LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OutletPlanet

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
dennis098
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 okt 2012 17:26

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door dennis098 »

Twee met zelfde KVK (hoofd en nevenvestiging), beide op status "Faillissement"

Vandaag hetvolgende van de curator ontvangen:
=========
Op het moment dat bekend werd dat het faillissement zou worden aangevraagd hebben de bestuurders de kassa op de website uitgezet. Vanaf dat moment was het niet meer mogelijk om bestellingen te doen. In overleg met de curator is de website gisteren offline gegaan.

Ik zal de bestuurders verzoeken om de artikelen die via ebay worden aangeboden van deze site te verwijderen.

U kunt uw vordering per brief of per email bij de curator indienen. Wilt u dan een kopie van uw bestelling bij de brief of email voegen?
=========

Geloof ik niks van ze hebben nog zeker tot 1 nov. 20112 voormiddag via hun website mensen geld afhandig gemaakt.

"Kassa gesloten" ????? Waar zijn de betalingen die via ideal zijn gedaan in de periode sept/okt dan gebleven?

Nicky_The
Berichten: 804
Lid geworden op: 01 dec 2010 11:51
Locatie: Noord-Holland

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door Nicky_The »

Dat kon ik niet zien, want met het verder klikken deed de website het meerdere malen niet. Vandaar mijn vraag of ze mss een herstart deden ;) Maar dit is dus niet het geval? Wel vreemd dat ze dan 2x in de kvk staan met dezelfde bedrijfsnaam en hetzelfde adres.

Sent1
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 nov 2012 11:12

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door Sent1 »

Echt belachelijk heb mijn claim ingediend bij de curator, de enige reactie die ik van ze heb ontvangen is dat ze hem op de lijst met vorderingen plaatsen maar dat ik geen geld terug hoeft te verwachten en dat ze me na de definitieve afhandeling zullen informeren. Dat is alweer enkele weken geleden!

Gesloten