LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fit 4 Free

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
mcwimh

Re: Fit 4 Free

Ongelezen bericht door mcwimh »

Al 2 jaar geleden mijn abonnement opgezegd, toch word er nog steeds maandelijks een klein bedrag (3 euro nogwat) van mijn rekening afgeschreven. Als ik ze daarover bel, word iedere keer de verbinding verbroken. Hoe stop ik dit?

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

mcwimh

Je hebt destijds vergeten je lidmaatschapkaart (plastic kaart) in te leveren en/of daarvan een bewijs te vragen.

Maxiem.

Sassie28

Ongelezen bericht door Sassie28 »

Fit4Free :
Een sportschool waar je op zich redelijk kunt sporten. Ze bieden er groepslessen aan, persoonlijke sportinstructeurs en een ruim assortiment aan sportapparatuur.

Fit4Free staat ook bekend bij TrosRadar. Ik zeg zelf : terecht. Ik heb vanaf vorig jaar betalingsproblemen gehad bij dit fitnesscentrum, omdat ze per maand maar liefst 2x afschreven. Ik boekte de 2e afschrijving natuurlijk maandelijks netjes weer terug, nadat ik ongeveer 4x per maand aan de telefoon hing met Fit4Free, waarbij ik aan aan telefoonkosten nog eens het contributiebedrag kwijt was. Ik heb aangegeven dat het voldoende moest zijn als ze het 1x per maand van mijn rekening zouden afschrijven en dat ik niet 2x hoefde te betalen. Men gaf toe dat ze een fout hadden gemaakt; het zou worden opgelost.

Natuurlijk werd het probleem NIET opgelost, dus bleef ik netjes aan de telefoon hangen en terugboeken. Ik was het op een gegeven moment zat en heb mijn lidmaatschap opgezegd. Dit kon niet, omdat ik volgens Fit4Free een betalingsachterstand had. Dit kwam natuurlijk door het terugboeken steeds. Ik heb een incassobureau gehad en uiteindelijk een betalingsregeling, die op niets gebaseerd was. Ik heb nooit wat betaald, en ook nooit meer wat gehoord.

Per september is mijn lidmaatschap voorbij. Ik heb bij de opzegging gevraagd of ik het pasje moest inleveren. Hierop heb ik geen antwoord gekregen. Daardoor was ik in de veronderstelling dat er niks meer afgehandeld hoefde te worden; eindelijk was ik van die zakkenwassers af. Nu kijk ik op de afschriften van mijn betaalrekening en wat zie ik? Wordt er maandelijks nog €2,95 van mijn rekening afgeschreven ... O_o

Natuurlijk hing ik vandaag dus weer aan de telefoon met Fit4Free. Met dat telefoontje heb ik wederom een maand contributie betaald en kreeg ik te horen : 'Mevrouw, u had het pasje moeten inleveren. Als u dat doet, schrijven wij niet meer af.' GVD. Ik heb nota bene nog letterlijk gevraagd of ik dat ellendige ding moest inleveren en ik krijg er niet eens antwoord op! 'Jawel mevrouw, dat staat in de bevestigingsbrief van de opzegging.' Ik die brief erbij gepakt, nagekeken en wat denk je? Het staat er niet op. Hele discussie, welles nietes welles nietes. Ik heb die brief toch voor me?!

Als klap op de vuurpijl krijg ik te horen dat ik nog een betalingsachterstand heb, en dat ik me niet heb gehouden aan de betalingsregeling. Dat ik nog één kans krijg om me eraan te houden en dat ze anders een deurwaarder moeten gaan inschakelen. Ik heb mevrouw vriendelijk verteld dat ze dat dan maar meteen moet doen, en dat de gevolgen voor Fit4Free zullen zijn. Want Sassie is niet gek, die heeft haar papieren netjes op orde en kan precies aantonen dat ze netjes heeft betaald.

Tip van de dag/week/maand/jaar/leven : Sport gerust bij Fit4Free, maar dan alleen als je zeker weet dat je er nooit meer weggaat. En ook als je het accepteert dat ze dubbel afschrijven, dreigen met incassobureau's en deurwaarders. Dan is er natuurlijk geen énkel probleem om daar een lidmaatschap aan te gaan. Wil je dit allemaal niet, kies dan eieren voor je geld en schrijf je NIET in bij Fit4Free. Ga gewoon lekker ergens anders sporten. En google voor de grap maar eens, TrosRadar kan je alles vertellen ...

[email protected]

Ongelezen bericht door [email protected] »

F4F moest verboden worden. Als je de vloerbedekking ziet en ruikt begrijp ik niet dat er nog iemand gaat sporten in zon vieze ruimte. Als je 4 dagen te laat bent met betalen komt er direkt 40 euro erbij daar moeten zij waarschijnlijk hun inkomsten van hebben .VIES SMERIG en ONMENSELIJK.
Fit for Free Bedankt

alrounddriver

Ongelezen bericht door alrounddriver »

Ik vraag me af of ze bij F4F wel kunnen lezen omdat ze er niets aan doen .Het is super stom volk die hun inkomsten moeten hebben van een zo genaamd incassobureau van mensen die 2 of 3 dagen te laat betalen en moeten dan 40 euro extra betalen . Dit zijn gewoon MAFFIA praktijken. Mensen afpersen .Ik zal maar geen woorden gebruiken die niet netjes zijn maar zou het wel willen. Een smerige bende criminelen zijn het en het heeft niets te maken met fijn sporten. Mijn grootste wens is dat er geen hond meer komt sporten en vertel tegen iedereen wat voor schooiers het zijn.

P.S Ik blijf door gaan.

Gesloten