Pagina 8 van 8

Re: Opgedrongen abonnement vanuit HCC

Geplaatst: 28 sep 2009 17:40
door Roger38
Richt je eens tot de directrice zelf, na een uur had ik bericht retour dat ik het extra HCC lidmaatschap niet hoefde te betalen en was mijn factuur aangemerkt als niet verzonden.
Hier haar adres: [email protected]

Re: Opgedrongen abonnement vanuit HCC

Geplaatst: 28 sep 2009 20:37
door bodejosm43
pbarendse: daar draait het nou juist om. Ik ben overigens al vele jaren geen lid meer van computertotaal/hcc, dus mij hebben ze nooit op die manier benaderd. Hadden ze dat wel gedaan, dan had ik namelijk direct gereageerd zoals is dat nu op dit forum doe. Ik heb wel een paar collega's die wel het slachtoffer zijn gewqeest van deze praktijken. Dat men het duidelijk hgeeft gecommuniceerd, zoals jij beweert, ben ik absoluut niet met je eens, HCC geeft immers zelf nu ook toe dat ze fout hebben gehandeld. Je zegt immers zelf nu ook dat dit hele gedoe geen schoonheidsprijs verdient.

Overigens is het uit met de pret: het stilzwijgend verlengen/eenzijdig veranderen van een abonnement, MAG dus niet meer.

Jammer voor firma's waaronder HCC valt, maar ook uitgevers als Sanoma zullen hun strategie nu fors bij moeten stellen.

Re: Opgedrongen abonnement vanuit HCC

Geplaatst: 30 sep 2009 15:09
door neburknir
Hey Roger38,

ik zelf heb ook al een mail gestuurd naar HCC, naar de ledenadministratie, maar zonder resultaat.
Wat heb jij ongeveer geschreven in je mailtje?

Groet, Neburknir.

Re: Opgedrongen abonnement vanuit HCC

Geplaatst: 30 sep 2009 15:34
door Roger38
neburknir schreef:Hey Roger38,

ik zelf heb ook al een mail gestuurd naar HCC, naar de ledenadministratie, maar zonder resultaat.
Wat heb jij ongeveer geschreven in je mailtje?

Groet, Neburknir.
Dat ik het er niet mee eens wat, dat ik nergens voor heb getekent en al helemaal geen machtiging heb afgegeven om bedragen van mijn rekening te halen.

Re: Opgedrongen abonnement vanuit HCC

Geplaatst: 06 okt 2009 19:44
door neburknir
Heb inmiddels ook een bericht gestuurd naar HCC. En heb bericht terug.
Als het goed is, is mijn factuur nu ook vervallen. Ben benieuwd.
Bedankt voor het e-mailadres trouwens!

Groeten, Neburknir.

Re: Opgedrongen abonnement vanuit HCC

Geplaatst: 06 okt 2009 21:44
door Roger38
neburknir schreef:Heb inmiddels ook een bericht gestuurd naar HCC. En heb bericht terug.
Als het goed is, is mijn factuur nu ook vervallen. Ben benieuwd.
Bedankt voor het e-mailadres trouwens!

Groeten, Neburknir.
Let er wel goed op wat Intrum Justitia met je factuur doet, de mijne staat nog als open aangeven.