Pagina 8 van 18

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 02 mar 2009 16:23
door bigbob
Ik heb net bericht gehad dat ze vandaag mijn geld teruggestort hebben....even mijn bankrekening in de gaten houden dus.

Ik houd jullie op de hoogte.

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 05 mar 2009 16:09
door bigbob
En ja hoor...na ruim drie dagen staat het geld weer op mijn bankrekening. Je moet er wel achteraan bij 4 allclients, maar dan storten ze het gelukkig ook weer terug.

Erg jammer dat ze niet de bestellingen kunnen leveren. Om duistere redenen worden twee laptops van mij die volgens de site op voorraad waren geannuleerd (zelfs nadat ze eerst hadden aangegeven dat er een van de twee al in het distributieproces zat).

Maar ja, zoals ik het nu zie zijn het geen oplichters, maar wat onhandige cq. drukke ondernemers die er goed aan zouden doen hun voorraadnotificatie en klantenservice een stuk beter op peil te brengen. Dit voorkomt negatieve reacties op dit forum (en op andere).

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 07 mar 2009 13:15
door josephg
Hun telnr. is: 074 2916245.

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 12 mar 2009 22:21
door GKips
Ik zit in dezelfde problemen verzeild.
Op 3 maart bestelde ik een laptop die normaal gezien binnen de 2 werkdagen zou geleverd worden. Na een mailtje werd me verteld dat de leveringsdatum 10 maart zou zijn. Zo ver geen probleem, ik ben geen moeilijke klant en een dag of 3 langer wachten vind ik jammer maar leefbaar. Echter op de avond van de 11e had ik nog steeds niets ontvangen waarop ik een mailtje stuurde. Hierop kreeg ik de melding dat de leveringstermijn verlengd was naar 17 maart en, indien ik dit te lang vond zonder probleem mijn bestelling kon annuleren. Hierop heb ik mijn bestelling geannuleerd waarop ik een mailtje kreeg dat het bedrag (€ 1700) binnen de 30dagen terugbetaald zal worden. Een telefoontje bracht me ook niets verder. Heel markant voor ik mijn naam of dergelijke gezegd had wist de dame me te vertellen dat er een vertraging was bij de toeleveranciers.
Het e-mailadres klachten@.... mag dan wel bestaan, op antwoord hoef je niet te rekenen. Ik heb in mijn mailtje naar klachten@... kenbaar gemaakt dat ik ten laatste op maandag het bedrag op mijn rekening wil zien staan, zoniet zal ik gerechtelijke stappen ondernemen.

Op je website beweren dat alles in voorraad is, alles binnen 2 dagen geleverd word en die beloftes niet nakomen is simpel bedrog! Als je bedenkt dat 4allclients bv. permanent zo'n 20.000 EUR aan "terug te storten kapitaal" op zijn rekening heeft dan heb je een mooie bijverdienste aan interesten! Ik wil simpelweg zo snel mogelijk mijn geld terug net zoals de heren van 4allclients ook willen dat hun klanten hun facturen zo snel mogelijk betalen en hun geld zo rap mogelijk terug willen in gevallen zoals deze!

Kijken hoe dit afloopt...

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 13 mar 2009 00:06
door fckgw
@GKips: Ik adviseer je je klacht op zoveel mogelijk fora te spuien en te dreigen met aangifte. Probeer vooral www.internetoplichting.nl. Daar hebben ze in het verleden de nodige successen geboekt met 4AllClients. Het topic aldaar over 4AllClients is nu dicht omdat alle klachten opgelost zijn. (Of dit veel zegt is een tweede. Het zegt mijns inziens inderdaad veel, maar vooral in negatieve zin. 4AllClients helpt je kennelijk alleen als je actief je beklag doet op een forum. Ook over internetoplichting.nl zegt het het nodige. Ik verdenk ze er van onder de druk van 4AllClients te zijn bezweken. Ook kan het zijn dat ze een deal met elkaar gemaakt hebben: 4AllClients lost klachten op, internetoplichting.nl sluit het topic en maakt het ontoegankelijk. Zoiets. Maar je kan natuurlijk bij een nieuw probleem gewoon een nieuw topic aanmaken)

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 13 mar 2009 07:46
door NODH
Ik wil je adviseren om een normale email te sturen naar [email protected]. Deze mensen zijn goedwillend, en lossen probleem direct op. Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen met deze shop. je hebt de bestelling nog maar net geannuleerd en je loopt nu al te zeuren op fora. Heel erg triest. geef dit bedrijf toch gewoon de tijd om te antwoorden.

Wat is nou 20.000 euro aan krediet????

3% rete per jaar is 600 euro!!!!! Laat me niet lachen...

Ik weet zeker dat het opegelost zal worden, dus ik hoor het wel

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 13 mar 2009 08:07
door ansdeleeuw
Ik heb niets te klagen over 4allclients. Ik was op zoek naar een telefoonnummer, en kwam toen hier terecht.

Ik wil de mensen toch even gerust stellen. 9 maart jl. heb ik enkele printers besteld. 4 Ervan werden netjes afgeleverd gisteren. Er volgde een email met een nieuwe verwachte leverdatum voor het resterende exemplaar. Ik heb ze deze week nodig, dus wou ik het laatste exemplaar annuleren.
Na 3 minuten in de waht te hebben gestaan werd ik keurig te woord gestaan door een jonge dame. Zij hielp mij prima, en een annuleringsemail volgde direct.

Tuurlijk gaat er wel eens iets fout. Maar dit moet wel in de juiste perspectieven geplaatst worden.

Ik doe mijn aankopen altijd via Kelkoo. Voor de mensen die nog twijfelen, 4allclients is de meest bezochte webwinkel op de grootte vergelijkingssite van nederland, zie onderstaande link:

http://www.kelkoo.nl/tm-top-merchants

Bij dit soort bedrijven gaat er natuurlijk wel eens iets fout, maar het duurt meestal iets langer voordat problemen woren opgelost. Bureaucratie laten we het maar noemen ;)

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 13 mar 2009 08:26
door merl8
Ook ik heb hier iets besteld, en lees dagelijks nieuwe posts.
Maar dat veranderd de zaak inderdaad. Dan moet het inderdaad wel een groot bedrijf zijn. Wel grappig dat meningen zo uiteen kunnen lopen.

Via alexa.com kun je de grootte van een webwinkel bepalen. Hieruit blijkt dat 4allclients duitsland nog groter is dan 4allclients nederland.
Ook 4allclients engeland begint van de grond te komen.

Ik geloof best dat er wel eens iets fout gaat. Maar je maakt mij niet wijs dat het oplichters zijn. Ik wacht gewoon nog even rustig af.

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 13 mar 2009 08:47
door Timmothydottim
Mijn bevindingen zijn positief. Na het bevestigen van mijn bestelling kwam ik erachter dat ik een product vergeten was. Ik belde met de klantenservice à 45 ct per minuut. Zij vertelden mij dat een bestelling niet gewijzigd kan worden. Maar het was wel mogelijk om een extra order te plaatsen. De verzendkosten zouden worden teruggeboekt. Ik wacht nog wel op mijn producten, maar volgens mijn account zijn deze al naar mij onderweg.

Ik snap niet zo goed hoe er zoveel negatieve publiciteit is ontstaan op dit forum, terwijl dit bedrijf bij de prijsvergelijkers zeer goed staat aangeschreven. Waarschijnlijk worden de berichten die hier geplaatst worden minder goed gecontroleerd. Maar daar heb ik ook niet zoveel verstand van.

Wel is het mij opgevallen dat er de laatste tijd weinig relevante klachten bij zijn gekomen. Enkel gemekker uit frustratie. Ik denk dat ze aan de beterende hand zijn bij 4all!

Mijn advies is, laat je niet afschrikken. Mocht er iets fout gaan, neem gewoon contact op en laat je vooral horen!

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 13 mar 2009 11:18
door Opperdoes31
Pure smaad en laste. Geen enkel concreet bewijs. Enkel uitingen.
Wie gelooft er tegenwoordig nog de text op fora.

Heel trosradar staat vol met oplichters???
Bol.com is een oplichter, wehkamp is een oplichter, 4allclients is een oplichter, misco is een oplichter, pixmania zijn oplichters.

Het is toch niet te geloven dat hier echt serieus naar wordt gekeken.

Alhoewel het nog onduidelijk is wat nu de invloed is van webrecensies op (online) aankopen, feit is dat steeds meer consumenten gebruik maken van vergelijkingssites.

Afgelopen week las ik een aardig artikel over de betrouwbaarheid van webrecencies. Immers, recensies zouden in toenemende mate niet alleen door consumenten maar ook door concurrenten en eigen medewerkers worden geplaatst.

Hier enkele leuke teksten:

Sebastiaan dinsdag 23 oktober 2007, 11:21
Met grote regelmaat ontvangen wij negatieve recensies via Kieskeurig.nl. Situaties worden omschreven die niet terug te leiden zijn naar een order in ons systeem. Het antwoord van Kieskeurig is dat het een blackbox systeem betreft, waar bij zelf van moeten leren. Wat moet je echter met een recensie waarin iemand claimt "Ik moest 75% retourkosten betalen", terwijl dit in onze hele geschiedenis nog nooit is voorgekomen? Recensies werken alleen als ze open en bloot voor iedereen inzichtelijk zijn en via een ordernummer door de betreffende retailer gecontroleerd kunnen worden.


Jeroen Brouwer dinsdag 23 oktober 2007, 12:08
Ik denk eigenlijk dat het tegenvalt en dat er dus veel meer foute reacties worden gegeven dan wordt vermoedt. Het is ook gewoon te makkelijk. Stel: je hebt als eigenaar van een webshop een kwartier en 100 euro over. Wat levert meer op: Google Adwords inkopen of een drietal foute reacties geven bij concurrenten en drie positieve reacties bij je eigen shop neerzetten?

Kritiekje Geplaatst op 27 Feb 2009 21:23 door Kritie

Het is echt heel erg, te smadelijk voor woorden wat er wordt verspreid, alle persoonlijke gegevens maar vooral leugens die zo aannemelijk worden gebracht op een paar gebieden dat men denkt dat de rest dan ook wel waar zal zijn. Heel geraffineerd. Een webmaster die onder tal van namen schrijft met zichzelf en dus de gegevens door zijn andere pseudo geschreven bevestigt, andere echte mensen die uiteraard volkomen op zijn hand zijn ook bevestigingen en andere gegevens laat aandragen, het is echt een vreselijke beerput.

Overal waar je ook komt op internet of waar hij maar denkt gelezen te worden beschuldigt hij totaal onschuldige mensen een pseudo van die belaagde persoon te zijn om daar topics vol te spammen.


Dennis Hamburg woensdag 24-08-2008
AZERTY maakt concurrenten zwart, en komt daarna met links naar eigen pagina.

Op diverse hardware fora kan duidelijk achterhaald worden dat AZERTY verantwoordelijk is voor een groot deel van de negatieve reviews. Eerst enkele negatieve posts en daarna heel slim komen ze met een link naar www.azerty.nl met een gevuld winkelwagentje die direct betaald kan worden. Dit is eigenlijk te zot voor woorden.

Concurrenten die actief bezig je zwart te maken

De laatste tijd krijgen wij van verschillende kanten te horen dat één van onze concurrenten ons actief zwart aan het maken is. Voorbeelden:

1- op verschillende fora berichten plaatsen onder zijn eigen naam waarin hij ons direct afkraakt
2- op verschillende fora en gastenboeken onder fake namen berichten plaatsen waarin wij worden afgekraakt (met als inhoud dat hij klant bij ons is), vervolgens is die persoon als de kippen erbij om onder eigen naam de zaak nog wat aan te sterken
3- in emails aan potentiele klanten ons afkraken

Punt 1&2 zijn op publieke plaatsen te vinden, punt 3 kwamen we achter toen een klant ons mailde of het verhaal klopte, wat hij dus had gehoord van die concurrent.

Wat doen jullie hiermee? Want het ziet er niet naar uit dat deze hobby-concurrent stopt met zijn zwartmakerij.
Voor alle duidelijkheid: de naam ga ik niet noemen, hij zit echter wel op WHT.

Het kan btw ook anders, en met sommige concurrenten hebben wij dan ook prima communicatie.

Ervaringen met webrecensies
Mijn artikel over de (on)betrouwbaarheid van webrecensies heeft de tongen losgemaakt op Marketing Facts. Blijkbaar heb ik een gevoelige snaar geraakt. Naar aanleiding van mijn artikel mailde Sebastiaan Hooft van webwinkel Central Point mij over zijn ervaringen met online recensies. Hooft mailt dat Central Point zo nu en dan te maken krijgt met negatieve recensies die volgens hem niet van klanten afkomstig zijn. “Sommige reacties bevatten informatie die niet te mappen is op onze situatie. Bijvoorbeeld refereren aan producten die wij niet verkopen of vervoerders die wij niet gebruiken. Daarnaast hebben wij een geautomatiseerd systeem voor al onze klachten. Dit systeem is zowel voor onze medewerkers, als medewerkers van fabrikanten toegankelijk. Wij weten precies wat er speelt en sommige ‘klachten’ zijn eenvoudig weg niet te herleiden.” Ik ben wel benieuwd of andere webwinkeliers soortgelijke ervaringen hebben. Hooft oppert - voorzichtig - dat hij niet de enige is: “Of er concurrenten zijn die hetzelfde ervaren kan ik je helaas niet vertellen. Wel hebben wij regelmatig contact met een concurrent over dit soort zaken. Zij wilde onlangs weten of wij campagnes hadden lopen om hen of andere concurrenten slecht te beoordelen op diverse websites. Ik neem aan dat zij dit niet voor niets vragen.”

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 13 mar 2009 13:30
door GKips
Deze ochtend ontving ik een mailtje van de heer [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] zelf waarin me werd meegedeeld dat het product opnieuw leverbaar is. En indien ik dit alsnog toegestuurd wens te krijgen dit geleverd zou worden vlak na het weekend. Hierop heb ik ingestemd en ik wacht af.
Ik beschuldig niemand hoor, ik vind gewoon dat ze een hoogst onhandige klantenservice hebben die voor wat frustratie en heibel kan zorgen.

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 13 mar 2009 13:46
door jor
Geplaatst op 12 Mrt 2009 17:24 door TROS Radar

Het bedrijf 4AllClients biedt online talloze producten aan. Van hobbyspullen als naaisetjes, tot lcd-tv’s van duizenden euro’s. Alles is op voorraad en volgens het bedrijf binnen 1 a 2 dagen leverbaar.

Naar aanleiding van tientallen klachten over levertijd en bereikbaarheid neemt Radar de proef op de som.


Uitzending: maandag 9 maart 2009 , Ned 1, 20.33 uur
Herhaling: dinsdag 10 maart 2009, Ned 2, 14.15 uur
We wachten gewoon de uitzending af, aan onderstaand gebral hebben we niets.

Geplaatst op 13 Mrt 2009 11:18 door Opperdoes31

Pure smaad en laste. Geen enkel concreet bewijs. Enkel uitingen.
Wie gelooft er tegenwoordig nog de text op fora......................

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 13 mar 2009 18:26
door fckgw
@ NODH, ansdeleeuw, merl8, Timmothydottim, Opperdoes31: Hoi 4AllClients, jullie ook hier aanwezig, wat gezellig :D

Het is natuurlijk opvallend dat de reacties die hier voorheen stonden haast allemaal negatief waren en dat uitgerekend op de dag dat bekend wordt dat jullie op tv komen er opeens vijf mensen na elkaar melden dat jullie eigenlijk het beste met jullie klanten voor hebben. Het zou natuurlijk kunnen dat het echte klanten zijn, niets valt geheel uit te sluiten in deze wereld :D Maar ook al zou dit zo zijn, hoe waarschijnlijk is het dan dat ze een winkel waar ze toevallig eens wat gekocht hebben zo verregaand in bescherming nemen? Dat zie ik anders nooit gebeuren. Het is ook een beetje in strijd met de logica. Iemand gaat mijns inziens eerder denken dat hij toevallig mazzel gehad heeft als het bij hem wel goed gegaan is. Hoe kun je nou zo zeker zijn van de goede intenties van een bepaalde shop als jij toevallig wel een goede ervaring met die shop hebt? Deze klanten zij in ieder geval geen statistici.

@ansdeleeuw aka 4AllClients:
Op Kelkoo kun je 'tijdelijk' geen review meer toevoegen over 4AllClients. Wel hebben ze jullie spamreviews laten staan, waardoor jullie idd bovenaan blijven staan. Knap gedaan! Diverse shopping sites laten jullie gewoon je gang gaan. Volgens mij vinden zij een hit een hit en kan het ze niks schelen dat die reviews allemaal door jullie zelf geproduceerd zijn. Van diverse andere sites zijn jullie afgeflikkeerd. Ik noem tweakers, hardware.info, kieskeurig. Toch niet de minste partijen. Natuurlijk zullen jullie wel beweren dat dit in goed overleg was etc, maar feit is dat jullie vooral op tweakers zeer slecht beoordeeld werden. Zou dat misschien komen doordat jullie daar niet gemakkelijk eigen reviews konden plaatsen?


@merl8 aka 4AllClients:
4AllClients is nog groter dan Walmart man geloof mij :P. Daarom hebben jullie ook hun site geript en teksten ervan letterlijk overgenomen :D
Site Walmart: http://walmartstores.com/Careers/
Site 4AllClients: http://www.4allclients.nl/?action=about4
Mirror als JPEG: http://i43.tinypic.com/1zyv448.jpg

Erg professioneel! Of gaan jullie beweren dat Walmart jullie gekopiëerd heeft :D


@Timmothydottim aka 4AllClients:
Er zijn idd plaatsen waar berichten amper gecontroleerd worden. En tot nu toe is dat juist in het voordeel geweest van 4AllClients. Jullie hebben daardoor kans gezien nepreviews te plaatsen. Zoals jullie nu aan het doen zijn HIER :D Volgens mij ben jij de enige die een klantenservice van 45cpm normaal vindt. Dat er minder relevante klachten bijgekomen zijn kan natuurlijk door diverse oorzaken komen. De voornaamste is mijns inziens dat minder mensen bij jullie kopen omdat jullie dus van veel sites gegooid zijn en er overal op internet negatief commentaar over jullie staat.

@Opperdoes31 aka 4AllClients:
Je bevestigt je eigen stellingen. Veel reviews worden door medewerkers van webshops geschreven. In dit geval door jou. Hoe kan het toch dat jullie verdachte reviews voor zover ik weet altijd geschreven worden door accounts die net die dag aangemaakt zijn? Zo ook jouw account.

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 15 mar 2009 10:11
door Stevenedel
Exact, fckgw. Wat een stelletje sukkels daar in Hengelo, dat ze geloven dat iemand daar intrapt. Alsof tevreden kopers hun vrije tijd spenderen aan het volgen van commentaren op de webwinkel waar ze hebben gekocht. Ik ben heel benieuwd naar de uitzending van morgenavond, en hoop dat 4allclients daar eens en voor altijd stevig door de mand valt! In elk geval weten we alvast zeker dat ze flink aan het schrikken zijn gemaakt, en dat is op zich al een bevredigende gedachte.

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 17 mar 2009 00:27
door fckgw
Bij ikbengenaaid.net is het 4AllClients topic opeens verdwenen. Opgelost in het niets. Wat is dat toch? Bij internetoplichting.nl waren ze ook al zo terughoudend. Het lijkt wel of bepaalde mensen bang zijn van de (juridische) dreigementen van 4AllClients ofzo. Ik vond de uitzending niet superspannend maar daaruit bleek toch wel dat 4AllClients nog steeds stelselmatig onzin loopt te verkondigen. Er is echt nog steeds voldoende reden om een topic open te houden. Check de reactie van 4AllClients op de uitzending: http://www.trosradar.nl/fileadmin/redac ... lients.pdf Hoofdargument: We staan goed aangeschreven bij reviewsites dus zijn we betrouwbaar. Tja. We weten inmiddels allemaal wel hoe het kan dat ze zo goed scoren op de paar reviewsites waar ze nog niet afgeknikkerd zijn denk ik.

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 17 mar 2009 13:28
door Stevenedel
Inderdaad, forums als ikbengenaaid en internetoplichting beweren dat ze een topic niet open mogen houden wanneer er geen concrete gedupeerden meer zijn van wie het probleem niet is opgelost. Of daar een juridische grondslag onder ligt is mij niet duidelijk, maar dom is het wel: zulke fora kunnen door een firma als 4allclients dus gebruikt worden om gericht klagers tevreden te stellen en negatieve publiciteit uit de weg te ruimen, zonder dat ze in een degelijke klachtafhandeling via hun eigen site hoeven te voorzien. Ontevreden klanten die niet op zulke internetfora terecht komen zijn de dupe.

Intussen gaat alles verder als vanouds. De uitzending hebben de Lundings vast niet leuk gevonden, maar is morgen weer vergeten. De vervalste reviews en het giga aanbod van zogenaamd 'op voorraad' artikelen blijven gewoon bestaan, net als de disfunctionele, peperdure klantenlijn. Erg jammer dat Radar het probleem van de vervalste reviews links liet liggen, het bedrog op winkelvergelijsites is de belangrijkste klantenbron van 4allclients. Men zal zich er wel niet aan hebben willen wagen omdat het moeilijk te bewijzen is, maar als je op Ciao kijkt is het toch echt een kwestie van 1+1=2.

Het is bijna niet te geloven hoe zulke moedwillige oplichterij gewoon maar kan blijven doorgaan.

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 17 mar 2009 14:23
door fckgw
Topic op IBG is 'opeens' weer open.

De shopreview op Tweakers over 4AllClients is ook weer open. Dat is mooi want daar komt hun ware aard goed naar voren: http://tweakers.net/shopreview/7547/4al ... om-bv.html Zie ook het topic op de Tweakers frontpage: http://tweakers.net/nieuws/59051/tros-r ... ients.html

Wat betreft de reviewsites: Je hebt helemaal gelijk dat hun aandeel groot is. Wat daar gebeurt is niet in de haak en het lijkt ze niks te interesseren.

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 17 mar 2009 18:25
door GKips
Ondanks het mailtje van [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] dat de laptop vlak na het weekend geleverd zou worden heb ik tot op vandaag nog niets mogen ontvangen.
Wanneer zullen deze leugens ophouden?
Als 4allclients iets van een serieus bedrijf in zich heeft dan geeft ze of een realistische leveringsdatum of ze stort simpelweg het geld terug. Zo simpel is het!
Levering binnen 2 dagen is ondertussen al 2 weken!

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 17 mar 2009 22:52
door guy
Nu is 4allclients.nl blijkbaar een webwinkel die zich bezighoudt met praktijken die het daglicht niet kunnen verdragen. De internetshopper is en blijft hardleers.

Voordat je een aankoop doet via internet bij een webshop, kjk dan eerst of de shop aangesloten is bij een Geschillenbcommissie of het Thuiswinkel waarborg keurmerk bezit en goede leverings en garantievoorwaarden heeft. Daarnaast is het van belang dat betalingen via een veilige internetverbinding plaatsvinden. (SSL-Thawte). Zorg dat je eigen pc of laptop veilig is, zie de website:

http://www.3xkloppen.nl/

Met vriendelijke groet,

Wil

http://www.waarborgwinkels.nl

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 18 mar 2009 18:40
door fckgw
Beslist.nl heeft ingegrepen en een hoop reviews verwijderd. http://www.beslist.nl/s0000002034/ 4AllClients heeft daar nu een score van 4, wat aldaar het laagst haalbare is. Nu zijn voorlopig alleen Ciao en vergelijk.nl/elcheapo.nl nog over volgens mij.