ik werk toevallig voor E.on maar wij van E.on zelf verkopen niet via de telefoon huren hiervoor marketing bedrijven in en wij zelf zijn daar ook niet helemaal van op de hoogte hoe zei met klanten omgaan. Maar wij zijn niet de enige bedrijf die deze marketing bedrijven inhuren dat doen ook:
Eneco
Nuon
RWE
NEM
Oxxio
EnergieDirect.
Mvg,
E.on
Maar dat zal wel weer teveel gevraagd zijn, want tsja er blijven mensen die genaait worden en niet durven doorzetten om de ongevraagde (en ongeldige) overstap te annuleren.. Zo blijven er toch nog wat gedupeerden noodgedwongen 'klant' en kunnen deze praktijken door blijven gaan