LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MG Events
Re: MG Events
Ook ik heb bericht gekregen over de concerten van Hansi Hinterseer. De mogelijkheid wordt geboden om een concert bij te wonen in Nordhorn Duitsland. Dit ligt over de grens in de buurt van Enschede. Tijdens dit evenement wordt een apart loket geopend voor de gedupeerde klanten van MG Events waar de gekochte entreebewijzen voor de Nederlandse en het Belgische concert omgeruild kunnen worden tegen entreekaarten van het evenement in Nordhorn. Een prima initiatief. Helaas ben ik zelf niet in de gelegenheid om op 19 februari naar Nordhorn af te reizen. Ik heb mijn entreekaarten inmiddels aangeboden op Marktplaats voor de helft van de prijs. Twee kaarten samen voor 50 euro i.p.v. 100 euro. Mochten er nog mensen die dit lezen interesse hebben neem dan contact met mij op via mijn email: [email protected]. Alle anderen die deze avond wel naar Nordhorn afreizen wens ik veel plezier en geniet van het concert. We hebben er tenslotte met zijn allen moeite genoeg voor moeten doen.
Is er iemand die zijn Orginele kaartjes heeft opgestuurd naar MG Events , met het verzoek om geld terug te krijgen.
Zou die gene dan zijn e-mail adres willen bekend maken op deze site??!!
Gelukkig kan ik wel naar "Nordhorn" Ik vindt het na alle gedoe een prima oplossing en ben er heel blij mee.
Mvg Murano
Zou die gene dan zijn e-mail adres willen bekend maken op deze site??!!
Gelukkig kan ik wel naar "Nordhorn" Ik vindt het na alle gedoe een prima oplossing en ben er heel blij mee.
Mvg Murano
Ook wij hebben voor twee personen kaartjes over van het concert van Hansi Hinterseer op 19 februari in Nordhorn. Het is voor ons veel te ver uit de buurt. Heeft er iemand interesse voor de helft van de prijs? Wij zouden heel graag zelf zijn gegaan. Voor belangstellenden mailen naar [email protected] Veel plezier voor iedereen die wel kan gaan!
Intussen komen er steeds meer advertenties op Marktplaats te staan, waarin toegangskaarten voor het concert in Nordhorn van Hansi Hinterseer worden aangeboden. Ik probeer het hier ook nog een keer. Wie wil mijn 2 toegangskaarten van 50 euro per stuk overnemen voor 30 euro samen? Graag reageren via mijn mail [email protected].
Ik heb contact gezocht met de klantenservice van Eventim over een andere oplossing voor het concert van Hansi Hinterseer. Ze zijn daar nog mee bezig. Mij werd aangeraden de kaartjes nog even te behouden. Zodra er iets duidelijk is krijg ik bericht. Dus als je de kaartjes niet kunt verkopen in ieder geval bewaren en niet weggooien. Mijn advertentie van Marktplaats heb ik verwijderd en ik wacht nu gewoon af.
Wij hadden 4 kaarten voor het concert van Hansi Hinterseer in Arnhem via MG Events gekregen en betaald. Door de problemen bij MG Events ging het concert niet door en waren wij dus onze 248,00 Euro kwijt, want dat je in zo een geval van de curator je centen nog terug krijgt is hoogst onwaarschijnlijk.
Tot onze grote verbazing kregen wij kort voordat het concert in Arnhem plaats zou vinden, een kaartje uit Duitsland, met een uitnodiging voor het Hansi Hinterseer concert op 19 februari in Nordhorn, net over de Nederlands-Duitse grens bij Enschede.
Daar werden onze MG Eventskaarten gratis omgewisseld en wij hebben daar samen met heel veel andere Hollandse Hansi Hinterseerfans een geweldige avond gehad. Hansi heeft zich ook nog twee keer uitgebreid verontschuldigd voor het voor ons ontstane ongemak en er echt een knalavond van gemaakt. Eigenlijk zou dat een warme douche waard zijn.
Tot onze grote verbazing kregen wij kort voordat het concert in Arnhem plaats zou vinden, een kaartje uit Duitsland, met een uitnodiging voor het Hansi Hinterseer concert op 19 februari in Nordhorn, net over de Nederlands-Duitse grens bij Enschede.
Daar werden onze MG Eventskaarten gratis omgewisseld en wij hebben daar samen met heel veel andere Hollandse Hansi Hinterseerfans een geweldige avond gehad. Hansi heeft zich ook nog twee keer uitgebreid verontschuldigd voor het voor ons ontstane ongemak en er echt een knalavond van gemaakt. Eigenlijk zou dat een warme douche waard zijn.
-
Hai, ben net terug van het concert van Semino Rossi in Arnhem. Net als vele anderen, moest ik bij de ingang de kaartjes van MG Events omruilen (ik had er 4). Wat schets mijn verbazing, komen we achterin de zaal te zitten, rij 38 i.p.v rij 2. Heb dat ook gemeldt en kreeg als antwoordt dat we een klacht bij Radar moesten plaatsen. Bij deze!. Veel mensen kregen dezelfde stoel aangewezen met als resultaat dat de mensen gingen zeulen met de stoelen om wat van het concert te kunnen zien. Ook wij!!!!. Er zullen dan ook nog veel reacties en klachten komen. Betalen voor kaartjes voor rij 2 ( 250 euro) en dan afgescheept worden met een plaats achterin!. Maar ja, het ging wel door en was super!
ook wij waren bij semino rossi.en werden van rij 4 verplaats naar rij 21,en idd wij zijn naar de pause blijven staan bij de koffie counterwaar alle stoelen weg waren daar de mensen gewoon de stoelen zetten bij de eerste rijen,moet ik daar zoveel voor betalen?
het concert zelf was echt te gek,mooie show en semino heeft een kei van een stem
het concert zelf was echt te gek,mooie show en semino heeft een kei van een stem
Ook wij hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om onze kaarten voor Hansi in Eindhoven om te ruilen voor kaarten in Nordhorn. Er stond duidelijk in de folder van Hertlein die we hadden gekregen dat ze de besproken plaatsen niet meer konden geven. Lijkt me logisch! Die zaal was al ver volgeboekt voordat wij bericht kregen. Ze kunnen de mensen toch niet zo maar naar achteren schuiven omdat wij van MG Events erbij moesten. Wij hadden kaarten voor rij 1 en zaten nu op rij 29. Maar het was ondanks dat reuze gezellig. De meeste Nederlanders zaten bij elkaar. We hebben veel gestaan en gelopen door de zaal. Zo zijn we nog korter bij Hansi gekomen dan we waarschijnlijk op de 1e rij hadden gehad.
Ik vond het ook mooi dat Hansi zich tot twee keer toe verontschuldigde terwijl hij er niets aan kon doen. Hij is zelfs ook nog naar ons vak gelopen en heeft me de hand gedrukt. Alle kritiek over de omgeruilde kaarten vind ik dan ook onterecht. Het is de artiest die dit mogelijk gemaakt heeft, als het aan MG Events had gelegen hadden we helemaal niets gehad. Hansi verdient inderdaad de warme douche!!!
Ik vond het ook mooi dat Hansi zich tot twee keer toe verontschuldigde terwijl hij er niets aan kon doen. Hij is zelfs ook nog naar ons vak gelopen en heeft me de hand gedrukt. Alle kritiek over de omgeruilde kaarten vind ik dan ook onterecht. Het is de artiest die dit mogelijk gemaakt heeft, als het aan MG Events had gelegen hadden we helemaal niets gehad. Hansi verdient inderdaad de warme douche!!!
-
Hier dan ook even mijn commentaar na de show van Semino Rossi.
Ik vond de show weer geweldig , en hadden wij in 1e instantie 3 kaarten van Marianne voor de 2e rij.
Na het horen van de problemen ben ik toen direct via de Eventim website naar het zaalplan gegaan
en heb voor de zekerheid 3 extra kaarten gekocht , bleek dat
er nog plaatsen op de 1e rij vrij waren , dus
we zijn er op vooruit gegaan
Ik heb inderdaad het gezeul met stoelen wel gezien ,
voor zover ik kon zien ging het om een groepje van 4 en een groep
van 6 mensen die lukraak ergens neer werden gezet.
Het is inderdaad flut voor diegenen ,
maar goed ze waren er bij , dat maakte opzich
veel goed denk ik , het grote scherm op het podium
kon je aardig meekijken.
Voor een ieder die geen foto's heeft of mensen die
in 1 keer naar achterin de zaal werden gedirigeerd en ervan uit gingen dat ze vooraan zaten en toch mooie foto's konden schieten ,
denk ik dat het een goed idee is om diegenen ( maar eigenlijk iedereen )
foto's aan te kunnen bieden.
Stuur mij gewoon een mail naar [email protected]
Dan stuur ik je een serie pics , en kun je er toch nog dicht bij zijn.
Groeten Rob Enschede
Ik vond de show weer geweldig , en hadden wij in 1e instantie 3 kaarten van Marianne voor de 2e rij.
Na het horen van de problemen ben ik toen direct via de Eventim website naar het zaalplan gegaan
en heb voor de zekerheid 3 extra kaarten gekocht , bleek dat
er nog plaatsen op de 1e rij vrij waren , dus
we zijn er op vooruit gegaan
Ik heb inderdaad het gezeul met stoelen wel gezien ,
voor zover ik kon zien ging het om een groepje van 4 en een groep
van 6 mensen die lukraak ergens neer werden gezet.
Het is inderdaad flut voor diegenen ,
maar goed ze waren er bij , dat maakte opzich
veel goed denk ik , het grote scherm op het podium
kon je aardig meekijken.
Voor een ieder die geen foto's heeft of mensen die
in 1 keer naar achterin de zaal werden gedirigeerd en ervan uit gingen dat ze vooraan zaten en toch mooie foto's konden schieten ,
denk ik dat het een goed idee is om diegenen ( maar eigenlijk iedereen )
foto's aan te kunnen bieden.
Stuur mij gewoon een mail naar [email protected]
Dan stuur ik je een serie pics , en kun je er toch nog dicht bij zijn.
Groeten Rob Enschede
-
Ik heb aangegeven dat ik mijn kaarten wou omruilen voor kaarten van het concert van Helene Fische. Nog steeds niets gehoord. Herhaaldelijk gebeld en gemaild maar er is nog niets duidelijk meldt Eventim. Hoeveel tijd hebben ze nog nodig ??????????????????
Ik ontving een mail dat er een reactie was op dit onderwerp. Ik zie echter geen nieuw bericht. Zelf heb ik nog wel een nieuwtje. Vanmorgen stond in de Gelderlander dat mevr. Marianne L. ons allen welbekend, opgepakt is wegens oplichting. Dit i.v.m. het concert van Demis Roussos wat niet doorging en waarvoor zij nooit geld terug betaald heeft aan gedupeerden. Overigens heb ik pas nog geprobeerd of ik nog iets met mijn oude kaartjes voor het concert van Hansi Hinterseer kon doen, aangezien hij in mei optreedt in de Rijnhal in Arnhem. Kaartjes voor Hansi kon ik niet krijgen maar ik heb wel een aanbod gehad van Hertlein. Ik ontvind deze mail op 6 december 2010.
Sehr geehrte Familie Demont,
wir bieten als Entschädigung für das aufgefallene Konzert von Hansi Hinterseer an, die Karten gegen Tickets für den Musikantenstadl im nächsten Jahr zu tauschen.
Anbei erhalten Sie den Tourneeplan. Suchen Sie sich eine Stadt aus, senden Sie mir Ihre verfallenen Tickets für Hansi Hinterseer zu und wir werden Ihnen in der gewünschten Stadt Tickets an der Abendkasse hinterlegen.
Herzliche Grüße,
Branka Misetic
Manfred Hertlein Veranstaltungs GmbH
Friedenstrasse 5a, D - 97072 Würzburg
Tel: +49 (0) 931 – 88064-0
Fax: +49 (0) 931 – 88064-64
e-Mail: [email protected]
Web: www.tourneen.com
Ik vind het zelf te ver. Deze tournee vindt plaats in Duitsland en is nu bezig. Misschien zijn er onder jullie nog mensen die hier wel iets mee kunnen. Ik zou zeggen probeer het dan.
Ik richt mij nu op het komende concert van Hansi in de Rijnhal waarvoor ik weer gewoon twee tickets heb gekocht.
Sehr geehrte Familie Demont,
wir bieten als Entschädigung für das aufgefallene Konzert von Hansi Hinterseer an, die Karten gegen Tickets für den Musikantenstadl im nächsten Jahr zu tauschen.
Anbei erhalten Sie den Tourneeplan. Suchen Sie sich eine Stadt aus, senden Sie mir Ihre verfallenen Tickets für Hansi Hinterseer zu und wir werden Ihnen in der gewünschten Stadt Tickets an der Abendkasse hinterlegen.
Herzliche Grüße,
Branka Misetic
Manfred Hertlein Veranstaltungs GmbH
Friedenstrasse 5a, D - 97072 Würzburg
Tel: +49 (0) 931 – 88064-0
Fax: +49 (0) 931 – 88064-64
e-Mail: [email protected]
Web: www.tourneen.com
Ik vind het zelf te ver. Deze tournee vindt plaats in Duitsland en is nu bezig. Misschien zijn er onder jullie nog mensen die hier wel iets mee kunnen. Ik zou zeggen probeer het dan.
Ik richt mij nu op het komende concert van Hansi in de Rijnhal waarvoor ik weer gewoon twee tickets heb gekocht.
Anke D.
Maxiem.
Heel verstandig en heel veel plezier!........waarvoor ik weer gewoon twee tickets heb gekocht.
Maxiem.