LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meerdal centerparcs

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
jermen
Berichten: 29
Lid geworden op: 25 jan 2004 21:16

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door jermen »

Onzin

Begrijp me goed als je daar als schoonmaker werkt en je zulke dingen tegen komt kan ik me goed voorstellen dat je te weinig tijd hebt maar de volgende klant betaald wel de volle mep voor zo'n huisje en heeft dus ook recht op een schoon en net huisje.
Dus moet het management er wat aan doen bij CP
Of misschien een borg laten betalen?? Als je 1 of meerdere dingen niet goed hebt achtergelaten dan word je borg ingehouden schrikken mensen ook van.
groetjes jermen

Cardy

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Cardy »

ik ben afgelopen zomer ook naar t meerdal geweest en het beviel me uitstekend. Ga er dit jaar weer heen! :D

Krijgsman

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Krijgsman »

Wij gaan vaak naar Centerparcs en ons is door de telefoniste verteld dat de Vip huisjes van het Meerdal niet het zelfde zijn als op de Vossemeren en Kempervennen, Heijderbos. Ik ben zelf al ín ongeveer
15 jaar 60 x naar Centerparcs geweest op alle Parken.
Centerparcs is gewoon goed, Als super Vip mag en kan ik daar over mee praten, goede behandeling, veel service. dus wij gaan voor
Centerparcs. Wij hebben zelfs een zware crimineel naast ons gehad
mei 2002 in de Vossemeren, had veel wapens bij zich, zou s'avonds overmeesterd worden, maar kon toch nog naar buiten vluchten naar de buren dus wij zaten naast hem in het hotel op de begane grond. 40 politie agenten stonden in onze hotel kamer, met kogelvrije vesten.
15 agenten uit duitsland, 15 uit belgie, en 15 man uit nederland,
inclusief helikopter. we zijn toen goed behandeld die week op het park.
Maar zo iets vergeet je nooit meer, mijn vrouw was erg ontdaan mede doordat hij in onze kamer is overmeesterd, en wat er al niet had kunnen gebeuren als hij wapens had mee genomen. maar gelukkig is alles goed gekomen.
Wij gaan In augustus weer naar de eemhof, waar wij een bruidsuite hebben gereserveerd. dus wij gaan nog steeds voor Centerparc[/i] :lol:

sigmund

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door sigmund »

Tsjongejonge,wat een kletsverhaal.
Je hebt zeker een enorme duim.

En de dokter zei net dat het weer wat beter met je ging? :mrgreen:

joukje

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door joukje »

wat ik mij afvraag is als iemand een huisje heel vies achterlaat dus zoals eerder is beschreven doet c.p. daar dan ook wat aan krijgen die gasten dan een rekening of brief?.
wordt hen de volgende keer dat ze weer naar c.p. ga borg gevraagd ofzo iets?
kan iemand dat zomaar ongestraft doen?

denise20

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door denise20 »

ik ga 18 t/m 22 april met mn vriend naar het meerdal.
ben erg benieuwd maar het lijkt me echt heel leuk,ontspannend,en natuurlijk gezellig!
ben al 3x in kempervennen geweest en dat park was echt erg leuk!
zo genoten die vakanties!
leuk zwembad,heerlijke jaquzzie(of hoe schrijf je dat haha) en erg leuke plaza en heerlijke rastaurants!!!!
het meerdal wordt helemala nieuw voor me en heb er nu al reuze veel zin in!!!!

groetjes,Denise

garf

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door garf »

laat het ff weten hoe je het gehad heb daar
ik ga 2 tot 6 mei naar het meerdal
en ben vorig jaar naar kempervennen geweest

Radar
Site Admin
Berichten: 5519
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Radar »

Laat ook weten wat u van uw vakantiepark vond, op de Radar Vakantiehulp op de site!

http://www2.trosradar.nl/?url=PHP/redir ... /hoofd.php

same

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door same »

wij zijn net terug van een weekendje Meerdal.
We zaten in een 4 persoons VIP huisje.
Het huisje was prima en schoon en leuk ingericht maar ik vond de bank veel te hard :shock: om op te relaxen en de bedden vond ik weer te zacht! :( Kom al jaren in CP, en had deze klacht nooit. Neem ik een keer een VIP huisje en mis ik nu de comfort die ik normaal van CP zo gewend ben! Dat was dus jammer. Een ander minpunt vond ik de kakkerlakken in het zwembad en op het plafond in restaurant Harry's!!! Verder leuk park en heel vriendelijk personeel. :D Volgende keer liever toch maar weer Heijderbos! :lol:

Casper_ok
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2005 18:45

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Casper_ok »

Ik ben een jaar of 4 gelden op de Meerdal geweest waar ik het best naar mijn zin heb gehad. Het is een wat kleiner park vergeleken met de Eemhof, maar heb niets te klagen gehad. (standaard 4 persoons huisje) Het eten was prima, maar de keuze iets beperkter dan ik 12 jaar geleden op de Eemhof had.

Ik ben een jaar of 12 geleden op de Eemhof geweest wat toen zeer goed bevallen is, denk er nog steeds aan terug. Het eten was heerlijk, vers en de keuze groot. De medewerkers waren zeer vriendelijk en gezellig, maar ook de huisjes waren prima in orde.

Echter:

Ik ben 2 jaar geleden weer op de Eemhof geweest omdat ik het daar 12 jaar geleden zo naar mijn zin heb gehad. Ik weet niet of ik daar nog ooit een voet op het park ga zetten, want wat is dat park zwaar achteruit gegaan.

Het was een luxe huisje, maar dat zal iets met de afwasmaschine te maken hebben gehad, want voor de rest was het slecht. De kussens op de bank waren slecht en zaten onder de vlekken. Een paar waren er omgedraaid om vlekken weg te laten lijken, maar door de vorm van de kussens klopte daar niet veel van. De kussens waren eigenlijk aan vervanging toe, want je moest zoeken om een lekker houding aan te nemen om geen pijn in je rug te krijgen. In het begin had ik nog iets van dat het wat moeheid of iets dergelijks was, maar dat bleek achteraf wel anders.

In het bijna lege cafe schonken ze koffie wat op slootwater leek, maar vroegen daar wel € 2,15 voor. Alleen op de aankomstdagen waren er mensen te vinden die je niet meer terug zag i.v.m. de toch wel erg hoge prijzen.

Het eten in het market-restaurant was alles behalve vers, de keuze was erg beperkt (zeker in vergelijking met de vorige keer op de Eemhof) en vet.

Dit zijn een aantal van de toch wel aardig veel dingen wat ik ben tegen gekomen.

Laat één ding duidelijk zijn, ik kom voor mijn plezier en ontspanning, maar niet om de hele vakantie te klagen, want dan houd je niks meer over. (ik had maar een midweek en geen eigen vervoer) Ik heb de enquête volledig ingevuld tot op de laatste millimeter, maar kwam eigenlijk nog ruimte te kort. Wel ben ik na een paar weken opgebeld door een nogal geschrokken medewerkster die het allemaal sneu vond. Ze begreep niet waarom ik pas bij de enquête heb geklaagd, maar begreep na het gesprek wel dat toch iets anders in elkaar zat. Het waren allemaal kleine dingetjes waar ik in het begin mij overheen gezet hebt, want overal is wel eens wat, maar toen ik al die kleine dingetjes bij elkaar op telde aan het einde van de vakantie viel het vies tegen. In het begin trok ik nog mijn schouders op van ach, maar hoe meer ik tegen kwam, hoe meer het mij begon te irriteren. Ik heb voor de tegenvallers een kleine atentie gehad waar ik nog gebruik van ga maken, maar hoop dat de Eemhof ooit weer de Eemhof zal worden als het voor de brand geweest is.

Centerparcs is duur, zelfs bij last-minute. Voor het geld wat ik in totaal heb uitgegeven kan ik geheel verzorgt voor naar het buitenland. Voor mij was het mijn normale vakantie, want zo'n dikke knip heb ik helaas niet.

Ik kom voor het zwembad en dan met name de wildwaterbaan waar ik veel plezier van gehad heb op twee grote stroomstoringen na. Voor de rest hoef ik het namelijk niet te zoeken op Centerparcs gezien ik alles ook naast de deur kan vinden. Juist het zwembad maakt Centerparcs, met name de "original" parken, voor mij zo aantrekkelijk.

Ik heb van iedereen die ik ken en de laatste jaren op de Eemhof is geweest (na de brand) tegenvalende berichten gehoord. Ik vind het echt heel jammer dat een toendertijd vreselijk leuk en gezellig park nu zo in een flop is veranderd.

Als iemand van Centerparcs dit leest, gooi een dak over het centrum en zorg dat het hart weer gaat kloppen, want een show hoort niet op een vollybalveld in een sporthal aan de rand van het park thuis. Juist vooral in de winter zal dat de mensen aantrekken, want de laatste keer was het kil, koud en ongezellig.

Krietiek is makkelijk te geven natuurlijk, maar ik wil best mee denken.

Voor opmerkingen van Centerpacrs: Mijn mailbox staat open.

Jbroeders1986

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Jbroeders1986 »

CP heeft de eemhof in een nieuwe opzet na de brand teruggebouwd. Ik vindt het een prachtig park en ben juist blij dat we van dat dome idee afstappen.

WipKip

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door WipKip »

Ik ben ook op de Eemhof geweest, dat hart klopt inderdaad niet meer. Echt zonde dat ze dat zo veranderd hebben, in de winter is het helemaal geen zak aan.

prima

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door prima »

Center parcs Het Meerdal was voor ons een fantastische ervaring.
Personeel was zeer vriendelijk!!!
Verder hebben wij een heerlijke avond gehad bij restaurant Savoy!!
Wanneer je naar Het Meerdal gaat moet je zeker een keer gaan eten bij Savoy.
Verder hebben we ook genoten van de show.

Groetjes van een tevreden center parcs bezoeker

veronikie

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door veronikie »

Vorig jaar september ben ik samen met mijn vriend naar Meerdal geweest voor een midweek en alles was heel erg goed geregeld en 1x hadden we een klacht en dat was echt binnen 15 minuten opgelost. Het huisje was goed, de restaurants waren ook allemaal even goed. Aanstaande vrijdag gaan we weer voor een lang weekend :lol: als het slecht of had tegengevallen op enkel punt hadden we dat echt niet gedaan.

garf

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door garf »

afgelopen week naar meerdal geweest is me erg bevalen
de cottage was net opgeknapt en erg mooi vergeleken met kempervennen een heel stukbeter alleen was begroeing nogal wild
er moet hier en daar nodig gesnoeit worden somige cottage hadden bijna geen zit plek achter hun huisje door wilden struiken
en er loopt een behoorlijk drukken weg langs het park die je snachts
goed hoort teminste aan onze kant waar het huisje stond
de marketdome is bijzonder mooi ook de aguadome is mooi
we haden en probleem met een doorgezakt matras maar na een melding bij de receptie was het gelijk opgelost
ik vindt meerdal een echte aanrader
groetjes garf :lol:

joukje

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door joukje »

ons viel de eemhof ook wat tegen.
ik miste het plaza gevoel wel is het met mooi weer heerlijk om daar buiten te zitten.
maar alles was ook zo ver uit mekaar vonden wij.
je moest einden lopen van het zwembad na de action factory enz.
door dat je geen plaza meer hebt en de restaurants dus apart zijn lijkt het ook dat er weing mensen zijn.
je ziet ze niet meer zitten.

De Kieb

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door De Kieb »

Ik wilde alleen even kwijt dat wij alle originals van Center Parcs al meerdere malen hebben bezocht. Wij doen aan verschillende activiteiten mee. (Wandklimmen, flow rider, high adventure experience, duiken enz.) Ik vond het Heijderbosch, de Erperheide en de Eemhof de mooiste parken. En voor een van de vorige schrijvers die het allemaal te ver lopen vond in de Eemhof zou ik willen zeggen, huur dan een fiets je bent tenslotte op vakantie.

Ron2
Berichten: 34
Lid geworden op: 29 okt 2003 19:15

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Ron2 »

Hoe smaken de pannekoeken op het Meerdal?

Gast

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Naar meer :lol:

jbroeders
Berichten: 129
Lid geworden op: 07 aug 2005 21:32

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door jbroeders »

Waar voorheen www.cpfriends.nl.tt stond moet je nu surfen naar www.centerparcsforum.nl !

Gesloten