Er was plots 149,40 euro van mijn rekening afgeschreven, na controle bleek het van dit bedrijf te zijn:
www.be2.nl.
Bij mijn bank zeiden ze dat ik het niet terug kon halen omdat het een eenmalige machting was die ik afgegeven zou hebben (dit heb ik nooit gedaan).
Hoe ze aan mijn rekening nummer zijn gekomen is mij een raadsel want ben er nooit ingeschreven gestaan.
Heb enkele mailtjes naar hun toegestuurd maar tot op heden nog steeds geen reactie.
Heb aangifte gedaan wegens diefstal en morgen wordt de dagvaardiging afgegeven aan dit bedrijf.
Meeste zouden denken: waarom voor de rechter slepen voor maar 149,40 euro?? Mijn broer is advocaat dus die doet dit allemaal gratis voor me maar ik wil er zeker van zijn dat ze zulke dingen niet meer doen bij andere mensen.
Ben klaar met zulke bedrijven die ongestoord geld van iedereen zijn rekening af kunnen schrijven.
Hoe dan ook ik zal er voor zorgen dat ik het geld terug krijg, heb nu toch vakantie voor 6 weken dus ze gaan elke dag van me horen totdat ik het terug heb.
Wou alleen dus even melden hier dat ik hier serieus mee aan het werk ga en dat ik net als andere hier bestolen ben van de website
www.be2.nl