LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgedrongen abonnement vanuit HCC

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Roger38
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 sep 2009 18:06

Re: Opgedrongen abonnement vanuit HCC

Ongelezen bericht door Roger38 »

Richt je eens tot de directrice zelf, na een uur had ik bericht retour dat ik het extra HCC lidmaatschap niet hoefde te betalen en was mijn factuur aangemerkt als niet verzonden.
Hier haar adres: [email protected]

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Opgedrongen abonnement vanuit HCC

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

pbarendse: daar draait het nou juist om. Ik ben overigens al vele jaren geen lid meer van computertotaal/hcc, dus mij hebben ze nooit op die manier benaderd. Hadden ze dat wel gedaan, dan had ik namelijk direct gereageerd zoals is dat nu op dit forum doe. Ik heb wel een paar collega's die wel het slachtoffer zijn gewqeest van deze praktijken. Dat men het duidelijk hgeeft gecommuniceerd, zoals jij beweert, ben ik absoluut niet met je eens, HCC geeft immers zelf nu ook toe dat ze fout hebben gehandeld. Je zegt immers zelf nu ook dat dit hele gedoe geen schoonheidsprijs verdient.

Overigens is het uit met de pret: het stilzwijgend verlengen/eenzijdig veranderen van een abonnement, MAG dus niet meer.

Jammer voor firma's waaronder HCC valt, maar ook uitgevers als Sanoma zullen hun strategie nu fors bij moeten stellen.

neburknir
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 sep 2009 11:49

Re: Opgedrongen abonnement vanuit HCC

Ongelezen bericht door neburknir »

Hey Roger38,

ik zelf heb ook al een mail gestuurd naar HCC, naar de ledenadministratie, maar zonder resultaat.
Wat heb jij ongeveer geschreven in je mailtje?

Groet, Neburknir.

Roger38
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 sep 2009 18:06

Re: Opgedrongen abonnement vanuit HCC

Ongelezen bericht door Roger38 »

neburknir schreef:Hey Roger38,

ik zelf heb ook al een mail gestuurd naar HCC, naar de ledenadministratie, maar zonder resultaat.
Wat heb jij ongeveer geschreven in je mailtje?

Groet, Neburknir.
Dat ik het er niet mee eens wat, dat ik nergens voor heb getekent en al helemaal geen machtiging heb afgegeven om bedragen van mijn rekening te halen.

neburknir
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 sep 2009 11:49

Re: Opgedrongen abonnement vanuit HCC

Ongelezen bericht door neburknir »

Heb inmiddels ook een bericht gestuurd naar HCC. En heb bericht terug.
Als het goed is, is mijn factuur nu ook vervallen. Ben benieuwd.
Bedankt voor het e-mailadres trouwens!

Groeten, Neburknir.

Roger38
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 sep 2009 18:06

Re: Opgedrongen abonnement vanuit HCC

Ongelezen bericht door Roger38 »

neburknir schreef:Heb inmiddels ook een bericht gestuurd naar HCC. En heb bericht terug.
Als het goed is, is mijn factuur nu ook vervallen. Ben benieuwd.
Bedankt voor het e-mailadres trouwens!

Groeten, Neburknir.
Let er wel goed op wat Intrum Justitia met je factuur doet, de mijne staat nog als open aangeven.

Gesloten