LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
sinav
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 okt 2008 01:13

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door sinav »

---
Laatst gewijzigd door sinav op 12 nov 2008 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

U heeft een echt probleem in mijn ogen.
Gelukkig, toch een klant die in uw ogen een echt probleem heeft :lol:
BTW misschien is er bij Ziggo een functie voor u vrij als nieuwe "Webcare medewerker" Dan kunt u hier fulltime aan de slag.

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door sprokkel »

ja.fremouw
ziggo verandert maar op eigen houtje de namen op de facturen
en is nu al dagen niet te bereiken [/b]

sinav,
U heeft een echt probleem in mijn ogen.
Zij kunnen natuurlijk niet zomaar uw gegevens wijzigen.
Geen veranderingen zonder bepaalde gegevens?

sinav
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 okt 2008 01:13

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door sinav »

---
Laatst gewijzigd door sinav op 12 nov 2008 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.

sinav
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 okt 2008 01:13

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door sinav »

---
Laatst gewijzigd door sinav op 12 nov 2008 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.

sinav
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 okt 2008 01:13

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door sinav »

---
Laatst gewijzigd door sinav op 12 nov 2008 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Pruim »

Ik ben erg tevreden over ziggo. Bij de overgang van @home naar ziggo heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om het abbonnement op te zeggen. Dit is op wat kleine probleempjes na bijna in 1 keer gelukt.

Mij zien ze niet meer terug. :)

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Het adres van mijn PC is 192..xxxxx
Als dit uw echte i.p. adres is zou ik het even weg halen, voordat hackers hier eventueel mee gaan spelen.

Borisdepoes
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 apr 2004 17:29

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Borisdepoes »

Als Wanadoo klant ben ik naar Orange gemigreerd, en nu dus naar Ziggo. En daar ben ik niet blij mee. Ik kan immers bij alle fora waar ik lid van ben mijn emailadres laten wijzigen, en dat alleen kost me al 2 weken werk voor 150 fora en webshops.

Vervolgens kan ik niet bij mijn gegevens in MijnZiggo (voorlopig is het dus HunZiggo)..
Elke denkbare combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord heb ik al geprobeerd, maar werkt niet. Dan heeft Ziggo ook nog eens het idiote systeem bedacht dat ingeval je je wachtwoord bent vergeten (en dat ben IK niet) je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Okee, doen we dat. Krijg ik weer de foutmelding dat gebruikersnaam en klantnummer niet bij elkaar horen. Daar word je toch gek van. Waarom lossen ze dat niet op zoals iedere zichzelf respecterende organisatie: gewoon je emailadres invoeren en mail daar dan het wachtwoord hen. Duidelijk, snel, klaar. Maar dat zijn woorden die Ziggo niet kent.
Hoe ga ik dit nu oplossen: dagelijks 5 mailtjes met het serviceformulier insturen (bombardement) totdat het is opgelost. In het verleden bij Casema ook al eens toegepast, en dat werkt goed.

Nog een ander Ziggo-eigenaardigheidje: je bent verplicht om Ziggo met Internet Explorer te benaderen, want in Firefox werkt hun site voor geen meter. Terwijl er toch al zeker 18% van de gebruikers met Firefox werkt. Zeer klant-onvriendelijk dus.

sinav
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 okt 2008 01:13

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door sinav »

---
Laatst gewijzigd door sinav op 12 nov 2008 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.

sinav
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 okt 2008 01:13

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door sinav »

---
Laatst gewijzigd door sinav op 12 nov 2008 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.

ger36
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 nov 2008 12:29

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door ger36 »

hallo alweer iemand met een klacht over ziggo.ik ben al een aantal jaren bij ziggo.eigenlijk nooit geen problemen gehad.totdat ik in augustus een alles in 1 pakket heb gepakt.toen is de ellende begonnen.zoals bij iedereen dit gaat kreeg ik ook niemand aan de lijn.nu is het zelfs zo erg dat ze zeggen het is momenteel zo druk en bel op een later tijdstip.werkelijk voor de zotten.want ze verdienen hier dus bakken met geld mee.werkelijk een schande.ik krijg nog steeds niet mijn internet snelheid wat ik besteld heb.mijn telefoon ligt er vaker uit,zodat ik weer eens niet bereikbaar ben.en als klap op de vuurpijl,heb ik ook niks meer aan de digitale ontvanger voor mijn tv want ze hebben gewoon zonder pardon de boel eruitgegooid.dus ben maar weer gewoon via de tv tv aan het kijken.daarbij hadden ze me ook nog eens de automatische incasso stop gezet.dit had ik zo snel nog niet in de gaten.dus de rekening was al opgelopen.doordat ik mijn factuur online kon inzien.had ik de rekening afgelopen maand betaald.nu deze maand krijg ik zelfs geen berichtje meer in mijn postvak om mijn rekening online te bekijken en kan mij zelfs ook niet meer inloggen op mijn rekening overzicht.nu blijkt ook nog dat ze dat allemaal veranderd hebben en een nieuw rekeningnummer hebben.nou vraag ik mij af als mij niemand te woord daar kan staan,waar moet ik dan mijn geld storten.en ik wil weten of mijn geld van de vorige maand wel op hun rekening staat wat er open stond.ik weet niet meer wat ik moet doen.maar ik vind dit echt een schande.en het word tijd vor stappen.wat mij betrefd mag de overheid er zich eens mee gaan bemoeien.want dit gaat echt te ver.en als er niks aan gedaan word ga ik wel eens een kijkje nemen bij het telfooncentrum in maastricht bij het mecc.eens kijken of ze me dan helpen.

sinav
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 okt 2008 01:13

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door sinav »

---
Laatst gewijzigd door sinav op 12 nov 2008 17:36, 2 keer totaal gewijzigd.

Borisdepoes
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 apr 2004 17:29

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Borisdepoes »

Als iedereen belt om even bijdehand te doen dan komen mensen zoals jij niet aan de beurt. En als je "bel op een latere tijdstip" hoort.. bel dan wat later en doe niet moeilijk. Dit wordt gezegd om jouwn belkosten te verminderen.
Toch heeft hij/zij wel een punt. Je leest dit zo vaak dat mensen niet binnen redelijke tijd geholpen worden. En dat is dus 1 van de grote problemen van Ziggo: er worden maar nieuwe klanten geworven, daar zitten genoeg telefoon-medewerkers voor, maar om mensen met klachten te helpen wordt er niet voldoende ge-investeerd. En dat hoort ook bij veel klanten hebben.
Feitelijk zorgt Ziggo er zelf voor dat de problemen groter, en de wachttijden alleen maar langer worden. Stop met werven, en los de problemen eerst maar eens op. Daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben om dat te begrijpen.

Borisdepoes
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 apr 2004 17:29

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Borisdepoes »

@sinav:
"Waarom lossen ze dat niet op zoals iedere zichzelf respecterende organisatie: gewoon je emailadres invoeren en mail daar dan het wachtwoord hen. Duidelijk, snel, klaar. Maar dat zijn woorden die Ziggo niet kent."

nou.. dan kan iedereen andersmans wachtwoord toch veranderen, je hoeft geen genie te zijn om dat te begrijpen hoor..
Kijk en dat bedoel ik dus: personeel van Ziggo weet zelf niet hoe iets simpels als email werkt. Maar goed, voor Sinav zal ik het uitleggen: als Ziggo mij een emailtje stuurt (en dus alleen naar een email-adres van mij, want die zijn bij Ziggo bekend -tenminste?? -) dan moet ik op een link in dat emailtje klikken en pas dan is de wijziging van mijn wachtwoord een feit. Misbruik uitgesloten, want probeert een ander het uit mijn naam, dan zie ik dat in het aan mij gezonden mailtje, en klik ik uiteraard niet op de link. Tenslotte kan ik het nog melden, indien gewenst.

Top aan Sinav: leg ook even aan je collega's uit hoe email werkt, scheelt weer een hoop uitleggerij aan de telefoon.
En voor wat betreft de emailbombardementen: gisteren 10 verstuurd, en vandaag zit ik al op 15.

Update: ik kreeg net een reactie op een vraag die ik op 10 oktober (wel in 2008 hoor) heb gesteld. En raad eens: een antwoord waar je niks aan hebt. Toen ik de vraag stelde was een site van een creditcard-maatschappij via Ziggo al dagen niet te bereiken (en dat op een moment dat het bij banken nogal spannend was vanwege de eerste problemen bij Fortis). En dat lag echt aan Ziggo want via Vodafone kwam ik er gewoon op. Krijg ik een onbenullig antwoord als: modem resetten, antivirus scannen...stelletje *nbenullen...

ger36
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 nov 2008 12:29

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door ger36 »

Dit heb ik al meerdere keren uitgelegd..
Als iedereen belt om even bijdehand te doen dan komen mensen zoals jij niet aan de beurt. En als je "bel op een latere tijdstip" hoort.. bel dan wat later en doe niet moeilijk. Dit wordt gezegd om jouwn belkosten te verminderen. En dan zeg je dat wij bakken met geld hieraan verdienen?
Ons doel is om de klant zo kort mogelijk aan de lijn te houden!
Maar als een gesprek langer duurt maakt dan niet veel uit omdat het probleem wel opgelost moet worden!
Het is een schande dat niet alle mensen dit begrijpen.
Misschien zal dit helpen:
Het is druk.. bel later terug.. anders kost het je heel veel geld in de wachtrij..
Als je dit toch niet begrijpt.. dan weet ik het ook niet meer.

En suc6 in Maastricht, daar zit ik ook. (Daar zit de Technische Ondersteuning dus dit probleem kan niet bij ons opgelost worden, ook al was het een Technisch probleem, dan zou je niet ver komen als je op bezoek kwam.)



of ik nou bijdehand ben of niet iedreen moet geholpen worden.jij als [ZOGENAAMDziggo medewerker]heeft het recht niet om zo over zijn klanten te spreken.en ik meen wat ik hier zeg ik heb echt problemen met ziggo.ik heb zelfs niet eens het goede rekeningnummer om het maandelijkse bedrag over te maken.en wat betefd het later terug bellen ik heb net om half 10 nog maar eens geprobeerd.maar ik kreeg JOU NIET AAN DE LIJN OMDAT JIJ OP DEZE SITE ZIT MENSE BELACHLIJK TE MAKEN.ZODRUK HEBBEN JULLIE HET.mafkees en dat jij in maastricht zit vind ik fijn ik kom namelijk wel binne vriend ik doe onderhoud bij jullie meschien kom ik wel eens gezellig koffie drinken.

sinav
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 okt 2008 01:13

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door sinav »

---
Laatst gewijzigd door sinav op 06 nov 2008 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.

sinav
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 okt 2008 01:13

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door sinav »

of ik nou bijdehand ben of niet iedreen moet geholpen worden.jij als [ZOGENAAMDziggo medewerker]heeft het recht niet om zo over zijn klanten te spreken.en ik meen wat ik hier zeg ik heb echt problemen met ziggo.ik heb zelfs niet eens het goede rekeningnummer om het maandelijkse bedrag over te maken.en wat betefd het later terug bellen ik heb net om half 10 nog maar eens geprobeerd.maar ik kreeg JOU NIET AAN DE LIJN OMDAT JIJ OP DEZE SITE ZIT MENSE BELACHLIJK TE MAKEN.ZODRUK HEBBEN JULLIE HET.mafkees en dat jij in maastricht zit vind ik fijn ik kom namelijk wel binne vriend ik doe onderhoud bij jullie meschien kom ik wel eens gezellig koffie drinken.



Of ik bepaalde rechte niet heb bepaal jij zeker?
Ik zij niet dat ik je niet geloof dat jij een probeel hebt ofzo. Natuurlijk moet iedereen geholpen worden. Maar als je bijdehand gaat doen aan de lijn dan duurt het gesprek alleen maar langer.
Je kan bijdehand gaan doen maar het zijn jouwn belkosten niet de mijne.. De onzin die jij hier vertelt slaat helemaal nergens op. Ik maak de mensen hier helemaal niet belachelijk. Ik zeg alleen dat er mensen zijn die gelijk bij Ziggo op de deur kloppen terwijl het probleem thuis ligt, maar dat willen ze nooit geloven.

NATUURLIJK KREEG JE MIJ NIET AAN DE LIJN MAFKEES, DIE KANS IS 1 OP DE PAAR DUIZEN! EN IEDEREEN HEEFT RECHT OP WEEKEND NIET DAN?!
ALS JIJ HET DAAR DAN NIET MEE EENS BENT MOET JE BIJ ARBO ZIJN NIET BIJ ZIGGO!

Ik zou zegge drink je suf aan de koffie.

sinav
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 okt 2008 01:13

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door sinav »

---
Laatst gewijzigd door sinav op 06 nov 2008 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.

semperon
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:09

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door semperon »

beste Sinav, als jij inderdaad bij Ziggo werkt, dan begrijp ik wel dat er niet veel problemen worden opgelost. je intellectuele niveau is bedroevend, schijnbaar word je ook heel boos onder het typen, want je Nederlandse schrijfvaardigheid.... tja laat ik daar maar niet eens op in gaan.
Ik vind het zeer zeker wel schandalig dat je hier met termen als "mafkees" en "bijdehand" gaat gooien. Dit tegen klanten, cq. potentiele klanten, werkelijk beneden ieder peil!
Vandaar dat ik me ook niet voor kan stellen dat je er daadwerkelijk werkt.
dus mischien beter als je hier niet te veel meer komt, je hebt je emoties mijns inziens niet goed in bedwang, werk aan jezelf, en heb niet de illusie dat je een of ander belangrijk instrument voor Ziggo bent, probeer terug in de echte wereld te komen.
Om met jouw woorden af te sluiten;
Mafkees!

Gesloten