LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Pistoffbunny
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 feb 2014 07:42

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door Pistoffbunny »

Dat is dan in ieder geval hetzelfde pand. Stonden er zowel aan de voorkant als aan de zijkant rechts ook auto's? Of is daar in ieder geval gelegenheid om auto's neer te zetten? De trap is, als je het pand in gaat, in een hoek aan de linkerkant, en de 'garage' aan de achterkant?



Ja klopt, er stonden autos voor en aan de zijkant van het pand, we zijn er maar 20min. gaan rondsnuffelen en weer weggevlucht, het viel nog mee dat wij geen entree hoefde te betalen :)

Belazerd071
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2014 21:08

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door Belazerd071 »

Ik heb een auto gekocht bij Kwik Clean Auto , aan de Karwijstraat 31 in Nieuw Vennep. De auto zou een nieuwe apk keuring krijgen bij aankoop, wat achteraf niet is gebeurd. Ik heb daar over gebeld en hij zei dat ik anders een apk keuring zou krijgen in november als die afloopt. Ik heb een bevriende automonteur naar de auto laten kijken en hij zei dat hij nooit door de keuring heen zou komen met de gebreke wat de auto vertoont. Ook moest ik 100 euro betalen om de auto rijklaar te laten maken. De bevriende automonteur kon niks zien aan de olie bijvoorbeeld e.a dingen dat de auto rijklaar is gemaakt. Als ik bel krijg ik steeds geen gehoor, en als ik met een ander nummer bel , dan nemen ze in 1 keer wel op en dan hebben ze een smoezenpakket klaar staan. Ik kan iedereen aanraden om hier geen auto te kopen, dan kan je beter je geld aan een goed doel schenken!!!

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door berndv »

Ik vind dat wat die handelaar doet zeker niet kunnen, maar ik wil u wel 1 tip meegeven als u weer een tweedehands auto wilt gaan kopen.
Belazerd071 schreef:Ik heb een bevriende automonteur naar de auto laten kijken
Neem die bevriende automonteur mee en laat die de auto bekijken alvorens u een auto koopt, het kopen van een tweedehands auto brengt altijd risico's met zich mee, en bij het kopen van iets tweedehands telt de onderzoeksplicht zwaar.

Daarmee valt het niet doen van een beloofde APK op geen enkele wijze goed te praten. Zelfde geldt voor de rijklaarmaakkosten, hoewel dat bij de meeste garages toch een redelijke wassen neus is.

Gesloten