LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Jolijn

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door Jolijn »

Earl Tupper heeft misschien, mede dankzij Brownie Wise, de beste boterham verdiend?

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:Mensen mogen hier niet verdienen. Ook al helpen ze anderen.
Oooh, leg uit. Of beter gezegd, onderbouw maar.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Denk dat er na die tijd niemand meer zoveel (relatief) verdiend heeft als mr. Tupper.

Het verkoopprincipe werkt niet (meer), niet op grote schaal en zeker niet bij elk willekeurig product.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Ik denk inderdaad dat Tupperware nu minder aantrekkelijk is. Indertijd was het echt een goed product, maar bovenal, de enige in zijn soort. En hadden we nog geen ecommerce.

seconds-out

Ongelezen bericht door seconds-out »

kuklos schreef:Ik denk inderdaad dat Tupperware nu minder aantrekkelijk is. Indertijd was het echt een goed product, maar bovenal, de enige in zijn soort. En hadden we nog geen ecommerce.
Tupperware party s? :twisted:
Bestaan die nog? Dat is toch iets van de vorige eeuw?
Volgens mij is heel Nederland nog vergeven van die bakkies, ze zijn immers onverslijtbaar... :roll:

Dan dit nog..deze bewering :arrow:
Mensen mogen hier niet verdienen, ook al helpen ze anderen... :?:

Klopt! Mensen die anderen helpen, mogen ook niks verdienen. anders is het geen helpen meer heh?? :mrgreen: In de maatschappij noemen wij zulke mensen vrijwilligers.
Ken je dat woord?

seconds-out

HW007 schreef:Seconds out,

Ik help mensen besparen door berekenings vergelijkingen, adviezen en oversluiten.

Deze mensen gaan minder betalen :D . Ik vind het prima om mensen te helpen via MLM :D .
Hoe nobel.
Maar ik zie werkelijk niet in wat een MLM hier te betekenen heeft als jij mensen helpt.
Of ga je als argument aanvoeren dat de dokter ook "helpt"? (en ervoor betaald krijgt)
In dat geval zouden we uitgepraat zijn.

HW007

Ongelezen bericht door HW007 »

verwijderd
Laatst gewijzigd door HW007 op 29 nov 2011 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Niels2010

Ongelezen bericht door Niels2010 »

HW007 schreef:Er zijn zovelen die helpen, maar in dit land is het leven niet gratis.
Ja, dat ligt aan dit land, niet aan uw werkwijze die is gebaseerd op het kapitaliseren van uw kennissenkring.

brokkel

Ongelezen bericht door brokkel »

Wat ik verwacht is dat bedrijven uiteindelijk een mix zijn van MLM en traditioneel. Mond op mond reclame wat kenmerkend is voor mlm, is ook welkom bij traditionele bedrijfsvoering (restaurants, horeca algemeen, uitgaansleven).
Mond tot mond reclame is belangrijk voor elke ondernemer. Wat echter een vereiste is voor goede acceptatie is vooral onafhankelijk advies. Jouw advies is niet onafhankelijk. Jij wordt beter van je eigen advies en dit zal dus nooit als mond tot mond reclame mogen worden beschouwt. Net dat als ik mijn producten promoot diegene die aan de andere kant van de tafel zit mijn advies als onafhankelijk zal beschouwen. MLM is niet gebaseerd op Mond tot Mond reclame maar in het vooral iedereen aanspreken over jouw "goudmijn" en proberen, tegen beter weten in vaak, andere te overtuigen vooral hetzelfde te gaan doen als jij.

Ik heb begin deze maand op een beurs gestaan en tot 3 x toe wordt ik benaderd door zo'n figuur of ik niet geïnteresseerd ben om vooral financiëel een gouden kans toe te voegen aan mijn bedrijf (2xwin en 1xEuphony). Alsof ik geïnteresseerd ben als ik op een beurs sta om mijn bedrijf te promoten in andere "gouden kansen". Rot op, ik wil mijn klanten en prospects ontmoeten en niet van die zielige verkopers die proberen om aan iedereen hun MLM te slijten.
Deze gasten maken gelijk al geen kans meer bij mij. En voor de duidelijkheid, ik heb geen enkele moeite met andere standhouders die komen praten om te zien of wij raakvlakken hebben maar deze gasten nemen zelf geen stand (te duur) maar vallen standhouders wel lastig met zaken waar ze helemaal niet op zitten te wachten.

Dus nogmaals, elk bedrijf heeft graag mond tot mond reclame. Alleen mond tot mond reclame moet wel oprecht onafhankelijk zijn. Dus niet een euphony consultant die gaat vertellen hoe geweldig euphony wel niet is.

seconds-out

HW007 schreef:De dokter helpt ook, als er dingen beter kunnen.
Ik help ook als er dingen beter kunnen.

Er zijn zovelen die helpen, maar in dit land is het leven niet gratis.
Aha, dus eigenlijk "help" je alleen jezelf. Duidelijk. Je kacheltje moet ook roken en dan ga je anderen "helpen" om er zelf beter van te worden. Goh..wat zijn er toch veel helpers in Nederland eigenlijk..iedereen is helper, zelfs een vuilnisman. Hij helpt anderen om van de rotzooi af te komen.
De tijden veranderen>>vroeger werden mensen nog wel eens voor niets geholpen, maar dat is zo ouderwets. We moeten begrijpen dat we nu alleen maar mensen kunnen helpen, als we er zelf beter van worden...

Dat is geen helpen maar investeren dus, of je kostje bij elkaar scharrelen,
Vroeger hadden ze daar al spreekwoorden voor...>>de kosten gaan voor de baat uit.. :roll:

De naam van het topic staat me al sowieso niet aan>>De vraag is niet of MLM wel rendabel is..NEE, welk bedrijf het meest rendabel is.
Alsof er GEEN Mlm bedrijfjes zijn die verlies lijden...(misschien omdat jij ze "geholpen" hebt..?)

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

HW007 schreef:Ik en jij zijn toch ondernemers die sterk in hun schoenen staan.
Redelijk typerend MLM taalgebruik. Meestal wordt uit beleefdheid en om op z'n minst de schone schijn op te houden de expressie omgedraaid: "Jij en ik...". Bij MLM komt "ik" altijd voor "jij" en betekent "helpen" iets anders dan wat de Dikke van Dale zou doen vermoeden.

Wel een leuk psychologisch inkijkje wat je ons hier gunt! :lol:

trebelski

Ongelezen bericht door trebelski »

HW007 schreef: Nou en ? Ik en jij zijn toch ondernemers die sterk in hun schoenen staan.
Over Brokkel weet ik het niet maar gezien jou slappe oneliners en dooddoeners op Linkedin kan ik je wel zeggen dat jij de laatste bent voor deze titel.

seconds-out

HW007 schreef:Je gebruikt "dus" onjuist, vandaar even een correctie. Het betreft hier "rendabel MLM bedrijf". Weinig investeren is weinig risico en toch mensen helpen.

Unicef, WHO, etc helpen ook, of niet ? Ze sluizen na afhouden van "kosten" een en ander door.

Duidelijk verschillend begrijpen van "helpen". Voor mij help je anderen al, als je anderen voordeel laat behalen, ongacht je eigen financiële situatie.
Zekers. :D Als je het voor noppes zou moeten doen, zou er van dat "helpen' niet veel terecht komen.
Dat is dus vastgesteld bij deze.
Help of hulp betekent dus dat de kosten voor de baat uitgaan, de kosten zijn dan wel voor een ander, de baten voor jezelf...Als dat geen hulp is. O, ja dat heet zelfhulp.

En ja Unicef en andere organisaties helpen ook alleen maar omdat ze donaties krijgen.
Denk je dat ze ook maar 1 vinger zullen uitsteken als er GEEN donaties waren. Zaken zijn zaken nietwaar. Misschien is het wel een manier van zakendoen geworden? (bedelen om inkomsten, wat niet aan de grote strijkstok blijft hangen kan eventueel gebruikt worden om mensen in nood te redden.)
De tijd van het idealisme ligt al lang achter ons. Helpen kost altijd geld.

seconds-out

HW007 schreef:Hoe meer mensen indruk op mij maken, hoe beter ik hun naam onthoud. Is een beperking van mij, maar ik kan ook niet beter dan ik ben. De namen van mijn klanten schrijf ik vlekkeloos. :D
Zelfs dat betwijfel ik!
Als je nog geeneens een andere forumnaam juist kan natypen.Op zijn minst slordig dus, daar gaan je (potentiele) klantjes. Wie wil er nou met jou zaken doen als je nog te beroerd bent om een naam te onthouden?
Je beperking is dat je dus te lui bent als er niks te halen valt.
Maar vergeet maar gauw wat je nu leest, je wordt er niet voor betaald...

seconds-out

HW007 schreef:Seconds out,

In dit topic zitten geen potentiële klantjes.
:lol: Joh!
Knap dat jij dat kan vaststellen! Ach, ja..er zijn GEEN meelezers tenslotte.. :roll:
En diegenen die wel meelezen worden ook NOOIT een potentiele klant.
Zij kijken wel uit.. :mrgreen:
Eigenlijk moet ik me eens verdiepen in dit topic, maar daar heb ik geen zin in omdat ik er niet voor betaald wordt.
Daarom blijft het voor mij inhakken op uitspraken waar ik het niet mee eens ben.
Doe ik gratis. Dat dan weer wel.

Jozef2011

Ongelezen bericht door Jozef2011 »

Dat "helpen" is echt sneu.. Als er een gewin is dan is er vrijwel geen sprake meer van "helpen" in de zin van het woord. Het is zakelijke dienstverlening en eigenlijk gewoon ordinaire sales. Het verkopen van spullen binnen je familie en vriendenkring. Dat hele "helpen"aspect praten ze je aan en daarmee denk jij dat je een gegronde reden hebt om op verjaardagen en feestjes te pas en te onpas met sneue verhalen aan te komen over óf een bijzonder goede aanbieding (waarvan je weet dat dezelfde deal ergens echt zeker goedkoper kan) óf een "kans" om een eigen "business" op te zetten.. Heb ook zo'n vriend.. Typetje was boos vanwege het feit dat ik zelf online mijn telefoons en abonnementen afsluit en tevens een overstap maakte naar een andere energieleverancier zonder hem daarbij te consulteren.. Hij weet namelijk alles en kan de beste dealtjes voor je regelen.. Toen ik hem de door mij afgesloten deals voorlegde met de vraag of hij dat ook voor mij kon regelen bleef het stil. En toen kwam hij met het argument dat ik het hem best zou mogen gunnen. Dat zet je academische vriendschap ineens in een ander perspectief.. Dat hele "helpen" is terminologie waarmee de gemiddelde MLM-patjepeeërs sympathie proberen te kweken binnen de klantenkring.

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

1. De gemiddelde gezinnen besparen en daardoor is er beter rendement voor het gezins inkomen.
Leugen 1: nog nooit is ook maar enige besparing aangetoond.. HW007 heeft alleen interesse in de heavy ( zakelijke users ).. De gemiddelde gezinssituatie zorgt alleen maar voor een duurdere rekening bij Euphony.
2. De consultant betaalt géén entree-fee, hoeft niets in te kopen en door te verkopen. De verkooptools zijn gratis of tegen een fractie van de kosten die een traditionele ondernemer moet doen.
Leugen 2. Daarnaast zegt dit niets over de rendabiliteit van een onderneming. Die van Euphony geeft zelfs een dalende lijn te zien !

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

HW007 schreef:Jammer dat Jozef zo off-topic blijft gaan. Wat hij onder helpen vestaat was me na de eerste regel al duidelijk.

Waarom Euphony het meest rendabele MLM bedrijf in Nederland is kun je van 2 kanten bekijken:

1. De gemiddelde gezinnen besparen en daardoor is er beter rendement voor het gezins inkomen.

2. De consultant betaalt géén entree-fee, hoeft niets in te kopen en door te verkopen. De verkooptools zijn gratis of tegen een fractie van de kosten die een traditionele ondernemer moet doen.

Succes allemaal met jullie eigen keuzes.
ad 1 : Er is in dit topic al met behulp van echte facturen bewezen dat andere aanbieders goedkoper zijn ,en dus het gezinsinkomen nog beter helpen

ad2 : als je bijna geen kosten hebt betekent het nog niet dat je een goed rendement maakt. Misschien nog even de economieboekjes openslaan?

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Lijkt wel telepathie, bijna woordelijk gelijke reactie als angel 1978.

Efin zo zie je maar, er zijn genoeg vliegenmeppers om het insect dood te slaan..:mrgreen:

seconds-out

Leo The Emperor schreef:
HW007 schreef:Jammer dat Jozef zo off-topic blijft gaan. Wat hij onder helpen vestaat was me na de eerste regel al duidelijk.

Waarom Euphony het meest rendabele MLM bedrijf in Nederland is kun je van 2 kanten bekijken:

Succes allemaal met jullie eigen keuzes.
ad 1 : Er is in dit topic al met behulp van echte facturen bewezen dat andere aanbieders goedkoper zijn ,en dus het gezinsinkomen nog beter helpen

ad2 : als je bijna geen kosten hebt betekent het nog niet dat je een goed rendement maakt. Misschien nog even de economieboekjes openslaan?
ad1 Dat maakt niet uit, bewijzen tellen niet.

ad2 Dat maakt niet uit, stellingen tellen niet.

Hoe HW007 in godsnaam anderen moet helpen (al is het dan alleen maar om eigen gewin) is mij een raadsel.
Als je al op dit forum zulke domme, makkelijk te weerleggen uitspraken doet over simpele dingetjes.
Gelooft Hw007 nou echt dat iemand dat voor zoete koek slikt?
Simpel, heel simpel gedacht.. :shock: Nu begrijp ik zijn (betaalde) hulp ook beter....
Of zou die echt geloven dat geen kosten ook automatisch een goed rendement inhoudt?
In dat geval zou ik iedereen adviseren om er met een grote boog omheen te lopen...

Gesloten