LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Extremediscount
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 okt 2010 09:50

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Extremediscount »

Geachte Hr./Mw. mcjweerts,

Bedankt voor het plaatsen van uw bericht.

Uit uw naam kan ik zo niet opmaken om welke order het gaat. Weet u zeker dat u met de juiste 'Monique' ge-emaild hebt? Ik kan me namelijk geen klant met uw naam herinneren. Graag ontvang ik uw bestelnummer zodat we het voor u in orde kunnen maken.

Excuses voor het eventuele ongemak!

Met vriendelijke groet,

Monique, Servicemanager Extremediscount

mcjweerts
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 nov 2010 18:54

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door mcjweerts »

Hallo Monique,

Ik heb u wel degelijk diverse malen gemaild, en u heeft ook een mail terug gestuurd.
Onder elke e-mail die ik naar extreme discount en naar u heb gestuurd staat mijn naam: M.C.J. Weerts.
Mijn e-mails met daarin toch een duidelijke klacht over de hele gang van zaken en uw service naar klanten toe blijkt u dus niet in uw administratie te kunnen achter halen.
Bij deze vraag ik u nogmaals dringend mijn geld deze week terug te storten.
Mijn order nummer is 20101062344.
Hopelijk gaat u deze keer over tot bovenstaande actie alhoewel ik er inmiddels zo mijn bedenkingen over heb...
Bewijs dit keer eens dat uw bedrijf daadwerkelijk service en de mening van uw klanten hoog op uw lijstje heeft staan!

Voor de andere lezers van dit forum: Ik hou jullie op de hoogte.
Laatst gewijzigd door mcjweerts op 09 nov 2010 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.

extremeopgelicht
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 okt 2010 21:56

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door extremeopgelicht »

Beste Monique,

Ik apprecieer het feit dat je voor elke klacht een persoonlijk antwoord probeert te geven en ik geef je dan ook het voordeel van de twijfel om te reageren op mijn probleem dat ik had met uw webwinkel:

18 mei: GPS-toestel besteld dat op voorraad was
-->na een paar mails en telefoons toch maar geannuleerd omdat mij elke keer beloofd werd dat het de volgende dag zou binnen zijn maar niet dus en had deze nodg voor op reis.
31 mei: bevestiging van annulatie en "conform thuiswaarborg binnen 30 dagen terugbetaald"
1 juli: mail gestuurd om te melden dat er nog niets was overgeschreven
-->mail terug "zal zo snel mogelijk teruggestort worden"
8 juli:mail gestuurd om te melden dat er nog niets was overgeschreven
-->mail terug "zal uiterlijk maandag teruggestort worden"
15 juli:mail gestuurd om te melden dat er nog niets was overgeschreven
-->geen reactie
6 augustus:mail gestuurd om te melden dat er nog niets was overgeschreven
-->mail terug "zal zo snel mogelijk teruggestort worden"
23 augustus:mail gestuurd om te melden dat er nog niets was overgeschreven
-->mail terug "zal uiterlijk deze week teruggestort worden"
7 september:mail gestuurd om te melden dat er nog niets was overgeschreven
-->mail terug "zal uiterlijk maandag teruggestort worden"

ik ben er van overtuigd dat u ook nota's maakt van wanneer er gebeld wordt en dan zal u dus ook zien dat ik er minstens even veel keer voor heb gebeld met de bijhorende-internationale- telefoonkosten die er aan verbonden zijn.

Uiteindelijk heb ik dus DRIE maanden moeten wachten tot ik mijn geld terug had en helaas heb ik sterke twijfels dat ik mijn geld niet zou terug gezien hebben indien ik niet zowel schriftelijk als telefonisch had aangedrongen maar hoop dus dat u dit kunt ontkrachten met stevige argumenten.

mijn bestelnummer 20100545588

Mvg,

Extremediscount
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 okt 2010 09:50

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Extremediscount »

Geachte Hr. Weerts,

Ik ben wel een dag afwezig geweest, dus wellicht dat een van mijn collega's uw e-mail beantwoord heeft. Ik heb uw bestelnummer doorgegeven aan de boekhouding met de vraag deze voorang te geven. Ik ga er vanuit dat ze dat ook doen en dat het bedrag spoedig aan u gecrediteerd zal worden. Dit moet in ieder geval voor 28-11 gebeurd zijn, maar dat lijkt me geen probleem.

Onze excuses voor het algehele ongemak van het niet kunnen leveren!

Met vriendelijke groet,

Monique, Servicemanager Extremediscount

Extremediscount
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 okt 2010 09:50

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Extremediscount »

Geachte Hr. Raemdonck,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat het bij u inderdaad lang heeft geduurd voordat het bedrag op uw rekening stond. Excuses hiervoor!
Ik kan ook zien, dat onze boekhouding in die periode 4 keer een poging heeft gedaan om het bedrag aan u te crediteren. Het bedrag kwam steeds retour op onze rekening. Wat hiervan de oorzaak is geweest durf ik niet te zeggen (uit de berichten in uw order lijkt het er op dat de naam en het rekeningnr. niet overeenkwamen volgens de bank).

Ik ben er iig. blij om dat het uiteindelijk toch gelukt is, en dat u het bedrag retour heeft op uw rekening.

Met vriendelijke groet,

Monique, Servicemanager Extremediscount
E-mail: [email protected]

R. Hoeksema
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2010 15:56

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door R. Hoeksema »

Ik sta versteld van wat ik hier allemaal lees. Je zou iets anders verwachten van een bedrijf met het Thuiswinkel keurmerk. Ik ben wat dat betreft ook wel benieuwd op wat voor gronden Thuiswinkel.org het toekennen van het keurmerk kan rechtvaardigen.

Zelf ben ik ook al twee maanden bezig om eindelijk mijn Mini set te ontvangen. En zoals zo herkenbaar, krijg ook ik telkens weer valse beloftes. Ik vind het zeer onprofessioneel. Het gaat in mijn geval om een relatief gering bedrag. En al deze moeite moeten doen!

Ik zeg hier NIKS KOPEN! (je koopt namelijk niks.. je geeft hen enkel geld die ze weg kunnen zetten, tot het moment dat ze je terugbetalen - als dat dus al gebeurt. Ik heb nog niks gekregen. Geen geld retour, geen product ontvangen en zelfs nu geen reactie meer op mijn mail van vorige week)

Het is voor mij inmiddels een persoonlijke vete geworden. Ik zal er dan ook voor zorgen dat zij vanaf maart, wanneer het keurmerk afloopt, Extreme Discount niet nogmaals het keurmerk toegewezen krijgt.

Bericht aangepast door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels. Gebruikers mogen alleen bijdragen plaatsen waarvan zij de (auteurs)rechten hebben of voor welke zij toestemming hebben om deze bijdragen elektronisch openbaar te maken en te verveelvoudigen.

Extremediscount
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 okt 2010 09:50

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Extremediscount »

Geachte Hr. Hoeksema,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons ten zeerste dat we uw bestelling niet met de gewenste snelheid hebben kunnen uitleveren.
Ik heb het voor u nagekeken, en we verwachten uw bestelling hier pas midden volgende week te ontvangen van ons externe magazijn, en aan u te kunnen verzenden. Onze excuses hiervoor!

Mocht u dit te lang vinden dan begrijpen we dat natuurlijk. Mocht u willen annuleren dan kunt u mij hierover e-mailen.

Met vriendelijke groet,

Monique, Servicemanager Extremediscount.nl

Extremediscount
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 okt 2010 09:50

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Extremediscount »

Beste klanten van Extremediscount,

Ik wil u vragen de berichten van Dhr. Safetyfirst niet te serieus te nemen. Deze meneer doet er alles aan om ons bedrijf zwart te maken.
Ongeveer 20% van alle berichten op dit forum is van deze klant, waarvan de klacht al een hele tijd geleden door ons opgelost is.
Ook positieve berichten (van klanten die goede ervaringen hebben) probeert hij onderuit te halen.
Ik adviseer u om al zijn berichten eens na te lezen, en dan ziet u zelf op welk niveau deze persoon hier communiceert.

Mocht u een klacht/opmerking hebben, dan hoor ik dat graag op [email protected].

Dit forum is bedoeld om klachten op te lossen en dat is dan ook onze welbedoelde intentie.

Met vriendelijke groet,

Monique, Servicemanager Extremediscount

brieziet
Berichten: 265
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:09

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door brieziet »

Beste Monique, het zou slimmer zijn om dan zelf niet te meer te reageren op safetyfirst maar je energie te steken in het wél adequaat oplossen van klachten, en beter nog, energie steken in het voorkomen van klachten.
Dezelfde soort klachten zijn gaan al maanden door, dat is geen toeval meer, geen foutje wat overal kan gebeuren en heeft nu niks meer te maken met te snelle groei, maar met structurele problemen.
Da's dan mijn mening als objectieve buitenstaander, ik ben geen klant van extreme dicount (zal dat ook niet worden overigens :) )

brieziet
Berichten: 265
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:09

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door brieziet »

* Quote
Mocht u een klacht/opmerking hebben, dan hoor ik dat graag op [email protected].

Dit forum is bedoeld om klachten op te lossen en dat is dan ook onze welbedoelde intentie.
*

Huh? dit forum is NIET bedoeld om klachten op te lossen, of heeft ED in hun voorwaarden staan dat een klacht via het trosradar forum ingediend moet worden?? :D
Als ED-klantenservice zijn werk zou doen, dan zou dit topic er niet eens geweest zijn!

Extremediscount
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 okt 2010 09:50

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Extremediscount »

Beste Brieziet,

We willen er enkel voor zorgen dat klanten een objectieve mening vormen en zich niet laten beinvloeden door Dhr. Safetyfirst.

Dit forum is wel bedoeld om de klachten die er op staan, op te lossen. Tros Radar geeft aan dat dit de intentie is.

Dat er klachten zijn is soms onvermijdelijk, maar het is zaak dat hier snel en adequaat op gehandeld wordt. Dat proberen wij te doen, en ook op dit forum.

Met vriendelijke groet,

Monique, Servicemanager Extremediscount

markvandijk
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 nov 2010 10:28

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door markvandijk »

Beste Monique,

Graag citeer ik jou:
"Dat er klachten zijn is soms onvermijdelijk, maar het is zaak dat hier snel en adequaat op gehandeld wordt. Dat proberen wij te doen, en ook op dit forum."

Dit staat helemaal haaks op mijn ervaringen met jullie service en reactie op mijn klachten. Die is ronduit belabberd. Er wordt helemaal niet adequaat op gehandeld.

Ik wacht al meer dan 2 maanden op reparatie van een product wat jullie hebben geleverd en binnen een maand kapot is gegaan.

Ik word niet teruggebeld (wat jullie beloven) en per mail krijg ik excuses over uitzendkrachten die bij jullie werken, geven geen antwoord op mijn vragen en ik krijg een standaardmail, zonder ook maar enige duidelijkheid te geven over de stand van zaken.

Mijn advies: NIET KOPEN BIJ DEZE WINKEL!

Extremediscount
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 okt 2010 09:50

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Extremediscount »

Geachte Hr. van Dijk,

Om precies te zijn, hebben onze medewerkers van de klantenservice u vanochtend reeds 3 e-mails gestuurd. U bent het hier echter niet mee eens, dat is wat anders.

U product is pas ca. 2 weken in reparatie. Reparatie duurt gemiddeld 4-6 weken. Helaas kunnen wij zelf niet repararen en zijn we dus van deze afhankelijk.

Zoals u reeds ge-emaild is, zijn we er mee bezig, maar we kunnen geen ijzer met handen breken.

Met vriendelijke groet,

Monique, Servicemanager Extremediscount

brieziet
Berichten: 265
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:09

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door brieziet »

Mark, ik denk dat Monique niet terugbelt omdat ze zo druk is hier op het forum :)

Extremediscount
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 okt 2010 09:50

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Extremediscount »

Beste Heren,

Ik ben van mening dat het enkel goed is dat we aanwezig zijn op dit forum. Enkel dan kunnen we adequaat reageren op klachten die hier gepost zijn.

Mocht u een klacht hebben, stuurt u me dan een e-mail op [email protected].

Met vriendelijke groet,

Monique, Servicemanager Extremediscount

markvandijk
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 nov 2010 10:28

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door markvandijk »

Beste Monique,

Jullie hebben mijn pakketje retour ontvangen op 14 september. Het feit dat ik hier op het forum moet lezen dat mijn product pas 2 weken in reparatie is is natuurlijk schandalig. Na diverse mails hadden jullie mij dit misschien kunnen melden, zeker omdat ik hier 6x om gevraagd heb.

Meest chenante is natuurlijk dat als mijn product 2 weken in reparatie is dit betekent dat mijn product 6,5 week bij jullie heeft gelegen zonder dat er iets mee gebeurd is. Wellicht was een mail met excuses, een oplossing, of gewoon een nieuw product opsturen een goed idee ipv een standaard mail sturen met "als we meer weten hoort u van ons"

Dus mijn advies aan jou Monique is: als je tijd over hebt om forums in de gaten te houden, zou ik eerder tijd steken in het tevreden houden van klanten en hun vragen beantwoorden. Als mensen bellen en zeggen dat ze worden teruggebeld dit doen. Ik ben nog steeds niet teruggebeld. Ik hoop dat je mij tegemoet komt en mij deze week nog een nieuw product opstuurt dat werkt.

Mijn advies: SERVICE IS SLECHT. ALS JE PROBLEMEN HEBT IS DE SNELSTE WEG VIA DIT FORUM, DAN KRIJG JE EERDER ANTWOORD

Extremediscount
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 okt 2010 09:50

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Extremediscount »

Geachte Hr. van Dijk,

We hebben uw product niet veel eerder ontvangen dan het moment van opsturen naar de leverancier. Deze heeft misschien drie dagen hier gelegen en u zou de schuld dus eerder moeten zoeken bij de transporteur. Waarom denkt u dat we dat zouden doen? Dat zou toch belachelijk zijn? Dat we uw product met opzet 3 weken laten liggen? Dat is hier zeker niet het geval, en daar zouden we niets mee opschieten.

Ik heb u niet beloofd terug te bellen. Ik vermoed dat dat iemand van de klantenservice is geweest. Dat is natuurlijk niet netjes. Onze excuses hiervoor! Ik weet zeker dat het geen opzet is geweest, maar wellicht met de drukte te maken heeft gehad.

Mocht u nog een vraag hebben, dan kunt u mij e-mailen. Dat lijkt me een handigere manier van communiceren dan via dit forum.

Met vriendelijke groet,

Monique, Servicemanager Extremediscount

markvandijk
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 nov 2010 10:28

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door markvandijk »

Ik heb toen Kiala gebeld en die hebben het product netjes op 14 september afgeleverd. Kan ik zien op basis van soort track en trace code.

Jullie hebben zelf aaneggeven met uitzendkrachten te werken, verhuizing van magazijn en allerlei andere excuses zoals invoeren in systemen waardoor het dus 6,5 week nadat het door Kiala is afgeleverd bij jullie heeft gelegen.

Wellicht beter om hand in eigen boezem te steken ipv excuses en drukte. Volgens mij is een klantenservice voor de klant, maar het lijkt net een extra verdienmodel metr 50c pm

En je kunt mij altijd bellen om de zaak op te lossen. Heeft mijn voorkeur boven dit forum.

Maanzaadje
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:23

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Maanzaadje »

@ extremeopgelicht

Ik zou echt zo snel mogelijk een incassobureau inschakelen. Ik heb dit ook gedaan toen naar vele beloftes MIJN geld steeds niet werd terug gestort. Heb ze uiteindelijk niet hoeven te gebruiken (jammer genoeg:)) want toen gingen ze ineens wel betalen.

Extremediscount is een hele vervelende club. Ze reageren netjes op je mailtjes (bij mij tenminste) maar ondertussen liegen ze de hele teringse flikkerzooi bij elkaar met valse beloften op valse beloften!

Ook dat 'binnen maximaal 30 dagen" gelul is zo iets triests! als iemand zijn bestelling annuleert, wat in bijna alle gevallen komt door Extremediscount zelf; niet kunnen leveren, of leveren met een enorme vertraging die NIET op de site vermeldt staat, dan maak je het geld van die klant gewoon binnen een week over. PUNT!

stuyfmail
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 nov 2010 16:49

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door stuyfmail »

Extremediscount schreef:We willen er enkel voor zorgen dat klanten een objectieve mening vormen
Extremediscount schreef: Dat er klachten zijn is soms onvermijdelijk, maar het is zaak dat hier snel en adequaat op gehandeld wordt. Dat proberen wij te doen, en ook op dit forum.
Met vriendelijke groet,
Monique, Servicemanager Extremediscount
Ook ik ben er ingetrapt!
Hier dan een objectieve mening van een klant die zich ook bedonderd voelt door Extreme Discount.

Op 2 oktober heb ik een seniorentelefoon besteld voor mijn schoonmoeder die op 19 oktober 80 jaar zou worden. Het was bedoeld als verjaarskadootje.
Op de site (inderdaad met keurmerk, dus je denkt dat alles goed voor elkaar is) stond dat de telefoon a: leverbaar was en b: binnen drie dagen na betaling geleverd zou worden. Dus besteld en betaald.
Hiervan op 2 oktober ook de bevestiging per email gehad. Op 6 oktober nog niets ontvangen. Nogmaals op de site gekeken en ja, de telefoon was nog steeds volgens de site op voorraad.
Dus maar een mailtje gestuurd. Als antwoord kreeg ik een onpersoonlijk mailtje en de excuses en er zou volgende week geleverd worden. Nogmaals op de site gekeken en nu stond de telefoon ineens als niet leverbaar.
Om een lang verhaal kort te maken, er zijn allerlei beloftes gedaan dat de telefoon er voor 15 oktober zou zijn, maar op 15 oktober nog altijd niets. Ook geen bericht dat het niet zou lukken.
Op dat moment maar besloten de bestelling te annuleren. Dit leek goed te gaan, maar tot nu toe heb ik nog geen cent terug gezien. Hoezo zo spoedig mogelijk?

Ik heb inmiddels opnieuw gevraagd wanneer ik mijn geld ga terugkrijgen en een kopie van het mailtje maar naar Monique gestuurd. De dertig dagen zijn nog niet verstreken, maar over 4 dagen wel. Ik ben benieuwd naar het antwoord.

Maar erg betrouwbaar lijkt mij dit bedrijf echt niet. Omdat mijn betaling via Visa liep zal ik daar ook een klacht tegen dit bedrijf in gaan dienen net als bij thuiswinkel.org.

Misschien moet dit bedrijf maar eens genoemd gaan worden in de rubriek OPGELICHT!

Gesloten