LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] playstation 3 leest geen disc meer

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
abruzzese
Berichten: 15
Lid geworden op: 05 mar 2008 20:00

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door abruzzese »

De betrouwbaarheid van de Playstation 3hardware word steeds minder omdat er zich vaker personen zich aanmelden op forums met het bekende lees probleem ( Playstation 3 leest geen enkele disc meer ) en is dus defect .
Ik heb de lijst nu op alfabetische volgorde gezet .
Gedupeerden :

Abruzzese
AIRBEAR
beanstra53
CBMA
ChrisNL
civicje
CubaGerman
Daniel84
dannynouwen
Delano
Delta12
dijeko
Dion26
DirtyDutch
Drive
Fabel
Fok83
GRAD85
Heinz57
holypala
Immotheb
joke66
J-que
karel111
ludacriss
LuNaLicious
Maantjez
madjoshy
makker1234
marc70
marder43
mario24
Markvo
melissa1999
micdonk
Mikeee
MrLopes
northcore
nverha
oeroeboeroe 2 keer defect
oksjon
ozz8
politrix
Polski
RBG
Regster
Reneh
ReNoX
rk2004
robinsmeets
salademan
Sikora82
sjusleef
spunz
stoneman321
tersteege
Thomasky
toxikon
vincent0907
wimprezawrx
WiWaWout
x21rutger
Xinap
Yuudai85 64e gedupeerde

0317floris
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 sep 2006 11:18

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door 0317floris »

Mijn playstation 60gb aangeschaft in november 2007.
Na misschien 20 speel uren de geest gegeven.. leest geen disk meer, sony gebeld en je moet hem laten opsturen.. Het probleem is alleen dat je de playstation 60gb versie nooit binnen 15 dagen terug hebt, sterker nog.. Je krijg een PS3 gerepareerd met oude en nieuwe onderdelen door mekaar heen... kortom, je bent je eigen PS3 kwijt en krijgt er een PS van iemand anders voor terug.
Ze kunnen mijn PS toch ook gewoon repareren en hem dan terug zenden..
Meneeer van Sony vertelde mij dat het gerust 8-10 weken kon duren voordat ik hem terug zou hebben.. Ben er woedend over
Zon mega concern.. zon slechte afhandeling!

matterd16
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2008 22:16

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door matterd16 »

Echt te *** gewoon, heb je net 3 dagen GTA 4 is hij gewoon te gruwelijk voor woorden en dan leest je PS3 ineens geen spellen meer. Lekker hoor teruggebracht naar intertoys, word hij opgestuurd en gaat dus zeker lang duren!!!!!
Bedankt heh SONY!!!!!

MrLopes
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 apr 2008 10:52

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door MrLopes »

ik ben zo vrij geweest om een petitie op te starten i.v.m de rma service mocht je deze willen tekenen volg dan deze link:

http://www.ipetitions.com/petition/rmaserviceps3

muse1984
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 mei 2008 00:06

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door muse1984 »

mijn ps3 leest ook geen disc meer!! kan wel janken!! wat is dit voor bende!.damn heb het gevoel dat ik 600 euro in de prullenbak heb geflikkert. heb ook gelezen dat ik niet eens een 60 Gig terug krijg maar een 40. nou dan zijn ze bij mij aant verkeerde adres. geef er dan ook maar ff 200 euro bij,. en dat ruilsysteem hoeven ze bij mij ook niet mee aan te komen, ik wil mn eigen ps3 terug, het hoeft niet eens een nieuwe te zijn astie het maar weer doet.. tis zelfs hetzelfde ****** probleem als de ps2 die leesde bij veel mensen ook geen discs meer, ben ( was ) een groot fan van Playstation maar dat word steeds minder. heb gelukkig nog tot 17 mei garantie dus heb echt geluk. als ze met een andere ps3 komen, maak ik er echt werk van. ben echt Kwaad! en zwaar teleurgesteld.. Radar please doe er wat aan......

Delano
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 mei 2008 10:51

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door Delano »

muse1984 je krijgt wel gewoon weer een 60 gig terug. Alleen is het wel een andre

muse1984
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 mei 2008 00:06

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door muse1984 »

oww dat is in ieder geval wat beter nieuws.. dat ik een 60 gig krijg. maar ben er nog steeds niet mee eens dat je een gebruikte krijg met wat nieuwe onderdelen. dan kunnen ze net zo goed die van mij maken.. als je leest op deze site wat voor playstations je terug krijg.. damn dan zijn ze bij mij op het verkeerde adres... was altijd x box hater maar die gasten hebben het wel beter geregeld,, daar krijg je gewoon een nieuwe als je nog garantie heb.. zoals het hoort dus..... denk dat ik maar de xbox 460 haal of hoe ze die ook gaan noemen.. haha.. :D

heb hem net half uurtje geleden terug gebracht naar media markt, word opgestuurt.. kan 3 tot 4 weken duren.. mijn verwachting is langer... damn....... ga bijhouden wat er allemaal gebeurd wat wel meer mensen op deze site doen.. zodat ik altijd bewijs heb


maar weet iemand of het ook aan GTA kan liggen???
een online vriend van me heeft ook GTA en zijn playstation ging een dag eerder naar de vervelend... en het verhaal ging toen dat GTA playstations en Xboxen kapot maakte... of zou dat gewoon een fabeltje zijn geweest??

was altijd zuinig op mijn ps3.. stofte hem om de dag af.. ( damn die dingen trekken een stof aan haha :D )
en sommige mensen die ik ken hebben er al krassen opzitten en al die bende helemaal niet zuinig, en die zie ik gewoon nog online gamen...
waarom bij mij dan!!!!!

maar goed ik zie het allemaal wel aan.. hoop natuurlijk dat alles goed komt.. maar 4 weken damn das lang!!. heb nu een lege plek op mijn kast... morgen maar dvd speler van zolder halen...

robinsmeets
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 mar 2008 18:21

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door robinsmeets »

Vorige week heb ik gebeld met de klantenservice of ik niet mijn geld terug kon krijgen. Ze zouden dit vragen aan het hoofdkantoor, omdat ik al zo veel problemen had gehad en er die week ook nog over terugbellen. Maandag heb ik ook meteen een klachtenbrief gestuurd naar het hoofdkantoor en ook vermeld dat ik mijn geld terug wil hebben. Zoals gewoonlijk bij die *** klantenservice belden ze vorige week niet terug en heb ik vandaag maar weer zelf gebeld. De man kon zeggen dat er hoogstwaarschijlijk nog niets aan gedaan was en dat een reacite van het hoofdkantoor nog wel weken kon wachten.

Dit is toch niet meer normaal!!!!!! Eerst weken/ maanden wachten op een PS3 en dan uiteindelijk nog op een reactie die misschien wel negatief kan uitvallen waardoor mijn garantie tot een heeeeeeeel klein deel is gemaakt. Ik wacht nu al vanaf kerst en heb 1.5 maand kunnen spelen, dus van die garantie blijft niet meer over!

De service van Sony is echt een ramp!!! Zo gaat niemand met klanten om, zelfs niet het slechtste merk. En dan heb je nu te maken met Sony, een kwalitatief top merk! (ECHT NIET DUS!)

Radar help alsjeblieft!

Alara
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 mei 2008 08:49

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door Alara »

Afgelopen 29-04 heb ook ik mijn 40GB PS3 moeten opsturen nadat deze het had begeven door geen discs meer te lezen. Het zou 15 werkdagen duren volgens Sony, maar na alle horror verhalen te hebben gelezen had ik er weinig vertrouwen in.
Helaas voor mij zaten ook nog Koninginnedag en Pinksteren er tussen. Maar wat schetste mijn verbazing....afgelopen vrijdag de rma gechecked en op de site stond "completed". Ik dacht dus, nou dat zal mij benieuwen. Maar wonder boven wonder lag er gisteren een briefje van de postbode in de bus waarop stond dat ik maar naar de buren moest gaan om het pakketje op te halen.

Nou, afgezien van de feestdagen heeft het maar 9 echte werkdagen geduurd voor ik mijn PS3 weer terug had.

Delano
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 mei 2008 10:51

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door Delano »

Ja dat kan wel kloppen dat je hem zo snel terug hebt dat komt omdat er met de 40 gig versies geen leveringsproblemen zijn en met de 60 gig wel

rk2004
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 mar 2008 21:25

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door rk2004 »

Ik heb me ps3 60 GB eindelijk terug ontvangen dus mij kun je even van de lijst weg halen! eindelijk weer lekker COD4 spelen!! sterkte voor de rest met het wachten!

oksjon
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 apr 2008 21:38

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door oksjon »

Ben mijn ps3 weer tegen het lijf gelopen en ben weer an het cod4.
Dus voorlopig kan ik van de lijst.
Succes met die van jullie......!

Zeer waarschijnlijk....... TOT ZO!!!!!!!!

romanonl
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mei 2008 23:47

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door romanonl »

Mij 360 ging zelf langer dan de ps3:S SONY IK WIL EN GOEIE Ps3 TERUG ,Ik heb die (.......) ding gehaald omdat ik dacht dat die niet zo snel stuk ging als de 360 ...NOu daar sta ik dan met 2 kapotte console's .Als ik en bekrase vieze ps3 terug krijgt dan stuur ik hem gewoon weer terug.

Next Gen S...

En voor mensen die gaan zegge koop de Nintendo wii Nou nee .is saai en je mag niet eens je sigareten of je jonko daar rooke want dan gaat die lens space ...

My ouwe super nintendo is gezellig en het werkt nog.

peace out

muse1984
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 mei 2008 00:06

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door muse1984 »

wachten duurt lang... :roll: vooral in het weekend..
damn wat een probleem als je maar 1 hobby heb en je hem niet kan uitvoeren.. begin nog slim te worden door dagen lang discovery te kijken :D

er is nu 1 week voorbij nog 3 te gaan
hoop ik dan.. maar verwacht langer want heb 60 gig..

vanmiddag ff naar media markt geweest.. damnnnnnnnnn waarom ging ik ook naar de games kijken!! aaarghh.. maak mezelf helemaal gek haha :P ( er is btw wel een mooi sound system voor de ps3 te koop. die gaak echt wel halen als mijn ps3 er weer is.. )

mis COD4 haha.. mis clan wars!!!.. aarghh..

:twisted: Clan FSK Number one!!!.. :evil:

kenny7106
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2008 08:57

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door kenny7106 »

mijn ps3 leest nu ook geen disks meer maar muse ik heb gereageerd en nu hoop ik dat ze er wat aan gaan doen :shock: muse ik hoop dat we snel weer samen online kunnen gamen :D

stoneytony
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mei 2008 11:56

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door stoneytony »

Bij mijn is het rma traject van playstation ook helemaal mis gegaan.
ik heb op de release date van de ps3 een 60g gekocht,maar na 11 maanden ging hij kapot.Playstation gebeld,playstation opgestuurd ,3 weken gewacht en gebeld.
Sorry meneer leverings problemen kan nog wel 2 weken duren .
2 weken gewacht gebeld.Sorry meneer nog niet maar ter composatie na een hoop gezeur een spelletje.(zonder ps maar ok ).
2 weken bellen en zeuren krijg ik een emailtje hij is verstuurd.
Dus ik weer bellen wanneer komt hij OOHH sorry meneer hij ligt hier nog :(.
Week er op bellen OOh meneer hij is verstuurd nou wanneer komt hij binnen kan er immers niet voor de hele week thuis zitten.
Nummer gekregen van de vervoerder in zwolle OOh meneer das onze regio niet bel den bosch maar.
Den bosch gebeld OOh hij is al bezorgd nou ik weet van niets.
was bij de buren afgeleverd die ik nie eens ken en zonder mij te verwittigen middels een kaartje.
Playstation aangesloten geen beeld niet op een gewone of een hd tv.
Gebeld meneer ff resetten,en anders starten we een spoed rma .
Wacht nu al weer 2 weken.Weer gebeld meneer u bent de eerste :(
ben ik nog nie mee geholpen na 4/5 maanden

RADAR PAK DIE SONY EENS AAN WANT JE WORDT GEWOON ALS .... BEHANDELD DOOR EEN SO CALLED A MERK

muse1984
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 mei 2008 00:06

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door muse1984 »

heeey kenny!! hahaha!!.. damn jou ps3 ook kapot??? :roll: :shock: dat meen je niet.. haha :P :o
ja hoop ook weer snel te gamen..eg nix aan..

Voordat Radar er wat aan doet is denk ik de ps4 met hetzelfde probleem uit.. whaha :D

civicje
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mar 2008 20:09

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door civicje »

ik had al eerder een berichtje hierop geplaatst en ik had me ps 3 opgestuur door die disk probleem. ik heb hem terug gisteren maar opeens zaten me controller en me netsnoerkabel er niet meer in want die moest je erbij opsturen heb enkel me ps 3 terug.
dus ik voel me flink genaaid :shock:

muse1984
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 mei 2008 00:06

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door muse1984 »

ben bij de media markt geweest en je moet juist alleen je ps3 opsturen.. waarom zou je de rest opsturen? dat is toch niet kapot? die kabels hebben ze daar wel liggen om hem te testen..
heb al van meerdere mensen gelezen dat ze dat doen en ze het niet terug krijgen...

wel een drama hoop dat je de kabels enzo terug krijgt.. sommige mensen lopen daar ook al 2 weken over te zeuren..

Delano
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 mei 2008 10:51

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door Delano »

omdat je eerst wel de kabels moest meesturen en nu niet meer

Gesloten