seconds-out schreef:
seconds-out schreef: Hoe moeilijk kan het nou zijn om gewoon goed les te geven?
Elke automobilist kan dat ook!
Dus voorbarig??
Ja, kan dat ook!!
Of die dat ook doet is een tweede. niet iedereen heeft zin / tijd / gelegenheid om les te geven.
Maar hij kan het wel! Hij heeft alle kennis om een ander wat te leren! Als hij zou willen.... Maar dan heb je misschien ook gelijk het antwoord over de oorzaak van slecht functionerende instructeurs.
Geloof dat je de boodschap ook niet goed begrijpt en die zin ook uit zijn context rukt>>> het was een reactie omdat men zich afvroeg waarom er zoveel slechte instructeurs zijn.
Daarom dus die opmerking>>> hoe moeilijk kan het nu zijn om gewoon goed les te geven...het antwoord daarop was>>> elke (goeie) automobilist kan dat ook. Het is dus ook bedoeld om aan te geven dat goed les geven helemaal niet zo moeilijk hoeft te zijn, we praten hier tenslotte niet over hogere school wiskunde.
Ook propageer ik niet, dat iedereen zo maar les zou kunnen krijgen van een automobilist, dat lijkt me niet zo handig, als je zelf niet kunt ingrijpen bij een noodsituatie, wat bij een instructeur wel mogelijk is.
Voor jou blijkbaar iets zeer tegenstrijdig, het zij zo...
Daarom voor jou alleen de note>>>
ALS DE AUTOMOBILIST HET OOK ZOU WILLEN.
Dat komt dus na" elke automobilist kan dat". maar dat snap je zelf wel denk ik.
Ik zelf denk dat het met dat met deze note nu wel begrijpelijk voor je zal worden[/quote]